Kasa Stefczyka

( 4.44 )

Opinie (386)

Profesjonalna obsługa

Personel oceniam bardzo dobrze, ponieważ od samego wejścia do banku zostałam przywitana i zaproszona do stanowiska. Pracownik odpowiedział na moje pytania i starał mi się pomóc i znaleźć różne rozwiązania. Nie było zwlekania obsługa przebiegła sprawnie. W banku było czysto były reklamy, ulotki z ofertami. Oceniam 10/10.

Super

Fajna, miła, rzetelna obsługa. Pomogli, wytłumaczyli. W kontakcie z klientem w razie braku dokumentacji dodatkowej. Frontem do klienta. Obostrzenia sanitarne w pełni utrzymane. Czysto i schludnie.

Wspaniała obsługa

Niezmiernie, pozytywnie, byłem zaskoczony poziomem wiedzy pań zatrudnionych w tym punkcie. Panie te udzieliły mi odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania i wątpliwości. W mojej ocenie korzystanie z tego punktu to sama przyjemność.

nie polecam!

Panie bardzo niemiłe,niechętne do pomocy!Zero profesjonalizmu!Będe wszystkim znajomym odradzał!

Wielki PLUS!!

Jestem bardzo zadowolony z obsługi. Jestem klientem już kilka lat. Pani kierownik oddziału zawsze jest miła, uśmiechnięta i służy pomocą. Zdecydowanie mogę polecić ten oddział. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

Placówka mała

Placówka mała, wystarczy 5 osób, by stała się bardzo ciasna. Jedna z pań kasjerek niezbyt uprzejma. Zachowuje się opryskliwie w stosunku do kolejnych kilku klientów. Sprawia wrażenie osoby mało kompetentnej i aroganckiej. Widoczny nieład na biurku. Poziom i komfort obsługi oraz wystrój i wielkość wnętrza nie zachęcają klientów do korzystania z tej placówki.

Życie zmusiło mnie do odwiedzin miejsca pożyczającego

Życie zmusiło mnie do odwiedzin miejsca pożyczającego pieniądze... wybór padł na Skok Stefczyka.Od samego wejścia przywitały mnie szerokie uśmiechy Pań pracujących w placówce.Po zajęciu wygodnego miejsca wyłożyłem swoje potrzeby,w odpowiedzi uzyskałem w 100% profesjonalną analizę tego co będzie dla mnie najbardziej korzystne, przy czym Pani nie proponowała sztywno jednego produktu, ale kilka alternatywnych możliwości.Ogólnie uważam że poziom profesjonalizmu Pań z tej placówki jest naprawdę wysoki.Polecam z pełną odpowiedzialnością to miejsce,zresztą sam Skok,jako podmiot pożyczający pieniądze również.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Pracownik sprawiał wrażenie osoby kompetentnej i

Pracownik sprawiał wrażenie osoby kompetentnej i dysponującej obszerną wiedzą na temat podejmowanych zagadnień. Odpowiadał na zadane pytania rzeczowo i wyczerpująco. Nawiązywał kontakt wzrokowy i starał się wsłuchiwać w moje uwagi. Aparycja i kultura osobista pracownika była na wysokim poziomie i wzbudzała zaufanie. Podczas wizyty zauważyłem jednak, że lokal wymaga już pewnego odświeżenia. ( brudne ściany, zniszczone fotele)

Podano mi błędną informację odnośnie kosztu za dokonanie

Podano mi błędną informację odnośnie kosztu za dokonanie przelewu. Pracowniczka Kasy Stefczyka zapytana przeze mnie ile wynosi koszt takiej operacji podała cenę niższą, niż rzeczywiście zapłaciłam za chwilę przy kasie. Kiedy zgłosiłam, iż podany przez Panią w kasie koszt nie zgadza mi się z tym, co przed paroma minutami usłyszałam od Innej Pracowniczki, obsługująca mnie Pani, nie miała mi nic do powiedzenia tytułem wyjaśnienia, poza tym, że jej system wskazuje inną kwotę za operację przelewu. Wróciłam zatem ponownie do Pani, która obsługiwała mnie jako pierwsza (zanim skierowano mnie do stanowiska kasy) i poinformowałam, iż podała mi błędną informację. Pani zamiast przeprosin, przyznała się do swojej niekompetencji, tu cytat: "Nie jestem kasjerką, nie wiem ile kosztuje przelew, mogłam się pomylić". Tu zgadzam się z Pracowniczką Kasy Stefczyka - każdy ma prawo do błędu. Niemniej jednak, twierdzę, że skoro nie zna się odpowiedzi na pytanie klienta, to nie podaje się błędnych informacji, tylko sprawdza bądź pyta współpracownika. Obie obsługujące mnie Panie były dalekie od uprzejmości - zwłaszcza Pani w kasie. Odniosłam nieodparte wrażenie, że jakość obsługi jest zupełnie inna kiedy przynosi się środki finansowe do tego miejsca (lepsza), od traktowania w momencie ich zabierania do innej placówki. Być może jest to związane po prostu ze zmianą personelu. Byłam klientką Kasy Stefczyka przez ok. 5 lat i nigdy wcześniej nie wychodziłam z tego miejsca tak poruszona i zdegustowana, jak dzisiaj. Dziś zakończyłam współpracę z Kasą definitywnie.

Odwiedzałeś ostatnio Kasa Stefczyka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

SKOK

(4.02 )

Kasa Unii Lubelskiej

(0.59 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem