Big Bus

( 0.79 )

Opinie (25)

ZENADA, NIEUPRZEJMOŚĆ , BRAK SZACUNKU dla Klientów

Firma nie ma prawa funkcionowac na rynku przewozników! Kupiłem dwa bilety dla syna jeden z Warszawy do Zamoscia na dzien 1.07.2019 gdz wyjazdu z Warszawy 14;40 i powrotny z Zamoscia 11-07 2019 gdz 6 ; 50 do Warszawy .Powstał problem poniewaz syn nie moze otworzyc w telefonie potwierdzenia zakupu biletów.Były to dwa bilety BB/7893119/10 i drugi bilet;BB/7893120/10.Zadzwoniłem w niedziele do biura Big Bus z pytaniem jak rozwiazac ten dylemat ,przeciez pieniadze zapłacone i bilety sprzedane .Podczas rozmowy ok gdz 10 - 10;30 usłyszałem od aroganckiego chama który odebrał telefon że jego to nie interesuje ,ze Big Bus tylko jest przewoznikiem i to nie jego sprawa ze ktos nie moze otworzyc potwierdzenia zakupu biletów itd!!!!!

Pora zmienić kierowców

Kurs z 28 czerwca Warszawa - Zamość. Jeżdżę regularnie na trasie Warszawa - Zamość. Uważam, że niektórych kierowców należy albo zdyscyplinowac albo odesłać już na emeryturę. Pan kierowca przychodzi sobie na 9 minut przed czasem odjazdu autobusu. Przed pojazdem um pasażerów. Samochód nagrzany na słońcu. Powoli bez pośpiechu biletuje, dyskutuje, ma sporo czasu. Efekt taki ze autobus odjeżdża 15 minut opóźniony a pasażerowie czekają w nagrzanym autobusie. Gdyby przyszedł odpowiednio wcześniej nie byłoby problemu. Taka sytuacja powtarza się tylko i wyłącznie z tym jednym Panem. Jeżdżę co tydzień. Niektórzy kierowcy przychodzą nawet na pół godziny wcześniej aby spokojnie pasażerowie zaladowali się do autobusu. Na moją uwagę bezczelnie kłamie, że dopiero przyjechał. Przecież cześć pasażerów przychodzi wcześniej i widzi o której przyje hal z Zamościa. O godz. 17 autobus już był zapakowany. Jeśli się późno przyszło to szybko się biletuje i nie prowadzi dyskusji z pasażerami. Może juz pora na ławkę w parku i emeryturę dla tego pana kierowcy?

Omijajcie z daleka

Obsługa telefoniczna, jak i kultura osobista kierowców nie spełnia elementarnych standardów, niejednokrotnie niekulturalni i nieżyczliwi w stosunku do pasażera. Firma dysponuje chyba najstarsza flota busow jaka widziałem, niesprawna klimatyzacja, bądź inne awarie (skutkujące nawet przerwaniem podróży i oczekiwaniem na jakąkolwiek podwózkę, już 2x doświadczyłem z nimi takiej przyjemności). Mało kiedy odjeżdżają ze stanowiska o czasie bo najczęściej przeciągają swój odjazd po to by mieć bardziej zapełniony bus (Panowie to już nie są lata 90-te XX wieku gdzie ludzie w busach wożeni byli jak bydło). Bardzo często busy te mają duże opóźnienia na trasie, barrrdzooo częstoooo, opóźnienia sięgają przeciętnie od godziny do dwóch. Dodatkowo urządzają sobie postoje w Żyrzynie. Często nie na każdą godzine można kupić bilet online ponieważ przewożnik jest dziadowski (dzwoniąc na infolinie z zapytaniem dlaczego nie ma uruchomionego np. połączenia z waw do zmc o godzinie np. 18.30 słyszymy że bilety sa wyprzedane, ale prawda jest zupełnie inna, oszukują. Powodem zblokowania sprzedaży biletów na tą przysłowiową 18.30 jest to że oszczędzają, tną koszty, nie wysyłają kierowcy i busa jak widzą w systemie że na sąsiednie godziny kursów kliencie mogą kupić bilety). ps. ostatnio jechałem w niedziele ponad 6 godzin, wg rozkładu miało być 4 h 30 min.

Obsługa infolinii to tragedia

Moja 17 letnia córka zakupiła bilet przez internet na wyjazd do Zamościa. Niestety pociąg którym miała dojechać do Warszawy spóźnił się i nie zdążyła na busa do Zamościa. Zadzwoniła na infolinię big busa (znalezienie nr tel na stronie to porażka, dodzwonić się druga porażka) jak już ktoś odebrał ten telefon poinformował córkę że teraz musi kupić 2 bilet, poza tym był arogancki i nieprofesjonalny. Nakrzyczał na nią i poinformował że oni nie są od przebukowania biletów. Mój mąż próbował się połączyć z tą infolinią aby dać im informację zwrotną ale pomimo kilkunastu prób nikt nie odbierał. Dopiero w okolicach 21:00 ktoś odebrał telefon, próbował nas przeprosić i udobruchać ale niesmak pozostał.

Tak sobie.

Jeśli mają Państwo wybór, proszę trzymać się z dala od tego przewoźnika. Tak jak ludzie tutaj piszą, wygoda i jakość przewozu leżą. Mam chorobę lokomocyjną i, poważnie, za każdym razem czuję się koszmarnie podczas podróży z BigBusem. Nie wiem, czy kierowcy sobie w ogóle zdają sprawę z tego, że wiozą pasażerów. Raz, podczas podróży późną zimą, w busie włączona była klimatyzacja, którą kierowca najwyraźniej ustawiał pod siebie - momentami z tyłu był taki upał, że nie dało się wysiedzieć, a chwilę później niesamowicie zimno. Innym razem, przybiegłam na busa w ostatniej chwili i jedyne wolne miejsce było z zepsutym siedzeniem, którego oparcie bez przerwy zjeżdżało do tyłu. Czy nie powinno się robić jakiejś kontroli przed odjazdem? Czy oni tego nie sprawdzają? W każdym razie, nie polecam. Naprawdę, jeśli mają Państwo wybór, proszę wybrać lepszego przewoźnika.

Żenada

Poziom usług poniżej poziomu żenującego. Bardzo agresywni kierowcy, którzy są bardzo niegrzeczni dla podróżujących. Stan techniczny pojazdów pozostawia wiele do życzenia

Najgorsza Firma!

Najgorsza Firma Jaką jechałam, dziwne że ten bus wgl jeszcze jeździ. Bilety w takiej samej cenie jak wszędzie.   Nie ma kompletnie w nim miejsca, siedząc przedni fotel masz przy twarzy...   0 jakiejkolwiek wygody. Jeśli ktoś ma duże bagaże nie ma nawet mowy o załadowaniu ich. Kierowca nimi rzuca i drze się ze nw po co ludzie koło niego stoją skoro i tak nie pomagają... Po pierwsze to nie nam za to płacą po drugie stoją bo nikt nie chce mieć zniszczonej torby... Jedzie jak Kompletny Wariat...  Wyprzedza po 2-3 auta na zakrętach :/ Jeśli ktoś ma chorobę lokomocyjną to nawet nie ma mowy o siedzeniu na przodzie, bo powie że: " widzisz te kołdry... Widzisz? Ja tu śpię... One na podłodze leżeć nie bd! " i tyle z nim rozmowy. Strasznie nieuprzejmy prostak. Tacy ludzie nie powinni tam pracować a firma jeśli nie spełnia jakichkolwiek wymogów to nie powinna jeździć. Mam nadzieję że tą firmę zlikwidują jak najwcześniej. NIE POLECAM!

tragedia

tragedia....informacje kontaktowe? jakie informacje....nie dosc ze informacje podane na odwa,l to oczywiscie zle.... jak sie mowi ze bus caly zajety, to chyba tak powinno byc, a nie 5 wolnych miejsc. nie dosc ze z czlowieka durnia robia to jeszcze traktuje jako zlo konieczne. albo to duren wlasciciel albo przyglupi pracownik ale napewno nie mily....big kupa jesli chodzi o informacje natomiast kierowca w pelnie profesjonalny tyle szczescia.

Odwiedzałeś ostatnio Big Bus?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BP Tour

(0.50 )

PKS Kłodzko

(0.50 )

PKS Bydgoszcz

(0.83 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem