Dawo

( 3.66 )

Opinie (26)

Jest dobrze:)

Jestem stałą Klientka sieci sklepów Dawo. Ubieram to siebie, rodzinę i znajomych co przy ich cenach jest latwe i przyjemne. Panie sprzedajace pomimo tego że czasami mają duży ruch są mile i pomocne. Doradza i poszukaj. Nadal będę ich odwiedzać.

Obsługa Dawo

Bywam w sklepie Dawo na Limanowskiego dość często. Nigdy nie byłam świadkiem niemiłej sceny w stosunku do klientów. Za to niejeden raz zastanawiałam się skąd te Panie mają tyle cierpliwości do tłumaczenia, że każda osoba musi wejść z koszykiem. To nie one wymyśliły limit osób w sklepie, jakoś tych klientów policzyć trzeba. A już pytania co drugiej osoby "po ile dzisiaj" gdy cena wypisana na arkuszu A4 na drzwiach przez które musi się wejść do sklepu - mnie jako klientkę wyprowadzały z równowagi - a Panie odpowiadały. Problem w tym, że jeżeli ktoś wchodzi w gorszym nastroju do sklepu to taką atmosferę wnosi do sklepu. I czego się spodziewa to widzi... Taki mechanizm . Jeśli wchodzimy z uśmiechem, pozytywnie nastawieni to świat się też do nas uśmiechnie. A jeden zdenerwowany, nastawiony roszczeniowo klient działa na wszystkich w sklepie. Bierzmy pod uwagę, że sklep czynny jest 9 godzin i ludzie nie są ze stali. Mają prawo być zmęczeni. A szacunek konieczny jest z obydwu stron. Klient - w tym ja - ma zawsze racje, tylko czy na pewno?

Bezczelna i nie uprzejma obsługa

Towar i ceny super, ale obsługa jest poniżej wszelkiej krytyki. Panie z za lady komentują klientów, przedrzeźniają klientów, krzyczą. Są nie miłe, nie uprzejme, bezczelne. Tolerowałam to do dzisiaj, ponieważ spotkało mnie to bezpośrednio. Z taką bezczelnością dawno się nie spotkałam w miejscu w którym zostawia się swoje pieniądze. Obsługa powinna być zweryfikowana, bo z tego co widzę po innych opiniach mój głos nie jest odosobniony. Szkoda mi marnować swój czas nerwy i choćby złotówkę na czas w towarzystwie tych „sprzedawczyń”.

Niekulturalna obsługa, na wieszakach tandeta

Nie wiem jakim cudem ktokolwiek jeszcze tam do nich przychodzi, ale może właściciel kręci wałka bo kartą płacić nie można, a paragony bywają albo i nie. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Dawo -Limanowskiego

Oddział na Limanowskiego: obrzydliwie śmierdzi papierosami bo panie co chwilę palą na zapleczu. Pani blondynka, w teatralnym makijażu i z uszami myszki micki wydziera się na cały sklep. Bardzo nieprzyjemnie tam z nią przebywać. Reszta obsługi jest bardzo sympatyczna.

Dawo -Limanowskiego

Oddział na Limanowskiego: obrzydliwie śmierdzi papierosami bo panie co chwilę palą na zapleczu. Pani blondynka, w teatralnym makijażu i z uszami myszki micki wydziera się na cały sklep. Bardzo nieprzyjemnie tam z nią przebywać. Reszta obsługi jest bardzo sympatyczna.

odmówiła mi kasjerka sprzedarzy towaru

W sklepie na ul.Grzegórzecka W trakcie płacenia Pani o blond włosach z lekcewarzęcym głosem oznajmiła że niema wydac reszty i odrzuciła towar na podłogę. JEDYNE rozwiązanie tej sytuacji z strony kasjerka to cytuje " Idź pan sobie rozumiem ja nie muszę panu nic sprzedawac" Sprzedawcy tak niemiłego i z lekcewarzemniem podejsciem do klienta spotykam po raz pierwszy. kraków 12. marca.2019 godz 16.00

Odwiedzałeś ostatnio Dawo?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dukat

(4.97 )

Maxi Dyskont

(3.50 )

Tomitex

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem