Bergson

( 3.61 )

Opinie (49)

Wybrałam się do sklepu w poszukiwaniu butów do górskich

Wybrałam się do sklepu w poszukiwaniu butów do górskich wędrówek. Już na wejściu moją uwagę przykuła mała, ale bardzo dobrze zagospodarowana przestrzeń.Już na pierwszy rzut oka widać, czego gdzie szukać. Towar jest ładnie wyeksponowany, sprzedawca uśmiechnięty. Pierwszy problem pojawił się, gdy wpatrzyłam buty, szukam ceny i... nie ma. Musiałam zawołać kogoś z obsługi, żeby dowiedzieć się, ile kosztują (na większości towaru były ceny). Kiedy sprzedawca podszedł, był bardzo miły i służył mi fachową pomocą - uwzględnił wady i zalety każdego produktu i przedstawił mi je prostym językiem, jak laikowi (chociaż laikiem w tej dziedzinie nie jestem, ale taki sposób pomocy traktuję na plus). Cena butów była taka jak wszędzie, niektóre modele nawet w niższej cenie. Jedynie różnorodność asortymentu niestety nie powalała na kolana.

Sklep sieci Bergson mieści się na drugim poziomie centrum

Sklep sieci Bergson mieści się na drugim poziomie centrum handlowego Złote Tarasy. Z zewnątrz sklep nie zachwyca ale w środku moją uwagę zwrócił porządek panujący w tym sklepie oraz wystrój ścian. Wszystkie przedmioty asortymentu ustawione są w staranny sposób. Ceny w sklepie są wysokie ale tutaj płacimy za znakomitą jakość każdej rzeczy, jej wytrzymałość termiczną i fizyczną. Sprzedawca bardzo kompetentny, potrafi doradzić i wyjaśnić różnice między produktami. W sklepie panuje specyficzny klima, leci muzyka więc zakupy w nim to czysta przyjemność.

Moje ogólne wrażenia z wizyty w tym sklepie są pozytywne

Moje ogólne wrażenia z wizyty w tym sklepie są pozytywne. Sklep jest niewielki i troszkę niewygodnie się po nim porusza. Można tam nabyć dprzęt sportowy. Ostatnio szukałam plecaka stąd moja wizyta tam. Są często wyprzedaże i można trafić na naprawde tanią rzecz. Obsługa miła, dobrze przygotowana i fachowa. Sklep czysty, ale wszędzie porozstawiane przedmioty burzą obraz ładu.

W poszukiwaniu męskich sandałów zajrzeliśmy do kolejnego

W poszukiwaniu męskich sandałów zajrzeliśmy do kolejnego sklepu. Sklep jest niewielki. Znajduje się w nim sporo produktów, podzielonych na logiczne kategorie – buty, kurtki, koszulki... Całość jest jasno oświetlona, dobrze widać, co się ogląda. Naszą uwagę przykuła informacja o wyprzedaży butów. Stały na środku, zaraz przy wejściu, częściowo na podłodze, częściowo w wielkim koszu. Niestety mieliśmy trochę problemów ze znalezieniem pasującego nam rozmiaru, rozmiary były umieszczone na butach w nietypowych miejscach. W sklepie pracował młody chłopak. W chwili gdy weszliśmy zajęcy był obsługą klientki. Przeglądaliśmy buty. Pracownik skończył obsługę i zapytał, czy w czymś nam pomóc. Poprosiliśmy go o pomoc w szukaniu odpowiedzniego rozamiatu. Byty, które mężowi najbardziej odpowiadały były dostępne w 42 i chcieliśmy się upewnić, czy nie ma mniejszych. Razem z chłopakiem przejrzeliśmy cały kosz. Takiego rozmiaru nie było. Sprzedawca powiedział, że sprawdzi czy nie ma jeszcze w pudełkach na górze. Przyniósł drabinę i przeszukał pudełka pod sufitem. W międzyczasie mąż zdecydował się przymierzyć 42 z tego modelu i 41 z innego. Miejsce do mierzenia obuwia zajmuje malutką przestrzeń i pufa, na której można było usiąść była schowana za stojakiem. W czasie gdy mąż mierzył pracownik dopytywał się, czy buty pasują, czy chce przymierzyć inne. W końcu zdecydowaliśmy się na zakup. Sprzedawca poinformował nas o dwuletniej gwarancji, zasugerował skserowanie paragonu, żeby nie wyblakł w czasie przechowywania. Zakupy schował do firmowej reklamówki. Podziękował nam i życzył miłego dnia.

Sklep firmowy Bergson mieści się w Centrum Handlowym King

Sklep firmowy Bergson mieści się w Centrum Handlowym King Cross. Jego położenie jest dogodne. Sam lokal posiada bardzo dobre oznakowanie. Dobre wrażenie sprawia on nie tylko na zewnątrz, ale także wewnątrz. Sklep nie jest zbyt dużych rozmiarów, jednak zagospodarowanie przestrzeni lokalu nie budzi żadnych zastrzeżeń. Wręcz przeciwnie, klient ma wrażenie pewnej przestronności. Asortyment ułożony jest czytelnie, logicznie i w miarę dostępnie. Niektóre produkty są powieszone bardzo wysoko, tak, że dosięgnięcie ich wymaga pomocy obsługi. Ale to jedyny mankament sklepu. Poza nim lokal ma same plusy. Każdy produkt posiada własną wyraźną cenę. Ma też oddzielną metkę z podstawowymi informacjami na swój temat. Szczegółowych informacji udziela obsługa. W czasie mojej wizyty w sklepie pracował jeden młody (około 20-26 lat), wysoki pan. Był bardzo miły i uprzejmy. Z własnej inicjatywy podszedł do mnie, gdy oglądałem określony produkt. Uprzejmie zapytał, w czym może pomóc. Udzielił mi wszystkich informacji, jakie były potrzebne do dokonania odpowiedniego wyboru między różnymi rodzajami produktu. W przedstawianiu zalet oraz pewnych wad konkretnych produktów odwoływał się nie tylko do informacji zawartych w ulotkach, ale szeroko opisywał własne doświadczenie z tego typu produktem. Jego wypowiedź była bardzo profesjonalna. Pracownik sklepu nie wywierał przy tym żadnego odczuwalnego nacisku na dokonanie zakupu, ani nie wykazywał tendencji do jednoznacznego preferowanie określonego typu produktu. Umiał zaprezentować różne marki. Swobodnie prezentował kolejne rodzaje produktów, szczegółowo opisując sposób technicznej ich obsługi. Jego wypowiedź była utrzymana w miłym i uprzejmym tonie. Jakość obsługi w tym sklepie oceniam bardzo wysoko.

Od momentu wejścia do sklepu aż do jego opuszczenia minęło

Od momentu wejścia do sklepu aż do jego opuszczenia minęło 40 min. Chciałem kupić buty terenowe i poprosiłem o pomoc pierwszego napotkanego pracownika, był to łysy pan około 25 lat ubrany elegancko, lecz on nie mógł mi udzielić inforamcji na temat tego produktu, zasłaniał się tym, że jest pracownikiem kasowym, lecz miał przysłać osobę odpowiedzialną za ten dział. Po kwadransie czekania postanowiłem ponownie poszukać osobę która mi doradzi. Lecz Pani kazała mi poczekać ponieważ obsługuje inna osobę... Czekałem kolejne 15 min, po czym sam wybrałem buty o zakupiłem je. Cały sklep jest bardzo ładnie urządzony lecz obsługa słaba.

Często robię zakupy w galerii Dąbrówka

Często robię zakupy w galerii Dąbrówka. W tym dniu miałam zamiar kupić plecak dla syna. Przez przypadek weszłam do sklepu Bergson. Jeszcze nigdy nie robiłam tam zakupów. Od razu zostałam zauważona przez sprzedawcę i powitana z uśmiechem. Zauważyłam, że wybór plecaków był ogromny. Gdyby nie sprzedawca, który do mnie podszedł nigdy nie wiedziałabym na który się zdecydować. Sprzedawca (przesympatyczny młody mężczyzna) wskazał mi odpowiednie plecaki dla mojego dziecka i w przystępny sposób opisał mi zalety każdego z nich. Było mi się ciężko zdecydować, na któryś z nich, ale sprzedawca był niezwykle cierpliwy i pomocny. Bardzo chętnie mi doradzał. W końcu udało mi się wybrać jeden z plecaków. Udałam się z nim do kasy gdzie ten sam sprzedawca mnie skasował. Pomimo tego, że kupowałam tylko jeden plecak, czułam się jak najważniejszy klient w tym momencie. Sprzedawca wydał mi resztę, po czym pożegnał się ze mną i życzył mi miłego dnia. Byłam niesamowicie zaskoczona poziomem obsługi w tym sklepie i na pewno wrócę tam jeszcze nie raz.

Sklep odwiedziłem w celu zapoznania się z ofertą kurtek z

Sklep odwiedziłem w celu zapoznania się z ofertą kurtek z membraną, tzw. kurtek "technicznych". Na początku przywitał mnie sprzedawca mówiąc "Dzień dobry", po czym dał mi kilka minut na samodzielne zapoznanie się z asortymentem. Po jakimś czasie podszedł z zapytaniem w czym może pomóc, wyjaśniłem mu jakiej konkretnie kurtki szukam, pokazał mi wtedy kilka konkretnych modeli spełniających moje oczekiwania, potrafił dokładnie powiedzieć charakterystykę modelu. Co do obsługi to oceniam ją na piątkę, trochę mniej asortyment, ponieważ jak sam sprzedawca przyznał w marcu mieli dostać nowy towar, ale coś nie wyszło i nie mają nic nowego.

W niedzielę

W niedzielę, 5 października postanowiliśmy z mężem zakupić kurtkę zimową. W tym celu udaliśmy się do sklepu Bergson usytuowanym w centrum handlowym AKS w Chorzowie. Weszliśmy do sklepu, gdzie słowami dobry wieczór przywitała nas ekspedientka. Zaczęliśmy przeglądać dostępne kurtki. Zależało nam na narciarskiej kurtce męskiej wyposażonej w odpinany polar. Po minucie samodzielnych poszukiwań podeszła do nas ekspedientka, z zapytaniem czego szukamy, po czym samodzielnie oceniając gabaryty mojego męża, wskazała nam właściwe modele. Pani była na tyle uprzejma, że wyciągnęła kilka modeli kurtek, także tych z zeszłego sezonu oraz po kolei prezentowała ich walory. Fachowo doradzała, nie starała się sprzedać niczego na siłę, wręcz wskazywała na aktualne promocje. Była na tyle przekonująca, a jednocześnie nie była nachalna, że zdecydowaliśmy się zakupić osobno kurtkę zimową i dodatkowo polar. Zakupy przebiegły w miłej atmosferze.

Odwiedzałeś ostatnio Bergson?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Adidas

(3.89 )

Campus

(3.93 )

Hi Mountain

(4.08 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem