Jakość Obsługi

Samsung

( 4.12 )

Lider cyfrowej technologii i jednocześnie jedna z największych firm elektronicznych na świecie. Filozofią firmy jest angażowanie swoich umiejętności by tworzyć najwyższej klasy produkty i usługi, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju globalnej społeczności. Samsung wyznacza standardy w różnych obszarach działalności biznesowej: od eletkroniki po handel i usługi. Firma Samsung aktywnie kreuje rzeczywistość jutra, aby żyło się szczęśliwiej i pełniej oraz definiuje nowe standardy w świecie. W ofercie Samsunga można znaleźć między innymi urządzenia mobilne, telewizory, sprzęty AGD i RTV, a także skorzystać z rozwiązań cyfrowych, systemów sieciowych, pamięci, technologii LSI, półprzewodników oraz rozwiązań LED.

Opinie (1780)

Od zawsze nie byłem pozytywnie nastawiony do firm które

Od zawsze nie byłem pozytywnie nastawiony do firm które produkują różny asortyment, jednak od pewnego czasu zacząłem używać telewizor marki SAMSUNG, potem przyszedł czas na telefon i od tego czasu jest to moja ulubiona firma. Jakość wykonania każdego produktu jest na prawdę przyzwoita. Moim kolejnym telefonem jest również SAMSUNG i innego już mieć nie chce. Szybkość działania intuicyjność nic więcej mi nie potrzeba.

Wysłałem zapytanie do firmy Ssmsung w sprawie telefonu

Wysłałem zapytanie do firmy Ssmsung w sprawie telefonu, gdyż wydawało mi się, że bateria trzyma zbyt krótko. Nie sądziłem, że odpowiedź otrzymam tak szybko. Można stwierdzić, że otrzymałem ją na kolejny dzień roboczy, gdyż pytanie wysłałem w weekend. Sama odpowiedz była wg mnie wystarczająca i pomogła mi w problemie. Widać, że zależy firmie aby klienci mieli dobre zdanie o niej. Szkoda, że tak mało firm odpowiada tak szybko.

strona przeznaczona dla użytkowników telefonów komórkowych

strona przeznaczona dla użytkowników telefonów komórkowych Samsunga. Zawiera ofertę producenta w zakresie telefonów komórkowych dostępnych na polskim rynku, akcesoriów telefonicznych, oraz obszerny dział wsparcia technicznego, obejmujący tzw. FAQ, troubleshooting, instrukcje obsługi i aktualizacje oprogramowania. Strona działa nieco uciążliwie dla posiadaczy wolnego łącza – oparta jest na animacjach Flash, ale zaprojektowana całkiem przyjemnie.

Samsung Apps Serwis oferujący aplikacje dla systemu

Samsung Apps Serwis oferujący aplikacje dla systemu operacyjnego BADA używanego w niektórych „smartfonach” Samsunga. Może nie tak bogaty, jak Android Market czy Apple Store, ale rozwija się błyskawicznie. Codziennie przybywa kilkadziesiąt nowych aplikacji, zarówno płatnych, jak i darmowych. Ceny aplikacji płatnych dość szybko spadają. Część aplikacji, które jeszcze niedawno były płatne, dziś już zamieszczono w dziale z darmowymi. Pobieranie aplikacji nie przysparza większych problemów, choć zdarza się, że przy korzystaniu z wtyczki Samsung Apps w programie Kies przeznaczonym do zarządzania zawartością telefonu, pojawia się komunikat o braku możliwości pobrania aplikacji z powodu przeciążenia serwerów. Z problemem tym nie spotkałam się przy pobieraniu aplikacji bezpośrednio na telefon

Szta graficzna tej strony jest dosyć ciekawa

Szta graficzna tej strony jest dosyć ciekawa, gdyż na stronie głównej tło wciąz się zmienia. Menu jest bardzo łatwe w obsłudze. Na stronie można znaleśc opisy poszczególnych telefonów, sprzętu RTVi AGD, kamer, aparatów, komputerów i wszelkich dostępnych akcesorii tej marki. Strona zdecydowanie warta uwagi.

Po wejściu na stronę widzimy odrazu charakterystyczne logo

Po wejściu na stronę widzimy odrazu charakterystyczne logo firmy i kolorystykę.Bardzo estetyczna strona i wyjątkowo proste w obsłudze menu. Wystarczy najechać myszą bez klikania np na telefony i odrazu w pasku wyświetlają się zdjęcia modeli telefonów. W prawym górnym rogu jest okonka: Zarejestruj swój produkt. Chwila poświęcona na rejestracje jeśli dokonaliśmy zakupu produktu tej firmy z pewnością warta jest korzyści jakie niesie za sobą rejestracja w przypadku utraty karty gwarancyjnej oddania produktu do naprawy.

Serwis samsung to bardzo dobry serwis

Serwis samsung to bardzo dobry serwis . Można tu zreperować sprzęt za nie dużą cenne . Pracownicy są solidni , fachowi i nigdy niczego nie zepsuli . Estetyka serwisu to piekne eleganckie biuro . A organizacja obsługi jest szybka , bo jeszcze tego samego dnia zabierają zepsuty sprzęt .

Stałam się posiadaczką od niedawna aparatu fotograficznego

Stałam się posiadaczką od niedawna aparatu fotograficznego Samsung ES-30 i muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona. 12 Megapikseli, 5xZoom optyczny i cyfrowy oraz wiele możliwości zmian rozmiarów fotografii, funkcja: upiększania, redukcji czerwonych oczu, formatowania karty pamięci i wiele innych sprawia, że chce się robić zdjęcia i korzystać z niego jak najczęściej. Polecam tą markę/firmę, iż nie dość, że aparat ten za stosunkowo niskie pieniądze jest bardzo wysokiej jakości, to w mojej rodzinie od paru lat obsługiwane są cztery bezawaryjne telefony Samsunga, które przebijają lidera tej branży pod względem i wyglądu, i jakości zamontowanych w nich aparatów oraz wykonywanych za ich pomocą zdjęć. Oraz serwis jest godny polecenia, odpowiadają szybko i wyczerpująco na nurtujące pytania. Polecam

Kupując aparat Samsunga w Media Expert trafiłam na wadliwy

Kupując aparat Samsunga w Media Expert trafiłam na wadliwy aparat i sformatowano mi kartę dołączając do niej wirusa. Stąd zadzwoniłam na infolinię (dodzwoniłam się bez problemu za pierwszym razem) i Pani we wszystkim mi pomogła tzn podała instrukcje, żebym weszła w funkcje aparatu i zrobiła "formatuj", aby usunąć wirusa. A po drugie powiedziała mi mądrą rzecz, żebym szła do sklepu i żądała przeprosin oraz wymiany aparatu nim podbiją gwarancję. Miła obsługa, fachowa wiedza.

Złożyłem zażalenie do producenta telefonu na decyzję

Złożyłem zażalenie do producenta telefonu na decyzję serwisu o nieuznaniu reklamacji gwarancyjnej. Odpowiedź otrzymałem niezwykle szybko bo już następnego dnia. Brzmiała ona – podtrzymujemy decyzję z konkluzją, że producent zawsze uznaje decyzje serwisu, a jeśli się z tym nie zgadzam zaproponowano mi wystąpienie na drogę sądową. Niestety dla dużych koncernów klient indywidualny jest mało istotny, co daje się odczuć w sposobie załatwiania reklamacji.

Chodząc po Galerii Białej zauważyłem punkt firmy Samsung

Chodząc po Galerii Białej zauważyłem punkt firmy Samsung, gdzie jak widać z daleka, wyeksponowany jest produkt Samsung Wave. Każdy z klientów, który podejdzie do stoiska, jest witany przez osoby tam pracujące. Osoby te starają się jak najwięcej przekazać informacji dotyczących różnych produktów firmy Samsung ze wskazaniem na Wave. Widać, że posiadają wiedzę, gdyż to co mówią, to mówią z przekonaniem. Nie starają się omawiać produktu w sposób czysto techniczny, przecież nie każdy jest inżynierem. Podczas omawiania, osoby tam pracujące dokonują prezentacji produkty i zachęcają klienta, aby sam spróbował go wypróbować. Jest to czytelny sposób dotarcia do klienta, dzięki właśnie umożliwieniu spróbowania działania telefonu.

Telefon

Telefon, Samsung SGH J600E został zakupiony dla mojej córki. Była z niego bardzo zadowolona. Była, bo ok. 3miesiące temu sprzęt przestał poprawnie działać. Podczas rozmowy drugi rozmówca słyszy szumy, trzaski itp. zakłócające dźwięki. Złożyłem więc w punkcie ERY reklamację. Po kilku dniach telefon wrócił, a po włożeniu karty okazało się , że usterka nie została naprawiona. Nadal nie da się z niego rozmawiać. Przy następnej gwarancyjnej reklamacji pracownik Ery zaproponował, abym telefon zaniósł osobiście do serwisu mieszczącego się w Radomiu ul. Żeromskiego 57. Po wymianie taśmy telefon wrócił z nie naprawioną usterką. Wybrałem się tam po raz trzeci. W zgłoszeniu wpisano, że nie działa mikrofon. Telefon został przeprogramowany, a usterki nie usunięto do dziś. Wszystko wskazuje na to, że producent "gra na czas" i czeka do wygaśnięcia gwarancji. Cierpliwość i moje zaufanie do firmy powoli się kończy. Córka chciała kupić sobie nowy telefon - Samsung Corby, ale nauczony smutnym doświadczeniem i kiepską obsługą w serwisie, będę jej stanowczo odradzał zakupu telefonu produkowanego przez w/w firmę...

Po trzech latach od zakupu zaczęłą nam pękać w środku

Po trzech latach od zakupu zaczęłą nam pękać w środku obudowa w lodówce. Zgłosiliśmy to do Samsunga- odpisano nam grzecznie ,że gwaracja minęłą więć oni umywają od tego ręce. mamy sobie sami z tym poradzić. Szkoda,ze tak nas odesłano , bo sprzęt jest stosunkowo nowy, takie rzeczy nie zdarzają sie w lodówkach innych firmy. Jedno jest pewne- nie kupię niczego co ma logo Samsung.

Zadzwoniłem do telefonicznej infomacji Samsunga

Zadzwoniłem do telefonicznej infomacji Samsunga, żeby porozmaiwać na temat naprawy gwarancyjnej lodówko - zamrażarki po szkodzie spowodowanej przepięciem elektrycznym. Dodzwoniłem się bez żadnego telefonu. Poza informacją o nagrywaniu rozmów praktycznie nic nie czekałem na połączenie z konsultantem. Pan w infolinii był uprzejmy, wypytał się szczegółowo o wszystko i poinformował o przysługujących mi uprawnieniach. Podał mi również telefon do serwisu w celu bezpośredniego kontaktu.

Dwa lata wcześniej kupiłem wysokiej klasy pralkę

Dwa lata wcześniej kupiłem wysokiej klasy pralkę Samsung.Wyboru dokonaliśmy razem z żoną na podstawie sprzętu RTV tej firmy jaki posiadamy w domu (telewizor,kamera,nagrywarka,telefon) i byliśmy przekonani o słuszności naszego wyboru..?W tydzień po upływie gwarancji pralka uległa poważnej awarii (pompa wody).Zadzwoniłem do serwisu z prośbą o pomoc i to co usłyszałem wprowadził mnie w zakłopotanie?Oczywiście bardzo grzecznie mnie poinformowano,że awarię usuną,a koszt całkowity naprawy to kilkaset złotych.Zacząłem się zastanawiać nad sensem naprawy urządzenia,ale po namyśle zadzwoniłem do prywatnego zakładu.Pan mechanik przyjechał błyskawicznie,wymontował uszkodzoną pompkę i poinformował,że następnego dnia awarię usunie,a część naprawi w warsztacie.Oczywiście tak się stało, co bardzo mnie ucieszyło,a koszt naprawy to 65 zł.Serwis Samsunga zawiódł ... chciał naprawić pralkę po najmniejszej linii oporu i do tego taka cena usługi?Wstyd tak naciągać klientów panowie serwisanci!!!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

13.05.2009
Samsung Inna forma kontaktu

Zakupiłem około rok temu telewizor LCD tej firmy w jednej z

Zakupiłem około rok temu telewizor LCD tej firmy w jednej z sieci handlowych zajmujących się RTV/AGD. Niestety po pół roku telewizor przestał działać. Zgłosiłem się telefonicznie do serwisu. Kontakt bardzo miły, jednak wiedzy pierwszego Pana obsługującego mnie przez telefon była mizerna. Szczególnie, jeśli chodzi o mapę Polski. Mieszkając na Dolnym Śląsku skierowane do mnie serwis z Zielonej Góry. Po około dwóch tygodniach zadzwoniono do mnie z Zielonej Góry, że to jakaś pomyłka i abym ponownie się skontaktował z Samsungiem. Zdenerwowało mnie to, gdyż czas mijał. Przy ponownym kontakcie już była znacznie lepiej. Firmą kurierską, na koszt producenta telewizora, wysłałem produkt do sieci naprawczej znajdującej się we Wrocławiu. Po około tygodniu otrzymałem telewizor z powrotem. Główną wadą był czas w jakim musiałem się obejść bez tv.

Fatalna jakość obsługi serwisowej przez stronę internetową

Fatalna jakość obsługi serwisowej przez stronę internetową Samsung.pl. W przypadku zaistnienia problemu technicznego (awaria sprzętu na gwarancji) bardzo trudno skontaktować się z serwisem. Należy w tym celu wypełnić rozbudowany formularz zapytania. Wprawdzie odpowiedzi udzielane są szybko (kilka godzin), ale konsultanci są bardzo powierzchowni: mimo szczegółowego opisania problemu, trzeba było kilkukrotnie kontaktować się z serwisem - za każdym razem od nowa wypełniając rozbudowany formularz kontaktowy (konsultant odmówił podania adresu e-mail do komunikacji!). W efekcie sprzęt trafił do serwisu, który stwierdził, że zostanie wymieniony, jednak mimo upływu 5 tygodni, urządzenie nie zostało dostarczone. Sprawa trwa, zegar tyka, klient (ja) notuje straty ponieważ urządzenie służyło do pracy, a firma Samsung zasłużyła na najgorszą ocenę ze sprawdzianu pt. jakość i efektywność obsługi klienta. Odradzam wszystkim zakupy produktów Samsung - może same urządzenia nie są złe, ale w razie problemów nie można liczyć na rzetelną pomoc.

W dniu 20

W dniu 20-10-2008 weszłam do sklepu agd rtv w celu zakupienia nowego telewizora,zaraz po wejściu zostałam zauważona przez sprzedawcę i powitana skinieniem głowy.Sprzedawca podszedł do mnie pytając "w czym mogę pomóc"?, potem zapytał mnie jaka marka telewizora mnie interesuje? ,jaką kwotę chciałabym przeznaczyć na zakup sprzętu? zaprezentował jakie funkcje posiada wybrany przez mnie telewizor , niestety sprzedawca nie dążył do finalizacji sprzedaży

Chciałem zakupić TV Samsung Serii 3

Chciałem zakupić TV Samsung Serii 3. Cali 37 LCD. Szybki kontakt po poproszeniu obsługi z działu laptopy Pan poprosił Pana od TV. Pan Wytłumaczył mi jaka jest różnica między Plazmą a LCD. Dobra profesjonalna porada co do parametrów technicznych. Obsługa poświęciła mi jakieś 20 minut i przekonała mnie do zakupu. Trzeba zaznaczyć, że Pan nie namawiał mnie na inny produkt za który dostał by więcej punktów tylko doradził mi TV z serii Samsung.

Odwiedzałeś ostatnio Samsung?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • telefon
  • serwis gwarancyjny
  • serwis

Podobne firmy w okolicy

BEKO

(2.22 )

Amica

(3.88 )

Bosch Siemens

(3.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem