Martes Sport

( 3.56 )

Opinie (691)

Masakra

Zamówiłam dwie rzeczy i zaznaczyłam odbiór w sklepie stacjonarnych. Oczekiwanie na towar ponad 3 tygodnie. Wysyłają po jednej rzeczy. Do tego firmą kurierską. Dostaje maile że towar dostarczony do sklepu do firmy kurierskiej a sklep pisze za kompletuje zamówienie jeszcze. Kompletna rozbieżność. Nie wiem czy mam iść do sklepu czy nie. Zerowy kontakt, tylko automatyczne odpowiedzi mailowe. Nigdy już nic u nich nie zamówię.

porażka

na zwrot pieniędzy czekam miesiąc. nie idzie sie dodzwonic, na maile nie odpisują, nikomu nie polecam. Porażka....

Skandal, dno

Oczekiwanie miesiąc na dostawę. Zerowy kontakt, tylko automatyczne odpowiedzi mailowe zawierające ZERO informacji. Infolinia bez szans na kontakt. Po świecie oczekuje 3 tydzień na zwrot mojej wpłaty. ZERO. Proponuję przyjrzeć się ich działaniom inspekcji handlowej ale również i skarbówce.

Beznadziejny kontakt

Kontakt online czy telefoniczny jest mega porazka. Wiadomosci takie same z automatu, zero wiadomosci do do zamoeiwnia , po 2,5 tygodnia zamowienie zostalo wyslane,srednio polecam.

Super!

Duży, przestronny parking. Sklep przestronny, dobrze wyposażony. Cały asortyment poukładany tematycznie. Super obsługa z bogatą wiedzą na temat asortymentu. Bez kolejek.

MASAKRA !

Zamówiłam 26 kwietnia kurtkę oraz nerkę, nerkę otrzymałam o kurtce ani widu ani słychu. Napisałam w formularzu, że proszę o nie realizowanie reszty zamówienia i zwrot kosztów ponieważ czas dostawy został już grubo przekroczony - na co odpowiedź dostałam, że moja przesyłka jest w trakcie realizacji i zostanie nadana dzisiaj lub jutro. Czy to jest jakaś kpina ?! Czy nie zrozumiały jest fakt, że rezygnuje z tego i żądam zwrotu swoich własnych pieniędzy ?! NA infolinii wiszę już 15 minut bez żadnego efektu - właśnie po 15 minutach wiszenia rozłączyli mnie. Kompletnie nie polecam, może w stacjonarnym sklepie jak możesz wyjść z rzeczą w ręku za którą zapłaciłeś ..

Wąskie alejki

W sklepie sa bardzo waskie alejki co uniemożliwia mijanie sie lub zrzucenie towaru. Ceny sa umiarkowane, niektore produkty maja zawyzone ceny, ktore sa tansze nawet o 30% w innych sklepach. Na wielki plus oceniam personel ktory jest dobrze obeznany w różnych produktach, doradza i udziela informacji na wiekszosc artykulow sportowych

żenada i nieuczciwe działanie

towar niedostarczony ( 4 tygodnie), zero kontaktu, na maile odpowiada automat, infolinia zajęta, towar mimo dostepności nie przygotowany do wysyłki, zwrot za towar - kasa pomniejszona o nie wiadomo co. nieuczciwa firma, nie zamawiajcie tam (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nie kupujcie tam!!!!!! nieuczciwe działanie

Towar nie dostarczony choć zapłacimy z góry!!!!! Uwaga na ten sklep!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Porażka

Po pierwsze - zupełny brak możliwości uzyskania pozytywnego rozpatrzenia reklamacji drogich i kiepskich jakościowo "firmowych" butów sportowych - firma z założenia rozpatruje wszystkie reklamacje negatywnie, nie pomógł nawet Rzecznik Praw Konsumentów Druga rzecz to obecne zamówienia internetowe - 2 sztuk ciuchów szukają już od 8 dni od zamówienia i nadal moje zamówienie nawet nie zostało wysłane. Porażka, jak w tytule

NIE POLECAM

Totalny brak kontaktu.Duży czas oczekiwania na zamówienie.

Obsługa klienta beznadziejna

Co za sklep. Towar zamówiony, status przesyłki od ponad dwóch tygodni jako opłacony, nie wiadomo kiedy zamówienie będzie realizowane, nie można się dodzwonić, a na e-mail dochodzą automatyczne odpowiedzi czyli nic nie wiadomo. Nigdy więcej.

Zamówienie internetowe

Masakra wysłano mi dwa różne buty(kolor), takiego błędu to jeszcze nie widziałem. A to numer zamówienia 921787

Porażka

Zamówienie złożone z wyprzedzeniem bo wiadomo sytuacja nietypowa i do sklepu wybrać się nie można. Przesyłka dotarła nawet sprawnie ale...Odebrała moja mama bo ja pracuję ( w szpitalu ) tak na marginesie. Wieczorem sprawdzam a tam..brak jednej zamówionej i opłaconej rzeczy. Piszę maila i od 2 tygodni cisza..Ale to nic. Ze zmęczenia nie sprawdziłam rozmiaru sądząc że wszystko będzie ok - otóż wcale nie. Nie zgadza się rozmiar zamówionych i opłaconych rolek co odkryłam przy pakowaniu prezentu dla synka. Oczywiście kontaktu brak, na maile nikt nie odpowiada...I mam po prezencie. Nie polecam i sama już nie skorzystam :-(

Porażka!

Buty zamówione 26 lutego, do tej pory nie dotarły! Ponad miesiąc, jeszcze z czymś takim się nie spotkałam. Nie odpowiadają na maile, albo przychodzą automatyczne odpowiedzi. Jeżeli już odpowiedzą łaskawie, to ciągle obiecują, że już się postarają jak najszybciej zrealizować zamówienie i dalej cisza. Sklep totalna porażka!

Reklamcja butów

Kochani klienci,walczcie do końca,tak jak ja w sądzie z tą firmą o zwrot pieniędzy(ja dostałem) bo nie uwzględniają bezczelnie reklamacji,wcześniej po poradę udałem się do rzrcznika praw konsumenta,której dziękuję

DNO, takiej obsługi nie ma nigdzie!

Zamówienie złożone 23 marca i z góry opłacone nie dotarło do tej pory. Brak odpowiedzi na maile oraz pusta infolinia. Po kontakcie przez Facebook informacja, że nie wiedzą kiedy wyślą zamówienie... Na stronie jasna informacja "dostawa od 3 do 7 dni roboczych". MIJA MIESIĄC! Żenada..

Odwiedzałeś ostatnio Martes Sport?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alpinus

(5.00 )

DECATHLON

(4.21 )

GO Sport

(3.46 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem