Auto Elektro-Mechanika

( 0.50 )

Opinie (1)

W dniu 13

W dniu 13.12.2010 udałem się do ww. serwisu ze zdefektowanym samochodem. W przybliżeniu orientowałem się, na czym może polegać problem, więc rozpisałem mechanikowi zakres prac, jednak zaznaczyłem też, że diagnoza ta nie musi być w pełni trafna. Oczywiście poinformowałem mechanika o wszelkich objawach nieprawidłowości w pracy pojazdu. Zleciłem także kilka niewielkich prac dodatkowych. W dniu 14.12 mechanik telefonował do mnie kilka razy, poinformował że wykonał prace, które zleciłem, jednak problem pozostał. Oznajmił, że będzie szukał dalej. Przekazał także wiadomość, że w sprawie prac dodatkowych będzie musiał udać się do salonu producenta pojazdu celem zakupu części, na co się zgodziłem. Pod koniec dnia 15.12, otrzymałem telefon od innego mechanika, że samochód jest do odbioru, na moje pytanie, poinformował także o kwocie do zapłaty. Nie potrafił jednak powiedzieć, jakie dokładnie prace zostały wykonane i czy problem został rozwiązany. Umówiłem się na odbiór auta w dniu 16.12. Na miejscu okazało się, że prace zlecone wynikające z mojej diagnozy zostały wykonane i tylko tyle. Mechanik badał samochód w innym serwisie, ale nie dały te badania konkretnego wyniku. Jednak oczywiście musiałem za nie zapłacić. Pozostałem z problemem, a mechanik rozłożył ręce, mówiąc że niech pan poszuka sobie nowej części, to się kiedyś zrobi. Nie zostałem przy tym poinformowany, jakie parametry czy oznaczenia powinna mieć ta część. Również proste prace dodatkowe zostały wykonane połowicznie. Mechanik nie posiadał odpowiedniego kabelka, mimo że był po inne części wcześniej w autoryzowanym salonie. Nie pokwapił się by przeczytać numery nadwozia na samochodzie, by odpowiedni kabelek kupić. Stwierdził tylko, że to mało ważne i zrobi się kiedyś przy okazji. Dla mnie jednak prace te były istotne, skoro je chciałem zlecić. Mechanik z tego serwisu porusza się samochodami klientów bez pytania ich o zgodę, nie posiadając również dokumentów pojazdu (dowodu rejestracyjnego i ubezpieczenia). Nie szanuje także własności klientów, chociażby używając bez pytania latarki klienta będącej na stanie samochodu i pozostawiając ją w opłakanym stanie. Zdecydowanie nie polecam wizyt w ww. miejscu. Płatności wcale nie są małe, a wykonywane prace nie gwarantują rozwiązania problemu. Klient pozostaje sam z problemem, z którym przyjechał, tylko „lżejszy o kilkaset złotych”. W dodatku przed wizytą należy samemu określić, co ma być zrobione, bo mechanik nie sprawdzi sam, np. co jest do wymiany.

Odwiedzałeś ostatnio Auto Elektro-Mechanika?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

ElektrykaMechanika Samochodowa

(4.50 )

Auto Expert Electronic Car Audio&Auto Alarm Centrum

(5.00 )

Auto-Elektryk

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem