Opinie użytkownika (289)

Brak możliwości zmiany...
Brak możliwości zmiany limitów karty z poziomu strony na koncie firmowym

Neo

27.09.2023
Nie zgadzam się (0)
Aż 5 gwiazdek...
Aż 5 gwiazdek za funkcjonalną i intuicyjną stronę oraz apkę. Jedynie 3 gwiazdki za ofertę oszczędzania, słabe oprocentowanie i kiepskie lokaty. Średnio wychodzą 4 gwiazdki i taką ocenę daję.

Neo

27.09.2023

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wszystko OK i...
Wszystko OK i zgodnie z oczekiwaniami adekwatnymi do tanich linii lotniczych

Neo

14.09.2023

Ryanair

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dobrze za wyjątkiem...
Dobrze za wyjątkiem bagażu podręcznego, który dla linii lotniczej Wizz Air ograniczony jest do wymiarów 40x30x20 cm. Kupiłem niedawno specjalną walizkę tzw. kabinówkę Samsonite, która ma idealne wymary 55x40x20 cm, pasujące do większości linii lotniczych. Okazuje się jednak, że Wizz Air ma własny, mniejszy standard :-(

Neo

14.09.2023

Wizzair

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wczasy na Santorini....
Wczasy na Santorini. Wszystko zorganizowane perfekcyjnie, lot, transfery, hotel, wycieczki oraz opieka Pani rezydentki Eweliny - dziękuję!

Neo

14.09.2023

Rainbow

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Netto w Bielanach...
Netto w Bielanach Wrocławskich ma świetną lokalizację, duży parking, szerokie alejki między półkami, dobre zaopatrzenie i miłą obsługę. Polecam!

Neo

31.03.2023

NETTO

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czysto, wygodnie. Ceny...
Czysto, wygodnie. Ceny takie sobie.

Neo

31.01.2023

Amic Energy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ciasno i bałagan....
Ciasno i bałagan. Między półkami stoją palety, koszmar

Neo

31.01.2023

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obszerny sklep, wygodne...
Obszerny sklep, wygodne zakupy. Dodatkowy plus dla piekarnię i mięsny.

Neo

31.01.2023

NETTO

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kiedyś lubiłem kupować...
Kiedyś lubiłem kupować w tej Biedronce, szczególnie kiedy kilka lat temu została przebudowana i powiększona, ale od jakiegoś czasu panuje tutaj tak niewyobrażalny bałagan, w alejkach stoi masa palet i wózków z towarami, że poruszanie się wózkiem z zakupami stało się niezwykle utrudnione. Zdarzają się nawet takie ciasne przesmyki, że nie da się wyjechać z alejki wózkiem. Towar, często nierozpakowany stojący na środku utrudnia dostęp do produktów na półkach. Makabra!

Neo

17.10.2022

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Wolę ten sklep...
Wolę ten sklep od sąsiedniej Biedronki z uwagi na większy porządek i wygodniejsze poruszanie się między alejkami, ale niestety zdarza się, że pod koniec zakupów tutaj pojawia się poważny zgrzyt. Chodzi o obsługę kasjerki, szczupłej blondynki, która zachowuje się w sposób, który zniechęca do zakupów w tym sklepie. Pani wydaje się nadpobudliwa i wprowadza niepotrzebny chaos i zamieszanie. Obsługuje w ogromnym pośpiechu, nawet jeżeli nie ma kolejki. Popędza klientów i zachowuje się wobec nich jak kapral wobec podwładnych. Ponadto nadaje taśmie zbyt szybki bieg i klienci nie nadążają z wykładaniem, a produkty przewracają się i są miażdżone w miejscu w którym taśma zakręca do kasy. Następnie po skasowaniu kasjerka rzuca produktami nie zważając na ich rodzaj, a niektóre z nich wymagają delikatniejszego traktowania. Ziemniakami niech rzuca jeśli lubi, ale co mi po połamanej czekoladzie, pokruszonych ciastkach czy obtłuczonych pomidorach? Co więcej po skasowaniu produkty bywają ponownie miażdżone, ponieważ kasjerka nie zatrzymuje taśmy, kiedy ta jest przepełniona i produkty piętrzą się i przewracają zanim klient zdąży je zabrać. Tak mi ostatnio miażdżyła ciasto i jogurty. Szkoda, ponieważ widać że pozostałe osoby z personelu tego sklepu bardzo się starają, żeby w sklepie był porządek, dokładają produkty i zawsze są pomocne. Proszę o przeszkolenie kasjerki, która nie jest przygotowana do obsługi klientów robiących większe zakupy i zapełniających koszyk po brzegi, a tacy klienci powinni być szczególnie cenni dla sklepu, ponieważ zostawiają w nim najwięcej pieniędzy.

Neo

17.10.2022

NETTO

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Słabo kombinuje Klient_mFmg,...
Słabo kombinuje Klient_mFmg, że nie było wcześniej przy ocenie firmy pytania o wojnę. Nie da się przewidzieć wszystkich sytuacji i zawrzeć ich w ankiecie. Nawet gdyby nie było wojny ale wypłynęłyby inne skandaliczne fakty o firmie, np. afera korupcyjna albo złe traktowanie pracowników to powinna być możliwość odebrania firmie certyfikatu jakości!

Neo

24.03.2022

Auchan

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pyszny burger, świetny...
Pyszny burger, świetny sos, chrupiące grube frytki, polecam. Jedyny mankament, pani przy kasie zachowywała się jakby chciała przepędzić klientów. Może mieli akurat natłok zamówień, ale to dosyć dziwna praktyka, że kasjerka wita zbliżających się klientów słowami "czas oczekiwania 30 minut". Widziałem jak kilku klientów jeden po drugim odchodziło zniechęconych takim powitaniem. Ja też odszedłem, lecz po tym co dostałem w Sevi Kebab obok wróciłem zdesperowany. Powiedziałem "wiem że trzeba czekać, ale może warto?" - w sumie te słowa powinny paść ze strony obsługi... Zamówiłem i w rezultacie okazało się, że czekałem nie 30 lecz 12 minut. Proponuję, aby Pasibus przemyślał swoje podejście do klientów, ponieważ może się okazać, że w taki sposób tracą połowę z nich. Może byłoby lepiej, gdyby kasjerka zaczynała od wysłuchania klienta i zachwalała swoją ofertę, a jedynie jako kropkę nad "i" dodawała, że trzeba poczekać, podając czas oczekiwania "od-do". Niech nie zaczyna od straszenia czasem oczekiwania. Bo w moim przypadku rzeczywiście było warto poczekać.

Neo

17.08.2020

Pasibus

Placówka

Wrocław, ul. Czekoladowa 5-22, Kobierzyce

Nie zgadzam się (0)
Obsługa Sevi Kebab...
Obsługa Sevi Kebab w Centrum Bielany zachowuje się jakby była tam za karę, począwszy od kasy zniechęcające podejście do klienta, jakby robili łaskę. Piątek godzina 17:30, a tam same resztki. Mięso z kurczaka mieli tylko na 1 porcję, a że zamawialiśmy 3 zestawy, do 2 pozostałych trafiła sucha jak wiór wołowina. Zresztą kurczak też nie był lepszy, najdrobniejsze przemielone resztki i ochłapy. Do tego zamiast zestawów warzyw głównie sam ogórek, bo wyglądało na to że mieli go chyba w nadmiarze i chcieli się pozbyć. Na pytanie jaki sos, nie potrafią niczego doradzić, tylko pokazują tablicę. Jeśli właściciel będzie się żalił, że mu spadły obroty przez pandemię, to może jednak przyczyną jest inny wirus: brak szacunku dla pracy i klienta.

Neo

17.08.2020

Sevi Kebab

Placówka

Wrocław, Czekoladowa 9

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nieżyciowe rozwiązanie...
Bardzo nieżyciowe rozwiązanie na stronie Apart.pl. Podczas wyszukiwania produktów funkcja sprawdzania dostępności w salonach jest postawiona na głowie. W innych sklepach online wystarczy wskazać okolicę i otrzymujemy listę punktów sprzedaży z dostępnym danym produktem. Proste i jasne rozwiązanie. Jedynie Apart wymyślił to inaczej: trzeba wskazać salon z listy rozwijanej i dopiero po tym wyświetla nam się informacja, czy produkt jest dostępny, czy nie, ale tylko w tym jednym salonie. W wielu miastach jest więcej salonów Apart i żeby się dowiedzieć, gdzie znajdziemy dany produkt, trzeba przeklikać całą listę. Apeluję o zmianę, ponieważ zapewne wielu klientów to zniechęca do zakupów.

Neo

02.11.2017

Apart

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Właśnie chciałem złożyć...
Właśnie chciałem złożyć zamówienie w sklepie internetowym Smyk, ale po wpisaniu masy danych adresowych itp. nigdzie nie mogłem znaleźć opcji skorzystania z kart podarunkowych Smyka. Zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że karty smyka nie obowiązują w sklepie internetowym Smyka, ponieważ - cytując pana z infolinii - "rozdzielili się". Parodia, tu łączą oferty ze Empikiem, tam dzielą Smyki na Smyki i Smyczki, szkoda że zapominają przy tym o kliencie. Właśnie go stracili.

Neo

02.12.2015

Smyk

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bzdury polecają doradcy...
Bzdury polecają doradcy z serwisu konsumenckiego L’Oreal. Zaczęło się od tego, że nie mogłem nigdzie kupić kremu do twarzy L’Oreal z serii Men Expert (w formie żelu). To dobry produkt, używam go od lat, szczególnie latem - nie jest tłusty i nie klei się, ale nigdzie nie mogłem go kupić, więc postanowiłem zapytać infolinię L’Oreal o dostępność i ewentualnie zamiennik. Szybko odesłali mi maila z informacją, że starsze produkty są zastępowane nowoczesnymi i że polecają „żel magnetyczny węgiel” jako alternatywę dla produktu, który do tej pory używałem. Tylko tak się składa, że już mam ten „żel magnetyczny węgiel” i to jest zupełnie coś innego - to środek do mycia a nie krem! To tak jakby zamiast oleju do silnika zaproponowali mi szampon do mycia samochodu. Napisałem im, że chyba zaszła pomyłka, odpisali szybko, ale bez sensu, że produkt został wycofany z oferty, a „Propozycja, którą Pan otrzymała (oryginalna pisownia) nie jest pomyłką, produkt o takiej formule zastąpił wycofaną referencję z gamy Men Expert”. Odpisałem, że to bez sensu, że zamiast kremu do twarzy mam teraz używać środka do mycia, ale już nic mi nie odpowiedzieli. Później na półce w sklepie znalazłem kilka produktów L’Oreal, które mogłyby być zamiennikami (doradcy o nich nie wiedzą?), ale póki co kupiłem podobny żel Nivea. Przetestuję i zobaczę, może czas dać sobie spokój z L’Oreal, skoro to żaden "Men Expert" i tak niepoważnie traktują klienta, który przez lata zostawił u nich niemałe pieniądze?

Neo

31.07.2015

Loreal Paris

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Tankowanie zaplanowane jako...
Tankowanie zaplanowane jako szybkie okazało się długim tankowaniem. Wszystko przez małą sprawność pani przy kasie. Najpierw, wiedząc że paliwo będzie na fakturę firmową, a kilka kupionych przekąsek nie ma być na fakturę, nie pytając się wbiła wszystko jako jedną transakcję płatniczą, narażając mnie na obciążenie karty firmowej prywatnymi zakupami. Potem zaczęło się odkręcanie i straciliśmy w ten sposób dużo czasu i kolejka oraz frustracja rosły. Ta stacja jest bardzo mała i ma mały podjazd, domyślam się więc co myśleli w tej sytuacji inni czekający klienci...

Neo

21.10.2014

ORLEN

Placówka

Oleśnica, Plac Stanisława Staszica 1

Nie zgadzam się (0)
Zaczęło się słabo,...
Zaczęło się słabo, skończyło dobrze. Po zakupie gry FIFA 15 pojawił się problem - w domu okazało się, że nie ma w środku płyty. Na szczęście nie był to prezent dla kogoś - tu dopiero byłoby rozczarowanie, więc szybko wróciliśmy do sklepu. Tu okazało się, że brak płyty wynika z tego, że została wyjęta przez obsługę w celu włożenia do demonstracyjnego Xboxa. Zrobili to sprytnie, ponieważ opakowanie nadal było zaklejone oryginalną naklejką, tak jakby nie było otwierane. Na na szczęście sprawa została szybko wyjaśniona i otrzymaliśmy kompletną grę. Ufff

Neo

15.10.2014

Media Markt

Placówka

Wrocław, Francuska 6, Kobierzyce

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Chciałem...
Nie polecam. Chciałem wykonać prywatnie kompleksowe badania profilaktyczne. Doktor Google podpowiedział, że są takie pakiety, a najszerszy znalazłem na stronie Luxmed: „Optymalny Przegląd Stanu Zdrowia – Mężczyzna”. Kosztował 1400 zł, pakiet w Medicover kosztował 675 zł, ale miał węższy zakres, postanowiłem więc zadzwonić do Luxmed na nr 22 339 37 33. Co prawda trochę mnie raziło, że w sprawie zdrowia mam dzwonić na infolinię do Warszawy, a nie do placówki w moim mieście. Jak się później okazało moje obawy potwierdziły się. Wytłumaczyłem konsultantce telefonicznej, że chciałbym dowiedzieć się jakie są warunki i terminy związane z wykorzystaniem takiego pakietu. Chciałem upewnić się, z iloma wizytami i w ilu placówkach Luxmed wiąże się wykonanie opisanych badań. Konsultantka nie wiedziała, ale zapisała mój nr telefonu i obiecała, że ktoś oddzwoni ze szczegółami. Wkrótce rzeczywiście odebrałem telefon, ale nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi tylko usłyszałem, że procedura jest taka, że najpierw muszę kupić pakiet w dziale sprzedaży, a potem dowiem się reszty. Wytłumaczyłem, że z uwagi na pracę i czas i nie chcę kupować takiego „kota w worku”, podano mi więc kolejny nr 22 33 22 880, pod którym być może uzyskam takie informacje. Nie miałem ochoty na rozmowy z kolejnymi „sprzedawcami” i zadzwoniłem do konkurencji czyli Medicover. Tu było analogicznie (Sorry, taki mamy standard?), co opisałem w oddzielnej opinii. Nie mogę zaakceptować takiego modelu sprzedaży usług medycznych – to nie Allegro. Na szczęście w trzecim podejściu trafiłem na EuroMediCare we Wrocławiu, gdzie podczas 1 rozmowy uzyskałem kompetentne informację i umówiłem termin badań – wszystkie w jednym miejscu w ciągu jednej soboty. Ale tu nie rozmawiałem z odległą infolinią, tylko z merytoryczną konsultantką, która ma kontakt z lekarzami i grafik terminów placówki. Czyli jednak da się…

Neo

15.10.2014

LUX MED

Infolinia

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi