Delikatesy Centrum

( 3.57 )

Delikatesy Centrum to połączenie najwyższego poziomu świadczonych usług, najwyższej jakości produktów oraz tradycyjnych wartości. Delikatesy Centrum funkcjonują od 1999 roku, w 2006 roku dołączyły do Grupy Eurocash. Wspólnie realizują misję wzmacniania pozycji sklepów tradycyjnych. W Polsce jest obecnie ponad 1000 sklepów, a ich ilość stale rośnie.

Opinie (1939)

Obsługa w sklepie ...

Obsługa w sklepie jest bardzo sympatyczna i kulturalna. Pracownicy są dobrze nastawieni do klienta, podchodzą z uśmiechem. W razie jakichkolwiek pytań, zawsze są w stanie pomóc i doradzić. Ułożenie towarów w sklepie jest intuicyjne, dzięki czemu z łatwością odnajduję interesujące mnie produkty. Za każdym razem na sali sprzedaży panuje porządek, nie zauważyłam większych zabrudzeń. Ceny są atrakcyjne, przy zachowaniu wysokiej jakości.

Byłam obsługiwana w ...

Byłam obsługiwana w sklepie Zgierz ul. Gałczyńskiego 34.robiłam zakupy .Przy kasie pani wydała mi 50 zł rozdarte. Poprosiłam o wymianę banknotu na w całości. Pani kasjerka oburzyła się że nie ma chyba że pani poczeka. Stałam przy kasie , wreszcie ktoś płacił i otrzymałam banknot w całości. Pani kasjerka burkła proszę przynosić drobne, odpowiedziałam że dałam banknot w całości i też taki chcę otrzymać ponieważ idę na dalsze zakupy i mogą mi odmówić przyjęcia podartego banknotu. Kasjerka burkła to się pani wróci. Niestety mam chorą nogę i jest to najbliższy sklep i nie będę latać po sklepach tam i s powrotem bo Pani kasjerce się podoba. Najczęściej korzystam z usług waszej firmy przy ulicy Tuwima z czego jestem zadowolona z obsługi. Niestety dziś nie byłam wstanie dojść tak daleko i skorzystałam z obsługi przy ulicy Gałczyńskiego dlaczego zostałam tak źle potraktowana. Pozdrawiam .

Od niedawna jestem ...

Od niedawna jestem klientem sklepu "Delikatesy Centrum" i jak na razie jestem średnio zadowolony. Ten sklep mogę traktować, jako awaryjne uzupełnienie zakupów, gdyż asortyment dostępny dla klienta jest raczej ubogi. Sklep jest mały, ciasny, trudno się w nim poruszać. Wydzielone stoisko mięsno-wędliniarskie, tak mocno reklamowane w telewizji, to jedna wielka porażka. Wybór niewielki, ceny wysokie, a wygląd i jakość oferowanych do sprzedaży produktów dość wątpliwa. Choć asortyment sklepu nie jest zbyt bogaty, to ekspozycja produktów jest prawidłowa, a oznaczenia cen i promocji wystarczające. Bardzo ciasno jest przy jedynej kasie, gdzie oferta produktów promocyjnych jest tak duża, że nie ma gdzie położyć swojego koszyka z zakupami, a wystarczy, że w sklepie są dwie, trzy osoby, to już do kasy jest kolejka. Obsługa klienta raczej odpowiednia, personel stara się być miły i uprzejmy. Nie ma problemu z płatnościami bezgotówkowymi. Przy wejściu zawsze aktualna gazetka sklepowa. Od niedawna ta sieć handlowa posługuje się nowym logo oraz aplikacją internetową, która dzięki Delikarcie pozwala zrobić nieco tańsze zakupy. Ogólnie "Delikatesy Centrum" to taki osiedlowy market, ale niekoniecznie na większe zakupy.

Rewelacja!

Małe sklepy, często osiedlowe, posiadające produkty nie dostępne w sieciach Lidl, Biedronka, czy Netto. Minusem sklepów jest wyższa cena produktów niż w sklepach innych sieci.

Bardzo przeciętnie.

trafiają się produkty przeterminowane.

Rewelacja!

Fajne promocje. Świeże mięso i wedliny. Delikarta

Średnio.

Wprowadzaja klienta w błąd odnośnie promocj.

Rewelacja!

Obsługa w tym sklepie jest bardzo miła i sympatyczna. Pracownicy są uśmiechnięci i życzliwi. Tworzy to wspaniałą atmosferę. Jakość oferowanych produktów jest na wysokim poziomie.

OK

Jak jest promocja to jest ok, Towar jest dosyć drogi.

OK

Jak na sklep typu supermarket, ceny są zbyt wysokie.

Rewelacja!

Miła obsługa, duży wybór asortymentu

Nie polecam.

Nie polecam, zwłaszcza sklepu w Krakowie przy ulicy Gertrudy. Obsługa bardzo niegrzeczna. Nigdy nic nie wie, odpowiada arogancko. Tam nikomu się nie spieszy. Ceny są ogromne. Klient tylko przeszkadza podczas prywatnych pogaduch obsługi. Obsługa na stoisku mięsnym jest żenująca. Pani nie zna dobrze polskiego. Bardzo ciężko się dogadać. Podaje co innego, co innego kroi. Nieporozumienie.

Świetnie!

Świetnie!

Tak sobie.

Tak sobie.

Odwiedzałeś ostatnio Delikatesy Centrum?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.58 )

Żabka

(3.61 )

SDH Feniks

(3.77 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem