RAST

( 3.31 )

Opinie (91)

To co siędzieje ostawni w tej sieci sklepó przyprawia o

To co siędzieje ostawni w tej sieci sklepó przyprawia o zawrót głowy. Przypuszczam że jest to związane z jej trudnościami finansowymi. Totalny bark towaru, który nadal jest drogi i droższy niż w zwykłym sklepiku osiedlowym. Obsługa jest na poziomie ale wyraźnie widać mniej osób obsługujących szczególn ie w kasach.

Wózki

W dniu 15.04.20r,po wejściu do sklepu ochrona zaczepiła mnie w celu wciśnięcia dużego koszyka zakupowego w tym czasie Pani z obsługi w szybkim tempie _zdezynfekowala" wózek preparatem ktory pozostawił tłustą warstwe. W ogólnym odczuciu ten wózek był ogólnie brudny w związku z czym odmówiłam przyjęcia informując Pana że nie mam obowiązku poruszania się po obiekcie z wozkiem. Jezeli klient ma swój koszyk,wózek, czy reklamówke,ochrona nie może ingerować narzucając swoje racje a oni od tego są żeby liczyć ludzi a nie koszyki. Samo przetarcie rączki nie jest dezynfekcja skoro ogólna czystość wózka pozostawia wiele do życzenia

zepsuta żywność

Szanowni Państwo Niniejszym zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie produkt pod nazwą „moja Babka” Dr. Oetker’a w sklepie „Rast” przy ul. Kanta w dniu 05.12.19 jest po terminie. Na opakowaniu widnieje napis: „Najlepiej spożyć przed końcem: 06.2019” . Produkt celowo był ustawiony z brzegu półki , by -jak można się domyśleć- jak najszybciej się go pozbyć. Pragnę również poinformować o notorycznie spleśniałych owocach i warzywach wystawionych na sprzedaż. Nie omieszkam poinformować o tym Sanepid w Olsztynie.

Dramat, po prostu dramat.

Tragiczna obsługa, można stać 5 min patrząc w ladę a Panie przyjemnie sobie dyskutują. Sklep do 21:30 a Panie o 21 już mają wszystko pozamykane. Bardzo nie polecam.

Uwaga na zepsute produkty

W dniu 06.06.2019 zakupiłem ćwiartki z kurczaka po rozpakowaniu w domu poczułem zapach zepsutego mięsa . Powrót do sklepu . P kierownik twierdzi ze mieso ok ekspedientki sprawdzały wczesniej i stwierdziły ze smierdzi... Klientka sklepu stojaca obok poprosiła o zabranie produktu bo zbiera ja na wymioty . Powiadomiony został sanepid oraz firma Carfur. .

Koszmar

Pani w kasie bez jakiej kolwiek wiedzy na temat towaru dostępnego w sklepie, do klientów odpowiada "nie wiem" " nie mogę tego wyjaśnić". Kierownik zmiany również bez wiedzy, nie potrafiący wyjaśnić jakie radaty się ze sobą łączą. Cała ekipa niech wybierze się na szkolenia i słucha ze zrozumieniem. Nie polecam tego sklepy nikomu

Odwiedziłem Rast około godz

Odwiedziłem Rast około godz. 19. Przy wejściu - świeże owoce, dalej pieczywo. Działy dobrze zaopatrzone. Na dziale mięsnym bardzo miłe dwie panie potrafiły doradzić i sprzedać mi mięso wołowe i kiełbasę. Przy kasie powitanie, uśmiech i szybka obsługa. Otwarte dwie kasy, kolejki bardzo krótkie. Możliwość płacenia kartą/ telefonem usprawnia obsługę. Ogólnie bardzo dobre wrażenie.

Zakupy w Raście robię niemal codziennie i wiele rzeczy da

Zakupy w "Raście" robię niemal codziennie i wiele rzeczy da się zauważyć na pierwszy rzut oka. Niestety minusem jest bardzo częsta wymiana personelu, nie zdążę przyzwyczaić się do jednej kasjerki, a już spotykam nową twarz. Panie z obsługi pomimo wszelkich starań (bieganie po sklepie) często nie są w stanie ogarnąć całego marketu. Kolejki stają się coraz dłuższe, a przy dziale ze słodyczami rzadko można spotkać kogoś do pomocy, zazwyczaj kończy się to na żmudnym naciskaniu dzwonka przywołującego kasjera do obsługi.

Sklep położony na miasteczku akademickim

Sklep położony na miasteczku akademickim. Taki też ma charakter. W sklepie jest czysto i schludnie. Niestety minusem są dosyć wysokie ceny towarów jak na Olsztyn. Towary jednak świeże i dobrej jakości. Czytnik cen są dosyć niewidoczne - ciężko je zlokalizować. Ciężko zlokalizować jakieś promocje. Do minusów też należy zaliczyć czas oczekiwanie w kolejce. Kasy są przeładowane i troszkę trzeba poczekać. Jednak obsługa w sklepie jest jest przyzwoita. Płatność kartą bez problemu.

Dnia 26

Dnia 26.07.14 w godzinach wieczornych odwiedziłam supermarket Rast. Wybrane przeze mnie produkty (chleb i mleko) były w dobrym terminie do spożycia. W kasie zostałam obsłużona w nieco ponad minutę. Pani kasjerka była miła i nienagannie ubrana. Nie podobała mi się tylko brudna podłoga. Sklep oceniam dobrze.

Podczas wizyty na wejściu rzuciła mi się w oczy pełna

Podczas wizyty na wejściu rzuciła mi się w oczy pełna śniegu i błota wycieraczka. Po wejściu nie było koszyków, więc trzeba było iść po niego do kas. To jedyne niedociągnięcia jakie wczoraj zauważyłam, natomiast robię tam zakupy regularnie i nieczęsto się to zdarza. Obsługa jest bardzo miła, zawsze witają i żegnają klienta, chętni pomocy.

Przy wejściu była aktualna gazetka reklamowa oraz koszyki

Przy wejściu była aktualna gazetka reklamowa oraz koszyki. Od razu po wejściu zauważalne były przerzedzone półki - na części brak towaru. Poza tym niektóre lady chłodnicze były puste, z podaną informacją na kartce, że są nieczynne. Artykuły z promocji były dobrze oznaczone - widocznymi żółtymi etykietami. Dział warzywa-owoce był dobrze zatowarowany, przy każdym produkcie była podana cena, zauważyłam w kilku miejscach foliowe woreczki. Kilka kas było czynnych, więc do kas stały maksymalnie 3-osobowe kolejki. Kasjerka była ubrana w firmową koszulkę, posiadała przypięty identyfikator. Powiedziała do mnie "dzień dobry", podała kwotę do zapłaty. Następnie dała mi paragon i resztę, i powiedziała "dziękuję, zapraszam ponownie".

Przy wejściu stał jeden koszyk

Przy wejściu stał jeden koszyk, inne znajdowały się przed kasami. Owoce i warzywa na dziale wyglądały świeżo, dostępne były woreczki do pakowania. Półki były przerzedzone, wiele półek było pustych. Dostępny towar był równo poukładany, a ceny były przyporządkowane i umieszczone na listwach pod produktami. Z półki lady chłodniczej wzięłam kilka jogurtów, nie zauważyłam przeterminowanych. Niektóre artykuły były w promocji - oznaczone były żółtymi etykietami z podaną nazwą produktu i ceną. Czynna była jedna kasa, byłam trzecia w kolejce. Kasjerka była ubrana w firmową koszulkę, miała identyfikator. Każdego witała, mówiąc "dzień dobry". Kasjerka podała mi kwotę do zapłaty, następnie wydała resztę i paragon do ręki. Zapytała również, czy potrzebuję reklamówkę. Na koniec obsługi powiedziała do mnie "dziękuję, zapraszam ponownie".

Odwiedziłam supermarket RAST

Odwiedziłam supermarket RAST, ponieważ dawno już tam nie byłam, a chciałam zrobić szybkie zakupy. Niestety zakupy okazały się wcale nie takie szybkie, ponieważ kolejka przy kasie była bardzo długa ( otwarta była tylko jedna kasa, pomimo tego że ludzi w sklepie było dość sporo). Od ostatniego czasu gdy robiłam tam zakupy wszystkie artykuły zmieniły miejsca, więc trudno mi się było odnaleźć. Asortyment na półkach był bardzo ubogi, odniosłam wrażenie jakby dawno nie mieli żadnej dostawy.Jedynym plusem tego sklepu jest obsługa, która okazuje się być pomocna w odszukaniu produktu, bez robienia tzw. "łaski" jak to bywa w innych sklepach. Oczywiście ceny też nie są zachęcające do robienia zakupów w tym supermarkecie.Ogólnie nie byłam zadowolona

Odwiedzałeś ostatnio RAST?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alma Market

(4.13 )

Bomi

(3.74 )

Piotr i Paweł

(3.97 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem