CCC

( 3.94 )

Opinie (7163)

Super obsługa, ale słaba organizacja sklepu

Podczas mojej ostatniej wizyty w sklepie spotkałam się z bardzo miłą obsługą. Pracownik starał mi się doradzić i pokazywał każdy produkt, który mógłby spełnić moje potrzeby. Kiedy okazało się, że wybrany przez mnie produkt jest dostępny w magazynie sklepu pracownik poszedł go poszukać, zajęło mu to około 30 minut, jednak okazało się, że w systemie był błąd w stanach i musiałam kupić produkt z wystawy. Mimo że obsługa była na wysokim poziomie to i tak nie byłam zadowolona wychodząc ze sklepu.

Wszystko dobrze!

Wszystko w porządku, personel chętnie pomaga. Wybór butów jest spory i ceny również są przystępne.

Super !

Byty bardzo dobrej jakości. Skórzane obuwie o klasycznym kroju sprawdzają się na każdą okazję ! Bardzo polecam !

Jest dobrze

Często bywam sklepie CCC na ul. Granicznej, ponieważ ma bardzo dobry wybór i dużo obuwia które jest przecenione, sklep jest przestronny. Pracownicy są uprzejmi, jednak nie wychodzą z inicjatywą do klientów.

porażka

Tragedia, takiego syfu jeszcze nigdy nie widziałem...

Firma CCC nie traktuje swoich klientów poważnie.

Firma CCC nie traktuje swoich klientów poważnie. Pasek w sandałkach kupionych w ccc odkleił mi sie juz drugiego dnia (wada fabryczna). Reklamacja zostala jednak odrzucona z uzasadnieniem, iż buty były źle użytkowane i pasek odkleil sie z przyczyny mechanicznej. Ponadto poziom kultury obsługi w sklepie pozostawia wiele do życzenia.... Kierownictwo nie zwraca uwagi na nieuprzejme zachowanie personelu..

Buty rozpadły się po około 6 miesiącach noszenia

Buty rozpadły się po około 6 miesiącach noszenia, sklep odrzucił reklamację z tytułu rękojmi. Odwołanie również odrzucono. Nie pozwolono mi skorzystać z gwarancji. Kierownictwo sklepu nie miłe ....

Super

Byłam dziś na zakupach. Chciałam kupić sobie torebkę, dzięki Pani Ani udało mi się wybrać piękna, zgrabna torebeczke. Super obsługa.

Super

Byłam dziś na zakupach. Chciałam kupić sobie torebkę, dzięki Pani Ani udało mi się wybrać piękna, zgrabna torebeczke. Super obsługa.

Normalna odpowiedź zwrotna

Ws. Reklamacji obuwia ze sklepu CCC kontakt i online i telefoniczny poprawny.

Bardzo dobrze

Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez panią ekspedientkę i zapytana czy potrzebuję pomocy. Obuwie było poukładane na pułkach, tak że bez problemu można było znaleźć odpowiedni rozmiar i model. Po dokonanym wyborze i podejściu do kasy pani zaoferowała w sprzedaży czyściki do obuwia i na piętki żeby nie obcierały buty. Po podaniu karty lojalnościowej został naliczony dodatkowy rabat. W sklepie było czysto i wszystko na swoim porządku.

Bardzo dobrze

Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez panią ekspedientkę i zapytana czy potrzebuję pomocy. Obuwie było poukładane na pułkach, tak że bez problemu można było znaleźć odpowiedni rozmiar i model. Po dokonanym wyborze i podejściu do kasy pani zaoferowała w sprzedaży czyściki do obuwia i na piętki żeby nie obcierały buty. Po podaniu karty lojalnościowej został naliczony dodatkowy rabat. W sklepie było czysto i wszystko na swoim porządku.

Bardzo profesjonalna i miła obsługa

Żona wysłała mnie po buty do sklepu, przesłała mi zdjęcie na smartfona, nie znam się na damskich butach, udałem się do najbliższego salonu CCC, powitały mnie bardzo miłe panie. Od razu pokazałem tym paniom sprzedającym fotkę butów.Okazało się,że były, kupiłem je, przy okazji zaproponowano mi świetne buty męskie (promocja cenowa) więc też kupiłem. Co ważne żona jest bardzo zadowolona z zakupu, pozdrawiam obsługę sklepu.

Obsługa Na Najwyższym Poziomie, POLECAM

W dnu dzisiejszym udałem się wraz z żoną i 4 letnim synem do galerii Serenada w Krakowie, oprócz nie miłego doświadczenia w sklepie H&M, które opisałem wcześniej, muszę napisać naprawdę pozytywną opinie o sklepie CCC w tej galerii. Naszym zadaniem było znalezienie nowych pantofli dla syna. Po nie udanej wizycie w H&M udaliśmy się do sklepu CCC, pierwsze kroki skierowaliśmy samodzielnie na dział obuwia dziecięcego, gdzie zapytałem Panią z obsługi w temacie współpracy CCC z e-obuwie. Wskazała nam miejsce w przedniej części sklepu gdzie znajdowało się urządzenie e-obuwie. Tam po chwili oczekiwania szybko zainteresowała się nami bardzo miła Pani z obsługi sklepu, której szybko udało się zaangażować do skorzystania w tego urządzenia i przeprowadzeniu pełnego testu. Dzięki jej zaangażowaniu udało nam się ustalić parametry stóp syna a następnie dobrać w systemie odpowiednie pantofle. Udała się z nami na dział, gdzie w pełni zaangażowania pomagała nam odszukać poszczególne modele i zaczęliśmy przymiarki. Okazało się jednak, że na sklepie nie ma odpowiedniego rozmiaru, Pani na spokojnie poświęcajac mam w pełni uwagę wytłumaczyła jak zamówić obuwie przez stronę i ogólna zasadę działania zakupów w taki sposób. Reasumując obsługa na najwyższym poziomie i w pełni zaangażowanie w problem klienta, więcej takich pracowników w sklepach.

Dramaty

Sklep galeria Rzeszów , panie przy kasie plotkują nie zwracają uwagi że klient czeka na skasowanie obuwia , po nabiciu paragonu pani stwierdza że nie ma drobnych o gidz 20 .00 nie może wydać z 200zl banknoty , wysyła inna panią na rozumienie pieniędzy pani spaceruje po korytarzu i wracając z pretensja informuje że to moim obowiązkiem jest mieć drobne pieniądze , czas oczekiwania na wydanie reszty 10 min , obsługa zero kultury panie może zamiast plotek i odgadywania zajmijcie się praca

Polecam

Mimo pomyłki z mojej strony przy składaniu zamówienia, realizacja zamówienia przebiegła bardzo sprawnie. Polecam

Sklep w pełni profesjonalny

Sklep w pełni profesjonalny. Szybka realizacja zamówienia, sklep w pełni zastosował się do mojej prośby. Bardzo przyjemny kontakt telefoniczny. Na pewno nie raz jeszcze zrobię tu zakupy.

Odwiedzałeś ostatnio CCC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ambra

(5.00 )

BADURA

(4.07 )

Bagatt

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem