CCC

( 3.90 )

CCC S.A. to jedna z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie środkowej oraz jeden z największych producentów obuwia w Europie. Firma posiada obecnie ponad 1219 sklepów. Początki firmy miały miejsce w latach 90. kiedy powstała Firma Handlowa „Małek”. W następnych latach firma rozwijała swoje sklepy pod nazwą „Żółta stopa”. W 1999 roku zarejestrowano firmę CCC Sp. z. o. o. natomiast w 2004 roku firma przekształciła się w Spółkę Akcyjną. Nazwę firmy można rozwinąć jako: „Cena Czyni Cuda”.

Opinie (7209)

Obsługa

Będąc na zakupach w tym sklepie uważam, że część pracownic przychodzi, bo musi. Średnio jestem zadowolona z obsługi w tym sklepie. Pytając o dany model bądź o zniżki z karty klubowicza dostaje się odpowiedź, która nie jest satysfakcjonująca. Asortyment sklepu ok. Wchodząc do sklepu trzeba szukać obsługi.

Nie moglam dokonać zwrotu. Durne tłumaczenie

W sklepie sa dwie kasy w jednej usłyszałam ze robią zwroty ale nie maja gotówki a w drugiej ze maja gotowke ale jiw robia zwrotów. Paniw nie mogly przekazac pieniędzy z jednwj kasy do drugoej bym dokonala zwrot i powiedzialy bym jechala do innego punktu. Dodatkowo gdy podeszlam do Pani od zwrotów z góry powoedziala zw ludzie placa karta i nie ma gowtwoki bez sprawdzania ile wgl kosztuja buty, które zwracam. Spytalam sie ile ma w kasie i powiedziała ze 149. W CCC maja tez o wiele tańsze produkty wiec mysle ze z góry zalizyla zw ich jie zwróci. Końcowo udało mi sie w Zlotych trasach je oddać gdzie przemiła Pani poinformowala z góry ze to chwilę potrwa ale oczywiście przyjmie zwrot. Wydaje mi sie ze pani w CCC na Marszałkowskiej nie chcala po prostu bawić sie w papieroligie dlatego mnie z była zamiast wziąć z inneg kasy gotowke gdzie Pani powiedziala ze ma wystarczająca bym mogla zwrócić.

Nie polecam

Obsługa klienta na poziomie zerowym, kierownik sklepu arogancki i niekompetentny

Żenada

Zamówiłam sandały , po 3 dniach dostaje email że zamówienie zostało anulowane z przyczyn niezależnych od ccc .Może to moja wina- złożyłam zamówienie , zapłaciłam przelewem , po 3 dniach się dowiaduję, że zamówienie anulowane ....Nigdy więcej nie skorzystam .Dramat i żenada .

Brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie

Zamówiłam i natychmiast opłaciłam zamówienie( 14.05 br).Po czym po kilku dniach podglądania w panelu klienta stanu zamówienia 21.05 wysłałam zapytanie kiedy wreszcie dostarczą buty i dodatki dostałam odp,że jest ono w trakcie realizacji i proszą o cierpliwość. 25.05 dostałam maila z informacją o anulowaniu zamówienia,w którym pisali,że zwrot pieniędzy maksymalnie w ciągu 3-5 dni (dokonałam płatności blik).03.06 gdy pieniądze do mnie nie wróciły pisałam ponownie na info.pl@ccc.eu i otrzymałam odp.,że zwrócą w ciąg 14 dni. 16.06 minęło 14 dni roboczych!!Napisałam do nich znowu i nie doczekałam się ani pieniędzy ani nawet odpowiedzi.Ta firma robi sobie z klientów żarty i chyba skontaktuję się z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów.Nie polecam firmy i już napewno niczego u nich nie zakupię.Anna R.

Nie miła pani kasjerka

Dziś popołudniu wybrałam się z córką na zakupy do CCC na Fieldorfa 41, ponieważ zauważyliśmy spore przeceny . Po wybraniu fajny par butów czekaliśmy na obsługę . Niestety 3 osoby zajęły się obsługą jednej pary butów klientki . Kolejka stawała się długą , a gdy lekko ponaglała, aby pani zajęła się innymi klientami sprzedawczyni zrobiła się agresywna i nie chciała nam sprzedać butów karta płatniczą. Na szczęście miała gotówkę i zapłaciłam . Więcej tam nie przyjdę , ponieważ potraktowano mnie bardzo nie grzecznie , a wręcz lekceważąco .

Brak zwrotu środków

7 maja zamówiłam buty .. 16 maja anulowali mi je ponieważ sprzedali mi towar którego już nie mieli na stanie, do dziś 5 czerwca nie mogę wyegzekwować zwrotu należności .. brak jakiegokolwiek odzewu na wiadomości

Ogromny asortyment!

Sklep posiada ogromny asortyment. Plusem jest to, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie, a do tego ceny są bardzo zróżnicowane. Jakość produktów, jak za taką cenę, jest rewelacyjna. Ekspedientki dbają o porządek w sklepie i komfort klienta. Zawsze służą pomocą i dobrą radą.

Tragedia nigdy więcej

Już prawie miesiąc czekam na zwrot pieniędzy za zakup przez internet. Brak kontaktu przez e-mail , telefonicznie Panie obiecują i nic. Pewnie już nie doczekam się pieniędzy.

Pół gwiazdki to i tak za dużo

Jestem bardzo zdziwiona przebiegiem realizacji tego zamówienia. Podczas trwania pandemii zamawiałam w wielu sklepach, w tym takich mniejszych, wcześniej mi nie znanych. Każda firma wywiązała się ze swoich obowiązków wzorowo, jednak te zamowirnie z CCC jest jakimś żartem. Zamówienie zostało złożone i opłacone 17.05, że strony sklepu żadnego kontaktu. Jestem w stanie zrozumieć, że zamówienie mogło się gdzieś zapodziać, ale jeśli pisze maila, później wypełniam formularz kontaktowy i nie dostaje żadnej odpowiedzi, to jednoznaczne jest dla mnie to, że sklep nie traktuje klienta poważnie.

Nie oddają pieniędzy w terminie

11 maja zamówiłam sandały online, 21 maja moje zamówienie zostało anulowane. W mailu wskazali, że w ciągu 5 dni roboczych zwrócą pieniądze. Dziś jest 6 dzień, pieniędzy nadal nie ma.

Sklep TRAGEDIA

1. Zamówiłam 3 pary butów. 2. Zapłaciłam niezwłocznie po zamówieniu. 3. Po 7 dniach przesłano mi informację że sklep anuluje moje zamówienie. 4. Poinformowano mnie ze mogę oczekiwać na zwrot pieniędzy 60 dni. TRAGEDIA Elżbieta

Zakupowy dramat przez internet

Jednym słowem dramat. Złożyłam zamówienie internetowe na obuwie w rozmiarze 37. Przesyłka dotarła z butami jednym 37 a drugim 38. Złożyłam reklamację mailowo, na którą w przeciągu 10 dni nikt nie raczył odpowiedzieć, więc zadzwoniłam i usłyszałam, że butów w takim rozmiarze już nie ma, mam odesłać te, które są złe a na kasę sobie poczekam. To był mój pierwszy zakup w tym sklepie internetowym i zdecydowanie ostatni. Nie polecam.

Jakość butów

Jeszcze jakiś czas temu CCC był jednym z lepszych sklepów w branży obuwniczej. Dziś zdecydowanie mogę powiedzieć - jeden z gorszych!!! Wcześniej nie zdarzało mi się składać reklamacji na buty. Za ostatni rok na buty zakupione w CCC już dwa razy składałam reklamację i żadnej nie uznali bo według CCC byłe nieuzasadnione. Jeżeli mówimy o pierwszej reklamacji - odpuściłam sobie bo była to taniocha. Natomiast ostatnia reklamacja to była na buty Gino Rossi, które nie kosztują tanio i marka jest uznawana za jedną z lepszych na Polskim rynku. Odklejenie ozdób, odklejone podeszwy zostały uznane jako mechaniczne. Dzięki CCC jestem również zawiedziona i zniesmaczona jakością i serwisem Gino Rossi. Rozumiem że jakieś wady zdążają się nawet w najlepszych markach. Ale jednak naprawiają te błędy to liczy się marka. Dla CCC chyba już nic się nie liczy. Chyba już nie mają nic do stracenia.

profesjonalna obsługa, radość z zakupów

Bardzo profesjonalna obsługa znająca sprzedawany asortyment, pomocna w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Miła i uśmiechnięta. Przy kasie zostałem poinstruowany w temacie czyszczenia obuwia oraz zachęcono i doradzono odpowiednie środki konserwujące. Sklep bardzo czysty, cenówki przejrzyste i odpowiednio ułożone.

Odwiedzałeś ostatnio CCC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ambra

(5.00 )

BADURA

(4.07 )

Bagatt

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem