PZU

(3.56)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3927 z 4892)

Największa firma ubezpieczeniowa...
Największa firma ubezpieczeniowa w Polsce co wiąże się z wyższą jakością obsługi i stale się rozwija co widać po skali dostępnych produktów, jednakże klient spodziewając się po roku zniżek czy dogodnych warunków ubezpieczeń może się zdziwić. Niestety w moim przypadku skok kosztów ubezpieczenia spowodował rezygnację z kontynuacji relacji usługodawca - klient. Obsługa w trakcie trwania ubezpieczenia bezproblemowa i stosunkowo szybka. Większość spraw można załatwić on-line lub przez telefon co bardzo ułatwia życie. Przykre że stały klient jest traktowany gorzej od nowych klientów. Może i zwiększa to bazę konsumencką ale na pewno nie prowadzi do utrzymania relacji handlowej. Warto byłoby się nad tym zastanowić i upewnić że klienci nie będą uciekać do tańszych usługodawców na lepszych warunkach.

Mike Bat

02.11.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Konkretna placówka Świetny...
Konkretna placówka Świetny obiekt Korzystne ubezpieczenia

Klient_tNhlE

24.08.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo drogie ubezpieczenie...
Bardzo drogie ubezpieczenie i nie miłą obsługa

Michal_40

10.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła agentka.
Miła agentka.

Klient_gsJf

06.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Oceniam ta placówkę...
Oceniam ta placówkę na naprawdę dobra . Wszystko jak należy

Klient ZBR1

20.05.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Najbardziej wiarygodne ubezpieczenia
Najbardziej wiarygodne ubezpieczenia

Niezweryfikowany Klient_LTFm

21.04.2022

Placówka

Siedlce, Biskupa Ignacego Świrskiego 14

Nie zgadzam się (0)
W oddziale byłam...
W oddziale byłam osobiście, osoby pracujące wywarły na mnie pozytywny wpływ, bardzo miła atmosfera i fachowa obsługa. Lokal prowadzony profesjonalnie, schludny i zadbany. Jestem bardzo zadowolona.

Niezweryfikowany Klient_pjpr

16.04.2022

Placówka

Krasnystaw, Oleszczyńskiego

Nie zgadzam się (0)
Nie jestem zadowolona...
Nie jestem zadowolona z jakości obsługi klienta poprzez pracowników infolinii. Będąc ubezpieczoną w PZU, mając pakiet rozszerzony, po wypadku nie została mi udzielona pomoc w zakresie rehabilitacji stacjonarnej (w domu) - co jest w zakresie mojego pakietu. Zostałam 7 razy przyłączana co rusz do innej osoby z PZU. Summa Summarum została mi założona sprawa odnosząca się do wypłaty odszkodowania, gdzie nie tego sobie życzyłam. Moim zdaniem, powinno być zwiększone zaangażowanie pracowników infolinii telefonicznych oraz nabycie wiedzy w kwestii rodzajów pakietów ww. ubezpieczeniu.

Klient_inYO

20.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu obsługa telefoniczną zajmuje się jakieś callcenter z Łodzi... I jest znaczna różnica z tym co było kiedyś.... Konsultantki wyuczone kilku formułek... Nie potrafią nic przedstawić, nic zmienić w ofercie... Zero negocjacji. Przy rozmowie o zwykłym OC dla samochodu po otrzymaniu oferty powiedziałem: hmmm sporo, bo od konkurencji dostałem 200 zł taniej... A co Pani odpowiedziała? Aha rozumiem. Do widzenia. Nawet nie zdążyłem odpowiedzieć, bo już rzuciła słuchawką. Masakra.

Niezweryfikowany Klient_XQeF

17.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta na...
Obsługa klienta na najwyższym poziomie, pełen profesjonalizm. Uśmiech na twarzy pracowników, aż miło wejść.

zarejestrowany-uzytkownik

08.02.2022

Placówka

Radomsko, ul. Piłsudskiego 24

Nie zgadzam się (0)
Pełen profesjonalizm, obsługa...
Pełen profesjonalizm, obsługa klienta na najwyższym poziomie, dodatkowo bardzo sympatyczna.

Monika_3312

18.01.2022

Placówka

Siemianowice Śląskie, Parkowa 1

Nie zgadzam się (0)
Oceniałam wcześniej agentów...
Oceniałam wcześniej agentów PZU z którymi współpracuję już od wielu lat. Tym razem oceniam jakość obsługi podczas likwidacji szkody, która nie byłą z mojej winy. Byłam pewna, że jako osoba poszkodowana, moje PZU załatwi sprawę szybko, bezboleśnie i z zaangażowaniem. Niestety sprawa wlecze się już od ponad miesiąca, a ja podczas wielu rozmów telefonicznych z pracownikami PZU tylko tracę nerwy. Zostałam nawet wprowadzona w błąd przez pracownicę tylko po to, by nie wydawać mi auta zastępczego. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi - to ja muszę się o wszystko prosić, również o informację o postępach w mojej sprawie. Nigdy nie pomyślałabym, że będąc poszkodowaną natrafię na takie kłopoty...

KarolinaBe

12.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy infolinii nie...
Pracownicy infolinii nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania. Nie wykazują nawet minimalnej dozy zaangażowania, żeby pomóc klientowi w rozwiązaniu zgłoszonego problemu. Najczęstsze odpowiedzi: 'ja się tym nie zajmuję", "nie wiem", "nie potrafię odpowiedzieć". Żenada.

Klient_BSsb

11.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sprawna obsługa,...
Bardzo sprawna obsługa, zero problemów przy zgłaszaniu szkody - odszkodowanie wypłacane w moim przypadku następnego dnia.

Klient_XvWJ

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
szybkie zglaszanie przez...
szybkie zglaszanie przez internet i szybkia decyzja pieniadze na koncie wciagu 3 dni

Joanna_2775

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługiwano szkodę na...
Obsługiwano szkodę na pojeździe, Brak kontaktu z opiekunem szkody, brak możliwości dodzwonienia się do tej osoby, brak odpowiedzi na wysyłane maila. Obsługą szkody zajmowali się losowi pracownicy infolinii.

Klient_2F22

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ilekroć udaję się...
Ilekroć udaję się do siedziby PZU w Kamiennej Górze jestem zadowolona z obsługi. Jeśli tylko wpłacam składkę nie czekam długo, a obsługująca kasjerka jest przemiła. Także załatwienie innych spraw przebiega sprawnie. W tym roku już na drugi dzień miałam na koncie odszkodowanie.

Małgorzata_2529

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Długi czas na...
Długi czas na wypłacenie pieniędzy

Klient_QnI4

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawiodłam się na...
Zawiodłam się na tej firmie.

KlientPys

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szeroka oferta, wielu...
Szeroka oferta, wielu agentów.

Niezweryfikowany Klient_UhwU

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

PZU

Grupa Grupa PZU jest największą instytucją finansową w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Na jej czele stoi PZU SA, którego tradycje sięgają aż 1803 roku, kiedy to powstało pierwsze w Polsce towarzystwo ubezpieczeniowe. PZU może się pochwalić doświadczeniem nie tylko w ubezpieczeniach na życie i majątkowych, ale także w obszarze produktów inwestycyjnych, emerytalnych, ochrony zdrowia i bankowości. Strategią PZU jest nowe podejście do budowania relacji z klientem, które ma na celu integrację wszystkich obszarów działalności wokół klienta. Dzięki temu możliwe będzie dostarczanie produktów dopasowanych do klienta w odpowiednim dla niego miejscu i czasie, a także kompleksowe reagowanie na inne jego potrzeby.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PZU?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Największa firma ubezpieczeniowa...
Największa firma ubezpieczeniowa w Polsce co wiąże się z wyższą jakością obsługi i stale się rozwija co widać po skali dostępnych produktów, jednakże klient spodziewając się po roku zniżek czy dogodnych warunków ubezpieczeń może się zdziwić. Niestety w moim przypadku skok kosztów ubezpieczenia spowodował rezygnację z kontynuacji relacji usługodawca - klient. Obsługa w trakcie trwania ubezpieczenia bezproblemowa i stosunkowo szybka. Większość spraw można załatwić on-line lub przez telefon co bardzo ułatwia życie. Przykre że stały klient jest traktowany gorzej od nowych klientów. Może i zwiększa to bazę konsumencką ale na pewno nie prowadzi do utrzymania relacji handlowej. Warto byłoby się nad tym zastanowić i upewnić że klienci nie będą uciekać do tańszych usługodawców na lepszych warunkach.