Żabka

( 3.59 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (3734)

Obsługa na wysokim ...

Obsługa na wysokim poziomie, kulturalna. Używa zwrotów grzecznościowych. Czas obsługi mógłby być nieco szybszy. Duża dostępność produktów. Lokal czysty i zadbany.

Personel pyta o ...

Personel pyta o aplikacje, proponuje hot dog, sklep zatowarowany i schludny

Weszłam do pustego ...

Weszłam do pustego sklepu. Zero personelu. Ani na sali, ani na zapleczu, ani przed sklepem. Można wynieść połowę towarów i sprzętów i nawet nikt by nie zauważył! Dopiero po około 3-4 minutach przyszła dziewczyna, wchodząc głównym wejściem. Sądząc po zapachu zrobiła sobie przerwę na papierosa , a dodatkowo spacerek po okolicy, bo gdy wchodziłam do sklepu, to przed wejściem ani w pobliżu, nikogo nie było. Trochę to słabe...

Przyszłam tu po ...

Przyszłam tu po dłuższym czasie obsługa nadal się nie zmieniła. Wciąż młodzi i zaangażowani ludzie. Pani dziś pracująca od samych drzwi witała jak zwykle oczywiście uśmiechem. Miło czysto i sklep cały pełny towaru. Zapytanie o aplikacje było hotdog i kawa polecona również. Pani pożegnała mnie miło z uśmiechem i zaprosiła ponownie. Żabka na wielki plus i obsługa też. Pozdrawiam serdecznie.

Szybka obsługa, ale ...

Szybka obsługa, ale niestety wielki jeden sajgon w ułożeniu produktów w porównaniu z cenami na półkach. Sklep również zaniedbany pod względem czystości (kurz bardzo widoczny, nawet na produktach) brak dezynfekcji i maseczek u pracowników sklepu.

Obsluga klienta bardzo ...

Obsluga klienta bardzo dobra, propozycja kawy i hot doga, miła ekspedientaka zachecila do pobrania aplikacji. Pieczywo odpieczone , ładnie poukładane w podajnikach. Sklep czysty i zadbany .

Personel- bardzo sympatyczna ...

Personel- bardzo sympatyczna sprzedawczyni, skoncentrowana na kliencie, chętnie udzielała pomocy w zakupach. Obsługa nosiła maseczki ochronne na twarz. Na powitanie powiedziała Dzień dobry, proponowała kawę i hot doga, na koniec obsługi pożegnała się, zaprosiła ponownie na zakupy i życzyła miłego dnia. Sklep utrzymany w czystości, nie zauważyłam zaniedbań. Półki czyste, na półkach porządek, produkty poukładane starannie, podłoga także czysta. Okolica sklepu czysta, jest obok sklepu kosz na śmieci.

Sklep schludny zatowarowany ...

Sklep schludny zatowarowany brak towarow po terminie przydatności , pracownicy ubrani odpowiednio do pracy

Podczas wizyty w ...

Podczas wizyty w sklepie byłam zaskoczona tym, że tak mały sklep może być utrzymany w takim porządku. Duży wybór asortymentu, pracownicy przestrzegają covidowych obostrzeń dotyczących ilości klientów oraz używają maseczek ochronnych. Obsługa miła, szybka, mimo pytań o aplikacje oraz dodatkowe produkty sprzedaż przechodzi płynnie. Jakoś owoców na wysokim poziomie, adekwatna do poziomu ich cen

Łatwy dostęp do ...

Łatwy dostęp do aplikacji, podczas zamawiania przez aplikację wszystko jest jasne i przejrzyste. Widoczne ceny i szybka realizacja zamówienia.

Zakupy w tej ...

Zakupy w tej Żabce robiłem po raz pierwszy, okazjonalnie, załatwiając sprawy w tej okolicy. Oceniam tą jednorazową wizytę, która szczególnie zapadła mi w pamięci, a to ze względu na niecodzienną sytuację. Byłem świadkiem dość napiętej emocjonalnie obsługi klienta. Stałem do kasy jako trzeci w kolejce i nieoczekiwanie obsługa bieżącego klienta, a co za tym idzie również moja, uległa znaczącemu wydłużeniu. Kasjer nie chciał wydać paragonu klientowi, który robił zwrot butelki. Klient domagał się wydania mu paragonu, który wręczył sprzedawcy w celu dokonania zwrotu butelki. Kasjer tłumaczył, że nie wyda paragonu, bo potrzebuje go do celów dokumentacji dokonanego zwrotu, ale o dziwo chyba ku zdumieniu wszystkich obecnych w kolejce, demonstracyjnie zgniótł paragon i wrzucił do kosza, a co więcej, odmówił dalszej obsługi, sprzedaży batona. Klient dalej stał przy kasie nie odstępując i jeszcze przez kilka minut trwała napięta konwersacja. Można było wywnioskować, iż przyczyną odmowy obsługi było wcześniejsze zajście. Temu klientowi sprzedawca zwrócił uwagę, żeby nie pił przed sklepem, wcześniej zakupionego piwa. Klient zdecydowanie stwierdził, że prawo nie zabrania picia piwa bezalkoholowego i że nie będzie ze sprzedawcą dalej dyskutował w tej kwestii. Nie zastosował się do jego uwag i to było powodem zaistniałego konfliktu sprzedażowego. Jako klient podczas tej wizyty czułem się niekomfortowo i byłem poirytowany zachowaniem sprzedawcy. Moja obsługa przebiegła oschle i pospiesznie. Nie oceniam dobrze tej wizyty, choć sama placówka bardzo zadbana, czysta, z dobrym zatowarowaniem.

Obsługa pod wpływem ...

Obsługa pod wpływem środków odurzających, ceny umiarkowane, czystość 5/10,

bardzo nie sympatyczna ...

bardzo nie sympatyczna ekspedientka . Mozliwe ,ze nie znala aktualnych promocji . sklep ladnie zatowarowany .

Zostałam przywitana z ...

Zostałam przywitana z uśmiechem przez kasjera. Sklep bardzo zadbany i przede wszystkim czysty . Produkty z dobra data ważności . Przy kasie kasjer zaproponował mi dodatkowy produkt, zapytał o aplikacje i najważniejsze przekonał do jej założenia . Atmosfera miedzy pracownikami przyjazna. Kasjer pożegnał mnie i życzył miłego dnia. Lubię tam robić zakupy

Lubie robić zakupy ...

Lubie robić zakupy w tym sklepie. Zawsze miła i sprawna obsługa. Duży wybór kanapek, dań gotowych oraz przekąsek na ciepło. Przestrzegają zasady sanitarne w zakresie przygotowywania dań na ciepło tzn. Kasjer zawsze używa jednorazowych rękawiczek a nie jest to standardem w każdej żabce.

Kolejne zakupy w ...

Kolejne zakupy w tym sklepie. Nadal super obsługa i bogaty asortyment.

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.58 )

SDH Feniks

(3.77 )

Zatoka

(2.79 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem