eventim.pl

( 1.18 )

Opinie (72)

Dno

Od maja brak zwrotu środków, tłumaczą się, że mają 180 dni.

pozytywnie zaskoczona

Byłam przygotowana na dluga i ciezka przeprawę z Eventimem w kwestii zwrotu, wystosowałam roszczeniowego maila i teraz mi głupio bo po dokładnie 2 tygodniach od wysłania biletu otrzymałam zwrot pieniędzy.

Zle zle zle

Przed oddaniem biletu napisalam do Eventim 6 maili, każdy co tydzień, na żaden nie dostałam odpowiedzi. Wysłałam bilet i na pytanie co ze zwrotem środków zostałam poczucona ze sytuacja jest bezprecedensowa, prosza o wyrozumiałość i maja na zwrot 180 dni. Super ze jak ja miałam bezprecedensową systuacje kilka lat temu to nie było bata żeby poszli mi na rękę. Okropna obsługa i firma.

Brak zwrotu środków

Jesteście Państwo nieuczciwą firmą. Czekam na zwrot pieniędzy za bilety na koncert, który się nie odbył ( ze względu na pandemie) od 31.03.2020 tego dnia wysłałam do Was pismo z informacją, iż domagam się zwrotu środków. Do tego czasu otrzymuje tylko informacje , iż macie 180 dni na zwrot pieniędzy. To jest kpina i nieuczciwe działanie!!!! Impreza się nie odbyła i nie widzę powodu dlaczego nie mogę otrzymać zwrotu moich środków. Pandemia minie ale nie smak po waszej obsłudze pozostanie. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść )

Czekam na zwrot środków od maja

Bilety wysłane poczta z powodu odwołanego koncertu w maju. Brak Jakiejkolwiek informacji, czy środków na koncie. Pani na infolinii zniecierpliwiona i nieuprzejma - praca byłaby spokojniejsza, gdybyście oddawali pieniądze na czas. Maja monopol na organizacje więc obsługa klienta może być na poziomie żenujacym. Brak slow!

Brak zwrotu za bilety od MAJA!

Nie dostałam, ani zwrotu ani odpowiedzi na liczne zapytania już od ponad miesiąca od fizycznego odesłania biletów z powodu przełożenia trasy. Przesyłka: Wysłana: 19.05.2020 Odebrana: 28.05.2020 Dziś jest 23.06 - brak odpowiedzi, brak zwrotu, w sumie nie wiadomo ile będę czekać. Mam nadzieję że umrą śmiercią naturalną. NIE POLECAM, NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE NIC W EVENTIM. W 21 wieku proces automatyzacji w tak wielkiej firmie jak Eventim to powinien być standard!

Nie polecam - od 29.03.2020 r. nie otrzymałem zwrotu!

W dniu 29.03.2020 r. złożyłem oświadczenie o zwrocie biletów. Mimo jego otrzymania do dzisiaj (16.06.2020 r.) nadal nie otrzymałem od Eventim zwrotu uiszczonej ceny. NIEPOROZUMIENIE!

nie zwracaja pieniędzy za odwołane imprezy!!!

W regulaminie maja dwa tygodnie a czekam juz ponad 2 miesiące.

Fatalnie!!!

Od przeszło 1,5 miesiąca czekam na zwrot za 3 bilety na Jazz nad Odrą. Chciałabym kupić na nowy termin ale wydanie kolejnych 600 zł to jakieś nieporozumienie. Nie polecam więcej zakupu przez te platformę, brak kontaktu, a kolejne nie pozostają bez odpowiedzi!

Odradzam. Nie mam pieniędzy i nie mam biletu.

10 kwietnia kupiłem bilet na wydarzenie zaplanowane na listopad, tzn. zamówiłem i zapłaciłem za bilet. Wybrałem opcję "FanTicket", o której Eventim na swojej stronie WWW pisze, że czas realizacji zamówienia może wynosić do 14 dni roboczych. Jest już 18 maja, minęło półtora miesiąca, a biletu nadal nie wysłano. Nie dostałem również żadnej informacji co się stało i jaka jest tego przyczyna. Na infolinii dowiedziałem się, że mają zamknięte biuro i nie realizują zamówień. Ale na stronie WWW nadal widnieje kłamliwa informacja o realizacji w ciągu 14 dni. Z pełną świadomością oszukują kolejnych naiwnych w kwestii czasu realizacji zamówienia. Nie dajcie się nabrać tak jak ja.

Stracone pieniądze

Formularz zwrotu wysłany w 6.04.2020 za potwierdzeniem odbioru. Twierdzą że nie otrzymali. Przeciąganie z tygodnia na tydzień. A to nie mogą otworzyć emaila, a to mam podać nr przesylki. Niesolidność i niekompetencja. W dalszym ciągu brak pieniędzy za bilet.

Tragedia !!!

Fatalna obsługa, nieuczciwi ludzie którzy obracają naszymi pieniędzmi (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Przy jakichkolwiek problemach jakość obsługi dramatyczna

Bilety kupione, wysłane mailem, wszystko super - do czasu. Od miesiąca oczekuję na zwrot pieniędzy za bilety (odwołane wydarzenie). Najpierw spóźniali się ze zwrotem, potem weszła tarcza antykryzysowa i teraz odpowiadają, że zgodnie z prawem mają pół roku na zwrot. W ogóle nie ma znaczenia że zwróciłam bilety przed wejściem w życie ustawy, a nawet to że termin zwrotu pieniędzy (14 dni) wybił przed jej wejściem w życie. Nigdy więcej nie mam zamiaru u nich kupować. Gdyby to było więcej pieniędzy to normalnie poszłabym do sądu...

NIE POLECAM

Dno i metr mułu!!!!! Impreza została odwołana, w regulaminie że zwrot do 14 dni, czekam ponad miesiąc na zwrot a informację dostaję ze sprawa jest procesowana i koronawirus jest hahahaha. Odradzam korzystanie z ich usług.

Tragedia i stracone pieniądze

Pierwszy i ostatni raz zamówiłam bilety . Wydarzenie odwołane, pieniędzy nie chcą oddać, granie na zwłokę zasłanianie tarczą antykryzysowa, która ma się do tego jak piernik do wiatraka, A NAWET Mniej. Wciskają kit voucherem na nie wiadomo kiedy. Po prostu STRACONE PIENIĄDZE. Odradzam korzystanie z ich usług.

Odradzam wszystkim!!

Fatalna, niemiła, opryskliwa obsługa w dodatku niekompetentna- nie potrafią udzielić odpowiedzi na proste pytania. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem ( co jestem w stanie zrozumieć ze względu na zaistniałą sytuacje związaną z wirusem). Na maile odpowiadają, chyba, że treść wiadomości dotyczy zwrotu kosztów- wtedy trzeba dzwonić po parę razy z prośbą o wysłanie wiadomości, by mieć jakikolwiek dowód, że wasz zwrot jest w trakcie realizacji. No właśnie- realizacji, ponieważ samego zwrotu nie można się doczekać i wątpię że kiedykolwiek nastąpi.

kompletne dno i dziadostwo, a nawetkpiny l klientów

Nie polecam. Nie mogę odzyskać pieniędzy za odwołany spektakl. Wciąż tłumaczą, ę mają bardzo dużo zwrotów.

Zwröt pieniedzy

Oddalam bilety na Konzert Rammstein i czekalam na zwröt pieniedzy przeszlo 2 miesiace. Dzwonilam I pisalam ciagle I dostawalam odpowiedz, ze pieniadze przyjda za kilka dni. Nie przyszly, nigdy wiecej. Dopiero jak zagrozilam prawnikem, pieniadze oddali. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio eventim.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(5.00 )

czytam.pl

(5.00 )

Gadu Gadu

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem