Pandora

( 1.22 )

Opinie (120)

Brak reazlizacji zamówienia,

Firma potwierdziła dostępnosc towaru i wysylke w przeciagu 2 dni , Nastepnie prawie 1,5 tygodnia ciszy Wysłali przesyłke- w inne miejsce Prosba o zwrot pieniędzy - Pan z infolinii( biedni ludzie muszą zbierać całą falę żalu, od klientów )- poinformował ze w przeciągu 5 dni bedzie zwrot pieniędzy. I że on dziś go zleca- rozumiem , że przelew idzie przez Malediwy do mnie Żenada i naciaganie- miał byc piękny prezent , dla przyjaciółki bedzie nic Nie polecam sklepu, obługi, oszustwo Trzeba iśc do konurencji i nigdy tam nie wracać BRRR za takie pieniądze osługa

zwrot pieniędzy

Dzień dobry, miałam podobną sytuację, zwróciłam zamówiony produkt i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię, za każdym razem rozmawiałam z panem z akcentem wschodnim, który nie chciał podać swoich danych i odpowiadał wymijająco na moje pytania. Skontaktowałam się z rzecznikiem praw konsumenta, który mnie poinstruował co zrobić oraz przy kolejnej rozmowie telefonicznej z konsultantem nagrałam rozmowę, żeby mieć dowód. Polecam kontakt z rzecznikiem praw konsumenta w waszym mieście i nagranie rozmów. Ja otrzymałam zwrot pieniędzy po wysłaniu oficjalnego pisma do Pandory wg wskazówek rzecznika praw konsumenta.

następny monit

dzisiaj zadzwoniłam po raz któryś, w sprawie braku zwrotu pieniędzy a zwrócony w połowie zeszłego miesiąca towar. Zawsze tel. odbiera facet z akcentem wschodnim, ale to zawsze. Na początku woła ode mnie nr referencyjny zamówienia, potem moje imię i nazwisko. Nie był wobec mnie uczciwy w sprawie zwrotu pieniędzy już 3 x, dziś poprosiłam o jego dane, bo chcę sprawę zgłosić na policję, hhhhaaa i co?! - "On nie ma obowiązku podawać mi swojego imienia i nazwiska". Po prostu nie wierzę, hhhi może ukrainiec robi tam na czarno. Zastanawiam się po tej dzisiejszej rozmowie, co to jest za firma ta niby Pandora, bo nie dość, że człowiek walczy o swoje i jest po raz 3 nieuczciwie traktowany, to jeszcze osoby pracujące tam nie mają ochoty się przedstawiać...., jakby to była tajemnica wojskowa. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

poza krytyką

12.06. zwróciłam przesyłkę, napisano do mnie informację, że 30.06. zarejestrowano zwrot, /co już jest kłamstwem. 18 dni szła przesyłka ?! - BZDURA!./ i uruchomiono procedurę zwrotu pieniędzy. OD 30.07. br. czekam na zwrot pieniędzy, w poniedziałek ruszam na Policję za wyłudzenie. Zaznaczam, ze dzwoniłam do nich 3 x, wysłałam 4 maile.

Pandora e-store

Prosimy o cirpliwo?? az dojedzie do nas twoja paczka ( to mo?e trwa? do 2 tygodni ) ?eby zwrot ?rodków zosta? zrealizowany Jeszcze raz dzi?kujemy za odpowied? i kontakt z nami, a je?li kiedykolwiek b?dziesz potrzebowa? dodatkowych informacji z naszej strony, prosimy o kontakt. --------------------- Tak wygląda odpowiedź, ale przynajmniej jest.

Pandora e-store

Towar zwrócony, sklep otrzymał przesyłkę tydzień temu. Zero informacji, nadania sprawie biegu. To samo na wielu stronach europejskich Pandory. Skargi na przetrzymane zwroty i zero kontaktu. Bo przez kontakt nie mogę uznać maila od jakiegoś Konrada- Doradcy Klienta pełnego niezrozumiałych znaczków zamiast polskich znaków. Powinnam jeszcze wspomnieć o opakowaniu. Bransoletka za kilkaset złotych włożona w foliowy pakiecik z napisem 'Made in Thailand. Obok wciśnięte do paczki pudełko prezentowe.

Oddali

Witam, dzisiaj otrzymałam pieniądze za zwrot , który PANDORA otrzymała 13 czerwca. Informuję o tym żeby reszta klientów nie traciła nadziei. Nie zmienia to faktu, że firma zaliczyła mega wpadkę.

Tragedia

Totalna poraznka! Ponad miesiąc czekałam na wymianę bransoletki, wiec zdecydowałam się na zwrot gotówki, na który czekam od trzech tygodni i nic! 6 lipca doszła do mnie bransoletka, mimo tego ze wcześniej prosiłam o zwrot pieniedzy. Żenada! Po prawie 2 miesiącach ani bransoletki ani pieniędzy. Każdy z konsultantów mówi co innego, jeden Pan konsultant po prostu mnie wysmial i obrażał. Nigdy więcej.

Tragedia

Totalna poraznka! Ponad miesiąc czekałam na wymianę bransoletki, wiec zdecydowałam się na zwrot gotówki, na który czekam od trzech tygodni i nic! 6 lipca doszła do mnie bransoletka, mimo tego ze wcześniej prosiłam o zwrot pieniedzy. Żenada! Po prawie 2 miesiącach ani bransoletki ani pieniędzy. Każdy z konsultantów mówi co innego, jeden Pan konsultant po prostu mnie wysmial i obrażał. Nigdy więcej.

Brak zwrotu pieniedzy

Masakra! Cały czas oszukują, kręcą i nie chcą oddać pieniędzy. Date q której podobno "oddali" mi pieniądze na konto zmieniali trzy razy. Nigdy wiecej zakupóq w tym sklepie.

Nie zwracają pieniędzy!!!!

W dniu 19 czerwca (potwierdzenie DPD Pickup) Pandora odebrała zwrot. Dopiero 1 lipca dostałam informację, że zwrot został przyjęty i nadano mu nr 30714775. Do dzisiaj nie otrzymałam środków na konto. Kontakt mailowy nie skutkuje - wysyłają automatyczne odpowiedzi. Infolinia wyłączona. Przestrzegam przed zakupem w sklepie internetowym Pandory.

Brak kontaktu

A ja dzisiaj próbowałam się tam dodzwonić i nic. Tak jakby wyłączyli infolinię. A widzę, że jednak komuś się udało. Z braku innych możliwości zadzwoniłam do sklepu stacjonarnego w swoim mieści (Bielsko-Biała) i opowiedziałam im co się dzieje ze sklepem internetowym i wszystkich, którzy tutaj napisali post. Odniosłam wrażenie, że wiedzą, że coś jest nie tak ale nie znają szczegółów. Lucyna

Brak zwrotu pieniędzy

Od 05.06.2020 nie mogę odzyskać 179 zł za zwrócone kolczyki. Wielokrotnie kontaktowałam się z płatną!!! Infolinią międzynarodową tej firmy i żaden z konsultantów nie potrafi mi odpowiedzieć, kiedy odzyskam pieniądze. W ubiegłym tygodniu w środę twierdzili, że do piątku dostanę zwrot, ale oczywiście on nie nastąpił. Dziś po raz kolejny kontaktowałam się z infolinią i pani stwierdziła, że nie jest mi w stanie powiedzieć kiedy dostanę pieniądze. To jest jakaś kpina.

Dramat

Kupowałam w internetowym sklepie Pandory od lat i wszystko było super, teraz nie mogę od miesiąca odzyskać pieniędzy za zwrócony towar (165zł). Lidzie ktoś wie co się podziało?

Ma sa kra !! Brak zwrotu pieniedzy!

Brak zwrotu pieniędzy, brak kontaktu, tragicznie!! Chyba musze się pogodzić ze strata pieniędzy... Jak taka marka może sobie pozwolić na takie traktowanie klientów???

Cięzko ocenić coś czego nie ma

Poza automatycznymi mailami kontakt zerowy. Nie potrafią wpisać poprawnego adresu na paczce.

Odwiedzałeś ostatnio Pandora?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(2.00 )

Swarovski

(4.50 )

W. Kruk

(1.69 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem