BEKO

(1.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (22 z 45)

Serwis Beko porażka...
Serwis Beko porażka (łagodnie mówiąc). W październiku 2019 roku kupiłem lodówko-zamrażarkę BEKO (może bee!_ko) z 2 letnią gwarancją i dodatkowo rocznym ubezpieczeniem. Już w 2020 przymarzła do obudowy szuflada w zamrażarce - tel do serwisu i wizyta miłego Pana serwisanta, który to dogiął grzałkę, rozmroził (moim wrzątkiem) kanał do odprowadzania skroplin i pojechał. Do końca gwarancji i ubezpieczenia cztery identyczne "naprawy". Po upływie gwarancji i ubezpieczenia przyjechał Pan serwisant i zawyrokował, że grzałka jest do wymiany - Pan wymienił, ja zapłaciłem ale ... po 4 miesiącach - to samo - szuflada przymarzła. Zadzwoniłem do Pana z tą informacją, a Pan stwierdził, że on nie wie co można zrobić poza tym co już zrobił i o swojej diagnozie poinformował serwis BEKO. Zadzwoniłem do serwisu i zamówiłem naprawę pogwarancyjną - zgłoszenie przyjęto, otrzymałem smsa, że nastąpi kontakt serwisanta w celu umówienia terminu naprawy (zgodnie z rejonizacją to ten sam Pan, który poinformował serwis, że nie wie jak naprawić wadę fabryczną). Minęły 2 miesiące i nadal nic!!! W czerwcu jak nie będzie odzewu idę do sądu Wiem jedno NIGY WIĘCEJ BEKO!!!!!!!!!!

Klient_QkEZt

15.05.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
kupiłem zmywarke chodziła4...
kupiłem zmywarke chodziła4 miesioce i odpadło śmigło z powodu wyrobienia frezów reklamacja 21 dni taki mają okres na naprawe w 21 dzień dostaje informacje ze musze czekac jeszcze 9 dni zeby wogule ktoś przyjechał z serwisu gdy zadzwoniłem w 20 dzień kiey moge sie spodziewać serwisanta to dopiero sie obudzili ze wogule zgłoszenie było a twierdzą ze serwis zły numer dostał ale czy to moja wina 21dni to 21 a nie 30 i to nie wiadomo czy ktoś przyjedzie z serwisu

Klient_6ZyFA

06.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
kupiłem zmywarke chodziła4...
kupiłem zmywarke chodziła4 miesioce i odpadło śmigło z powodu wyrobienia frezów reklamacja 21 dni taki mają okres na naprawe w 21 dzień dostaje informacje ze musze czekac jeszcze 9 dni zeby wogule ktoś przyjechał z serwisu gdy zadzwoniłem w 20 dzień kiey moge sie spodziewać serwisanta to dopiero sie obudzili ze wogule zgłoszenie było a twierdzą ze serwis zły numer dostał ale czy to moja wina 21dni to 21 a nie 30 i to nie wiadomo czy ktoś przyjedzie z serwisu

Klient_6ZyFA

06.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Kupiłem...
Nie polecam. Kupiłem lodówkę która jest od razu zepsuta. 13 listopada przyjechał serwisant. Specjalnie na ten dzień wziąłem urlop by poświęcić czas na naprawę a wizyta serwisanta trwała 3 minuty! Otworzył lodówkę, powiedział że musi zamówić nowy czujnik i wyszedł. Po co w takim razie przyjechał i marnował mój czas!? To samo mógł stwierdzić bez przyjeżdżania na podstawie mojego opisu. Zajrzał tylko na chwilkę do lodówki więc skąd pewność że to czujnik temperatury się zepsuł? A jeśli nie? To znów będzie metodą prób i błędów wymieniał kolejne części? Wstyd by dostarczać do klienta od razu zepsuty sprzęt. Wstyd że nie ma się przyzwoitości i ambicji by jak najszybciej zmazać plamę tak by klient miał dobrą opinię o marce. Odradzam zakupy Beko ponieważ z moich doświadczeń wynika że te zakupy nie są przyjemnością tylko nerwami, frustracją, stratą czasu i pieniędzy.

Klient_QWLel

16.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
BARDZO DOBRA...
BARDZO DOBRA FIRMA JAKOŚCIOWO I CENOWO

AdamMRÓZ_P6Ul

26.09.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Problemy od samego...
Problemy od samego początku rozmowy. Pracownicy firmy w sposób niekompetentny, opryskliwy odpowiadają na pytania związane z moją reklamacja. Mimo wielokrotnych informacji o braku mojej akceptacji na propozycje realizacji reklamacji (wymiana sprzętu) serwis cały czas proponuje tyłka taką opcję mimo że mam prawo zwrócić wadliwy towar.

XwomanX

23.01.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Lodówko-zamrażarka marki Beko...
Lodówko-zamrażarka marki Beko od początku jest tylko zamrażarką ponieważ w części "lodówkowej" panuje temperatura między 0 stopni a minus 8!!! (nieważne ile ustawię) jedzenie w niej oczywiście zamarza. I tak od ok 2 miesięcy jestem bez lodówki ponieważ serwis wysyła podwykonawców którzy przyjeżdżają obejrzeć usterkę, później czekam na zamówione części. Naprawa nic nie daje i błędne koło zaczyna się od początku. Teraz już całkiem mają mnie gdzieś ponieważ już chyba nie ma co wymieniać w lodówce i od ok dwóch tygodni zero odzewu. Szkoda, że po zakupie mają klienta gdzieś, a ja nie mam gdzie trzymać insuliny dla syna (i oczywiście jedzenia).

Niezweryfikowany Klient_nFVi

14.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kupiłem lodówkę w...
Kupiłem lodówkę w 2019 w kwietniu dokupiłem dodatkowy rok gwarancji razem 3 lata na początku maja 2022r zepsuła się przyjechał magik z beco i stwierdził że ten sprzęt nie nadaje się do roboty, sprzedają syf który chodzi 3 lata za cenę 1700 zł zdala od takiego dziadostwa nie polecam

Niezweryfikowany Klient_pj4O

06.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Porażka. Nie polecam...
Porażka. Nie polecam nikomu.

Klient_vLy6

02.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłosiłem naprawę gwarancyjną...
Zgłosiłem naprawę gwarancyjną zmywarki. Przyjechał Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), który szybko sprawnie i profesjonalnie usunął usterkę. Polecam bardzo!!! Marek Teodorczak

Klient_b18s

10.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jedna gwiazdka to...
Jedna gwiazdka to i tak zdecydowanie za dużo !!! pralka po dwóch miesiącach użytkowania zaczęła rwać ubrania. Koszt uszkodzonych ubrań opiewa na kwotę ponad tys złotych. Po zgłoszeniu usterki do serwisu przyjechał serwisant, wymienił bęben i myślałem ze będzie po problemie. Niestety po wykonaniu pierwszego prania pralka w dalszym ciągu rwie ubrania, zgłosiłem ponownie sprawę do serwisu i od ponad miesiąca jestem zwodzony przez uprzejme Panie z infolinii, ze sprawa trafiła wyżej do kierownictwa oraz ze odezwie się ktoś w ciągu kilku następnych dni. Łącznie jestem już bez pralki 2 miesiące oraz bez żadnego kontaktu ze strony BEKO.

Niezweryfikowany Klient_1LPJ

29.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zglosilem naprawe zmywarki...
Zglosilem naprawe zmywarki Beko,“ Zentrala w Warszawie przyslala do mnie „nie fachowca“,lecz wymieniacza czesci ,z Gorzowa na poczatek wystawil rachunek za przyjazd 135 zl, rozebrana zmywarka ,rozmontowana czesc mebli kuchennych stoi juz 2 tyg .Po 2 tyg. Zadzwoniono do mnie,ze czesci beda kosztowaly 650 zl z wymiana i znowu z kosztami dojazdu.,to razem 785zl,Zmywarka kosztowala 1000zl ,jestem bardzo zniesmaczony ,wsciekly,nie polecam tego „Bubla „nikomu

zarejestrowany-uzytkownik

28.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Serwis pralki wbrew...
Serwis pralki wbrew temu co piszą trwa dłużej niż deklarowane 30 dni !!! Porażka - nigdy więcej beko

Niezweryfikowany Klient_JfIy

13.08.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Tydzień oczekiwania na...
Tydzień oczekiwania na odwrócenie drzwi w lodówce.

Niezweryfikowany Klient_5TGc

13.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pralka po 4...
Pralka po 4 miesiącu zaczęła chodzić jak ciągnik rolny za czasów komuny , zgłosiłem gwarancje wszystko fajnie i nagle dzwoni do mnie serwisant mówiąc ze jest na l4 co jest zrozumiałe każdy choruje . Dzwoniąc ponownie na serwis beko dowiedziałem się ze nie ma zastępstwa dla chorego Pana i mam czekać . No i co mi pozostało z małym dzieckiem….prac w rękach i czekać na jegomościa . 3 tys za pralkę niewarte podejście i sposób w jaki próbują usunąć usterkę jest znikomy i maja to po prostu gdzieś . Nie życzę nikomu takiej sytuacji bo jak do niej dojdzie to polecam awaryjnie czekając na serwis zakupić miskę i przygotować duża dawkę dobrego humoru podczas prania. NIE POLECAM kupcie w firmie gdzie serwis działa jak należy

Niezweryfikowany Klient_P3tG

08.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam pralkę BEKO....
Zakupiłam pralkę BEKO. Niestety przy montażu nóżek okazało się, że brakuje dwóch gwintów i nie ma w co wkręcić nóżek. Dwie puste dziury. Zamówiłam części, jednak nie mieli ich w magazynie i trzeba 2 gwinty sprowadzić z zagranicy. Czekam już miesiąc i nie mogę używać pralki. To strasznie długo. Obsługa infolinii miła, jednak problem nie został do dziś rozwiązany. Pralkę zakupiłam w Media Market z transportem i wniesieniem zapakowaną. Problem wystąpił po rozpakowaniu.

Niezweryfikowany Klient_9grT

12.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sprzęt jest bardzo...
Sprzęt jest bardzo wysokiej jakości. Jest praktycznie bezawaryjny. Warto zainwestować w sprzęt tej marki.

Niezweryfikowany Klient_p1YC

24.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i rzeczowa obsługa, serwisanci przychodzą ze swoimi nakładkami na obuwie, mają swoje mydło i ręcznik, po naprawie sprzątają po sobie, to chyba nie jest polska! Serwisant ładnie i czysto ubrany, nie usmolony, miły! Jakość Obsługi Serwisu mnie tak zaskoczyła że do tej pory zastanawiam się czy to było w Polsce? Że nie wspomnę o usunięciu usterki od ręki.

zarejestrowany-uzytkownik

04.02.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (2)
chcialam sobie kupic...
chcialam sobie kupic blender philipsa.moja siostra go uzywa i jest rewelacyjny.uzywałam go u siostry i stwierdziałam ze musze go miec.do tego ma jeszcze pojemnik do szatkowania i krojenia.rewelacja. pracownik sklepu poinformował mnie ze trafilam na promocje tych blenderów. bardzo mnie to ucieszylo.z przystawkami zapłaciłam malo.asortyment duzy, ceny takie sobie.obsługa profesjonalna

zarejestrowany-uzytkownik

15.09.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zgłaszając zepsuty sprzęt...
Zgłaszając zepsuty sprzęt (zmywarkę) zostałam wysłuchana. Pan odbierający tel. nie przerywał mi wypowiedz!i, wysłuchał mnie!, zadał kilka dodatkowych pytań, przyjął zgłoszenie, wysłał je do odpowiedniego serwisu. Super!!! Chciałabym żeby wszystkie infolinie były obsługiwane przez takie osoby jak mój rozmówca z BEKO.Rewelacja!!!W związku z tym, że to była rozmowa tel. nie mogę ocenić "wyglądu miejsca obsługi", ale sądząc po wysokiej! kulturze rozmówcy na pewno 5+.

AP.

16.05.2012

Placówka

Nie zgadzam się (2)

BEKO

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BEKO?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Serwis Beko porażka...
Serwis Beko porażka (łagodnie mówiąc). W październiku 2019 roku kupiłem lodówko-zamrażarkę BEKO (może bee!_ko) z 2 letnią gwarancją i dodatkowo rocznym ubezpieczeniem. Już w 2020 przymarzła do obudowy szuflada w zamrażarce - tel do serwisu i wizyta miłego Pana serwisanta, który to dogiął grzałkę, rozmroził (moim wrzątkiem) kanał do odprowadzania skroplin i pojechał. Do końca gwarancji i ubezpieczenia cztery identyczne "naprawy". Po upływie gwarancji i ubezpieczenia przyjechał Pan serwisant i zawyrokował, że grzałka jest do wymiany - Pan wymienił, ja zapłaciłem ale ... po 4 miesiącach - to samo - szuflada przymarzła. Zadzwoniłem do Pana z tą informacją, a Pan stwierdził, że on nie wie co można zrobić poza tym co już zrobił i o swojej diagnozie poinformował serwis BEKO. Zadzwoniłem do serwisu i zamówiłem naprawę pogwarancyjną - zgłoszenie przyjęto, otrzymałem smsa, że nastąpi kontakt serwisanta w celu umówienia terminu naprawy (zgodnie z rejonizacją to ten sam Pan, który poinformował serwis, że nie wie jak naprawić wadę fabryczną). Minęły 2 miesiące i nadal nic!!! W czerwcu jak nie będzie odzewu idę do sądu Wiem jedno NIGY WIĘCEJ BEKO!!!!!!!!!!