Jakość Obsługi

Piekarnia HERT

( 3.07 )

Piekarnia Hert posiada swoje placówki na terenie Wrocławia oraz wielu miastach na dolnym śląsku i województwie opolskim. Oferta piekarni składa się z pieczywa (produkty pszenno – żytnie znanego wszystkim chleba staropolskiego czy chleba zwykłego oraz chlebów typowo żytnich wzbogaconych ziarnami słonecznika, otrąb pszennych czy siemieniem lnianym) oraz wyrobów słodkich (pączków, ciast, czy też drożdżówek).

Opinie (460)

Dziadostwo

Coraz gorszą obsługa ,produkty nie świeże normalnie tragedia .

nie polecam

Spzedawczyni z bujwida pali sobie z kierowca na sklepie, ludzim kaze czekac. i zabawe przenosza na sklep. Nie jest to jednorazowa sytuacja.

Piekarnia Hert Wrocław ul Zwycięska

Witam, Dzisiaj 19.05.2020 dokonywałem zakupów w piekarni Hert we Wrocławiu ul Zwycięska. Poprosiłem o pakowany chleb oraz przekąskę (bardzo rzadko kupuje przekąski), 3 pączki. Pani zapakowała pączki w papierową torebkę ale poprosiłem aby dała woreczek ponieważ wystające z torebki pączek wypadnie w samochodzie podczas jazdy. Poprosiłem o to dodatkowe pakowanie w tym samym czasie płacąc. Pani obsługująca (miała rękawiczki ) włożyła potwierdzenie do kasy, poprawiła nierówno leżące w kasie pieniądze po czym tą samą ręką w rękawiczce po pieniążkach, wzięła mojego pączka i patrząc mi w oczy przepakowała do drugiej torebki. Pączki zaraz po wyjściu wylądowały - wiecie gdzie. Bardziej cenie zdrowie niż brak higieny. Może ktoś to kiedyś przeczyta. W piekarni Hert na ul. Zwycięskiej standardem jest brak higieny, to nie pierwsze zdarzenie jakie obserwuje w obsłudze klientów w tym punkcie. Przykre to ale jak ktoś się brudasem urodził to i takim umrze. Druga sprawa że pracownicy robą to na co im kierownicy pozwalają. Taki to Hert-Style. Rzadko tam kupuje - chyba że już musze... Ps. Niech mi ktoś powie po co pracownikom piekarni pleksy w czasach koronawirusa skoro w brudnych rekach pieczywo podają...

ekspedientka nie zna przepisów dotyczących zwrotu towaru

Zakupiłam chleb zytni bez drozdzy .W domu okazało sie ze pokrojony chleb jest pokruszony, skórka nie trzyma sie chleba Kromki po prostu nie nadawały sie do zjedzenia, smarowania bo sie rozlatywały/ nieswieży?/. Przy próbie zwrotu ( 12.05 godz 14/ ekspedientka nie chciala przyjąc reklamacji choc widziala ze to produkt niepełnowartosciowy, nie chciałą mi zwrócic pieniedzy. NAWET NIE WIEDZIAŁA IŻ NUMER NA DRZWIACH TO NUMER DO OCHRONY. Dopiero po mojej informacji ze ide do rzecznika - łaskawie zwróciła mi pieniadze. Prosze przeszkolic pracownice o obowiazujacych przepisach i sposobie rozwiazywania takich sytuacji.

Bardzo miła obsługa

W sklepie jest bardzo mało miejsca. Czasami trzeba stać w kolejce na dworze. Pieczywo jest zawsze świeże, a obsługa jest bardzo miła.

Jest dobrze

Bardzo dobre pieczywo. Niestety rano prawie zawsze jest kolejka i tylko jedna pracownica w sklepie. Powinny być przynajmniej dwie osoby żeby rozładować tą kolejkę.

Super takiego idiotyzmu nie ma nigdzie

Chciałem dzisiaj kupić chleb. Widziałem, że przed południem jest duża kolejka. To myślę sobie, ż popołudniu wybór będzie mniejszy, ale zakupy szybsze. Jakież było moje zdziwienie, gdy o 16:00 (nie było kolejki) otworzyłem drzwi i zobaczyłem kratę. Pan w środku poinformował mnie, że dzisiaj to w ......cmoknąć. Wszyscy handlowcy starają się ułatwić życie ludziom, przedłużając godziny pracy. Hert postanowił inaczej, co tam klient, nie jest nic dla herta (pisownia z małej litery nie jest błędem) wart. To była moja i całej mojej rodziny ostatnia wizyta w tej instytucji. Były stały klient.

Zawsze dobra porada.

Lubię odwiedzać ten punkt ze względu na otwartość Pracowników i chęć pomocy. Widać, że Pracownicy są zaangażowani w swoją pracę - wiedzą, jaki asortyment sprzedają i zawsze doradzą coś od siebie. Pieczywo jest zawsze dobrze wypieczone i smaczne, lecz w piekarni najlepiej zjawiać się wczesną porą, ze względu na dużą konkurencję wśród Klientów.

sprawna obsługa

Pracownice piekarni są miłe podczas obsługi. W kolejce nie czeka się długo. Chleb jest zawsze świeży.

Bardzo dobra obsługa!

To moje ulubione miejsce na kawę i ciastko w przerwie pomiędzy zajęciami na uczelni. Można nie tylko kupić tu świeże pieczywo, ale też usiąść i napić się dobrej kawy, zamówić lampkę wina i zjeść pyszne ciasto. Na miejscu można też zjeść świeże kanapki przygotowywane przez personel. Wygląd miejsca super, piekarnia znajduje się w kamienicy i warto zerknąć na piękny wymalowany w ornamenty sufit z drewnianymi belkami, polecam.

Zawsze świeże i pyszne!

Zdecydowanie polecam tę piekarnię, bo pieczywo jest zawsze świeże i pyszne, a pracownicy przemili!

Przemiła obsługa

Hert przy ulicy Magellana 43 we Wrocławiu jest moją ulubioną piekarnią. Panie znają mieszkańców osiedla i bardzo serdecznie się do nich odnoszą. Już od wejścia czuć zapach świeżego chleba i bułek a w oczy rzuca się doskonała wystawa pełna słodkości. W piekarni tej można dostać bardzo wiele produktów bezglutenowych o dobrym składzie, co niestety jest rzadkością. Ponadto, istnieje możliwość zapłaty karta, co nieczęsto zdarza się w piekarniach tej sieciówki. Panie są zawsze pomocne, chętne do rozmowy i realizacji zamówień.

Rewelacyjnie

To jedna z dwóch placówek tej sieci w naszym miasteczku, bardzo nowoczesna, typu kawiarenki-cukierenki. Można tutaj kupić słodkości na wynos, ale też zjeść ciastko czy lody i wypić kawę na miejscu.. Ja wstąpiłam, aby kupić mały tort i kupiłam, choć nie zamawiałam wcześniej. Bardzo miła, pro-kliencka postawa personelu dba o klientów, zna asortyment, który sprzedaje, potrafi doradzić/omówić/przedstawić walory. Bywam tu, zwłaszcza, gdy chcę kupić smaczny wyrób cukierniczy, zwłaszcza na specjalną okazję. Wiem, że się nie zawiodę, a goście będą zadowoleni. Polecam znajomym, jak jest okazja, polecam teraz, wyrażając swoją opinię ☺

Brak słów!

Jeszcze chyba się nie zdążyło aby piekarnia była otwarta o czasie a w dodatku panie które tam pracują są nie miłe i stały tekst "jak się nie podoba to proszę sobie dzwonić do herta" ogólna niechęć do tej marki

Odwiedzałeś ostatnio Piekarnia HERT?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • torty ciasta słodkie przekąski tarty mufinki pączki desery
  • Kawiarnia
  • cukiernia
  • piekarnia

Podobne firmy w okolicy

Edma

(5.00 )

Piekarnia Tyrolska

(0.67 )

Pellowski

(4.19 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem