Play

(3.83)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3418 z 4583)

Wizyta w tej...
Wizyta w tej placówce była dla mnie pozytywnym doświadczeniem, gdyż spotkałam się tutaj z miłą i kompetentną obsługą. Konsultant potrafił przedstawić ofertę w jasny,zrozumiały i nienachalny sposób. W salonie było jasno, czysto, a krzesło dla klientów wygodne. W innych placówkach konsultant odpowiadał tylko na moje pytania i nie starał się w żaden sposób zainteresować mnie ofertą, jednak w tym przypadku konsultant próbował mnie przekonać do swojej oferty.

Klient_r0S4g

05.10.2024

Placówka

Grudziądz, Konarskiego 45

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa....
Bardzo profesjonalna obsługa. Oferta dopasowana do moich potrzeb. Bez wpychania niepotrzebnych usług. Polecam każdemu.

Klient_f52DV

03.10.2024

Placówka

Słupsk, ul. Szczecińska 58

Nie zgadzam się (0)
Posiadałem jakiś czas...
Posiadałem jakiś czas temu mix w play na kartę. Oferta była bardzo interesująca.na początku było wszystko ok. Ale po jakimś czasie zaczołem mieć coraz gorszy zasięg.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Natarczywi konsultanci, na...
Natarczywi konsultanci, na siłę próbują wepchnąć swoje produkty.

TK1705

20.09.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Konsultantka proponuje przedłużenie...
Konsultantka proponuje przedłużenie umowy. Zwraca się do mnie per "kochaniutka". Trochę to niezręczne i brak profesjonalizmu. Ogólnie firma jest ok, jednak konsultanci powinni być lepiej dobierani, albo szkoleni.

Klient_PEB0o

15.09.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Słaby zasięg internetu.
Słaby zasięg internetu.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa z konsultantem...
Rozmowa z konsultantem po zmianie UPC na Play, chętnie wszsytko wyjaśnił, przesłał potrzebne dokumenty

AnnaWitwicka_jtSs

29.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w tym...
Obsługa w tym sklepie pozostawia wiele do życzenia.

Henryk_41

28.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przy podpisywaniu umowy...
Przy podpisywaniu umowy inna oferta niż faktycznie przychodzi faktura Persolen bardzo łatwo nawiązuje kontakt w salonie czysto mała kolejka szybka obsługa natomiast problemy po spore błędy na niekorzyść klienta

Klient_CKbRR

18.08.2024

Placówka

Lublin, Turystyczna 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa...
Bardzo profesjonalna obsługa wysoka dostępność świetnych ofert

Placówka

Biała Podlaska, Sidorska 100

Nie zgadzam się (0)
Aktualne i przejrzyste...
Aktualne i przejrzyste oferty. Umożliwienie przeglądnięcia ofert w domowym zaciszu dzięki opcji ulotkowej. Przedstawione oferty były zgodne z opisem. Miła atmosfera w placówce.

Klient_aGgNN

16.07.2024

Placówka

Legnica, Schumana 11

Nie zgadzam się (0)
Szybko i sprawnie...
Szybko i sprawnie wytłumaczono problem

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z obsługi, jaką otrzymałem podczas korzystania z czatu online Play. Proces połączenia był szybki i intuicyjny, a konsultant, z którym rozmawiałem, był niezwykle pomocny i profesjonalny. Miałem problem z moim rachunkiem, który został rozwiązany w ciągu kilku minut. Konsultant dokładnie wyjaśnił, skąd wzięły się dodatkowe opłaty i pomógł mi je skorygować. Dodatkowo, otrzymałem kilka przydatnych wskazówek dotyczących zarządzania moim kontem, co na pewno ułatwi mi korzystanie z usług Play w przyszłości. Moje problemy zostały zrozumiane i załatwione, a cała rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Zdecydowanie polecam korzystanie z czatu online Play każdemu, kto potrzebuje szybkiej i skutecznej pomocy.

Qualix

10.07.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa uprzejma, oferta...
Obsługa uprzejma, oferta dobrze dostosowana do moich potrzeb. Konsultant wyjaśnił nieścisłości i wszelkie opłaty, które mogą wystąpić.

Klient_URdhl

08.07.2024

Placówka

Poznań, Górecka 30

Nie zgadzam się (0)
Obsługa uprzejma, oferta...
Obsługa uprzejma, oferta dobrze dostosowana do moich potrzeb. Konsultant wyjaśnił nieścisłości i wszelkie opłaty, które mogą wystąpić.

Klient_URdhl

08.07.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niestety obsługa na...
Niestety obsługa na infolinii tragiczna, mój problem z internetem jest ciągle zbywany; czuję się jakby pracownicy po drugiej stronie mi nie wierzyli. Brak zaangażowania i chęci pomocy

JuliaHelena_OWGj

03.07.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Po wielu latach...
Po wielu latach współpracy jestem ogólnie zadowolona, jednak skomplikowanie ofert spowodowało, że ostatecznie nie korzystam już z produktów tej firmy. Obsługa klienta bardzo dobra, ale w bardzo zawiły sposób przedstawiane oferty klientom biznesowym. Brak spójności i po wielu latach współpracy brak dobrych ofert (w porównaniu z innymi operatorami.

Klient_nT3N9

01.07.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Prosta w obsłudze...
Prosta w obsłudze aplikacja, czytelna i spójna. Brak dużej ilości telefonów z sieci z ofertami na plus.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa salonu kompetentna,...
Obsługa salonu kompetentna, co miało odzwierciedlenie w szybkim rozwiązaniu problemu z ustawieniami sieci w telefonie. Wszystko w przyjaznej i profesjonalnej atmosferze. Czystość w salonie firmowym zachowana, a ekspozycja produktów które można dobrać w abonamencie jest wyraźnie oznaczona, dzięki czemu łatwiej podejmować decyzje zakupowe.

mbknight

24.06.2024

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Klientem i użytkownikiem...
Klientem i użytkownikiem sieci Play jestem od dawna. Często zdarza mi się korzystać z możliwości rozmowy z konsultantem na czacie, w aplikacji Play24. Co do możliwości rozwiązania tam problemu nie mam zbyt dużych uwag. Czas oczekiwania na konsultanta nie jest zbyt długi. rozmowa przebiega w prawidłowym tempie. A rozwiazanie problemu było niemal natychmiastowe. W tym przypadku dotyczyło to włączenia pakietu, który z powodu nieznanego mi błędu nie chciał włączyć się zarówno w aplikacji, jak również za pomocą kodu. Choć mi to osobiście nie przeszkadza - to muszę zwrócić uwagę na formę zwracania się przez konsultantów do klienta. Konsultanci zwracają się "per Ty". Rozumiem, że ma to na celu skrócić dystans miedzy konsulatem, a klientem - ale nie każdemu musi się to podobać.

PanPrawnik

10.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Play

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Taśmowa 7

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Play?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?