Pandora

( 2.74 )

Opinie (78)

Pełen profesjonalizm

Dwa dni temu miałam przyjemność gościć w salonie Pandora w Galerii Mokotów. Obsługa przesympatyczna, pomocna i profesjonalna. Biżuteria w postaci srebrnych kolczyków przypadła 13 latce do gustu. Dziękuję, pozdrawiam i do zobaczenia przy kolejnej wiosennej kolekcji pojedynczych kolczyków.

Super!

Bardzo polecam salon. Oddawałam bransoletkę na gwarancji. Zaskoczyło mnie załatwienie wszystkiego na miejscu, od reki. Firma bardzo nastawiona pro-klient. Polecam jak najbardziej!

Super, takiej obsługi potrzeba.

Bardzo miła obsługa w tym salonie z biżuteria Pandora. Panie obsługujące są bardzo miłe i pomocne. Pomagają przy wyborze jak i zakupie biżuterii . Również podczas reklamacji nie robią żadnego problemu i są bardzo przyjaźnie nastawione do klienta.

Na plus!

Jestem pod wrażeniem wysokiego poziomu kultury osobistej ze strony sprzedawczyni. Autonatyczne, życzliwe powitanie klienta z uśmiechem po wejściu do sklepu to standard. Doradczyni świetnie analizuje potrzeby zadając pytania o cechy poszukiwanej biżuterii. Pracownica obsługuje bez pośpiechu, cały czas się uśmiechając. Mimo, iż nie zdecydowałam się na zakup cały czas zachowywała wysoki poziom obsługi. Zachęciła mnie do zakupów online polecając biżuterię w promocji ze względu na końcówki kolekcji. Ponadto odnowiony wystrój sali sprzedaży sprawia że z salonu nie chce się wychodzić... Polecam! Nikt się nie zawiedzie!

Nie polecam tego sklepu

Na przesyłkę czekałam 9 dni. Dostałam paczuszkę w której beztrosko grzechotało pudełko z charmsem- zero papieru, folii bąbelkowej- nic!! Gołe pudełeczko, bez wstążki, a w nim beztrosko przewalający się charms, wrzucony do otworu w gąbce. Brak certyfikatu autentyczności, gwarancji, torebeczki prezentowej. Zamówiony charms miał być prezentem pod choinkę. To co otrzymałam na prezent się nie nadawało. Wyglądało jak podróbka z bazaru. Towar niezwłocznie zwróciłam zgodnie z instrukcją na stronie sklepu, za pośrednictwem DPD. Według firmy kurierskiej sklep otrzymał mój zwrot 24 grudnia. Do 10 stycznia nikt ze sklepu się do mnie nie odezwał, mimo, że na stronie jest informacja, że po otrzymaniu zwrotu dostanę maila. Pisałam 2-krotnie do sklepu. Za każdym razem dostawałam wiadomość z automatu, że dziękują za kontakt. Zero odpowiedzi na moje pytania. Zero informacji co z moim zwrotem i pieniędzmi. Dopiero po 17 dniach od zwrotu, po kolejnym moim mailu otrzymałam informację, że otrzymali przesyłkę i rozpoczną procedurę zwrotu pieniędzy. Rozumiem, że były święta ale to nie usprawiedliwia braku odpowiedzi na maile przez ponad 2 tygodnie. No i jakość przesyłki była beznadziejna!!! Od sklepu firmowego takiej firmy jak Pandora oczekiwałam przesyłki na poziomie. Zawiodłąm się srodze. To był ostatni mój zakup w tym sklepie. Nie polecam

Bardzo zła obsługa

Z przykrością muszę stwierdzić, że obsługa w CH Forum Gdańsk jest rozczarowująca. Odnosi się to głównie do kierowniczki sklepu. Pani nie zna zasad obsługi klienta, jest niemiła i ogólnie sfrustrowana. A szkoda bo biżuteria bardzo ładna.

Nieodpowiednie podejście do klienta

Bardzo niemiła obsługa. Pani wywyższająca się, opryskliwa wobec klienta. Brak profesjonalizmu, chęci pomocy. Niechętnie pokazywała interesujący mnie asortyment. Przyszłam z zamiarem kupna, a wyszłam bez niczego z ulga, że już nie muszę przegadywac się z obrażoną Panią. Skutecznie odstraszyla od kupna czegokolwiek w tym sklepie. Nie polecam.

Katastrofa Pandora

Ostatnio postanowiłam zgłosić swoją biżuterię ponieważ każdy klient ma do tego prawo zgłosiłam swój pierścionek Jednakże z przykrością dostałam informacje bo nie został zaakceptowany do naprawy mój pierścionek uważam ze był wadliwy kupiłam go w zeszłym roku na święta nosiłam go 3 miesiące wypadła mi cyrkonia po kołku miesiącach mi się wygiął Zgłosiłam to a informacje zwrotna buła taka ze sama go obciążyłam a nie nosiłam go praktycznie moja praca mi na to nie pomaga uznali to za moja winę !!! Nie spotkałam się z żadna marka która tak by potraktowała klienta nie dając nawet drugiego bo poprosiłam o wymianę towaru na nowy ale za to obarczają wina klientów no nie firma tylko żałosne jak traktują nie ukrywam ze biżuterię maja drogie ale żeby takie coś ze nie przyjąć zwrotu na swój wadliwy modę porażka

Super obsługa

Wszystko idealnie, jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym sklepie. Panie zawsze profesjonalnie i indywidualnie podchodzą do wymagań każdego klienta. Nawiązując do opinii niżej, wszystko co tam jest napisane to czysta głupota i złośliwość. W tym sklepie staram się być co najmniej kilka razy w miesiącu i nigdy nie zdarzyła się sytuacja, że klienci byli zaniedbywani - wręcz przeciwnie. P.S każdy może zrobić sobie przerwę - reguluje to Kodeks Pracy, więc nie wiem jak można mieć o to pretensje

Opinia z wizyty w sklepie Pandora - Riviera

30 czerwca w niedzielę w godzinach popołudniowych udałam się do sklepu Pandora po zakup wybranego przeze mnie pierścionka i naszyjnika. Mimo dużej kolejki obsługiwała tylko jedna Pani, pozostałe Pracownice schowały się na zapleczu. Jako swoje usprawiedliwienie tłumaczyły się, że muszą zjeść pizzę. W sklepie czekałam 40 minut. Ale nikt nie wyszedł z pomocą. Może te panie zamówiły zbyt duże porcje jak na swoje możliwości. Zauważyłam, że personel na tej zmianie nie przejmował się klientami, bo dużo pań rezygnowało z kolejki.

Pomoc w wymianie bransolety

Witam, W dniu 13/02/2019 r została zakupiona w państwa sklepie bransoleta w galerii północ, przy ul. Światowida 17 w Warszawie. Bransoletę otrzymałam w prezencie od brata. Pani poinformowała go że w razie gdyby nie pasowała można bez problemu dokonać wymiany na większą w każdym mieście. Ja mieszkam w Toruniu. W dniu dzisiejszym udałam się do punktu pandora który znajduje się w galerii plaza przy ul. Broniewskiego. Pani poinformowała mnie że nie mogę u nich wymienić ponieważ są franczyza. Zostałam odesłana z kwitkiem. Nie będę jechać specjalnie do Warszawy aby wymienić bransoletę która niestety jest za mała. Sprzedawca powinien poinformować klientami tym że nie we wszystkich punktach można wymienić. Nie jest to tania biżuteria, i obsługa klienta powinna być na wysokim poziomie. Nie ukrywam że jestem bardzo rozczarowana i podejściem do klienta i do obsługi po sprzedażowej. Sama pracuje w sprzedaży i dla mnie klient jest najważniejszy i robię wszystko aby był zadowolony. Jestem bardzo rozgoryczona podejściem państwa pracowników do klienta. I pomocą w rozwiązaniu problemu. Został mi tydzień na wymianę bransolety dokładnie do 27 /02/2018 r.,a w tym czasie nie będę jechać do Warszawy. Co w takim razie Państwa zdaniem mam zrobić w tej sytuacji ??? Wysłałam e-maila odpowiedzi brak tak się traktuje klientow

Słaba obsługa

Bardzo nie miła obsługa. Pani bardzo wywyższająca się i oceniająca klientów prawdopodobnie po wyglądzie. Brak profesjonalizmu.

Odwiedzałeś ostatnio Pandora?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(1.84 )

Swarovski

(5.00 )

W. Kruk

(2.26 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem