Apart

( 1.50 )

Opinie (1004)

Tragiczna obsługa, polecam omijać szerokim łukiem

Opinia dotyczy zmniejszenia pierścionka zaręczynowego w salonie apart w galerii Rzeszów. Po wejściu do salonu ekspedientka podeszła do mnie i narzeczonego z ponurą miną bez dzień dobry rzuciła czy może w czymś pomóc, powiedziałam że chcę zmniejszyć pierścionek, który był kupiony 3 tygodnie wcześniej w tym salonie, wyciągnęłam wszystkie potrzebne rzeczy, zdjęłam pierścionek z palca i położyłam wszytsko na ladzie ekspedientka w tym czasie caly czas milczała dopóki nie zauwazyla ze zdjemuje pierścionek z palca krzyknęła że na pewno nie wymienią pierścionka który był już noszony ale wtedy powtórzyłam że chce go zmniejszyć a nie wymienić więc poprosila do lady obok gdzie były pierścionki zaręczynowe wraz z cenami co również nie powinno sie zdarzyć i kazala przymierzyć rozmiar mniejszy po wsunięciu pierścionka na palec nie byłam pewna czy nadal nie jest za duży na co ekspedientka ze w tej chwili z tego modelu nie mają mniejszego ale ten wydaje się być dobry mimo że nawet nie popatrzyła na mój palec i niestety uwierzyłam,,specjalistyce" i zgodziłam się na ten rozmiar co oczywiście było błędem ponieważ powinnam miec zmierzony palec (tak robią w innych firmach) wczoraj odebrałam pierścionek i nadal jest za duzy niestety 30 dni od zakupu już minęło więc muszę zmniejszyć na własny koszt ale na pewno nie w aparcie. Odradzam wszystkim którzy planowali kupić pierścionek zaręczynowy właśnie w tym salonie.

Nieprofesjonalne podejście do klienta

Fatalna obsługa w sklepie. Klient przychodząc do sklepu z nadzieją, że otrzyma profesjonalne doradztwo w temacie biżuterii, spotyka się z obojętnością obsługi. Poza tym prosząc o konkretny rozmiar pierścionka, otrzymuje się inny. Sklep nie bierze winy na siebie za pomylony pierścionek, powołując się na to, że w dokumentach były wszystkie informacje. Nie sądzę, żeby każdy klient, który przychodzi z prośbą o pomoc w doborze pierścionka, gdzie prosi o konkretny rozmiar, sprawdza w dokumentach czy aby na pewno otrzymał produkt w rozmiarze, który chciał kupić, skoro jasno powiedział czego potrzebuje. Potem oczywiście kolejny problem w sklepie - wymiana. Nie dość, że błędnie sprzedany produkt to trzeba kolejny miesiąc czekać na ekspertyzę, po której może okazać się, że jednak nie dojdzie do wymiany, bo produkt był noszony. Jak to możliwe, że był noszony, skoro nie dało się go włożyć na palec? Wystarczy trochę logiki. Pytając kulturalnie w sklepie, ile czasu można czekać na informację o wyniku ekspertyzy, spotkaliśmy się w pretensją Pani, że w ogóle śmiemy zapytać. Bardzo, bardzo nie polecam tego salonu. Myślę, że lepiej skorzystać z usług W.Kruk lub innego salonu niż konfrontować się z obsługą w tym sklepie.

Nedza z PRL

Przykre jest to, ze wraca stare i to niedobre stare. Obsługa sklepu nie jest w ogóle zainteresowana klientem. Nic dziwnego, ze sklep jest pusty. W przeciwienstwie, sklep marki Pandora jest pełen klientów a obsługa uśmiechnięta i witajaca wszystkich spiewnym "dzien dobry". Az chce sie cos kupic. W sklepie Apart panuje cisza a kiedy klient wymusi juz kontakt to spotyka go protekcjonalny ton i niechec jakiejkolwiek pomocy.

Szok!

Odmówiono mi naprawy (odpłatnej) pogwarancyjnej. Podobno firm nie dokonuje takich napraw.. Jest chyba jedyną na rynku z takim stosunkiem do klienta. Ich dewiza-' Liczy się tylko zysk'. Nie polecam.

Bardzo profesjonalna obsługa

Kupowaliśmy obrączki ślubne , Pani z obsługi bardzo pomocna i wyrozumiała .

polecam

jestem zadowolony z ich usług

Brak zainteresowania klientem

Panie sprzedawczynie były tak zajęte rozmową między sobą, że niestety nie zauważyły zainteresowanych klientów. Po zapytaniu o konkretny produkt została mi tylko palcem wskazana gablota i niestety mimo prawie 10 minutowego oczekiwania przy gablocie, żadna z Pań nie podeszła, abym mogła obejrzeć produkt z gabloty.

Bardzo nieprzyjemna obsługa

Niedawno udałam się do Apartu w celu zakupienia złotych kolczyków. Pani wskazała mi gablotę po czym oddaliła się, wyraźnie niezainteresowana. Odniosłam wrażenie, że pani wykonywała swoją pracę z przymusu. Możliwe, że zmieniłaby swoje nastawienie wobec mnie gdybym zamierzała kupić coś w większym przedziale cenowym. Ostatecznie, zniechęcona, udałam się do w.kruka. Szkoda, biżuteria bardzo ładna ale jakość obsługi mizerna.

Nieprofesjonalna obsługa

Sprzedawcy zachowują się jakby byli obrażeni na cały świat, że ktoś każe im pracować. Poproszeni o pokazanie towaru, najpierw oglądają klienta, potem, potem z łaską go podają i robią przy tym dziwne miny.

Tragedia

W ubiegłym tygodniu wybrałam się z Narzeczonym do Apartu w celu zakupienia obrączek. Pani, która nas obsługiwała nie tylko nie była nami zainteresowana, ale dodatkowo była bardzo nie miła. Szkoda, bo mieliśmy upatrzony jeden model, który chcieliśmy zamówić. Skończyło się na zakupach w salonie W.Kruk.

Obsluga to jedna wielka pomyłka

Nie można nazwać tego obsługą i ta mina, jakby stała tam za karę. Myślę, że szefowa tego salonu wie o którą pracownicę chodzi bo bacznie jej się przygladała. Proszę wyciągnąć wnioski

Obsługa miła

Obsługa miła .Panie służą pomocą w doborze odpowiednich prezentów.Nawet gdy nie zna się dobrze gustu osoby obdarowanej można liczyć na dobranie odpowiedniego podarunku.Polecam.

Chciałam kupić złoty łańcuszek w salonie Apart

Chciałam kupić złoty łańcuszek w salonie Apart. Wchodząc zapytałam Pani, gdzie mogę takie znaleźć. Pani najpierw lustrując mnie ( byłam ubrana w zwykły t-shirt i szorty ) zapytała o jaki konkretnie mi chodzi. Zapytałam czy mogę najpierw zobaczyć jakie są i, że chce się zorientować też jak wygląda to cenowo i dobrać do medalika, który wcześniej zakupiłam (pokazałam jej go, był z innej firmy). Pani dziwnie się spojrzała (bez uśmiechu i życzliwości), po czym znowu zapytała jaki to ma być łańcuszek. Po kolejnej mojej prośbie Pani w końcu wskazała mi wystawione łańcuszki w gablocie i odeszła. Powiedziałam, że z daleka nie widzę dokładnie i czy by mogła wyciągnąć i pokazać z bliska (Tak zawsze robiono w innych salonach w tym również, bo całkiem niedawno robiłam tam zakupy z pomocą innej miłej i pomocnej sprzedawczyni). W końcu Pani zapytała, który mnie interesuje to wyciągnie wtedy i pokaże ten jeden... Zrezygnowałam z zakupu i dalszego oglądania łańcuszków w tym salonie bo trwałoby to zbyt długo a i pomocy, jak również zainteresowania (pomimo, że nie było innych klientów oczekujących) ze strony tej Pani nie było. Może jakbym wyglądała bardziej elegancko i szykownie Pani byłaby bardziej chętna i miła.

Odwiedzałeś ostatnio Apart?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Swarovski

(5.00 )

W. Kruk

(3.13 )

Yes

(4.19 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem