Jurmar

( 4.06 )

Opinie (67)

Super

Super obsługa i naprawa. Polecam, takich miejsc już nie ma w Warszawie.

Wyłudzacze pieniędzy

Zostawiłam ekspres w naprawie. Za samo sprawdzenie życzą sobie opłatę, oczywiście napisane drobnym druczkiem przy oddawaniu sprzętu. Proszę uważąć na to co podsuwają do podpisu!

Super, najlepsza obsułga.

Witam, zgłosiłem się z awarią systemu speniania mleka w ekspresie krups przed upływem gwarancji. W euro rtv agd gdzie go kupiłem diagnostyka trwała miesiąc i w końcu nie uznano naprawy gwarancyjnej. W serwisie na Grochowskiej naprawiono ekspres na gwarancji w ciągu 2 tygodni. Przemiła obsułga, szczególnie Pani obsugująca w recepcji. Świetny kontakt z klientem. Polecam Ten serwis przy ul Grochowskiej Lekarz

Polecam

Moja usterka została usunięta na poczekaniu, bardzo życzliwy o dobrej woli pracownik! Dziękuję i polecam!

Lepiej poszukać uczciwego fachowca

Ekspres KRUPS. Zlecenie wymiana uszczelki + ogólne czyczczenie. Czas naprawy 3 tygodnie Koszt - 420 zł w tym pozycja regulacja młynka. Po odbiorze ekspres następnego dnia wraca do serwisu bo popsuło się coś innego. Poprawka, czas trwania 1 dzień. Po 3 tygodniach przy pierwszym automatycznym czyszczeniu ekspres przestaje działać całkowicie. Obsługa raczej opryskliwa. Lepiej poszukać innego serwisu

SUPER OBSŁUGA SZYBKO I TANIO

MIŁA OBSŁUGA ,DORADZĄ POMOGĄ POINFORMUJA NA CZA.NAPRAWY TEŻ SĄ OK . ZNAJA SIĘ NA SWOJEJ ROBOCIE .SERDECZNIE POLECAM KORZYSTANIE Z TEGO SERWISU -NAPRAWIĄ WSZYSTKO CO MA WTYCZKE I NIE TYLKO -PROFESJONALNY SERWIS

SUPER TTAKIEJ OBSŁUGI ŻYCZĘ W KAŻDYM SERWISIE

PROFESJONANE PODEJŚCIE DO KLIENTA , PANI BARDZO MIŁA MOŻNA DUŻO SIE DOWIEDZIEĆ DORADZI POMOŻE , WIDAĆ , ŻE STARA SIE POMÓC KLIENTOWI JAK MOŻE , POLECAM WSZYSTKIM USŁUGI TEGO SERWISU

Oddałem do naprawy parownicę

Oddałem do naprawy parownicę (urządzenie do prasowania). Opisałem usterkę, parownica nie podaje pary. Czekałem trzy tygodnie. Wreszcie naprawiona, do odbioru. Opis naprawy: wyczyszczenie stopy żelazka, kuriozalne biorąc pod uwagę usterkę. W domu podłączyłem, działała. Po 30 minutach znowu przestała podawać parę... Zapłaciłem 110 zł. https://serwisant-online.pl/ca/xtxbqo/orderCzyszczenie stopy było działaniem absurdalnym, parownica ma system samoczynnego oczyszczania, był całkowity brak pary anie utrudniony jej dostęp. Zwykłe naciągactwo i kompletny brak kompetencji.

Szanowni Państwo! Myślę

Szanowni Państwo! Myślę, że mój przypadek nie jest odosobniony. Proszę sobie wyobrazić, że na zwrot sprzętu czekam JUŻ 5 LAT. Aktualnie serwis próbuje zmusić mnie (PO 5 LATACH) do odbioru sprzętu, który nie jest moją własnością (zadrapany i zabrudzony, z wyraźnymi śladami użytkowania części, do których nie mam \"końcówek\"). Mikser kosztował 2500 zł, a serwis nie może go odnaleźć. O braku kompetencji i ogłady nawet nie wspomnę.

Odwiedzałeś ostatnio Jurmar?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BEKO

(2.55 )

Amica

(3.88 )

Bosch Siemens

(3.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem