CCC

( 3.80 )

CCC S.A. to jedna z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie środkowej oraz jeden z największych producentów obuwia w Europie. Firma posiada obecnie ponad 1219 sklepów. Początki firmy miały miejsce w latach 90. kiedy powstała Firma Handlowa „Małek”. W następnych latach firma rozwijała swoje sklepy pod nazwą „Żółta stopa”. W 1999 roku zarejestrowano firmę CCC Sp. z. o. o. natomiast w 2004 roku firma przekształciła się w Spółkę Akcyjną. Nazwę firmy można rozwinąć jako: „Cena Czyni Cuda”.

Opinie (7673)

Nie polecam. Na ...

Nie polecam. Na stronie i funpage i formacja o możliwości zwrotu do 100dni dla wszystkich. Po czym obsługa bok informuje dla wszystkich nie znaczy ze dla wszystkich. POdobno jako klubowicz miałam 30dni na zwrot a 30dni mieści się przecież w100 dniach. Robienie z ludzi głupców poziom expert.

Przemiła obsługa. Kupowałam ...

Przemiła obsługa. Kupowałam w sobotę trzy różne rzeczy na różnych stoiskach. Na każdym spotkałam się z profesjonalnym i miłym doradztwem. Byłam zaskoczona chęcią pomocy

Odwołanie do reklamacji ...

Odwołanie do reklamacji firmy CCC jest negatywna i nie potrafią i szukają dziury w całym żeby nie reklamować obuwia.

Wczoraj 15.09.2021 przed ...

Wczoraj 15.09.2021 przed pilnym wyjazdem musiałem kupić adidasy. Przyszedłem, wybrałem, poszedłem do kasy. I wtedy zaczęły się problemy. Dałem 150 zł (towar za 118) i okazuje się, że nie ma reszty. Mówią idź się rozmienić. Zapytałem administratora, nie ma w pracy. 10 minut szukania drobnych w kasie, nikt nigdzie nie poszedł i TD. Skończyło się dopiero, gdy powiedziałem 18, że mogę wypłacić z karty, a resztę gotówką. Takiej postawy nie widziałem nigdzie indziej. Według sprzedawcy przez cały tydzień były problemy z drobnymi. Dodałem komentarz, że jeśli jest 1 dzień problemy to trzeba myśleć i wymień na następny dzień. Administratora tak i nie było, albo sprzedawca nie chciała zawołać jego.

Jestem zawiedziona obsługą ...

Jestem zawiedziona obsługą jaka mnie spotkała podczas zakupów w tym sklepie. Sprzedawcy na sali sprzedaży byli mało widoczny oraz nie zainteresowani pomocą. Prosząc o pomoc w odnalezieniu rozmiaru została poinformowana, że mogę sama sprawdzić na tablecie dostępnym na początku sklepu. Zostałam pozostawiona sama sobie. Po sprawdzeniu dostępności rozmiaru, w tym salonie poprosiłam o pomoc ekspedientkę w odnalezieniu pary. Niestety ponownie został poinformowana, że muszę sama odnaleźć obuwie. Został przedstawiony jedynie obszar w jaki mogą się znaleźć, a ekspedientka się oddaliła. Spotkałam się z bardzo nieprofesjonalnym podejściem pracownika do swojej pracy. Plusem wizyty była rozmowa przy kasie, podczas której zostały mi zaproponowane różne możliwości zabezpieczenia obuwia przed obtarciami pięt.

słabiej niż zwykle

Asortyment nie powala. Mała różnorodność - z letniego obuwia są tu tylko klapki w zatrważających ilościach. Obsługa również mało precyzyjna. Pracownica sprawdziła w systemie, że ma na sklepie rozmiar wypatrzonych przeze mnie butów w rozmiarze 39 i 40. Szukała ich przez ok. 15 minut, po czym stwierdziła, że chyba mi nie pomoże i sobie poszła...

Wymiana

Wymiana towaru czy wzrost towaru powinien być dłuższy 14 dni roboczych! Tak jak większości sklepów ma

Ustalano kwestię zwrotu i dodzwoniono się w miarę szybko

Mimo, ciut dłuższego oczekiwania na połącznie infolinii sprawę ustalono i szybko rozważano, dotyczyła prostej kwestii zwrotu. Mailem również do rozwiązania i osobiście też w jednym z wielu salonów sprzedażowych w województwie Śląskim.

Bardzo dobra jakość miła obsługa

Polecam sklep w Poznaniu za bardzo miłą obsługę oraz wysoką jakość obuwia. Buty które kupiłam 2 lata temu nadal są do użytku!:) Bardzo dziękuję za pomoc w wyborze obuwia letniego. Będę do Was wracać.

Tak jak należy

Obsługa miła. Interesuje się klientem. Zaangażowana w swoją pracę.

Bardzo rzetelna i pomocna obsługa

Odwiedziłam dziś sklep CCC w celu dokonania zwrotu produktów zakupionych przez internet. Przy kasie, po zakończeniu obsługi innej klientki, pracownica od razu się mną zainteresowała, zgadując, że przychodzę ze zwrotem. Z własnej inicjatywy poinformowała mnie jak to będzie wyglądać (zwrot gotówki do ręki), szybko i sprawnie wygenerowała odpowiednie dokumenty. Dorzucając do tego spory wybór obuwia i galanterii - salon jest godny polecenia.

Bardzo miła i profesjonalna obsługa

Witam W sklepie pracuje Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) która jest zawsze pomocnym i profesjonalnym pracownikiem nastawionym na potrzeby Klienta. Kupuję w sklepie po raz kolejny i zostałam profesjonalnie obsłużona. Polecam

Super Jakość w niskich Cenach!

Super jakosć obuwia w super niskich cenach , wiele promocji np. kup dwie pary trzecia za połowe ceny.,..polecam

Świetna obsługa

Bardzo miła i pomocna obsługa. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) przemiła i doradzi :-) Polecam

Odwiedzałeś ostatnio CCC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BADURA

(4.14 )

Bagatt

(4.36 )

BATA

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem