4YOU

( 3.00 )

Opinie (12)

ładny i duży sklep w którym kupimy ciekawe i modne ciuchy

ładny i duży sklep w którym kupimy ciekawe i modne ciuchy , dobrej jakości i po atrakcyjnych cenach. Na sklepie panuje porządek , towar jest poukładany i posegregowany. Ceny są widoczne i na nie które towary dość przystępne. Obsługa niestety zajęta sobą i udają że nie widzą klienta. Trochę więcej uśmiechu i pomocy ze strony obsługi sklepu by się przydało.

weszłam do sklepu bo chciałam kupic cos dla meza

weszłam do sklepu bo chciałam kupic cos dla meza.spodobala mi sie niebieska koszula w krate. wybor rzeczy byl przeogromny. bardzo szeroki asortyment. kupila te koszule, pani mi pwoiedziala ze gdyby byla nie dobra to mozna przyjsc z paragonem i wymienic. ceny w miare niskie, obsługa bardzo miła. polecam,

Sklpe spoko

Sklpe spoko, dużo fajnych rzeczy męskich. Bardzo oryginalnych. Duża dostepność rozmiarów. Gdy weszłam zaczełam sie rozglądać. Pani zaraz podeszła i chciała mi pomóc. Podziekowalam bo przyszłam tylko na zwiady, ale i tak byla uprzejma. Pracownicy ubrani w firmowe stroje. Spora kolejka do kasy. Wizualnie sklep świetny.

Postanowiłam obejrzeć garnitury w Galerii Pomorskiej w

Postanowiłam obejrzeć garnitury w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. Parking ciasny i słabo oznakowane kierunki jazdy. Po wejściu do środka można zauważyć porządek. Podłogi czyste. Po wejściu Pani pracująca tam powitała z uśmiechem i spytała: "Czy w czymś pomóc". Wyjaśniłam że potrzebny garnitur na wesele dla męża. Pani z wielkim zaangażowaniem pokazywała mi kolejne garnitury nie okazując ani cienia zniecierpliwienia. Zauważyłam ponad to, że nie próbowała "wcisnąć niczego na siłę lecz starała się dopasować ubiór do wieku, wyglądu i osobowości. Na koniec dodała gratis krawat co było bardzo miłe. Z chęcią powrócę do tegoż sklepu. Produkty w miarę równo ułożone. Ceny produktów wysokie.

Jest to sklep

Jest to sklep, którego oferta skierowana jest do pewnego siebie, odważnego mężczyzny, ceniącego styl i jakość za niezbyt wygórowaną cenę. Wszystkie te ubrania męskie cechuje wysoka jakość, dbałość o szczegóły. Kolekcje są ciekawe. Jeśli chodzi o wygląd sklepu, to był czysty, ładnie urządzony. Obsługa na wysokim poziomie.

Wraz z ojecem udaliśmy się do sklepu 4 YOU w Factory Outlet

Wraz z ojecem udaliśmy się do sklepu 4 YOU w Factory Outlet w Luboniu. Młody mężczyzna pracujacy w tym sklepie na "dzień dobry" nie zareagował w żaden sposób tak bardzo był pochłoniety praca na komputerze. Przez kilkanascie minut sami probowaliśmy odnaleźć odpowiedni rozmiar. Pana z obsługi nawet nasze głośne komentarze nie oderwały od komputera. Postanowilismy że tak szybko sie nie poddamy i znajdziemy to czwgo szukamy i podczas tego "polowania" w bałaganie, który panował w sklepie zauwazyłam czym tak bardzo był pochłoniety pan z obsługi. Mianowicie ten pan walczył z ułożeniem PASJANSA !!!! Na moje pytanie czy ma moze miare żeby sprawdzić obwód pasa nie odrywajac wzroku od komputera rzucił zdawkowo "nie". Mimo iz w sklepie przybywało osób pan z obsługi nie opuscił pasjansa nawet na sekundę i wogóle go nie interesował co się dzieje w jego miejscu pracy. Na nasze pytania czy jest inny mniejszy/wiekszy rozmiar/kolor pan rzucał zawsze odpowiedzi "NIE". Koniec końców tata wybrał swetr chociaz tak naprawdę szukalismy czegoś innego. Przy płaceniu pracownik poinformował nas ile musimy zapłacić i po czym tak szybko jak schował pieniądze do kasy wrócił do gry. Ojciec aż zaczął się śmiać na głos że dawno się z tak "dobrym pracowikiem nie spotkał" do pochłoniętego grą pracownika już te słowa nie dotarły. Ojciec będzie omijał ten sklep "wielkim łukiem" - to są jego słowa obawiam się że moja opinia jset dokładie taka sama.

Odwiedziłam ten sklep w Outlecie Factory w celu zakupu

Odwiedziłam ten sklep w Outlecie Factory w celu zakupu spodni jeansowych dla męża. Wchodząc do slepu zobaczyłam sprzedawcę rozmawiającego przez telefon i nie było widać, aby chciał zakończyć rozmowę, co więcej sprzedawca unikał kontaktu wzrokowego ze mną. Gdy pooglądałam ciuchy i znalazłam odpowiednie jeansy, podeszłam do sprzedawcy z pytaniem czy jest rozmiar 34/32 usłyszałam że wszystkie jeansy wiszą na wieszakach więc mogłabym sobie sama poszukać. Sklep jest bardzo ładny, ale obsługa do kitu...

Sklep zdaje się z 1 marki przechodzi na inną

Sklep zdaje się z 1 marki przechodzi na inną (Blend?). Wstąpiłem skuszony rabatami (cała wystawa oklejona). Ogólnie brak pomocy ze strony personelu, to znaczy zapytani oczywiście odpowiedzą, ale w innych sklepach obok personel inaczej podchodzi do klienta - wita go i od drzwi się nim interesuje, co z pewnością wpływa na wyniki sprzedaży. Tu 3 osoby stoją w grupce za ladą i zajmują się sobą. Drugi problem to przymierzalnie. Teoretycznie są 3 ale 1 personel zagospodarował na własne potrzeby (kartony, towar). Pozostałe 2 nie wystarczają. Ja jestem dobrym przykładem. Mogłem zostawić w tym sklepie trochę pieniędzy, ale po 10 min. oczekiwania przy 2 zajętych kabinach, dałem sobie spokój. Co ciekawe 1 kabina była okupowana przez pana, który w ciasnej kabinie przymierzał kurtki. Personel mógłby go zachęcić do przymierzania przy dużo większym lustrze i na dużo wygodniejszej przestrzeni w części sprzedażowej(przymierzanie kurtki nie wymaga intymności) ale widocznie wynik sprzedaży nie jest w interesie pracowników.

W dniu 31

W dniu 31.08.2008 r. ok. godziny 19.15 byłam klientką sklepu marki 4YOU w Silesia City Center w Katowicach. W sklepie za kontuarem znajdowało się 3 ekspedientów. Poza mną i moim mężem nie było więcej klientów. W sklepie spędziliśmy ok 10 min. Żaden z ekspedientów nie odpowiedział na nasze powitanie i pożegnanie. Poza tym nie byli w ogóle zainteresowani naszą obecnością. Wymieniali się uwagami na temat odbywającej się w tym dniu imprezy w tymże CH.

Odwiedzałeś ostatnio 4YOU?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Franco Feruzzi

(3.85 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem