Philips

( 4.04 )

Philips to holenderska firma, której pełna nazwa brzmi: Royal Philips. Firma jest liderem w dziedzinie technologii. Jej główna działalność skupia się na wprowadzaniu innowacji w zakresie opieki medycznej, produktów konsumenckich oraz oświetlenia. Produkty wytwarzane przez markę to między innymi sprzęt do opieki kardiologicznej, domowej opieki medycznej oraz opieki w nagłych przypadkach, energooszczędne i nowoczesne rozwiązania oświetleniowe, produkty do golenia i pielęgnacji dla mężczyzn oraz produkty do higieny jamy ustnej. Firma należy do grupy największych inwestorów zagranicznych w Polsce i jest jednym z największych polskich eksporterów. Dzięki ponad 100-letniej obecności w Polsce firma cieszy się zaufaniem wśród klientów, partnerów i współpracowników.

Opinie (440)

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. miło, sympatycznie, kompetentnie.

Niekompetentny serwis i wsparcie techniczne. Nie polecam

Philips celowo nie wycofuje z rynku wadliwego produktu - soundbara Fidelio 7.1.2. Miał to być flagowy model , jeden z najdroższych na komercyjnym rynku. Niestety osobiście zamówiłam dwie sztuki z dokładnie taką samą wadą fabryczną- szumiącymi odłączanymi głośnikami i buczącym subwooferem w cichych scenach, lub melodiach niezależnie od źródła dźwięku. Wsparcie techniczne polega na zniechęceniu klienta od dociekania dalszych roszczeń, składaniu miliona reklamacji i zgłoszeń, zarówno telefonicznie jak i mailowo, na które nie przychodzi żadna odpowiedź. Infolinia zatrudniona tylko w celu spławienia klienta, jeśli tylko pojawia się jakiś problem. Serwis i zachowanie producenta opisywane szeroko na różnych forach niestety w 100 % zgodne z prawdą. Zdecydowanie nie polecam, chyba, że ktoś chce stracić pieniądze, czas i nerwy.

Świetna jakość

Sprzęty tej marki są bardzo dobrej jakości. Praktycznie są bezawaryjne. Bardzo cenię sobie tą markę.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

02.11.2019
Philips Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Fatalnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.11.2019
Philips Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.11.2019
Philips Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio Philips?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BEKO

(2.55 )

Amica

(3.88 )

Bosch Siemens

(3.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem