CCC

( 3.90 )

CCC S.A. to jedna z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie środkowej oraz jeden z największych producentów obuwia w Europie. Firma posiada obecnie ponad 1219 sklepów. Początki firmy miały miejsce w latach 90. kiedy powstała Firma Handlowa „Małek”. W następnych latach firma rozwijała swoje sklepy pod nazwą „Żółta stopa”. W 1999 roku zarejestrowano firmę CCC Sp. z. o. o. natomiast w 2004 roku firma przekształciła się w Spółkę Akcyjną. Nazwę firmy można rozwinąć jako: „Cena Czyni Cuda”.

Opinie (7218)

Świetna obsługa!

Panie obsługujące miłe i.pomocne. Bez problemu pomogą znaleźć rozmiar czy poszukać odpowiednich butów. Bardzo duży wybór asortymentu. Sklep przestronny i przemyślany.

Niezgodna cena

Wybrałam buty dla dziecka, które na metce miały cenę 29,99 zł. Pani w kasie zażądała 59,90 zł. Przyszedł kierownik i powiedział że nie może sprzedać w tej cenie, bo to błąd. Czy nie jest tak że klient powinien kupić towar w cenie którą widzi?

Super to było kiedyś dziś było do

Masakra jestem stałym klientem i moją rodzina też dziś pani z obsługi strasznie oburzona z podniesionym głosem tak nie może być jak ma problem niech się zwolni to było na obuwiu męskim

Super to było kiedyś dziś było do

Masakra jestem stałym klientem i moją rodzina też dziś pani z obsługi strasznie oburzona z podniesionym głosem tak nie może być jak ma problem niech się zwolni to było na obuwiu męskim

Tak sobie

Niestety zostałam trochę oszukana . Sandały które kupiłam w sklepie okazały się członkami i nie mają rabatu 30 % A na stronie internetowej sklepu wygląda to inaczej .Dopiero po upomnieniu się o rabat dostalalam Ale nie tyle co jest w reklamie CCC

Nie polecam kart podarunkowych

Karta podarunkowa ktora dostalam na kwote 250 zl do kosza. Ani zwrotu pieniedzy ani butow. Przestrzegam przed zakupem. Nie udalo mi sie zrealizowac zakupow na karte , poniewaz terminal nie wczytuje. Pani z obslugi miala wyjasniac , na miejscu sie nie udalo. Powiedziala ze zadzwonia. Czekam tydzien. Nic. Nastepna wizyta w sklepie info , ze dadza nowa karte. Ale , NIE. Musza sprawdzic zadzwonic , dopytac , wyszukac emaila, poszukac kadrowej, ksiegowej. Nic. Dalej czekac. Na telefon laske ,ze zadzonia bo poprzednio zapomnialy. Niemile postepowanie wobec klienta. Czuje ,ze pieniadze nie do odzyskania.

W porządku

Sklep jest duży, bardzo dobrze zaopatrzony - mogłam znaleźć tam buty których nie było w pobliskich CCC w dużym mieście. Personel kompetentny i w większości przyjazny klientowi. Wydaje mi się że mają tam jednak spore braki pracowników - czasami poza kasjerem ciężko znaleźć innego pracownika na sali.

Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Od momentu mojego pojawienia się w sklepie. Nikt z personelu nie zwrócił na mnie uwagi. Sygnalizowałam kilkakrotnie, iż potrzebuję pomocy poprzez utrzymywanie kontaktu wzrokowego oraz z miną bezradności. Dwóch pracowników stało na środku sali sprzedażowej i prowadziło prywatne konwersacje. W końcu zawołałam jedną z Pań. Miała na imię (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) (sprzedawca) . Podała mi buty, których szukałam po czym odeszła znowu do koleżanki. Nie zadawała żadnych pytań. Nie zbadała moich potrzeb. Nawet nie podała zalet danego produktu. Gdyby nie to, że obuwie bardzo mi się spodobało i na prawdę mi na nim zależało to zapewne wyszłabym ze sklepu i ponownie nie wróciła. Przy stanowisku kasowym była druga Pani. Na plakietce widniało imię (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) (sprzedawca). Gdy tylko podeszłam uśmiechnęła się i cały czas utrzymywała kontakt wzrokowy. Zapytała się czy przymierzyłam oba buty. Zaproponowała reklamówkę oraz dodatkowy produkt do impregnacji obuwia. Zapytała o kartę stałego klienta. Podczas finalizacji transakcji wydała resztę na bilownice. Poinformowała o możliwości wymiany bądź zwrotu towaru. Powiedziała również, iż mam 2 lata reklamacji towaru na podstawie paragonu. Była pełna profesjonalizmu i w pełni wynagrodziła mi poprzednie rozgoryczenie.

Obsługa

Będąc na zakupach w tym sklepie uważam, że część pracownic przychodzi, bo musi. Średnio jestem zadowolona z obsługi w tym sklepie. Pytając o dany model bądź o zniżki z karty klubowicza dostaje się odpowiedź, która nie jest satysfakcjonująca. Asortyment sklepu ok. Wchodząc do sklepu trzeba szukać obsługi.

Nie moglam dokonać zwrotu. Durne tłumaczenie

W sklepie sa dwie kasy w jednej usłyszałam ze robią zwroty ale nie maja gotówki a w drugiej ze maja gotowke ale jiw robia zwrotów. Paniw nie mogly przekazac pieniędzy z jednwj kasy do drugoej bym dokonala zwrot i powiedzialy bym jechala do innego punktu. Dodatkowo gdy podeszlam do Pani od zwrotów z góry powoedziala zw ludzie placa karta i nie ma gowtwoki bez sprawdzania ile wgl kosztuja buty, które zwracam. Spytalam sie ile ma w kasie i powiedziała ze 149. W CCC maja tez o wiele tańsze produkty wiec mysle ze z góry zalizyla zw ich jie zwróci. Końcowo udało mi sie w Zlotych trasach je oddać gdzie przemiła Pani poinformowala z góry ze to chwilę potrwa ale oczywiście przyjmie zwrot. Wydaje mi sie ze pani w CCC na Marszałkowskiej nie chcala po prostu bawić sie w papieroligie dlatego mnie z była zamiast wziąć z inneg kasy gotowke gdzie Pani powiedziala ze ma wystarczająca bym mogla zwrócić.

Nie polecam

Obsługa klienta na poziomie zerowym, kierownik sklepu arogancki i niekompetentny

Żenada

Zamówiłam sandały , po 3 dniach dostaje email że zamówienie zostało anulowane z przyczyn niezależnych od ccc .Może to moja wina- złożyłam zamówienie , zapłaciłam przelewem , po 3 dniach się dowiaduję, że zamówienie anulowane ....Nigdy więcej nie skorzystam .Dramat i żenada .

Brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie

Zamówiłam i natychmiast opłaciłam zamówienie( 14.05 br).Po czym po kilku dniach podglądania w panelu klienta stanu zamówienia 21.05 wysłałam zapytanie kiedy wreszcie dostarczą buty i dodatki dostałam odp,że jest ono w trakcie realizacji i proszą o cierpliwość. 25.05 dostałam maila z informacją o anulowaniu zamówienia,w którym pisali,że zwrot pieniędzy maksymalnie w ciągu 3-5 dni (dokonałam płatności blik).03.06 gdy pieniądze do mnie nie wróciły pisałam ponownie na info.pl@ccc.eu i otrzymałam odp.,że zwrócą w ciąg 14 dni. 16.06 minęło 14 dni roboczych!!Napisałam do nich znowu i nie doczekałam się ani pieniędzy ani nawet odpowiedzi.Ta firma robi sobie z klientów żarty i chyba skontaktuję się z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów.Nie polecam firmy i już napewno niczego u nich nie zakupię.Anna R.

Nie miła pani kasjerka

Dziś popołudniu wybrałam się z córką na zakupy do CCC na Fieldorfa 41, ponieważ zauważyliśmy spore przeceny . Po wybraniu fajny par butów czekaliśmy na obsługę . Niestety 3 osoby zajęły się obsługą jednej pary butów klientki . Kolejka stawała się długą , a gdy lekko ponaglała, aby pani zajęła się innymi klientami sprzedawczyni zrobiła się agresywna i nie chciała nam sprzedać butów karta płatniczą. Na szczęście miała gotówkę i zapłaciłam . Więcej tam nie przyjdę , ponieważ potraktowano mnie bardzo nie grzecznie , a wręcz lekceważąco .

Brak zwrotu środków

7 maja zamówiłam buty .. 16 maja anulowali mi je ponieważ sprzedali mi towar którego już nie mieli na stanie, do dziś 5 czerwca nie mogę wyegzekwować zwrotu należności .. brak jakiegokolwiek odzewu na wiadomości

Ogromny asortyment!

Sklep posiada ogromny asortyment. Plusem jest to, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie, a do tego ceny są bardzo zróżnicowane. Jakość produktów, jak za taką cenę, jest rewelacyjna. Ekspedientki dbają o porządek w sklepie i komfort klienta. Zawsze służą pomocą i dobrą radą.

Tragedia nigdy więcej

Już prawie miesiąc czekam na zwrot pieniędzy za zakup przez internet. Brak kontaktu przez e-mail , telefonicznie Panie obiecują i nic. Pewnie już nie doczekam się pieniędzy.

Odwiedzałeś ostatnio CCC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ambra

(5.00 )

BADURA

(4.07 )

Bagatt

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem