SPAR

( 3.51 )

SPAR jest siecią lokalnych supermarketów. W ofercie znajdują się owoce i warzywa z codziennych dostaw od regionalnych dystrybutorów. Sieć oferuje szeroki wybór wędlin, mięs, serów, ryb, owoców morza, a nawet produktów pochodzenia włoskiego, greckiego lub hiszpańskiego. Sklepy posiadają także produkty marki własnej, czyli tańsze, ale równie jakościowe zamienniki. Znajdują się tam produkty bio, dla osób na diecie bezglutenowej, bezlaktozowej, wegetariańskiej lub wegańskiej. W Polsce otwartych jest 210 sklepów SPAR.

Opinie (511)

Zakupy dotarły całe, ...

Zakupy dotarły całe, zmówienie było kompletne. Miła obsługa i telefon informujący o 10min opóźnieniu ( godziny szczytu), co jest niespotykane u konkurencji. Polecam

Gdzie mój kinder maxi king

Zamówienie niekompletne i jak zawsze brakuje tego, czego najbardziej potrzebujesz, a do tego zamiast dwóch kinder maxi king był tylko jeden, sprawdzajcie w czy jest wszystko w siatkach, FIRMA NIE GODNA ZAUFANIA!!!

Totalna porażka

Dwukrotnie robiłam zakupy online i więcej już nie dam szansy! Brak połowy produktów, które są na stronie i telefony z pytaniami o zamiennik. Niedotrzymane terminy dowozu. Brak należytego przechowywania produktów. Moje wędliny i sery były cieplutkie!!! jak sie to ma do wymogów sanitarnych? Nie polecam!

ostatnie zakupy w tym sklepie

Póki sklep działał jako Piotr i Paweł było ok. Robiłam zakupy online od 8 lat. Niestety zmiana na Spar nie wyszła na dobre. Jakość obsługi bardzo się pogorszyła. Pomyłki w zakupach zdarzyły sie już kilkakrotnie- otrzymywałam część nie swoich zakupów, moje jechały gdzie indziej. Lody które zamawiałam otrzymywałam rozpuszczone, nawet nie rozmrożone, tylko półpłynne. Kilka razy musiałam rekalmowac niby świeże mięso czy rybę. Ale ostatnie zakupy były moimi ostatnimi w tym sklepie. Zakupy dojechały do mnie wieczorem, z kilkugodzinnym opóźnieniem. Ale na to sie zgodziłam, uprzedzili. Natomiast najwyraźniej świeża ryba nie była właściwie przewożona (w lodówce) więc następnego dnia rano, kiedy odpakowałam po wyjęciu z lodówki okazała się śmierdząca. Musiałam wyrzucić (łosoś za ok 80 pln/ kg) . Moja reklamacja nie została uznana. Podobno nikt więcej nie zgłaszał reklamacji, więc uznali ze ryba byłą świeża. Po ponad 8 latach rezygnuję z zakupów w tym sklepie.

Rozczarowanie

Otrzymałem tylko 2/3 zamówienia. Nie poinformowano mnie przed dostawą że brak zamówionego towaru.Zależało mi na mięsie które było w promocji, ale go nie otrzymałem.Kilka produktów zamieniono na droższe. Więcej w tej firmie nie zamówię i odradzam to innym.

Tragedia

Tragedia, tragedia Poznań to jedna wielka tragedia zmawiałem wiele razy i na tym koniec to że nie dostarczają w wyznaczonej godzinie zazwyczaj 1,5-2h opóźnienia to OK można przeboleć ale za każdym razem brakuje produktów zamówionych to też można przeboleć ale dla czego jeżeli czegoś brakuje i nie pakują to i tak doliczają na rachunek i płacę za to przy dostawie ? dzwonię na reklamację rozpatrują dostarczają zawsze tłumaczą że ciągła zmiana pracowników nie są przeszkoleni, lub za dużo pracy i jest bałagan w zamówieniach.... Ale dzisiaj przeszli samych siebie dostarczenie brakuje 2 soków na fakturze są policzone dostarczający mówi aby dzwonić z reklamacją dostarczą, dzwonię OK sprawdzimy czy są dostarczymy po 2 godzinach dzwoni do mnie mężczyzna proszę Pana ja sam pakowałem Pana zamówienie i te soki były wsadzone, traktuje mnie jako oszusta naciągacza? nie przewidział jednak faktu że zamówienie sprawdzałem przy dostarczycielu zgodnie z fakturą nauczony że często brakuje towarów, jakie było jego zmieszanie jak powiedziałem mu że było sprawdzane i sam dostarczający potwierdził brak. KONIEC mam już dosyć tego sklepu i zamówień przez internet ze sklepu w Poznaniu !!!! Odradzam każdemu !

dostatecznie

W sklepie mało klientów. Środki do dezynfekcji mało widoczne, brak rękawic. Mało promocji. Na stoisku mięsno- wędliniarskim i rybnym produkty mało świeże. Mało jest tam produktów, które mogłabym zakupić jako świeże. Mało klientów i dlatego produkty są takiej jakości.

EKSTRA

Szybko, sprawnie i z dostawą do domu, czego chcieć więcej :) Wszystko zgodnie z zamówieniem, towar którego brakowało w sklepie - kontakt z miłą Panią zamiana na inny produkt lub rezygnacja, towar z długim terminem przydatności. Trochę się obawiałam co zostanie dostarczone do domu, po przeczytaniu opinii tutaj zamieszczonych, ale zostałam pozytywnie zaskoczona. Ja osobiście polecam, trzymam kciuki oby tak dalej :)))))))) Dziękuję

Zakupy online na PLUS

Całkiem niedawno, przy okazji kwarantanny, zmuszeni byliśmy robić zakupy online. Koleżanka poleciła nam e-sklep SPAR i przyznam się szczerze, że pomimo uprzedzeń do robienia zakupów spożywczych przez internet, byłem bardzo miło zaskoczony. Zamówienie dostarczone pod dom, w godzinach, które były ustalone. Oczywiście brakowało kilku produktów, najzwyczajniej w świecie od momentu złożenia zamówiena do realizacji, produkt mógł zostać wyprzedany. Przed dostarczeniem naszego zamówienia, Pani z obsługi dzwoniła do mnie i informowała czego nie ma i czy rezygnuje z danego produktu, czy chcę może wymienić na inny. Różnica w między zamówieniem a paragonem była zwracana w ten sam dzień (to nie najbardziej zaskoczyło-oczywiście pozytywnie). Pozdrawiam ekipę Spar i dziękuję :)

Wizyta w Markecie

Duży wybór asortymentu, produkty również te niszowe, które ciężej dostać. Na kasach samoobsługowych siedzi kasjer, który jak coś się dzieje podpowiada. Sklep czysty i zadbany.

Pogorszenie obslugi

Zakonczylam zakupy w Spar,dawniej Piotr i Paweł kupowalam kilka lat a teraz w kazdym zamowieniu czegos brakowalo.Reklamacje porazka.nikt nic nie wie,spychologia,brak szacunku do klienta ktory zostawil na przestrzeni 10 lat wiele tysiecy.Na szczescie sa inne Polskie sklepy.ktorym zalezy na kliencie.

Zakupy online - ODRADZAM, nigdy więcej

Zrobiłam spore zamówienie tydzień temu ze sklepu Spar, po raz pierwszy i po raz ostatni. Wszystko, czego się obawiacie zakupach spożywczych online, dostałam. Produkty spożywcze (owoce, warzywa) - stare, połowa spleśniała po kilku dniach (grepjpfrut po 3 dniach, pomidory i ogórki po 5 dniach). Tak samo bliskie terminu przydatności był nabiał (jogurty naturalne, serki wiejskie, twarożki) oraz łosoś grilowany. Wielu produktów nie dostałam, nawet kilku, za które zapłaciłam (ale poprzez formularz reklamacji zostały mi dowiezione na następny dzień po złożeniu reklamacji, chociaż później niż zasugerowany przez mnie przedział godzinowy - pani zapytała, w jakich godzinach dowieźć, ale nie dotrzymano terminu). Mogli zyskać klienta, stracili na zawsze, a ja odradziłam wszystkim znajomym. W czasach pandemii klienci online powinni być w cenie, a ja się czuję, jakby mi wypchano wszystko to, co za kilka dni by poszło na śmietnik - ponieważ ja sama w sklepie nie wybrałabym sobie produktów mających 5 dni do terminu przeterminowania, nie dlatego robię duże zakupy online, żeby za kilka dni wywalić połowę zamówienia. Straszna fuszera po stronie sklepu. No nic, szukam dalej dobrego dostawcy spożywki Niemniej sam

Dobrze

Spar to dawny sklep Piotr i Paweł. Zdecydowanie wolę obecne zaopatrzenie. Oczywiście na Walentynki zakupiłam Praliny LIND, serca, bedzie dla mnie i koleżanki do raczenia się smakiem przy kawie. Nie mogło do pary zabraknąć truskawek , bo czasem trzeba sobie osłodzić życie.Ogólnie w sklepie czysto i miła obsługa. Sporo różnych promocji, dlatego wrócę na kolejne zakupy.

Zakupy online, bardzo zadowolona (Warszawa)

Dostawa punktualna, zgodna z zamówieniem. Warzywa i owoce ładne i świeże. Nabiał i pozostałe z co najmniej 2-tygodniowym terminem ważności. Zakupy bezpiecznie i "z głową" poukładane w kartonie. Kwarantanna zmusiła mnie do wypróbowania zakupów spożywczych on-line, ale jestem na tyle zadowolona z jakości dostawy, że chyba ta forma zakupów wejdzie mi w zwyczaj:)

Długi czas oczekiwania w kolejce

Dobrze robi się tutaj zakupy spożywcze. W przypadku zakupu chemii lub środków higienicznych nie ma niestety zbyt dużego wyboru, a ceny są bardzo wysokie. Obsługa przy mięsie i wędlinach idzie sprawnie, natomiast bardzo powoli pracują kasjerzy. Stały przede mną tylko 2 osoby z niewielką ilością zakupów (3-4 produkty), a czas oczekiwania w kolejce to ponad 10 minut!

Odwiedzałeś ostatnio SPAR?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem