Orsay

( 4.12 )

Firma Orsay powstała w 1975 roku w Niemczech, a obecnie jest wiodącą międzynarodową firmą modową. Sklepy obecne są w 34 krajach, a cała sieć liczy już 740 salonów. W swoich produktach Orsay łączy nowoczesne fasony, kobiecą elegancję, najnowsze trendy i detale z miłością do mody. Misją marki jest inspirowanie kobiet modą, która wywołuje uśmiech na twarzach, pasuje do osobistego stylu i sprawia, że wyglądają doskonale niezależnie od sytuacji. Odzież firmy charakteryzuje się wysoką jakością i bezkonkurencyjnymi cenami.

Opinie (1904)

Rewelacyjnie

Zostałam obsłużona przez osoby pracujące prawidłowo, została zachowana odpowiednia procedura odległościowa jak i ta dotycząca dezynfekcji. Na salonie panował porządek, potraktowano mnie w jak najlepszych standardach.

Najlepszy sklep Orsay w Łodzi

Obsługa w tym sklepie jest książkowa. Panie bardzo uprzejmie i pomocne. Sklep zawsze wygląda dobrze, jest wysprzątany i zawsze najnowszy towar jest widoczny

Mega

Na Orsay ZAWSZE można liczyć. Najlepsze ciuchy tylko od Was. Rozmiarówka pasuje, a stylowo pasują idealnie dla mnie :)

Rzetelna informacja

W czasie izolacji społecznej przy sporej dezinformacji kontakt email z biurem obsługi Orsay nie zawiódł. Martwiłam się o zamówienie złożone przed zamknięciem sklepów, o którym długo niż było informacji. Jednak kiedy sama napisałam udało się skontaktować w ciągu dwóch dni, do tego dostałam do wyboru trzy opcje realizacji zamówienia w obecnych warunkach.

Cudowne sukienki !

Markę cenię za przepiękne zwiewne, kobiece sukienki ! Bardzo romantyczne wzory i cudowne kroje !

Szybka odpowiedź

jestem zdumiona, że biuro Orsay potrafi odpowiedzieć jeszcze tego samego dnia na zapytanie klienta.

Super. Polecam.

Miła, profesjonalna i rzetelna obsluga sklepu. Wszystkie Panie bardzo sympatyczne i pomocne, widać, że lubią to co robią!!!

Nieźle

Ładny, jasny nieduży sklep. Kolorowe wystawy ubrań zawsze przykuwają wzrok. Obsługa powinna bardziej interesować się klientem.

Niezadowolona

Nieśmiałe zainteresowanie klientem. Brak powiadomienia o promocji.

fajny towar i tyle

Sklep Orsay w Zgorzelcu znajduje się w Galerii Słowiańskiej. Jest elegancki, chociaż mógłby być trochę większy. Odzież jest bardzo ładna, elegancka i nowoczesna. Ciągle też pojawiają się nowości, ale chętniej korzystam ze sklepu internetowego, ponieważ w placówce stacjonarnej brakuje zazwyczaj rozmiarów, a obsługa słabo interesuje się klientami, więc i tak klient jest "skazany" na samodzielne zakupy.

Super obsługa

Przyjemnie robi się tu zakupy, asortyment jest zawsze poukładany, Panie bardzo pomocne i przesympatyczne

Już dawno nie spotkałam się z tak niemiłą obsługą.

Podczas wizyty nie mogłam odszukać mojego rozmiaru sukienki. Pani, która akurat była przy kasie nie chciała mi pomóc, nie była zaangażowana w obsługę, nie uśmiechała się, sprawiała wrażenie jakby klienci jej przeszkadzali, skomentowała moje pytanie o dostępność rozmiaru w salonie: ''można to sobie na internecie sprawdzić''. Jak najbardziej, można, ale skoro jestem w salonie stacjonarnym to chciałabym przymierzyć rozmiar, który mnie interesuje i kupić to na miejscu, a nie czekać na przesyłkę. Po kolejnej prośbie sprawdzono mi czy sukienka jest w innym rozmiarze dostępna w tym salonie lub jakimś innym w Częstochowie. ale niesmak z samego początku rozmowy pozostał.

Sklep i obsługa godna polecenia

Zaraz po wejściu do sklepu personel nawiązał ze mną kontakt wzrokowy i czekał na mój sygnał czy potrzebuję pomocy, czy też nie. Obsługa była uśmiechnięta i pomocna. Na sali sprzedaży panował ład, porządek i poczucie stylu, co więcej w tle leciała cicha muzyka, która sprzyjała zakupom.

Odwiedzałeś ostatnio Orsay?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem