A PROPOS

( 3.60 )

Opinie (7)

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

10.07.2014
A PROPOS Inna forma kontaktu

Drogeria A' Propos

Drogeria A' Propos. Doświadczona i komunikatywna obsługa, która w razie potrzeby z chęcią doradza i pomaga w zakupie, odznaczając się wymaganą i pożądaną wiedzą. Czas obsługi bez zastrzeżeń. W drogerii znajduje się bogata oferta środków chemicznych i wszystkiego co potrzebne w tego rodzaju sklepach- po hurtowych cenach. Lokal zadbany, czysty, bez zarzutów. W drogerii A' Propos panuje bardzo miła i przyjemna atmosfera. Na pewno tam wrócę!

Drogeria A propos ma niewielkie rozmiary

Drogeria A propos ma niewielkie rozmiary, mieści się w dwóch pomieszczeniach w kamienicy. Od ulicy oddziela ją niewielki skrawek ogrodzonej ziemi. Otoczenie sklepu jest czyste. Przy wejściu i w oknach wystawowych znajdują się często plakaty reklamowe lub ogłoszenia o jakiejś specjalnej promocji dla klientów. W pierwszym pomieszczeniu znajduje się kasa. Oba pokoiki są bardzo gęsto zastawione regałami z produktami, jeden koło drugiego. Pośrodku ustawione są też regały dodatkowe. Całość jest szczelnie zapełniona produktami. Wybór w sklepie jest duży. Towary zarówno tańsze jak i z górnej półki. Pracownice są uprzejme, ale niezbyt kompetentne, nie potrafią doradzić, maja problemy z omówieniem różnic pomiędzy jednym a drugim produktem. W sklepie można płacić kartą.

Szukając odżywki do włosów zajrzałam do drogerii A Propos

Szukając odżywki do włosów zajrzałam do drogerii A Propos. W sklepie tym jest duży wybór kosmetyków. Sklep składa się z dwóch pomieszczeń. Zaraz przy wejściu jest kasa. Oba pomieszczenia są wypełnione regałami z produktami. W zasadzie w sklepie trudno się porusza, regały zastawiają też środek drugiego pomieszczenia i naprawdę, trochę niewygodnie jest się przeciskać pomiędzy nimi. Kiedy weszłam do sklepu nie było nikogo przy kasie ani w pierwszym pomieszczeniu. Znalazłam sobie półeczkę z preparatami do włosów i zaczęłam je oglądać. W drogerii nie było nikogo poza mną, z odgłosu kroków w sąsiednim pomieszczeniu domyśliłam się, że jest tam jakiś pracownik i co jakiś czas podchodzi do drzwi, zerka na mnie i spaceruje po pomieszczeniu dalej. Po kilku minutach do sklepu weszła pani (przez drzwi wejściowe) i zapytała, czy w czymś mi pomóc. Ubrana była zupełnie normalnie, nie miała żadnego identyfikatora. Upewniłam się, że pani tu pracuje. Znalazłam na półce olejki do włosów. Byłam ciekawa preparatów, bo kiedyś używałam olejków w ampułkach i byłam bardzo z nich zadowolona. Pani opisała mi stosowanie olejków, które były dostępne, że stosuje się je na zimno, że można użyć na całą noc. Po namyśle jednak postanowiłam kupić maskę do włosów z serii Morza Martwego, z Bielendy. Zapytałam, czy nie ma w zestawie do tego szamponu. Pani powiedziała, że nie. Że z podobnych produktów był krem do twarzy, ale nie ma, i jest tylko peeling do ciała. Podziękowałam i powiedziałam, że w takim razie wezmę tylko to. Maska była opakowana w specjalne tekturkowe opakowanie, podarte, ale to mi nie przeszkadzało. Zapłaciłam i zabrałam ze sobą kosmetyk. Kiedy wychodziłam sprzedająca obsługiwała kolejnego klienta.

Zaszłam na zakupy do drogerii A PROPOS

Zaszłam na zakupy do drogerii A PROPOS, jest ona połozona w centrum miasta z daleka widac szyld, więc nie ma problemu ze znalezieniem tego miejsca. Weszłam tylko do sklepu i już podeszła do mnie Pani ekspedienka i spytała: "czy w czymś pomóc"? Nawet nie zdążyłam obejrzec asortymentu sklepu, zorietowac się cenowo więc podziękowałam za pomoc. Co mnie zdziwiło: ekspedientka zaczeła chodzic za mną, dosłownie za moimi plecami. Więc po chwili spytałam czy mogłaby mi pomóc w doborze kremu, w gazetce promocyjnej sklepu bym krem który mnie zainteresował. Pani oczywiście mi pomogła, ale ja wiedziałam więcej na temat danego kremu od Pani tam sprzedającej, nie potrafiła mi nic konkretnego powiedziec o danym produkcie, to ja jej powiedziałam do jakiej cery jest ten krem i jakie ma ważne składniki. Nie byłam zadowolona z obsługi, pani nie wiedziała co sprzedaje a przeciez ten produkt miała w gazetce promocyjnej, więc tym bardziej powinna znać jego własciwości.

Sklep kosmetyczny

Sklep kosmetyczny. Wchodząc do sklepu zostałam przywitana przez pracownika, który również zapytał, czy może mi pomóc w wyborze towaru. Podziękowałam jednak a pracownik pozostał w pobliżu, gotów odpowiedzieć na każde moje pytanie i służył pomocą.

Odwiedzałeś ostatnio A PROPOS?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.04 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.15 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem