Nasza Apteka

( 4.50 )

Opinie (28)

Pełen profesjonalizm!

Apteka czysta i zadbana. Na półkach pełen asortyment, oznaczonymi czytelnymi kategoriami. Pani mnie miło przywitała i zaprosiła do okienka. Poprosiłam o leki na przeziębienie, Pani farmaceutka zapytała się jakie mam objawy i przeprowadziła ze mną wywiad. Na koniec rozmowy wskazała jak mam dane leki stosować i życzyła miłego dnia. Czułam się zaopiekowana i wiem, że wybrane przez Panią leki mi pomogą. Pełen profesjonalizm, miła atmosfera i szeroki asortyment, zarówno leków jak i dermokosmetyków.

Poszedłem do tej apteki

Poszedłem do tej apteki, bo chciałem kupić wapno musujące w tubkach i bez smakowych dodatków. Apteka zajmuje niezbyt duże pomieszczenie, ale jest bardzo przytulne, zadbane i czyste. Na ladzie wystawione są promocje. Przy wejściu stoją 2 gabloty ( przeszklone regały) z lekami i kosmetykami znakomicie nadającymi się na prezent. Niestety nie było w ogóle wapna w tubkach.

Jedna z najlepszych aptek w okolicy

Jedna z najlepszych aptek w okolicy. Zawsze panuje tam idealny porządek, personelowi nigdy nie znika uśmiech z twarzy, potrafią fachowo i profesjonalnie doradzić. Jest dużo różnorodność leków o szerokim zakresie cenowym. Polecam.

Wybrałam się do apteki ponieważ mocno się przeziębiłam

Wybrałam się do apteki ponieważ mocno się przeziębiłam. Po moim przywitaniu się farmaceutka z uśmiechem odpowiedziała „dzień dobry”. Czekając w kolejce moją uwagę przykuła sterylna wręcz czystość pomieszczenia, lśniące szyby oraz półki, na których uginały się leki, bardzo starannie ułożone, w zależności od rodzaju dolegliwości. W pomieszczeniu znajdowała się również w widocznym miejscu szafa z kosmetykami, które mogłam oglądać stojąc w kolejce. Obok kasy znajdowały się próbki kosmetyków i upiększające maseczki. Nie mogłam zdecydować, który lek będzie najlepszy dla mnie. W związku z tym poprosiłam o poradę farmaceutki. Bardzo spodobało mi się jej indywidualne podejście, pytała o wszystkie dolegliwości oraz czy nie ma żadnych przeciwwskazań, abym zażyła dany lek. Zaproponowała też lek w promocyjnej cenie, dobrej jakości. Pożegnała się z uśmiechem, życząc zdrowia.

Apteka czynna 7 dni w tygodniu od 7 rano do 22 co jest

Apteka czynna 7 dni w tygodniu od 7 rano do 22 co jest dużym plusem. Podczas swojej wizyty zaobserwowałam nienaganna czystość szyb dzielących klienta od farmaceutki oraz szyb gablot z kosmetykami. Na drzwiach wejściowych widniała informacja o możliwości dokonywania płatności kartą. Od razu, gdy weszłam do pomieszczenia zostałam zauważona i zaproszona do jednego z trzech okienek. Farmaceutka miała na sobie śnieżno biały fartuch i miała spięte włosy, wyglądała bardzo schludnie i kompetentnie. Cała wizyta przebiegła sprawnie i sympatycznie. W aptece widoczna była informacja o dniu i godzinach, w których w tej aptece odbywają się dermo konsultacje, a przy drzwiach znajdował się mały okrągły stolik, na którym wyeksponowane były różnego rodzaju ulotki reklamowe leków.

Idąc do wyznaczonego celu przypomniałam sobie o pewnej

Idąc do wyznaczonego celu przypomniałam sobie o pewnej rzeczy, którą powinnam kupić w aptece. Chociaż mijałam po drodze 2 apteki postanowiłam wstąpić do tej, w której można swobodnie obejrzeć towar. Czynne były 3 stanowiska kasowe. Przede mną przy kasie, ku której się skierowałam obsługiwana była 1 osoba ale za chwilę obsługa została zakończona więc nie musiałam czekać w kolejce. Osoba mnie obsługująca zapytała w czym może pomóc i doradziła przy wyborze produktu. Otrzymałam paragon, na którym jest pewna miła informacja: „Piękny dzień dziś mamy”. Wprowadzają te słowa odbiorcę po przeczytaniu w miły nastrój. Wszyscy pracownicy byli ubrani w jednakowe stroje zewnętrzne. Wszyscy pracownicy są również mili i uczynni wobec swoich Klientów. Wnętrze apteki było jasno oświetlone i panował porządek zarówno na półkach jak i na podłodze. Wychodząc z apteki obejrzałam produkty, które znajdowały się na półkach na sali dla Klientów. Czasami może coś wpaść w oko podczas takiego oglądania produktów i można nayc jakiś produkt w atrakcyjnej cenie.

Korzystając z okazji

Korzystając z okazji, że przejeżdżałam przez centrum miasta postanowiłam wstąpić do apteki, aby dokonać pewnych zakupów, które były mi potrzebne. Nie spieszyło mi się tym razem więc postanowiłam obejrzeć sobie dostępne produkty na sali samoobsługowej. Znalazłam preparat, który od dawna mnie interesował – dowiedziałam się o nim z reklamy radiowej. Zawsze myślałam, że na pewno jest drogi ale okazało się, ze jest w przystępnej cenie. Przeczytałam informacje znajdujące się na opakowaniu i podjęłam decyzję o jego zakupie. Były czynne 3 kasy i około 8 klientów przede mną. Jednakże obsług odbywała się bardzo sprawnie. Apteka utrzymana jest w czystości – porządek na półkach, czyste szyby, czysta podłoga. Towar na półkach był poukładany tematycznie a także na każdym produkcie znajdowała się naklejona cena. Jest to bardzo duża wygoda zarówno dla Klienta jak i pracowników. Przy kasie poprosiłam o maść na konkretne dolegliwości. Pani farmaceutka zaproponowała mi jeden preparat. Zapytałam, czy jest może coś tańszego ale otrzymałam odpowiedź, że nie. Nie pamiętałam nazwy preparatu, który używałam do tej pory więc stwierdziłam, że jednak zrezygnuję z zakupu nie wypróbowanego produktu w takiej cenie i następnym razem wezmę opakowanie maści, której używałam. Wówczas Pani zaproponowała mi maść tańszą o połowę i rzekomo także skuteczną. Skorzystałam z porady farmaceuty. Wszyscy pracownicy byli w jednakowych strojach zewnętrznych. Towar został zapakowany w firmową papierową torebkę.

Nieoczekiwana potrzeba wykupienia antybiotyku i leków z

Nieoczekiwana potrzeba wykupienia antybiotyku i leków z recepty spowodowała, że musiałam się udać w bardzo późnych godzinach wieczornych do apteki. Nie musiałam już szukać apteki dyżurującej w naszym mieście, gdyż czynna jest apteka cało dobowa. Nie ma możliwości wejścia do apteki głównymi drzwiami do środka o tak późnej porze. Wejście jest tam co zawsze wyjście i obsługa odbywa się przez małą szybkę. W kolejce było 5 osób. Obsługiwał jeden farmaceuta. W bardzo małym pomieszczeniu znajdowały się miejsca do siedzenia. Ogólnie było w tym pomieszczeniu bardzo duszno. Podłoga oraz szyby były czyste. Czas oczekiwania był bardzo długi. Farmaceuta miał do pokonania dość długą drogę po leki i do kasy. Dodatkowo w aptece brakowało preparatu przeciwbólowego Ibuprom w mniejszych opakowaniach. Dostępne było tylko opakowanie 50 tabletek. Farmaceuta miał na sobie biały fartuch i starał się aby obsługa przebiegała sprawnie. Farmaceuta proponował inny preparat przeciwbólowy w mniejszych opakowaniach jednakże każdy kto był przede mną rezygnował z innego środka i nie dokonywał zakupu tego preparatu. Na koniec otrzymałam paragon ale leki nie zostały zapakowane w torebkę. Nie zaproponowana mi również zakupu płatnej torebki.

Musiałam udać się do apteki po wapno

Musiałam udać się do apteki po wapno, gdyż kończył mi się jego zapas. Apteka na Dąbrowskiego znajdująca się obok klubu Colbert, przed nią znajduje się parking do dyspozycji klientów. Apteka jest czynna codziennie w godzinach 7 rano, aż do późnych godzin wieczornych, czyli do 22. Drzwi i witryny apteki zawsze są bardzo zadbane i utrzymane w czystości, tak też było podczas mojej ostatniej wizyty. Po wejściu do pomieszczenia odczuwa się przyjemny chłód. podłoga, oraz szyby gablot były bardzo czyste. Przy jednym z okienek był właśnie obsługiwany klient, więc ustawiłam się w kolejce jako druga, po czym po dosłownie chwili do okienka obok poprosiła mnie druga z farmaceutek i zapytał co może mi podać. Zanim podała mi lek dopytała czy ma być ono dla osoby dorosłej czy dla dziecka. Obsługa na bardzo wysokim poziomie, ceny konkurencyjne, w zależności od farmaceutyku.

Udałam się do apteki po preparat wzmacniający włosy i

Udałam się do apteki po preparat wzmacniający włosy i paznokcie. Przy wejściu znajdują się pomarańczowe fotele, z których można skorzystać. Jest to bardzo dobry pomysł. Na pewno osoby starsze oraz chore mogą na nich chwilę odpocząć. Czynne były 2 stanowiska. W mojej kolejce czekała 1 osoba. Wnętrze apteki jest bardzo przyjemne i jasno oświetlone, panuje porządek i jest czysto. To druga apteka w Siedlcach, z jaką się spotkałam – mam tutaj na myśli fakt, iż posiada ona charakter apteki „samoobsługowej”. Bardzo duża ilość artykułów i preparatów wydawanych bez recepty jest bezpośrednio dostępna dla Klienta. Towar na półkach jest posegregowany tematycznie. Na każdym produkcie znajduje się naklejona cena. Klient ma czas obejrzeć produkty i podjąć decyzję. Znajdują się także bardzo dobrze oznakowane promocje. Wszyscy pracownicy byli w jednakowych strojach zewnętrznych oraz bardzo sprawnie obsługiwali Klientów. Pani, która mnie obsługiwała zaproponowała kilka produktów opisując ich skład, informując o ilości tabletek oraz podając ich cenę.Plusem apteki jest również to, że czynna jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7 do 22. Niestety nie ma przed apteką miejsc parkingowych. Trzeba zostawić auto troszkę dalej i przejść pieszo.

Udałam się w niedzielę do apteki po podstawowe leki na

Udałam się w niedzielę do apteki po podstawowe leki na przeziębienie. Od razu zwróciłam uwagę na bardzo czystą podłogę przy pogodzie deszczowo-śniegowej. Przy wejściu znajdował y się koszyki oraz ochroniarz. Przy wyjściu znajdują się także zielone krzesła, których można skorzystać. Czynne były 3 stanowiska. W mojej kolejce czekały 2 osoby. Wnętrze apteki jest bardzo przyjemne i jasno oświetlone. Dużym plusem apteki jest fakt, iż ma ona charakter apteki „samoobsługowej”. Bardzo duża ilość artykułów i preparatów wydawanych bez recepty jest bezpośrednio dostępna dla Klienta. Towar na półkach jest posegregowany tematycznie. Na każdym produkcie znajduje się naklejona cena. Klient ma czas na obejrzenie produktów oraz podjęcie decyzji. Znajdują się również bardzo czytelnie oznakowane kąciki z promocjami. Przy kasie znajduje się bardzo ładny wiklinowy kosz, w którym także znajdują się produkty podlegające promocji. Wszyscy pracownicy byli w jednakowych strojach zewnętrznych oraz bardzo sprawnie obsługiwali Klientów. Gdy okazało się, że nie ma jednego z preparatów, o który proszę, Pani która mnie obsługiwała zaproponowała inny produkt opisując jego skład. Towar został zapakowany w firmową papierową torebkę. Czas pobytu w aptece wynosił około 10 minuty. Plusem apteki jest również to, że czynna jest 24 h.

Mama poprosiła mnie o odbiór recpety

Mama poprosiła mnie o odbiór recpety, a następnie wykupienie jej. Po wyjściu z przychodzi na osiedlu Zwycięstwa skierowałam się od razu do położonej w tym samym budynku Apteki. Apteka znajduje się po lewej stronie wychodząc z przychodni, zajmuje stosunkowo niewielki, prostokotny lokal, jest oznaczona niedużym kasetonem. Na drzwiach wejściowych zaznaczone były dni i godziny otwarcia, były one dogodne. Weszłam do środka i skierowałam się w stronę lady, oprócz mnie w aptece nie było innych klientów. Pomieszczenie było czyste, panował tam porządek. Zostałam uprzejmie przywitana, podałam receptę, zapłaciłam i wyszłam pożegnana. Obsługa była kompetentna, kulturalna, wszystko poszło błyskawicznie, sympatycznie. Co do poziomu cen nie mogę się wypowiedzieć, bo kupowałam lek, którego ceny nie znam, więc nie mam porównania.

Apteka na ul

Apteka na ul. Niemerzyńskiej w Szczecinie musi być naprawdę starą apteką świadczy o tym m.in. wygląd i wyposażenie apteki. Stare lady, okienko obsługi klienta, wiszące tablice na ścianie, firanki w oknach. Wszystko to jednak ma swój urok. Wchodząc do tej apteki poczułam się jak dziecko, kiedy przychodziłam po chlorochinlandin gdy bolało mnie gardło. Nawet farmaceutka była, jakby z tamtych czasów. Pani w dużo starszym ode mnie wieku zaprosiła mnie do okienka. Nie było, żadnych innych klientów. Poprosiłam o rutinoscorbin. Farmaceutka podała mi lek informując o cenie oraz dodała, że może byłabym zainteresowana Rutinaceą, ponieważ jest dużo tańsza, a skład i działanie leku jest podobne. Przyjrzałam się obu lekarstwom i oczywiście wybrałam Rutinacee. Farmaceutka zapakowała mi tabletki do reklamówki. Podałam pieniądze i zanim wyszłam z apteki rozejrzałam się jeszcze po pomieszczeniu. Na stoliku dostępne były aktualne ulotki, był kącik dla dzieci. W aptece było czysto i schludnie, do tego ceny były raczej zrównoważone i podobne jak w innych aptekach. Z przyjemnością tu jeszcze zajrzę :)

Tego lata zostałam dotkliwie pogryziona przez meszki

Tego lata zostałam dotkliwie pogryziona przez meszki. Moja alergia dodatkowo pogłębiła moje dolegliwości i musiałam się jakoś ratować przez opuchlizną i swędzeniem. Wybrałam się do apteki, aby zakupić jakiś preparat, który złagodzi moje dolegliwości. Kiedy weszłam do apteki ogarnął mnie przyjemny chłód, za sprawą klimatyzowanego pomieszczenia. Akurat jedna z farmaceutek była wolna więc podeszłam do jej stanowiska. Wytłumaczyłam na czym polega mój problem. Farmaceutka od razu poleciła mi konkretną maść stosowaną po ukąszeniach. Zaproponowała mi również spray odstraszający meszki. Postanowiłam skorzystać z jej propozycji. Całość wizyty oceniam bardzo dobrze. Szczególnie godna pochwały jest życzliwość farmaceutki oraz jej fachowa porada.

Apteka odznacza się wysoką jakością obsługi oraz szerokim

Apteka odznacza się wysoką jakością obsługi oraz szerokim asortymentem oferowanych produktów. Pozytywie opiniuję wiedzę oraz kompetencje personelu, zawsze chętnego do pomocy. Charakterystyczną cechą jest całodobowy system pracy. Apteka posiada wiele przemyślanych udogodnień typu: miejsce na zakupy lub torebkę przy każdym stanowisku kasowy. Na szczególną uwagę zasługują dermokosmetyczne części samoobsługowe.

Bardzo miła

Bardzo miła, konkretna i kompetentna obsługa. Pani farmaceutka dobrała mi lekarstwo zgodnie z moimi objawami, zaprezentowała najtańszą i najdroższą wersję leków. Wyraziła swoją opinię na temat każdego z nich. Wszystko to trwało bardzo szybko. Lokal był czysty, posiadał bardzo dużo ulotek na różne tematy związane ze zdrowiem, przed wejściem wisiał wielki plakat promujący aktualne promocje w aptece.

Nasza Apteka to moim zdaniem najlepsza apteka na Psim

"Nasza Apteka" to moim zdaniem najlepsza apteka na Psim Polu. Zawsze czynne 5 okienek, powoduje, że nawet jeśli jest kolejka, znika ona błyskawicznie. Miły i uśmiechnięty personel, gustownie i elegancko ubrany z plakietkami. W pełni fachowe doradztwo. W aptece jest czysto, towar poustawiany w sposób ułatwiający klientowi wybór. Oferta promocyjna - obniżone ceny leków - ustawiona w osobnej gablotce. System kart stałego klienta - czyli rabaty od kwoty dokonanego zakupu - to także powoduję,że często dokonuję tam zakupów. Dodatkowym plusem są najniższe na Psim Polu ceny leków. Szczerze polecam tę aptekę.

Jak zawsze w okresie wiosny musze stosować leki na alergię

Jak zawsze w okresie wiosny musze stosować leki na alergię. Udałem się w tym celu do apteki. Już po wejściu do apteki farmaceutka przywitała mnie i zapytała w czym może pomóc. Odparłem iż poszukuję leku na alergię. Zobaczyłem jakiś lek w gazetce reklamowej tejże apteki i zapytałem o skład i stosowanie oraz czy skutki ubocznie nie uniemożliwiają prowadzenia pojazdów. Farmaceutka świetnie się spisała, ponieważ bardzo dobrze znała składniki tego leku i mi go odradziła. W zamian za to poleciła inny, który nie powoduje uczucia senności i należy go stosować na wieczór. Duża pochwała za ogromną wiedzę pracownika tej apteki, która jest ważna, bo błąd farmaceuty może czasem oznaczać śmierć dla pacjenta. Zauważyłem także materiały promocyjne położone koło wejścia do apteki, które na pewno przyciągną klientów.

Odwiedzałeś ostatnio Nasza Apteka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cefarm

(4.00 )

Apteka Magiczna

(3.77 )

Apteka Blisko Ciebie

(2.75 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem