Multimedia Polska

( 3.19 )

Multimedia Polska S.A. to dostawca usług multimedialnych, który funkcjonuje od 1991 roku. W ofercie firmy znaleźć można obecnie pakiety usług zawierające Internet, telewizję i telefon. W 2007 Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w Polsce, wprowadziły usługę VOD, PVR i HDTV. Firma bardzo dba o zadowolenie klientów i stałe poprawianie jakości oferowanych usług dlatego oprócz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, uruchomiono call center, gdzie konsultanci gotowi są służyć wsparciem i odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Opinie (416)

Średni poziom obsługi

Informacje jakie zostały przekazane były niepełne na plus głównie szybki czas obsługi.

Źle

Przez tydzień próbowałam się dodzwonić do konsultanta. Brak tematów, jakie mnie interesowały. Przełączanie od jednego konsultanta do drugiego. I nie doczekałam się rozwiązania problemu technicznego. Nadal czekam.

Szybko i na temat

Awaria internetu, dzwoniąc na infolinię jeszcze przed połączeniem z konsultantem dostałem info, że w całej wsi jest awaria i planowaną godzinę jej usunięcia.Więcej trwało przechodzenie przez menu :p

Nieuczciwa firma

Z całego serca odradzam tego operatora. Mają haniebny sposób okłamywania użytkowników. Proszę za żadne skarby nie wierzyć ludziom z obsługi klienta. W mojej sytuacji przeprowadzki oraz przenoszenia usług, okłamali mnie kilkukrotnie! I tu nie chodzi, że kwestie były 'niedogadane' lecz jawnie pani przez telefon mówiła mi jedno, a operator zrobił coś zupełnie odwrotnego. Nie mogę przedstawić wszystkich momentów kiedy mnie okłamali (więcej mogę opisać jeśli ktoś napisze na multimedia.oszusci@gmail.com). Ale proszę sprawdzić w internecie sprawę sądową, którą MM przegrała i będzie zmuszona do zapłaty 4ml zł kary. Pomimo tego, nadal się nie nauczyli, ponieważ w rozmowie z obsługą klienta, pani uparcie twierdziła, że nie mogę rozwiązać umowy, ponieważ umowa jest na 'usługi cyfrowe', lecz kiedy jej wyrecytowałem paragraf prawa konsumenta (rozwiązanie umowy przed upływem 2tyg od jej podpisania), bez chwili namysłu, potwierdziła, że umowa zostanie rozwiązana - wiedziała, że mnie okłamuje...(opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Najgorszy dostawca internetu z jakim się zetknąłem

Najgorszy dostawca internetu z jakim się zetknąłem. Nie polecam Umowa pełna kruczków. Nieuczciwe podejście do klienta

kiepsko

Maja burd... mogli by przeglądać dokumenty które sa im przekazane i informować o wszystkich konsekwencjach interesantów.

Obsługa lepsza niż poprzez infolinię.

Obsługę w salonie przy ul. Wyszyńskiego w Olsztynie mogę polecić z czystym sumieniem. Zaproponowano mi o wiele korzystniejsze warunki umowy niż te oferowane mi przez przez obsługę telefoniczną. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo pomocna, udzielała odpowiedzi na wszystkie pytania bardzo konkretnie i rozwiała wszelkie wątpliwości co do ceny i warunków nowej umowy. Widać, że zna się na swojej pracy i szanuje czas klientów. Umowę przedłużyłam w 15 minut. Sam salon wyglądał nowocześnie, czysto i zadbanie. Jedyny minus to godziny otwarcia salonu - 9:00 - 16:00 oraz brak pracy w soboty, co dla wielu osób może kolidować z godzinami codziennej pracy.

Tragedia - odradzam wszystkim.

Podczas przedłużenia umowy na Internet i TV w pakiecie, konsultant wyraźnie poinformował, że zostanie wprowadzona korekta do umowy, ustalająca wysokość kwoty pierwszej faktury nowej umowy. Po 4 miesiącach firma Multimedia wyłączyła usługi (pomimo opłacanych, zgodnie z umową, co miesięcznych faktur) i wszczęła postępowanie windykacyjne. Pani na infolinii stwierdziła, że konsultant widocznie nie wprowadził korekty do systemu - przyjęła zgłoszenie reklamacji informując, że jej rozpatrzenie zajmie do 30 dni, a jedyną opcją ponownego uruchomienia usług i zakończenia postępowania windykacyjnego jest uregulowanie niesłusznie naliczonej, dodatkowej opłaty... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Żenada

Dzwonię od kilku dni na infolinię i nie mogę się doczekać połączenia więc żeby załatwić sprawę wezmę sobie dzień wolny i pujdę do placówki ale już tylko po to aby zerwać umowę brawo multimedia

Odwiedzałeś ostatnio Multimedia Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem