Jakość Obsługi

Piekarnia HERT

( 3.25 )

Piekarnia Hert posiada swoje placówki na terenie Wrocławia oraz wielu miastach na dolnym śląsku i województwie opolskim. Oferta piekarni składa się z pieczywa (produkty pszenno – żytnie znanego wszystkim chleba staropolskiego czy chleba zwykłego oraz chlebów typowo żytnich wzbogaconych ziarnami słonecznika, otrąb pszennych czy siemieniem lnianym) oraz wyrobów słodkich (pączków, ciast, czy też drożdżówek).

Opinie (482)

Porażka !!!!

Obsługa zajęta sobą, nie miła ,opryskliwa wieczne pomyłki w wydawaniu pieniędzy ! Sytuacja notorczyna od końcówki grudnia! Na otwarcie sklepu postawiono chyba specjalnie najlepsze i sympatyczne panie, żeby ściągnąć klientów, a teraz wstrętne paniska, księżniczki a nie daj boze zwróc uwagę, że źle wydane to wielce oburzona gwiazda! Jak firma chce utrzymać klientów to radze wysłać osoby które będą obserwować zachowania albo postawić za kasami kompetentne osoby . W tym sklepie moja noga juz nie postanie . Jeśli będzie potrzeba mogę do firmy dosłać paragony .

Super

Jestem stałym klientem od lat piekarni. Aktualny personel jest super. Wszystkie Panie bardzo miłe oraz pomocne. Czytając opinie poniżej nie zgodzę się z tym , ze Panie nie maja rękawiczek nigdy się z tym nie spotkałem. Obsługa super oraz jak wspomniałem wyżej personel na duży plus.

Super super

obsługa znakomita dziewczyny polecają aż do przesady ale nigdy nie byłem niezadowolony choć z czasem staje się to uciążliwe... Mimo wszystko daje 5 gwiazdek

Super super

Obsługa bardzo miła, panie ciągle coś wciskają aż do przesady ale nigdy nie żałowałem choć czasami jest to upierdliwe... Mimo wszystko lubię tam zawitać pozdrawiam

blondynka okropna

Pracuje w tym miejscu Pani o blond włosach. Dziś także była i obsługa jest fatalna..aż nie chce się kupować...opryskliwa, patrzy z wyższością na innych...po prostu koszmar

Nie polecam

Obsługa w nowym punkcie jest tragiczna. Panie zajęte są gadaniem i wieczne pretensje maja, a nie obsługa. Najgorzej jest z rana gdy przyjeżdża kierowca to rzucają wszystko. Proponuję żeby ich kierownik się zainteresowal się tym co się tam dzieje. Na punkcie obok jest podobnie. Na dodatek pani o imieniu chyba Tatiana pali na sklepie. Pora przejść do konkurencji piekarnia Fam...

Średnio średnio

Złotoryja. Pracownicy zmieniają się jak rękawiczki. Ale zaraz. Jedna Pani uporczywie ich nie nosi, nowa, starsza, ciemne włosy. Jest niemiła, nieuprzejmą, nie pasuje do miłego zespołu, który i tak się uszczuplił o bardzo mała sympatyczna dziewczynkę. Odstrasza tak bardzo odstrasza Jest nieprzyjemna . Dziewczyny super a nowa pyskata. Czy nie można z kultura obsługiwać? Ale to i tak nic przy tym jak nie stosuje się do aktualnych wymogów sanitarnych bo takie ma widzimisie. Będąc tam tak często da się zauważyć się się nie stosuje do porad koleżanek. Szok Stała klientka. Jestem codziennie. Wiem co mówię. Co to się dzieje.........

Gdzie są rękawiczki?

Pieczywo super w każdej postaci ale dlaczego pani obsługująca kasę i nie tylko podaję pieczywo do krojenia gołą ręką. Po zwróceniu uwagi nasłuchałam się niewybrednych komentarzy. Sytuacja zdarza się nie pierwszy raz.

KANAPKI

W ostatnim czasie zaobserwowałam ogromny spadek jakości wykonywania kanapki jajecznej - pieczywo jest dużo cieńsze, krzywo krojone, a dodatkowo więcej jest margaryny niż pasty jajecznej. Duże rozczarowanie, biorąc pod uwagę, że kanapka podrożała od momentu wprowadzenia jej do Waszej oferty. Z kolei kanapka z szynką kupiona rano i zjedzona o 12:00 już była przemoczona z jednej strony od sosu. Powinni Państwo pomyśleć i powrocie do poprzednich standardów albo zaczniecie tracić klientów.

Super

Od pewnego czasu robię zakupy w tym sklepie. Jest mega! Zawsze wszystko świeże a wybór w ciastach i tortach jest przeogromny aż oczy się śmieją. Obsługa na 6 z plusem, zawsze pomocna i uśmiechnięta. Z przyjemnością tutaj się wraca.

Jakość i gramatura

Panie w punktach obsługi są bardzo miłe czego nie można powiedzieć o firmie. Firma osiągnęła już taki poziom i może pozwolić sobie na zanizaniu gramatury nawet o 25% i jakości bez zmiany cen. Liczycie, że klijenci i tak kupią - już NIE?? Gratulucje dla menadżerów firmy Hert za dobry obrany kierunek rozwoju firmy. Ja już przestaje być Waszym klijentem ponieważ sytuację obserwuję od pewnego czasu. Pochwalę się w różnych mediach waszym rozwojem.

Super piekarnia

Jak na piekarnie „sieciówkową” HERT ma bardzo dobre produkty. Wszystko jest zawsze świeże, ceny standardowe, ciekawą opcją są lody na gałki oraz możliwość wypicia kawy na miejscu. Miejsce jest czyste i przyjemne, a panie sprzedawczyni bardzo miłe. Warto tez wspomnieć, ze personel posiada odpowiednią wiedzę na temat sprzedawanych produktów.

Obsługa klienta Hert

Pracownicy piekarni bardzo miło witają klienta. Zawsze są mili, uśmiechnięci. Bardzo szybko obsługują klientów, w dobie panującej pandemii 2 sprzedawczynie obsługują jedną osobę. Jedna pakuje produkty, a druga od razu nabija je na kasę. Miejsce schludne, często sprzątane. Zawsze po otwarciu są pełne półki produktów, bardzo duży wybór pieczywa i wyrobów cukierniczych.

Najlepsza obsługa w mieście

To moja ulubiona piekarnia. Obsługa zawsze miła i profesjonalna. Panie są uśmiechnięte i chętnie tam kupuję pieczywo. Zawsze coś doradzą, zaproponują. Jest super.

Najlepsza obsługa w mieście

To moja ulubiona piekarnia. Obsługa zawsze miła i profesjonalna. Panie są uśmiechnięte i chętnie tam kupuję pieczywo. Zawsze coś doradzą, zaproponują. Jest super.

Odwiedzałeś ostatnio Piekarnia HERT?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • torty ciasta słodkie przekąski tarty mufinki pączki desery
  • Kawiarnia
  • cukiernia
  • piekarnia

Podobne firmy w okolicy

Edma

(5.00 )

Piekarnia Tyrolska

(1.13 )

Pellowski

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem