Opinie użytkownika (32)

Bardzo źle.
Bardzo źle.

Dariusz_489

10.09.2018

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Dariusz_489

31.08.2018

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Kontakt...
Tak sobie. Kontakt z firmą wyłącznie poprzez pośrednika.

Dariusz_489

28.12.2017

TU EUROPA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Każdy pracownik...
Rewelacyjnie. Każdy pracownik zainteresowany jest inną dziedziną, dzięki czemu można uzyskać wszechstronną poradę.

Dariusz_489

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Tak jak...
Rewelacyjnie. Tak jak głosi hasło: niezawodnie. Produkty tej marki mam od lat. Jeszcze żaden produkt mi się nigdy nie popsuł.

Dariusz_489

22.12.2017

Zelmer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Wysoka...
Tak sobie. Wysoka jakość obługi, pomimo dużych kolejek.

Dariusz_489

22.12.2017

X-KOM

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Początkowo...
Bardzo dobrze. Początkowo w banku były dobre warunki. Po zmianie warunków na dużo gorsze musiałem zamknąć konto. Dużym plusem przemawiającym za jakością obsługi jest spora ilość placówek banku w salonach firmowych T-Mobile.

Dariusz_489

22.12.2017

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wysoka jakość...
Rewelacyjnie. Wysoka jakość obsługi w salonach.

Dariusz_489

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W firmie...
Rewelacyjnie. W firmie trafiłem na kilku pasjonatów sprzętu, którzy opowiedzieli o poszukiwanym przeze mnie urządzeniu.

Dariusz_489

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Wszystko...
Tak sobie. Wszystko zgodnie z umową, dobre warunki. Mili agenci.

Dariusz_489

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Jakość obsługi...
Źle. Jakość obsługi jest bez zastrzeżeń (mili pracownicy). Z jakością usługi jest gorzej (kilka zgubionych paczek).

Dariusz_489

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Z...
Bardzo źle. Z roku na rok spada moje niezadowolenie tą firmą. Zła jakość obsługi oraz kiepska jakość usługi. Z firmą związany jestem od początku istnienia.

Dariusz_489

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Mili kierownicy...
Źle. Mili kierownicy pociągów. Obsługa w kasie jest zbyt wolna przez słabej jakości drukarki, które wolno drukują bilety i paragonu.

Dariusz_489

22.12.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bank ten...
Rewelacyjnie. Bank ten budzi moja największe zaufanie.

Dariusz_489

22.12.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Dariusz_489

22.12.2017

Philips

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W banku...
Rewelacyjnie. W banku posiadam konto od kilkunastu lat. Nigdy nie było żadnych problemów.

Dariusz_489

22.12.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystko zgodnie...
Rewelacyjnie. Wszystko zgodnie ze standardami firmy, Pracownicy są zawsze pomocni.

Dariusz_489

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jakość...
Bardzo dobrze. Jakość obsługi w punkcie na wysokim poziomie. Na minus mogę zaliczyć ponowne kontakty telefoniczne z ofertami, którymi nie jestem zainteresowany. Rekomendacja znajomym możliwa ze względu na dobre oferty uzyskane w punkcie.

Dariusz_489

21.12.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Z firmą...
Fatalnie. Z firmą zawarłem umowę przez telefon. W rzeczywistości oferta odbiegała od tej zawartej telefonicznie. Po reklamacji firma przyznała, że nie dysponuje żadnym nagraniem oraz dokumentami z zawarcia umowy. Zawarliśmy ugodę w postaci rabatu na abonament. Rekomendacja znajomym wynika z wysokiej jakości usług. Jakość obsługi pomimo finalnego załatwienia sprawy oceniam nisko z powodu wielokrotnego kontaktu z mojej strony w celu wyjaśnienia rozbieżności w zawartej umowie.

Dariusz_489

21.12.2017

Netia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Wszystko...
Bardzo dobrze. Wszystko zgodnie z umową.

Dariusz_489

21.12.2017

morele.net

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi