Opinie użytkownika (3)

Robiłam dziś zakupy...
Robiłam dziś zakupy w Biedronce, w mieście był jarmark więc było bardzo dużo ludzi jednak pozytywnie się zaskoczyłam idąc na zakupy do biedronki. Mimo tłumów nie było zbyt dużych kolejek gdyż wszystkie kasy były uruchomione i dzięki temu czas oczekiwania przy kasie był bardzo krutki. Na sklepie był porządek Panie Ekspedientki na bieżąco zbierały puste kartony, opakowania po produktach, w miarę mozliwości był dokładany towar, i przedewszyskim ceny produktów były bardzo widoczne i adekwatne do produktu. Ekspedientka bez problemu pomogła mi gdy spytałam o konkretny produkt, wskazując mi jego miejsce. Wszystko odbywało się sprawnie zarówno na sali sprzedażowej jak i przy kasie.

KLIENT_2

06.05.2010

Biedronka

Placówka

Supraśl, Cieliczańska 2

Nie zgadzam się (21)
Robiłam dziś zakupy...
Robiłam dziś zakupy w jednym supermarkecie Lewiatan. Po wejściu widniała kartka, że nalezy wziąść koszyk lub wózek,weszłam drugim wejściem więc musiałam przejść przez cały sklep do drugiego wejścia aby wziąść wózek gdyż z tej strony od której wchodziłam nie było wózków czy koszyków. Niektóre ceny pod produktami nie zgadzały się wiec musiałam pod czytnikiem sprawdzac dokładnie każdą cenę. Należy dodać, że na wielu produktach tych cen wogóle nie było, a kiedy spytałam o cene ekspedientka kazała mi sprawdzić pod czytnikiem. Na dziale mięsnym kiedy chciałam kupić wędlinę, Pani kiwneła głową i powiedziała że ta wędlina jes nieświeża, zaproponowała mi z całego działu mięsnego 2 rodzaje wędlin. Plus dla tej Pani, że nie sprzedała starych wędlin. Sklep wymaga dużej pracy jeżeli chodzi o oznakowanie cenowe produktów.

KLIENT_2

08.04.2010

Lewiatan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)
Zaszłam na zakupy...
Zaszłam na zakupy do drogerii A PROPOS, jest ona połozona w centrum miasta z daleka widac szyld, więc nie ma problemu ze znalezieniem tego miejsca. Weszłam tylko do sklepu i już podeszła do mnie Pani ekspedienka i spytała: "czy w czymś pomóc"? Nawet nie zdążyłam obejrzec asortymentu sklepu, zorietowac się cenowo więc podziękowałam za pomoc. Co mnie zdziwiło: ekspedientka zaczeła chodzic za mną, dosłownie za moimi plecami. Więc po chwili spytałam czy mogłaby mi pomóc w doborze kremu, w gazetce promocyjnej sklepu bym krem który mnie zainteresował. Pani oczywiście mi pomogła, ale ja wiedziałam więcej na temat danego kremu od Pani tam sprzedającej, nie potrafiła mi nic konkretnego powiedziec o danym produkcie, to ja jej powiedziałam do jakiej cery jest ten krem i jakie ma ważne składniki. Nie byłam zadowolona z obsługi, pani nie wiedziała co sprzedaje a przeciez ten produkt miała w gazetce promocyjnej, więc tym bardziej powinna znać jego własciwości.

KLIENT_2

08.05.2009

A PROPOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi