Triumph

( 4.25 )

Triumph powstał w 1886 roku. Z niewielkiej manufaktury znajdującej się w szopie w południowych Niemczech stał się jedną z czołowych firm produkujących bieliznę. Obecnie marka ma swoje salony w ponad 120 krajach na całym świecie. Firma posiada także drugą siostrzaną markę sloggi. Działalność Triumph obejmuje opracowywanie, produkcję i sprzedaż bielizny, koszul nocnych, piżam i stroi kąpielowych. Produkty marki łączą w sobie perfekcję wykonania, niezrównaną wygodę i najnowsze trendy.

Opinie (1012)

Bardzo nieprofesjonalna obsługa. ...

Bardzo nieprofesjonalna obsługa. Pani na infolinii nie potrafi odpowiedziec na żadne pytanie. Dsyla aby zadzwonić później. Równie dobrze mogloby infolinii nie być. Brak odpowiedzi takze na maile.

Po wejściu do ...

Po wejściu do sklepu nie zostałam przywitana. W środku nie było innych klientów. Obecne Panie sprzedające były pochłonięte prywatną rozmową. Próbowałam samodzielnie znaleźć rozmiar kostiumu kąpielowego. Po nieudanych próbach poprosiłam o pomoc. Pani również nie znalazła mojego rozmiaru. Nie zaproponowano mi innego modelu. Obsługa bez maseczek ochronnych.

Tragedia

W sklepie internetowym ze swojego konta złożyłam zamówienie z wysyłką do teściowej. Wszystkie dane w potwierdzeniu zamówienia się zgadzały, a mimo to po kilku dniach otrzymałam informację, że paczka czeka na odbiór w zupełnie innym mieście, innej części Polski. Natychmiast napisałam do działu obsługi (z maila pod którym zostało zarejestrowane konto) i cisza. Dzwoniłam na infolinię i otrzymałam informację, że nie mogą mi udzielać informacji, bo odbiorcą zamówienia jest inna osoba. No jest, bo miało być prezentem dla teściowej, ale złożone zostało z mojego konta, czego obsługa już w swoim systemie nie widziała. Potwierdzili, że mogą mi mailem wysłać wyjaśnienia dotyczące tego zamówienia na co się zgodziłam, prosząc jednocześnie o wysyłkę na prawidłowy adres, bo zostało błędnie skierowane do obcego mi miasta. Kolejne tygodnie ciszy. Ostatecznie przesyłka wróciła do nadawcy, a dziś otrzymałam informację, że jak składam zamówienie to powinnam weryfikować czy adres jest poprawny. BYŁ, więc błąd leżał po stronie Triumph lub poczty, ale najwidoczniej pracownik odpowiadający na moje liczne maile (po kilku tygodniach ciszy) się tym nawet nie zainteresował. Obecnie, po wielu tygodniach oczekiwania na paczkę, czekam na zwrot za niedostarczony towar. Mam nadzieję, że chociaż to sprawnie pójdzie. Sklepu oczywiście nie polecam. Obsługa fatalna, brak reakcji na maile, konsultant infolinii nie posiada informacji do kogo należy konto z którego jest robione zamówienie! To po co tam się podaje imię i nazwisko? Od wielu lat robię zakupy głównie online i pierwszy raz spotykam się z taką ignorancją wobec klienta.

Skarga na pracownika

Byłam dziś w sklepie Trumph Wrocław Galeria Dominikańska ok godz., 14, z minutami. Obsługiwała sklep Pani, która zdawała się leniwa, nawet nie wykazała chęci obsługi gdy zapytałam ją o biustonosz. Stwierdziła że nie wie jak mi ma sprzedać biustonosz skoro nie znam rozmiaru. Nie musze go znać, gdyż nie ma teraz tradycyjnych rozmiarów. Zawsze Panie obsługujące były pomocne, miłe, uśmiechnięte a ta nabzdyczona, widać że nie zainteresowana w ogóle sprzedażą. To niedopuszczalne, by sklepowa robiła łachę że cokolwiek powie, doradzi tylko czeka nie wiem na co. Chyba wasza firma straci nie jednego klienta poprzez tak nie chętną, nie miłą osobę, Proponuję wymienić na kogoś kompetentnego. Gdyby podjęła chociaż próbę kontaktu, przecież u licha płacicie jej za pracę. Biustonosze nie sa tanie, zazwyczaj daję zarobić bo kupując 1 często podoba mi się i 2. Wywalcie takich ludzi jak ta kobieta. Bardzo mi przykro, pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją a kupuje od lat biustonosze w waszej firmie. Pandemia -pandemią, ale to nie może być wymówką tak leniwej pracownicy, która nawet nie drgnęła ze swego miejsca gdzie stała. Naprawdę wstyd i nie polecam tam chodzić robić zakupy,

Słabo

Słabo

Niesprawiedliwiepotraktowanaklientka

29.12.2020
Triumph Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio Triumph?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Atlantic

(4.36 )

Calzedonia

(4.13 )

ESOTIQ

(4.08 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem