CCC

( 3.90 )

CCC S.A. to jedna z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie środkowej oraz jeden z największych producentów obuwia w Europie. Firma posiada obecnie ponad 1219 sklepów. Początki firmy miały miejsce w latach 90. kiedy powstała Firma Handlowa „Małek”. W następnych latach firma rozwijała swoje sklepy pod nazwą „Żółta stopa”. W 1999 roku zarejestrowano firmę CCC Sp. z. o. o. natomiast w 2004 roku firma przekształciła się w Spółkę Akcyjną. Nazwę firmy można rozwinąć jako: „Cena Czyni Cuda”.

Opinie (7228)

Brak zainteresowania

W sklepie CCC pojawiam się około raz w tygodniu. Często trafiam na kompletny brak zainteresowania klientem. Panie są skupione na wykonaniu zadań przez mała ilość pracowników dostępnych na zmianie że nie mają czasu na podejście i zaproponowanie pomocy. Często trzeba szukać wolnego pracownika, ale widać ze pomoc jest ekspresowa. Obsługa jest miła ale niestety nie nastawiona na pomoc.

Dobra obsługa

Po wejściu do salonu zauważyłam tylko jedną pracownicę przy ladzie kasowej, która obsługiwała klientów. Kasjerka nie zauważyła mnie i nie powitała. W głębi sali sprzedaży dwie ekspedientki porządkowały towar na półkach. Poproszona o pomoc pracownica od razu przerwała czynności służbowe i przejęła inicjatywę w rozmowie. Sprzedawczyni zbadała dokładnie moje potrzeby, wysłuchała mnie uważnie i zaproponowała kilka modeli obuwia. Doradczyni dopytała się czy są dla mnie odpowiednie takie fasony i zaproponowała skorzystanie z przymierzenia. Ekspedientka asystowała mi w trakcie przymierzania, doradzała wybór i szukała innych modeli na sali sprzedaży. Pracownica skutecznie rozwiewała moje wszelkie wątpliwości i przekonywała mnie do zakupu proponując zakup dodatkowej pary butów zimowych. Sprzedawczyni zapytała o ostateczną decyzję, zapakowała wybrane buty i zaprosiła mnie do kasy. W salonie były otwarte dwie kasy i mimo kolejki obsługa przebiegła sprawnie i szybko. Kasjerka powitała mnie serdecznie, zaproponowała impregnat do obuwia, opaskę oraz papierową torbę UNICEF oraz przekonywała do założenia aplikacji. Po zakończonej obsłudze i dokonaniu płatności zostałam uprzejmie pożegnana i zaproszona do kolejnej wizyty. Zwrot towaru odbył się w sposób szybki i bezproblemowy.

Super sklep.

Bardzo lubię sklep na Gliwickiej.Dziewczyny są miłe i uśmiechnięte i jak potrzeba to pomogą.Jest czysto i ładnie pachnie

Najlepsze ekspedientki w całym Wrocławiu!

W CCC mieszczącym się w Magnolia Park spotkałam się z bardzo miłymi Paniami. Wyróżniało je świetne, kulturalne podejście do klienta. Jedna z Pań okazała się bardzo pomocna w znalezieniu wymarzonych butów na wesele. Bardzo polecam ten konkretny sklep, napewno tam wrócę.

kupno butów w CCC

Wizyta w sklepie CCC w Arkadii nie należała do najprzyjemniejszych. Rzucający się w oczy nieporządek skutecznie zniechęca do szukania butów marzeń. Ceny dość wysokie patrząc na jakość. Konsultantki niestety ociągają się przy pomocy klientowi, na szczęście przy kasie sytuacja wygląda już lepiej, pani przyjmująca płatność proponuje mi jeszcze spray do pielęgnacji butów, w ramach promocji. Czuję się poinformowana o wszystkim co mogę tutaj nabyć taniej. Kolejka do kasy długa, co świadczy jednak o pozytywnym wrażeniu tego miejsca i ogromnym asortymencie, które CCC jednak posiada. Ogólnie rzecz biorąc zakupy przebiegły w miarę sprawnie.

Tragedia

Obsluga kiepska-opryskliwa, wieczne kolejki,. Firma nie dba o stalych klientów odrzucajac reklamacje.

Ogromny sklep, za mało personelu na tą powierzchnię!

Od czasu do czasu robię zakupy w tym sklepie. Jest bardzo duży wybór obuwia, ponieważ jest to chyba jeden z największych sklepów CCC. Niestety na tak dużą powierzchnię moim zdaniem zatrudnionych jest za mało sprzedawców. Gdy chcę o coś zapytać obsługę, muszę iść przeważnie na drugi koniec sklepu. Nie mam zastrzeżeń co do kompetencji pracowników i ich pomocy w zakupach.W sklepie jest czysto, Pudełka są zawsze równo poustawiane , łatwo znależć poszukiwany towar.Ekspozycja też nie wzbudza zastrzeżeń.

Skarga na kierowniczke

Witam obsługa sklepu ok miła i pomocna lecz pani kierownik raczej bardzo niemiła dla obsługi sklepu byłem tego świadkiem na miejscu wykorzystuje pracownice krzyczy na nie i odnoszę wrażenie że tam pracuje w stresie i bojące się ze przez tą kobietę stracą pracę tak niemoze być to jest racze niedopuszczalne pozdrawiam

Niezgodna cena

Wybrałam buty dla dziecka, które na metce miały cenę 29,99 zł. Pani w kasie zażądała 59,90 zł. Przyszedł kierownik i powiedział że nie może sprzedać w tej cenie, bo to błąd. Czy nie jest tak że klient powinien kupić towar w cenie którą widzi?

Super to było kiedyś dziś było do

Masakra jestem stałym klientem i moją rodzina też dziś pani z obsługi strasznie oburzona z podniesionym głosem tak nie może być jak ma problem niech się zwolni to było na obuwiu męskim

Tak sobie

Niestety zostałam trochę oszukana . Sandały które kupiłam w sklepie okazały się członkami i nie mają rabatu 30 % A na stronie internetowej sklepu wygląda to inaczej .Dopiero po upomnieniu się o rabat dostalalam Ale nie tyle co jest w reklamie CCC

Nie polecam kart podarunkowych

Karta podarunkowa ktora dostalam na kwote 250 zl do kosza. Ani zwrotu pieniedzy ani butow. Przestrzegam przed zakupem. Nie udalo mi sie zrealizowac zakupow na karte , poniewaz terminal nie wczytuje. Pani z obslugi miala wyjasniac , na miejscu sie nie udalo. Powiedziala ze zadzwonia. Czekam tydzien. Nic. Nastepna wizyta w sklepie info , ze dadza nowa karte. Ale , NIE. Musza sprawdzic zadzwonic , dopytac , wyszukac emaila, poszukac kadrowej, ksiegowej. Nic. Dalej czekac. Na telefon laske ,ze zadzonia bo poprzednio zapomnialy. Niemile postepowanie wobec klienta. Czuje ,ze pieniadze nie do odzyskania.

W porządku

Sklep jest duży, bardzo dobrze zaopatrzony - mogłam znaleźć tam buty których nie było w pobliskich CCC w dużym mieście. Personel kompetentny i w większości przyjazny klientowi. Wydaje mi się że mają tam jednak spore braki pracowników - czasami poza kasjerem ciężko znaleźć innego pracownika na sali.

Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Od momentu mojego pojawienia się w sklepie. Nikt z personelu nie zwrócił na mnie uwagi. Sygnalizowałam kilkakrotnie, iż potrzebuję pomocy poprzez utrzymywanie kontaktu wzrokowego oraz z miną bezradności. Dwóch pracowników stało na środku sali sprzedażowej i prowadziło prywatne konwersacje. W końcu zawołałam jedną z Pań. Miała na imię (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) (sprzedawca) . Podała mi buty, których szukałam po czym odeszła znowu do koleżanki. Nie zadawała żadnych pytań. Nie zbadała moich potrzeb. Nawet nie podała zalet danego produktu. Gdyby nie to, że obuwie bardzo mi się spodobało i na prawdę mi na nim zależało to zapewne wyszłabym ze sklepu i ponownie nie wróciła. Przy stanowisku kasowym była druga Pani. Na plakietce widniało imię (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) (sprzedawca). Gdy tylko podeszłam uśmiechnęła się i cały czas utrzymywała kontakt wzrokowy. Zapytała się czy przymierzyłam oba buty. Zaproponowała reklamówkę oraz dodatkowy produkt do impregnacji obuwia. Zapytała o kartę stałego klienta. Podczas finalizacji transakcji wydała resztę na bilownice. Poinformowała o możliwości wymiany bądź zwrotu towaru. Powiedziała również, iż mam 2 lata reklamacji towaru na podstawie paragonu. Była pełna profesjonalizmu i w pełni wynagrodziła mi poprzednie rozgoryczenie.

Obsługa

Będąc na zakupach w tym sklepie uważam, że część pracownic przychodzi, bo musi. Średnio jestem zadowolona z obsługi w tym sklepie. Pytając o dany model bądź o zniżki z karty klubowicza dostaje się odpowiedź, która nie jest satysfakcjonująca. Asortyment sklepu ok. Wchodząc do sklepu trzeba szukać obsługi.

Odwiedzałeś ostatnio CCC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ambra

(5.00 )

BADURA

(4.07 )

Bagatt

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem