Opinie użytkownika (2)

Nie polecam. Kupiłem...
Nie polecam. Kupiłem lodówkę która jest od razu zepsuta. 13 listopada przyjechał serwisant. Specjalnie na ten dzień wziąłem urlop by poświęcić czas na naprawę a wizyta serwisanta trwała 3 minuty! Otworzył lodówkę, powiedział że musi zamówić nowy czujnik i wyszedł. Po co w takim razie przyjechał i marnował mój czas!? To samo mógł stwierdzić bez przyjeżdżania na podstawie mojego opisu. Zajrzał tylko na chwilkę do lodówki więc skąd pewność że to czujnik temperatury się zepsuł? A jeśli nie? To znów będzie metodą prób i błędów wymieniał kolejne części? Wstyd by dostarczać do klienta od razu zepsuty sprzęt. Wstyd że nie ma się przyzwoitości i ambicji by jak najszybciej zmazać plamę tak by klient miał dobrą opinię o marce. Odradzam zakupy Beko ponieważ z moich doświadczeń wynika że te zakupy nie są przyjemnością tylko nerwami, frustracją, stratą czasu i pieniędzy.

Klient_QWLel

16.11.2023

BEKO

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Sprzedali...
Nie polecam. Sprzedali mi zepsutą lodówkę. Wzięli ode mnie pieniądze, dostarczyli zepsuty sprzęt, przekazali moje zgłoszenie reklamacyjne do producenta .... i na tym koniec! Uważają że wszystko jest w porządku, bo przecież przekazali moje zgłoszenie do producenta, który też nie kwapi się by zmazać z siebie plamę. To wstyd by produkować od razu zepsute lodówki (Beko) i wstyd by takie coś sprzedawać. Gdybym ja dostarczył klientowi zepsuty towar to starałbym się to jak najszybciej wyjaśnić, bo nie najlepiej świadczy o sprzedawcy gdy sprzedaje urządzenie, które od samego początku nie działa tak jak należy. Dlatego nie polecam producenta (BEKO) ani sprzedawcy. Odradzam zakupy.

Klient_QWLel

14.11.2023

RTV EURO AGD

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi