Multimedia Polska

( 3.14 )

Multimedia Polska S.A. to dostawca usług multimedialnych, który funkcjonuje od 1991 roku. W ofercie firmy znaleźć można obecnie pakiety usług zawierające Internet, telewizję i telefon. W 2007 Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w Polsce, wprowadziły usługę VOD, PVR i HDTV. Firma bardzo dba o zadowolenie klientów i stałe poprawianie jakości oferowanych usług dlatego oprócz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, uruchomiono call center, gdzie konsultanci gotowi są służyć wsparciem i odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Opinie (588)

Pani Paulina Kajszczarek ...

Pani Paulina Kajszczarek w bardzo uprzejmy sposób udzieliła mi odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dość, że merytorycznie przygotowana to w dodatku dzięki jej pomocy udało się dokonać drobnych modyfikacji w usługach, które świadczy dla mnie jej pracodawca. Oby jak najwięcej pracowników, którzy są tak profesjonalni.

Klient_jFBV

25.01.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu przekazania pochwały do odpowiedniej jednostki prosimy o przesłanie szczegółów opinii oraz danych abonenckich na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Obsługa przez panią ...

Obsługa przez panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) była bardzo rzeczowa i sprawna.. dziękuje za wsparcie.

Klient_DzZK

24.01.2022
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu przekazania pochwały do odpowiedniej jednostki prosimy o przesłanie szczegółów opinii oraz danych abonenckich na adres jakoscpomoc@multimedia.pl.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

24.01.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Pani (dane osobowe ...

Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) bardzo kompetentna i sympatyczna osoba która doprowadziła moją sprawę do końca pozdrawiam Marek L.

Klient_raNc

23.01.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu przekazania pochwały do odpowiedniej jednostki prosimy o przesłanie szczegółów opinii oraz danych abonenckich na adres jakoscpomoc@multimedia.pl

Pani (dane osobowe ...

Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) okazała się bardzo miłą, kompetentną, zaradną i profesjonalną osobą. Wszystko cierpliwie mi wytłumaczyła podczas naszej rozmowy telefonicznej, naprawiła nieprzyjemną sytuację, którą spowodował jeden z kolegów z obsługi klienta i doprowadziła do utrzymania mnie jako klienta w Multimedia... Zdecydowanie zasługuje na najwyższą ocenę.

Klient_nLoh

23.01.2022
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu przekazania pochwały do odpowiedniej jednostki prosimy o przesłanie szczegółów opinii oraz danych abonenckich na adres jakoscpomoc@multimedia.pl

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

20.01.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Chciałbym serdecznie podziękować ...

Chciałbym serdecznie podziękować konsultantce Multimedia, Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Jej zaangażowanie i profesjonalne podejście do sprawy pozwoliło na to, aby w dzisiejszej rozmowie telefonicznej rozwiązać trudności z zamontowaniem mi telewizji kablowej i uruchomieniem WiFi. Gdyby inni konsultanci tej Firmy reprezentowali właśnie takie podejście do klientów jak ta Pani, to problem w mojej sprawie na pewno w ogóle by się nie pojawił. Mój numer klienta Multimedia to 6717940.

Klient_3kNR

20.01.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Dobrze.

Dobrze.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

17.01.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

sprawnie, dokładnie ...

sprawnie, dokładnie, rzeczowo,Brawo

Klient_8C6v

16.01.2022
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu przekazania pochwały do odpowiedniej jednostki prosimy o przesłanie szczegółów opinii oraz danych abonenckich na adres jakoscpomoc@multimedia.pl

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

16.01.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

13.01.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Wyrażam wielki szacunek ...

Wyrażam wielki szacunek z obsługi przez Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) /obsługa online biuro obsługi klienta/. Pełen profesjonalizm, miła obsługa i kompetencja. Nr klienta 2774082

Klient_WWDC

12.01.2022
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Chciałby serdecznie podziękować ...

Chciałby serdecznie podziękować konsultantce Multimedia, Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Jej zaangażowanie i profesjonalne podejście do sprawy pozwoliło na to, aby w dzisiejszej rozmowie telefonicznej rozwiązać trudności z zamontowaniem mi telewizji kablowej i uruchomieniem WiFi. Gdyby inni konsultanci tej Firmy reprezentowali właśnie takie podejście do klientów jak ta Pani, to problem w mojej sprawie na pewno w ogóle by się nie pojawił.

Klient_3kNR

12.01.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Miałem ostatnio do ...

Miałem ostatnio do załatwienia bardzo "skomplikowaną" sprawę. Chodziło o rozwiązanie umowy na dostawę internetu do mieszkania, które sprzedałem. Sprawa trwała osiem miesięcy i dopiero kontakt z Panem (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) załatwił sprawę szybko i bez problemu. Pięć gwiazdek dla Pana, dla Pań z obsługi telefonicznej, które niby coś mogły pomóc ale jakoś nie do końca. Jedna dla całego systemu rezygnacji z umowy, który powinien być szybki i sprawny, szczególnie jeśli klient nie miał problemów z płaceniem i do tej pory był zadowolony z usług. Sprzedałem mieszkanie, dzwonię, rozwiązuję umowę. Mam powód - nie mieszkam tam, nie korzystam z usług. Proste jak drut. Więc dlaczego zajmuje tyle czasu i pieniędzy?

Klient_h2YD

12.01.2022
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

11.01.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu przekazania pochwały do odpowiedniej jednostki prosimy o przesłanie szczegółów opinii oraz danych abonenckich na adres jakoscpomoc@multimedia.pl

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

11.01.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu przekazania pochwały do odpowiedniej jednostki prosimy o przesłanie szczegółów opinii oraz danych abonenckich na adres jakoscpomoc@multimedia.pl

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

11.01.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu przekazania pochwały do odpowiedniej jednostki prosimy o przesłanie szczegółów opinii oraz danych abonenckich na adres jakoscpomoc@multimedia.pl

Długo czasami trzeba ...

Długo czasami trzeba czekać, za każdym razem wlasiciciel musi autoryzowac rozmówce, co troche zmieniają wartosc faktury i trzeba wyjasniac roznice.

Grzegorz_1226

11.01.2022
Multimedia Polska infolinia
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@multimedia.pl

(dane osobowe pracownika ...

(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) - doskonały kontakt oraz obsługa

Klient_mTc8

11.01.2022
Multimedia Polska Kontakt online
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu przekazania pochwały do odpowiedniej jednostki prosimy o przesłanie szczegółów opinii oraz danych abonenckich na adres jakoscpomoc@multimedia.pl

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

11.01.2022
Odpowiedź firmy Multimedia Polska

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu przekazania pochwały do odpowiedniej jednostki prosimy o przesłanie szczegółów opinii oraz danych abonenckich na adres jakoscpomoc@multimedia.pl

Odwiedzałeś ostatnio Multimedia Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.52 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem