Bardzo profesjonalna i kompetentna obsługa. Zawsze pytają o aplikację, oraz proponują produkt znajdujący się przy kasie wraz ze wskazaniem korzyści. Obsługująca mnie Pani użyła zwrotów grzecznościowych, powitała, pożegnała się oraz życzyła miłego dnia. Bardzo miło wspominam tę wizytę i będę częściej odwiedzał to miejsce.
Bardzo miła oraz profesjonalna obsługa klientów. Agenci ubezpieczeniowi zawsze są gotowi wysłuchać potrzeby klienta i zaproponować korzystne rozwiązania.
Obsługa w Żabce jest najczęściej miła i uprzejma. Martwi fakt, że bardzo często jest pomijane pytanie o aplikację, lub w przypadku jej braku wskazanie korzyści ( np. wymiana punktów na hot-doga lub kawę). Sprzedawcy czasami zapominają o zaproponowaniu na koniec transakcji konkretnego produktu ze wskazaniem korzyści ( np. polecam coca colę w zestawie z hot-dogiem, zaoszczędzi Pan/Pani wtedy 4 złote).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.