Jakość Obsługi

Piekarnia HERT

( 3.36 )

Piekarnia Hert posiada swoje placówki na terenie Wrocławia oraz wielu miastach na dolnym śląsku i województwie opolskim. Oferta piekarni składa się z pieczywa (produkty pszenno – żytnie znanego wszystkim chleba staropolskiego czy chleba zwykłego oraz chlebów typowo żytnich wzbogaconych ziarnami słonecznika, otrąb pszennych czy siemieniem lnianym) oraz wyrobów słodkich (pączków, ciast, czy też drożdżówek).

Opinie (473)

Gdzie są rękawiczki?

Pieczywo super w każdej postaci ale dlaczego pani obsługująca kasę i nie tylko podaję pieczywo do krojenia gołą ręką. Po zwróceniu uwagi nasłuchałam się niewybrednych komentarzy. Sytuacja zdarza się nie pierwszy raz.

KANAPKI

W ostatnim czasie zaobserwowałam ogromny spadek jakości wykonywania kanapki jajecznej - pieczywo jest dużo cieńsze, krzywo krojone, a dodatkowo więcej jest margaryny niż pasty jajecznej. Duże rozczarowanie, biorąc pod uwagę, że kanapka podrożała od momentu wprowadzenia jej do Waszej oferty. Z kolei kanapka z szynką kupiona rano i zjedzona o 12:00 już była przemoczona z jednej strony od sosu. Powinni Państwo pomyśleć i powrocie do poprzednich standardów albo zaczniecie tracić klientów.

Super

Od pewnego czasu robię zakupy w tym sklepie. Jest mega! Zawsze wszystko świeże a wybór w ciastach i tortach jest przeogromny aż oczy się śmieją. Obsługa na 6 z plusem, zawsze pomocna i uśmiechnięta. Z przyjemnością tutaj się wraca.

Jakość i gramatura

Panie w punktach obsługi są bardzo miłe czego nie można powiedzieć o firmie. Firma osiągnęła już taki poziom i może pozwolić sobie na zanizaniu gramatury nawet o 25% i jakości bez zmiany cen. Liczycie, że klijenci i tak kupią - już NIE?? Gratulucje dla menadżerów firmy Hert za dobry obrany kierunek rozwoju firmy. Ja już przestaje być Waszym klijentem ponieważ sytuację obserwuję od pewnego czasu. Pochwalę się w różnych mediach waszym rozwojem.

Super piekarnia

Jak na piekarnie „sieciówkową” HERT ma bardzo dobre produkty. Wszystko jest zawsze świeże, ceny standardowe, ciekawą opcją są lody na gałki oraz możliwość wypicia kawy na miejscu. Miejsce jest czyste i przyjemne, a panie sprzedawczyni bardzo miłe. Warto tez wspomnieć, ze personel posiada odpowiednią wiedzę na temat sprzedawanych produktów.

Obsługa klienta Hert

Pracownicy piekarni bardzo miło witają klienta. Zawsze są mili, uśmiechnięci. Bardzo szybko obsługują klientów, w dobie panującej pandemii 2 sprzedawczynie obsługują jedną osobę. Jedna pakuje produkty, a druga od razu nabija je na kasę. Miejsce schludne, często sprzątane. Zawsze po otwarciu są pełne półki produktów, bardzo duży wybór pieczywa i wyrobów cukierniczych.

Najlepsza obsługa w mieście

To moja ulubiona piekarnia. Obsługa zawsze miła i profesjonalna. Panie są uśmiechnięte i chętnie tam kupuję pieczywo. Zawsze coś doradzą, zaproponują. Jest super.

Najlepsza obsługa w mieście

To moja ulubiona piekarnia. Obsługa zawsze miła i profesjonalna. Panie są uśmiechnięte i chętnie tam kupuję pieczywo. Zawsze coś doradzą, zaproponują. Jest super.

Doskonałą obsługa!!!

Uśmiechnięte i bardzo pomocne Panie. Specjalnie jeżdżę do tej piekarni w Rynku bo zawsze jestem obsłużony profesjonalnie i w sympatycznej atmosferze. Najwyższa nota!!! Pozazdrościć właścicielom takich pracowników.

sprzedaż ptysiów

Poprosiłam o sprzedanie pani 2 (dwóch) małych ptysiów, pani mi odmówiła , twierdząc ,że w kartoniku jest pięć sztuk, jestem emerytką a ptysie są drogie. Nie jestem zadowolona , na pewno znalazł by się kupiec i na pozostałe 3 ptysie. Pamiętam ,że kiedyś można było kupić na sztuki. Proszę właściciela o interwencję i odpowiedź.

przed 8:00 śniadanie wykupione

Chętnie kupowałabym śniadanie do pracy w postaci kanapki z pastą jajeczną lub wegetariańskiej (inne odpadają, bi nie jadam mięsa) + sok + babeczka, przy okazji chleb do domu, ale nie mogę, bo najczęściej o 7:30-7:45 słyszę, że kanapek już nie ma! Mam doświadczenie z 4 lokalizacji we Wrocławiu, ulice Średzka, Pomorska, Powstańców Śląskich i przejście pod Jana Pawła II. Problem istnieje od lat, w pewnym momencie przestałam przychodzić do piekarni, człowiek rano nie ma czasu latać i sprawdzać, idzie tam gdzie ma pewne śniadanie, np. do Żabki. Czasem zajrzę, sprawdzić czy coś się zmieniło, ale od lat nic. Nie mogę tego pojąć, że lepiej jest firmie tracić klientów niż wyprodukować więcej tych jajecznych kosztem, nieschodzących mięsnych!? Do obsługi nie mam żadnych zastrzeżeń.

Dziadostwo

Coraz gorszą obsługa ,produkty nie świeże normalnie tragedia .

nie polecam

Spzedawczyni z bujwida pali sobie z kierowca na sklepie, ludzim kaze czekac. i zabawe przenosza na sklep. Nie jest to jednorazowa sytuacja.

Piekarnia Hert Wrocław ul Zwycięska

Witam, Dzisiaj 19.05.2020 dokonywałem zakupów w piekarni Hert we Wrocławiu ul Zwycięska. Poprosiłem o pakowany chleb oraz przekąskę (bardzo rzadko kupuje przekąski), 3 pączki. Pani zapakowała pączki w papierową torebkę ale poprosiłem aby dała woreczek ponieważ wystające z torebki pączek wypadnie w samochodzie podczas jazdy. Poprosiłem o to dodatkowe pakowanie w tym samym czasie płacąc. Pani obsługująca (miała rękawiczki ) włożyła potwierdzenie do kasy, poprawiła nierówno leżące w kasie pieniądze po czym tą samą ręką w rękawiczce po pieniążkach, wzięła mojego pączka i patrząc mi w oczy przepakowała do drugiej torebki. Pączki zaraz po wyjściu wylądowały - wiecie gdzie. Bardziej cenie zdrowie niż brak higieny. Może ktoś to kiedyś przeczyta. W piekarni Hert na ul. Zwycięskiej standardem jest brak higieny, to nie pierwsze zdarzenie jakie obserwuje w obsłudze klientów w tym punkcie. Przykre to ale jak ktoś się brudasem urodził to i takim umrze. Druga sprawa że pracownicy robą to na co im kierownicy pozwalają. Taki to Hert-Style. Rzadko tam kupuje - chyba że już musze... Ps. Niech mi ktoś powie po co pracownikom piekarni pleksy w czasach koronawirusa skoro w brudnych rekach pieczywo podają...

ekspedientka nie zna przepisów dotyczących zwrotu towaru

Zakupiłam chleb zytni bez drozdzy .W domu okazało sie ze pokrojony chleb jest pokruszony, skórka nie trzyma sie chleba Kromki po prostu nie nadawały sie do zjedzenia, smarowania bo sie rozlatywały/ nieswieży?/. Przy próbie zwrotu ( 12.05 godz 14/ ekspedientka nie chciala przyjąc reklamacji choc widziala ze to produkt niepełnowartosciowy, nie chciałą mi zwrócic pieniedzy. NAWET NIE WIEDZIAŁA IŻ NUMER NA DRZWIACH TO NUMER DO OCHRONY. Dopiero po mojej informacji ze ide do rzecznika - łaskawie zwróciła mi pieniadze. Prosze przeszkolic pracownice o obowiazujacych przepisach i sposobie rozwiazywania takich sytuacji.

Odwiedzałeś ostatnio Piekarnia HERT?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • torty ciasta słodkie przekąski tarty mufinki pączki desery
  • Kawiarnia
  • cukiernia
  • piekarnia

Podobne firmy w okolicy

Edma

(5.00 )

Piekarnia Tyrolska

(0.67 )

Pellowski

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem