Jakość Obsługi

Piekarnia HERT

( 3.05 )

Piekarnia Hert posiada swoje placówki na terenie Wrocławia oraz wielu miastach na dolnym śląsku i województwie opolskim. Oferta piekarni składa się z pieczywa (produkty pszenno – żytnie znanego wszystkim chleba staropolskiego czy chleba zwykłego oraz chlebów typowo żytnich wzbogaconych ziarnami słonecznika, otrąb pszennych czy siemieniem lnianym) oraz wyrobów słodkich (pączków, ciast, czy też drożdżówek).

Opinie (490)

Dno dna i metr mułu

Brudasy zero zasad sanitarnych babska bez maseczek i przyłbic a w dodatku dziś 27-02-2021 zasmarkana pracownica obsługiwała ludzi kasowała kase i nakładała pieczywo w tych samych obleśnych rękawiczkach...bez maseczki i innego zabezpieczenia ! przykro mi ale w poniedziałek informuję o tym fakcie sanepid. Zdecydowanie omijać ten punkt Herta szerokim łukiem Celowo nie wybrałem "gwiazdek" bo musiałbym dać -5

Dno dna i metr mułu

Brudasy zero zasad sanitarnych babska bez maseczek i przyłbic a w dodatku dziś 27-02-2021 zasmarkana pracownica obsługiwała ludzi kasowała kase i nakładała pieczywo w tych samych obleśnych rękawiczkach...bez maseczki i innego zabezpieczenia ! przykro mi ale w poniedziałek informuję o tym fakcie sanepid. Zdecydowanie omijać ten punkt Herta szerokim łukiem Celowo nie wybrałem "gwiazdek" bo musiałbym dać -5

Babeczki walentynkowe

Babeczki walentynkowe porażka, galaretka twarda i bez smaku, właściwie brak jakiegokolwiek nadzienia poza marnym śladem czegoś na wzór dżemu na spodzie i bylejakiej masy budyniowej. Wstyd, że w cukierni kupujemy niesmaczne wypieki za nieadekwatne ceny.

Rewelacyjnie

Żeby zaspokoić głód lub "ucieszyć" podniebienie warto pójść do Hert-a, bo tutaj świeże, pachnące pieczywo, pyszne ciasteczka, wspaniałe ciasta i inne smakowitości są na porządku dziennym. ja udałam się po tort-a dla teścia, choć go nie zamawiałam, ale już wypróbowałam i wiem, ze zawsze mają - lekkostrawne, puszyste, smaczne i w różnych smakach z dodatkami owocowymi lub bez. Lekkie kremy, które wręcz rozpływają się w ustach są przyjazne, nawet dla bardzo wybrednych żołądków. Potrzebowałam też świeczki, również tutaj kupiłam. Zaglądam dość często do tej cukierni, gdy nie mam czasu na pieczenie, albo zwyczajnie - nie chce mi się. pyszne oferty bronią się same i klientom dogadzają, a w tej cukierni taki luksus zapewniają. W dodatku miła i grzeczna obsługa, choć w tzw. obecnie "reżimie covidowym", który w niczym nie ujmuje profesjonalnej postawie wobec kupującego.

Smutne spostrzeżenie

31 grudnia 2020 przed 7.00 obsługiwała mnie, w punkcie na ul. Borowskiej vis a vis przystanku Działkowa, młoda ekspedientka brunetka . Poprosiłam o chleb wiejski w dwóch odrębnie zapakowanych połówkach . Pani w bardzo niemiły sposób odmówiła mi takiego podziału chleba, gdyż stwierdziła że "nie ma czegoś takiego...nie ma na to czasu". Zrobiło mi się bardzo przykro, z uwagi na sposób odpowiedzi tej Pani na moją prośbę, bo np w punkcie na Sztabowej we Wrocławiu nie widzą problemu. Jest czas. Dodam, że stały za mną dwie osoby i nie wyglądały na zburzone oczekiwaniem w kolejce. Ponadto żyjemy w czasach, gdzie może komuś pomagamy i może ktoś np. starsza sąsiadka lub poprostu nasza babcia akurat poprosiła mnie o taki zakup. Nie mam nic do jakości pieczywa, ale ta Pani troszkę na za dużo sobie pozwoliła.

co z tym hertem ?

uwielbiam wasze wyroby, moja rodzina i znajomi od lat kupują u was, swietne pieczywo super obsługa- panie miłe, uśmiechnięte, znające się i zawsze służące pomocą i doradztwem do tego bardzo sprawne, miło było robić tu zakupy- było bo odkąd pojawiły się nowe panie to nie ten sam sklep, o ile się orientuje panie nie są nowymi pracownikami a zachowują sie jakby dopiero się uczyły -nawet o kody dopytują, zero uśmiechu i te ruchy, kolejki nigdy jeszce tu takie nie były, zdarzyło mi się juz zrezygnować z zakupów z powodu kolejki na mrozie, szkoda bo kiedyś było bardzo miło

Porażka !!!!

Obsługa zajęta sobą, nie miła ,opryskliwa wieczne pomyłki w wydawaniu pieniędzy ! Sytuacja notorczyna od końcówki grudnia! Na otwarcie sklepu postawiono chyba specjalnie najlepsze i sympatyczne panie, żeby ściągnąć klientów, a teraz wstrętne paniska, księżniczki a nie daj boze zwróc uwagę, że źle wydane to wielce oburzona gwiazda! Jak firma chce utrzymać klientów to radze wysłać osoby które będą obserwować zachowania albo postawić za kasami kompetentne osoby . W tym sklepie moja noga juz nie postanie . Jeśli będzie potrzeba mogę do firmy dosłać paragony .

Super

Jestem stałym klientem od lat piekarni. Aktualny personel jest super. Wszystkie Panie bardzo miłe oraz pomocne. Czytając opinie poniżej nie zgodzę się z tym , ze Panie nie maja rękawiczek nigdy się z tym nie spotkałem. Obsługa super oraz jak wspomniałem wyżej personel na duży plus.

Super super

obsługa znakomita dziewczyny polecają aż do przesady ale nigdy nie byłem niezadowolony choć z czasem staje się to uciążliwe... Mimo wszystko daje 5 gwiazdek

Super super

Obsługa bardzo miła, panie ciągle coś wciskają aż do przesady ale nigdy nie żałowałem choć czasami jest to upierdliwe... Mimo wszystko lubię tam zawitać pozdrawiam

blondynka okropna

Pracuje w tym miejscu Pani o blond włosach. Dziś także była i obsługa jest fatalna..aż nie chce się kupować...opryskliwa, patrzy z wyższością na innych...po prostu koszmar

Nie polecam

Obsługa w nowym punkcie jest tragiczna. Panie zajęte są gadaniem i wieczne pretensje maja, a nie obsługa. Najgorzej jest z rana gdy przyjeżdża kierowca to rzucają wszystko. Proponuję żeby ich kierownik się zainteresowal się tym co się tam dzieje. Na punkcie obok jest podobnie. Na dodatek pani o imieniu chyba Tatiana pali na sklepie. Pora przejść do konkurencji piekarnia Fam...

Średnio średnio

Złotoryja. Pracownicy zmieniają się jak rękawiczki. Ale zaraz. Jedna Pani uporczywie ich nie nosi, nowa, starsza, ciemne włosy. Jest niemiła, nieuprzejmą, nie pasuje do miłego zespołu, który i tak się uszczuplił o bardzo mała sympatyczna dziewczynkę. Odstrasza tak bardzo odstrasza Jest nieprzyjemna . Dziewczyny super a nowa pyskata. Czy nie można z kultura obsługiwać? Ale to i tak nic przy tym jak nie stosuje się do aktualnych wymogów sanitarnych bo takie ma widzimisie. Będąc tam tak często da się zauważyć się się nie stosuje do porad koleżanek. Szok Stała klientka. Jestem codziennie. Wiem co mówię. Co to się dzieje.........

Gdzie są rękawiczki?

Pieczywo super w każdej postaci ale dlaczego pani obsługująca kasę i nie tylko podaję pieczywo do krojenia gołą ręką. Po zwróceniu uwagi nasłuchałam się niewybrednych komentarzy. Sytuacja zdarza się nie pierwszy raz.

KANAPKI

W ostatnim czasie zaobserwowałam ogromny spadek jakości wykonywania kanapki jajecznej - pieczywo jest dużo cieńsze, krzywo krojone, a dodatkowo więcej jest margaryny niż pasty jajecznej. Duże rozczarowanie, biorąc pod uwagę, że kanapka podrożała od momentu wprowadzenia jej do Waszej oferty. Z kolei kanapka z szynką kupiona rano i zjedzona o 12:00 już była przemoczona z jednej strony od sosu. Powinni Państwo pomyśleć i powrocie do poprzednich standardów albo zaczniecie tracić klientów.

Odwiedzałeś ostatnio Piekarnia HERT?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • torty ciasta słodkie przekąski tarty mufinki pączki desery
  • Kawiarnia
  • cukiernia
  • piekarnia

Podobne firmy w okolicy

Edma

(5.00 )

Piekarnia Tyrolska

(1.13 )

Pellowski

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem