Opinie użytkownika (3)

Miałam problem z...
Miałam problem z internetem, który notorycznie nie działał. Uzyskałam telefoniczne porady od konsultanta co mogę zrobić, abym mogła naprawić usterkę sama. Instrukcje były wydawane krok po kroku w bardzo zrozumiały sposób. Jednak to nie pomogło. Został przysłany do domu technik, który również nie zdiagnozowal żadnego problemu. Moja umowa akurat dobiegała końca. Stwierdzono przez drugiego konsultanta, że prędkość internetu jest za wolna i w ich firmie już takiej nie oferują i została mi telefonicznie zaproponowana nowa umowa z szybszym internetem. Jednak cena była bardzo wysoka. Chciałam nie przedłużać umowy i poszukać u innego dostawcy. Następnie dostałam telefon z działu anulowania umów i okazało się, że prędkość którą miałam jednak jest nadal w ofercie i została mi zaproponowana dobra cena. Czułam się jednak oszukana przez pierwszego konsultanta, który chciał mnie wprowadzić w błąd i narazić na dodatkowe koszta. Reasumując umowę podpisałam na korzystnych warunkach i od podpisania nowej umowy internet działa praktycznie bez zarzutów.

Klient_77xcA

07.03.2024
Nie zgadzam się (0)
07.03.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@multimedia.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W sklepie panuje...
W sklepie panuje porządek, alejki są przejezdne. Pracownicy dbają o braki towarowe i co chwilę dokładają go na półki. Są również pomocni i chętnie wskazują miejsca poszukiwanych artykułów. Jedynym minusem jest świeżość i braki produktów na dziale owoce i warzywa szczególnie w godzinach późno popołudniowych, gdzie bardzo dużo ludzi robi zakupy po pracy. Obsługa przy kasie szybka i miła. Duży parking przed sklepem jest dodatkowym atutem.

Klient_77xcA

07.03.2024

LIDL

Placówka

Wrocław, KRÓLEWIECKA 27

Nie zgadzam się (0)
W sklepie panuje...
W sklepie panuje porządek, alejki są przejezdne. Pracownicy dbają o braki towarowe i co chwilę dokładają go na półki. Są również pomocni i chętnie wskazują miejsca poszukiwanych artykułów. Jedynym minusem jest świeżość i braki produktów na dziale owoce i warzywa szczególnie w godzinach późno popołudniowych, gdzie bardzo dużo ludzi robi zakupy po pracy. Obsługa przy kasie szybka i miła. Duży parking przed sklepem jest dodatkowym atutem.

Klient_77xcA

07.03.2024

LIDL

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi