Opinie użytkownika (207)

Serwis ogłoszeniowy Tablica.pl...
Serwis ogłoszeniowy Tablica.pl jest w bardzo przejrzysty i czytelny sposób zorganizowany. Zamieszczenie ogłoszenia zajmuje dosłownie chwilę, każde ogłoszenie wzbogacić można zamieszczając dodatkowe zdjęcia. Cała operacja umieszczania ogłoszenie jest zupełnie bezpłatna. Liczę jedynie na to, że serwis będzie zyskiwał coraz więcej zwolenników, a przez to także sprzedanie przedmiotów stanie się łatwiejsze.

Ania_5

13.07.2011

OLX.pl

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Z portalu Oferia.pl...
Z portalu Oferia.pl korzystam już od dłuższego czasu, głównie w roli zleceniodawcy i za każdym razem jestem bardzo zadowolona z jego funkcjonalności. Bez problemu można, z rozwijalnego menu, wybrać odpowiednią branżę, szczegółowo opisać zlecenie, a - co nie mało ważne - w podstawowej wersji, swoje ogłoszenie można zostawić zupełnie bezpłatnie. Ilość użytkowników portalu powoduje, że znalezienie wykonawcy jeszcze nigdy nie stanowiło dla mnie jakiegokolwiek problemu.

Ania_5

13.07.2011

Oferia.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu ekipa budowlańców dokładnie rozkopała mój chodnik przed domem, układając kabel - rozumiem, siła wyższa. Po kilku dniach w skrzynce pojawiła się grupa koperta z ofertą Inea. Byłam nią dość zainteresowana, weszłam na stronę www, która nota bene jest przejrzyście i przyjaźnie skonstruowana. Na podany adres kontaktowy napisałam mail z pytaniem o szczegóły oferty. Na odpowiedź musiałam czekać kilka dni, a brzmiała ona tak, że pod moim adresem nie ma możliwości skorzystania z oferty Inea. Żart? Na mojego kolejnego maila z pytaniem po co rozsyłają ulotki z ofertą, z której nie można skorzystać, znów po 2 dniach otrzymałam odpowiedź, że moje pytanie zostanie przekazane do kolejnego działu. Totalna dezinformacja, niekompetentni pracownicy BOKu i wielce zniechęcający pierwszy kontakt z firmą.

Ania_5

12.07.2011

INEA

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Rzadko odwiedzam sklep...
Rzadko odwiedzam sklep Tesco przy ul. Mrągowskiej i nie pałam do nigdy sympatią, ale po dzisiejszym dniu na pewno znów długo tam nie zajrzę. Sklep jest mroczny, co jest spowodowane słabym oświetleniem. Wśród towarów panował straszny bałagan, głównie dotyczyło to działu przemysłowego (ubrań). A to, że wieczorem są czynne tylko 4 kasy przelało czarę goryczy. Byłam 11 osobą oczekującą w kolejce i straciłam przy kasie masę czasu. Nieprzyjemne i potwornie długie zakupy, praktycznie bez żadnego jasnego punktu.

Ania_5

12.07.2011

Tesco

Placówka

Poznań, Mrągowska 4

Nie zgadzam się (3)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny w ostatnich tygodniach odwiedziłam salon Douglas, tym razem z uwagi na zaplanowany zabieg masażu dłoni. Już od wejścia do salonu zostałam przywitana przez pracownicę, która zaproponowała mi pomoc. Poinformowana, że jestem umówiona na zabieg, natychmiast zaprowadziła mnie do odpowiedniego stanowiska. Masaż został przeprowadzony w pełni profesjonalnie, z wykorzystaniem najlepszych kosmetyków. Pracownica byłą przy tym bardzo miła i rozmowna, co spowodowało, że czas spędzony w Douglasie minął mi bardzo szybko i w doskonałej atmosferze.

Ania_5

30.06.2011

DOUGLAS

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj po raz...
Wczoraj po raz pierwszy udałam się na basen Aquavida, aby wziąć udział w zajęciach aerobiku wodnego. Już od wejścia byłam mile zaskoczona wystrojem i wyglądem basenu. Również szatnie, atrakcyjnie urządzona i wyposażona, sprawiła na mnie doskonałe wrażenie. Wszędzie czysto i przyjemnie. Zajęcia zostały przeprowadzone z wielkim zaangażowaniem instruktorki i były naprawdę doskonale spędzonym i wykorzystanym czasem.

Ania_5

30.06.2011

Aquavida

Placówka

Przeźmierowo, Folwarczna 23b

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłam do salonu...
Zadzwoniłam do salonu Empik w CH Plaza w Poznaniu. Telefon został natychmiast odebrany, pracownik przedstawił się i zapytał w czym może pomóc. Poinformowałam jakiej książki szukam. Sprawdził w komputerze jej dostępność, ale powiedział też, że podejdzie do półki, aby upewnić się czy książka jest w nienaruszonym stanie (poinformowałam, że jest przeznaczona na prezent). Pracownik upewniwszy się, że książka jest zafoliowana i dostępna, zaproponował, że odłoży ją dla mnie, w celu osobistego odbioru. Rozmowa telefoniczna przebiegła bardzo szybko, sprawnie i rzeczowo. Pracownik był życzliwy i miły.

Ania_5

29.06.2011

empik

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Coricamo to sklep...
Coricamo to sklep internetowy oferujący niebywale szeroką gamę produktów, głównie przeznaczonych dla pasjonatów haftów krzyżykowych. Strona jest bardzo przejrzysta i doskonale zorganizowana. Wszystkie dostępne wzory można szczegółowo obejrzeć, a obsługa dostępnych opcji jest bardzo intuicyjna. Finalizacja zamówienia nie nastręcza żadnych kłopotów, sklep oferuje rozmaite metody płatności, a także wysyłkę na cały świat.

Ania_5

28.06.2011

Coricamo

Placówka

Nie zgadzam się (17)
Do perfumerii Sephora...
Do perfumerii Sephora poszłam szukając dla siebie kosmetyku do pielęgnacji twarzy. Już od progu mnie przywitała ekspedientka proponując swoją pomoc. Szczegółowo wypytała mnie o cechy poszukiwanego produktu, po czym przystąpiła do prezentacji artykułów. Popisała się naprawdę dużą wiedzą i umiejętnością doradzenia, ale jednocześnie nie nagabywała mnie w sposób nachalny do zakupu.

Ania_5

28.06.2011

Sephora

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (3)
Oczekiwałam na przesyłkę...
Oczekiwałam na przesyłkę kurierską z bardzo delikatną zawartością (karton szklanych przedmiotów). Z obawy przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie, przy odbiorze przesyłki, chciałam od razu sprawdzić stan przewożonych przedmiotów. Wcześniej miałam nieprzyjemne doświadczenia z kurierami, którym raczej nie chciało się czekać na otwarcie przeze mnie paczki. Tym razem, kurier DPD, zupełnie mnie zaskoczył. Nie dość, że nie robił mi żadnych problemów i oczywiście zgodził się na sprawdzenie zawartości, to jeszcze sam bardzo aktywnie wziął udział w rozpakowywaniu przesyłki i niezwykle mi pomógł, co ułatwiło i przyspieszyło sprawę. A to wszystko z uśmiechem !

Ania_5

15.06.2011

DPD Polska

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Szukając najkorzystniejszej cenowo...
Szukając najkorzystniejszej cenowo oferty wysyłki ciężkiej paczki (16 kg) trafiłam na stronę serwisu WysylajTaniej.pl. W bardzo łatwy i szybki sposób przeszłam przez procedurę bezpłatnej rejestracji. Podając podstawowe wymiary przesyłki oraz wagę, mogłam w błyskawiczny sposób dokonać porównania ofert konkurencyjnych firm kurierskich, a następnie wybrać najkorzystniejszą opcję. Po dokonaniu płatności, natychmiast na moją skrzynkę mailową trafił list przewozowy do samodzielnego wydruku. Cała procedura zamawiania kuriera była bardzo prosta i szybka, a ostateczny koszt naprawdę niewielki.

Ania_5

14.06.2011

WysylajTaniej.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Na stronę księgarni...
Na stronę księgarni Albertus trafiłam dziś po raz pierwszy, odesłana do niej przez porównywarkę cen (oferta sklepu była zdecydowanie najkorzystniejsza). Wygląd strony jest bardzo czytelny i przejrzysty. Bez żadnego kłopotu można znaleźć wszelkie potrzebne informacji dotyczące zamówienia, opłat czy transportu. Księgarnia posiada bardzo szeroki wybór tytułów, wszystkie są krótko opisane i dobrze zaprezentowane. Albertus.pl umożliwia wybór wielu sposobów dostawy towarów (w różnych cenach, do wyboru), w tym także poprzez Paczkomaty 24/7.

Ania_5

14.06.2011

albertus.pl

Placówka

Nie zgadzam się (2)
W przerwie zakupów...
W przerwie zakupów w Factory Outlet chciałam się czegoś napić. Nie miałam jednak tak dużo czasu, aby siadać w jednej z restauracji czy kawiarni. Zdecydowałam się wejść do sklepu In Medio, żeby tam kupić sobie coś do picia w butelce. Wybór w lodówce z napojami był duży i co najważniejsze napoje rzeczywiście były zimny. Z butelką Coca Coli podeszłam do kasy. Tam pracownica bez słowa wzięła mój napój i skasowała go. Po chwili wypowiedziała kwotę do zapłaty. Na koniec resztę położyła na ladę i rzuciła paragon. Bez słowa odeszła z za kasy, nie wypowiadając przy tym żadnych słów pożegnania.

Ania_5

07.12.2010

Inmedio

Placówka

Luboń, Dębiecka 1

Nie zgadzam się (3)
Byłam w sklepie...
Byłam w sklepie Mexx wraz z moim mężem, ponieważ szukaliśmy dla niego ciepłych zimowych spodni. Ubrania w sklepie poukładane były w jasny i przejrzysty sposób. Nie było problemu ze znalezieniem odpowiednich cen. Choć spodni takich jak szukaliśmy nie było, udało się nam znaleźć bardzo ciekawe koszule męskie. Był w ciekawych kolorach, materiały były wysokiej jakości. Jedna z pracownic poproszona o poszukanie odpowiedniego rozmiaru, od razu zareagowała na naszą prośbę. Po kilku sekundach podała koszulę w odpowiednim rozmiarze i zaproponowała jej przymierzenie. Koszula okazała się idealna. Po kilku chwila wyszyliśmy ze sklepu, zadowoleni z naszego zakupu.

Ania_5

07.12.2010

Mexx

Placówka

Luboń, Dębiecka 1

Nie zgadzam się (0)
Po dość długiej...
Po dość długiej przerwie byłam w sklepie Intimissimi w factroy outlet w Luboniu. Od wejścia zauważyłam, że sklep został zmieniony. Bielizna nie jest już powrzucana do dużych kosz, tylko praktycznie wszystko wisi na wieszakach wokół całego sklepu. Uważam, że takie rozwiązanie jest gorsze i mniej wygodne. Do tego wszystkie bardzo podniosły się ceny w tym sklepie. Trudno jest teraz znaleźć coś naprawdę korzystnego. Uważam, że tamten "dawny" sklep był lepszy.

Ania_5

07.12.2010

Intimissimi

Placówka

Luboń, Dębiecka 1

Nie zgadzam się (0)
Byłam dzisiaj w...
Byłam dzisiaj w restauracji Mc Donald's aby zjeść coś niewielkiego i w miarę szybko. Od razu po podejściu do kas, zostałam zaproszona przez pracownicę i poproszona o złożenie zamówienia. Pracownica przez cały czas ładnie się uśmiechała i w szybki sprawny sposób mnie obsłużyła. Po chwili podała zamówione przez mnie dania tj. kanapkę Cheeseburger, średnie frytki i średnią Coca Colę. Wszystkie zamówione dania były najwyższej jakości. Jedynie przeszkadzał mi lód dodany do napoju. Pracownica nie zapytała mnie czy sobie go życzę.

Ania_5

07.12.2010

McDonald's

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (1)
Szukając nowego laptopa...
Szukając nowego laptopa trafiłam na stronę firmy x-kom.pl. Jak dowiedziałam się ze strony www, x-kom specjalizuje się w sprzedaży komputerów stacjonarnych, notebooków oraz oprogramowania. Laptopy zostały szczegółowo omówione, określono ich dostępność. Cena proponowana, okazała się najkorzystniejszą na rynku. Po dokonaniu zakupu, przed upływem 24 h otrzymałam mail z numerem przesyłki umożliwiającym mi jej monitorowanie.

Ania_5

07.12.2010

X-KOM

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Z usług Poczty...
Z usług Poczty na os. Orła Białego korzystam w sytuacjach awaryjnych, gdyż jest wyjątkowo długo czynna (do godz.20). Zawsze w porze wieczornej jest tam wielu klientów, ale odpowiednio do tej sytuacji, otwarte są zwykle min. 3 okienka. Dzięki temu obsługa klientów jest bardzo szybka i sprawna i w bardzo małym pomieszczeniu poczty nie trzeba się długo tłoczyć.

Ania_5

07.12.2010

Poczta Polska

Placówka

Poznań, os. Armii Krajowej 101

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się w...
Wybrałam się w sobotę do Auchan na tygodniowe zakupy. Parking pękał w szwach, pod niektórymi wiatami nie było żadnego pustego wózka. Na sali sprzedaży także ścisk. Trafiłam na promocję -50%, która przebiegała bardzo sprawnie. Do jej obsługi zaangażowano dwóch pracowników, którzy bardzo dobrze radzili sobie z tym zadaniem - nie tworzył się tłok, zatory, wszyscy chętni byli sprawnie obsługiwani.

Ania_5

07.12.2010

Auchan

Placówka

Swadzim, Świętego Antoniego 2

Nie zgadzam się (0)
Przy okazji zakupów...
Przy okazji zakupów w centrum weszłam do sklepu C&A i od razu wjechałam na 2 poziom sklepu, do działu dziecięcego. Byłam mile zaskoczona szerokością oferty, różnorodnością asortymentu i dostępnością rozmiarów. Ubrania były ładnie wyeksponowane, do wszystkich był swobodny dostęp. Na wiele artykułów obowiązywały promocyjne, bardzo atrakcyjne ceny. Personel przy kasie był miły i szybko pracował.

Ania_5

07.12.2010

C&A

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi