Apart

( 2.18 )

Opinie (1025)

Słaba jakość pierścionka zaręczynowego

Jakoś pierścionka jest naprawdę fatalna. Różowe złoto, 14K, wstawki ze złota białego. Po pierwsze, białe złoto zrobiło się żółte. Zrobiły mi się w nim straszne wgniecenia, jest tak porysowany jakbym pilnowała go pilniczkiem, nawet się nie błyszczy. A nie robiłam w nim takich rzeczy, żeby pierścionek tak wyglądał. Wykonanie też jest okropne, jest tak niestarennie wykonany. A pierścionek mam 3 miesiąc. Więc chyba jakość materiału nie jest adekwatna do ceny.

Komplesowa obsługa.

Kompleksowa obsługa i doradztwo - bez zbędnego naciskania na zakup. Profesjonalne i partnerskie podejście do Klienta. Jestem zadowolona z wyboru.

Duży wybór

Polecam tej sklep z biżuterią, ponieważ jest tam w miarę dobry wybór, poza tym są przystępne ceny, ponieważ jest to outlet. Trudno tam znaleźć najnowsze trendy, ale i tak biżuteria to kwestia gustu, więc nie liczą się trendy tylko to co się komu podoba.

Dramat, nie polecam

Nic nie wiedzą nic nie mogą powtarzają jak mantrę tę same śpiewkę.. Nie polecam ogólnie tego sklepu.

Tragedia!

Nie odbierają telefonów - infolinia zupełnie nie działa, nie odpisują na maile. Odradzam wszystkim robienia zakupów w tej firmie :((

Obsługa infolinii na bardzo niskim poziomie

Niestety brak kultury w stosunku do klienta ... zwrócenie uwagi bardzo nie spodobało się Pani z infolinii ... po czym odpowiedziała krótko dziękuję i odłożyła słuchawkę... brak mi słów na takie zachowanie młodej osoby

Tak !

Bardzo szeroki wybór luksusowej biżuterii ! Dodatkowo bardzo profesjonalna obsługa, na wysokim poziomie ! Polecam !

Nienachalna, profesjonlna obsługa.

Wybór prezentu w tym lokalu wspominam miło. Pracownicy dbają o poznanie potrzeb klienta ale nie narzucają swojej wizji - możesz poczuć, że doradza Ci osoba wykwalifikowana, której zależy na Twojej satysfakcji a nie jedynie na sprzedaży. Wystrój i oświetlenie lokalu podkreśla walory produktów, które wykonane są z niesamowitą starannością. Polecam ten sklep.

Obsługa i usługi na najwyższym poziomie

Miałam okazję odwiedzić ten sklep w związku z reklamacją biżuterii, która zniszczyła się przy użytkowaniu. Zostałam bardzo szybko obsłużona. Obsługa była miła i kompetentna, a reklamacja została przyjęta od razu. W ciągu 10 minut uszkodzona biżuteria została wymieniona na nową. Byłam naprawdę mile zaskoczona szybkością i jakością rozpatrzenia reklamacji. Na pewno powrócę jeszcze w to miejsce.

Porażka

Odwiedziłam wasz salon w Bełchatowie w zeszłym tygodniu. Pusto. Sprzedawczyni z pytaniem ,, pokazać coś?,, Ponieważ wiedzieliśmy co chcemy kupić pani na nasze pytanie odpowiedziała ,,nie ma,, Na naszą prożbę o zamówienie towaru zniknęła na zapleczu na ok. 10 min. Po powrocie jednyną info. były słowa ,,nie ma,, i ponowne zniknięcie za drzwiami zaplecza. Po powrocie do domu w waszym sklepie internetowym znalazłam po 5 min. poszukiwaną srebrną branzoletkę .Kupiłam i zamówiłam odbiór w salonie. Dziś 14.02. W salonie pusto. 4 osoby obsługi. Brak słowa Dzień dobry o uśmiechu nie wspomnę. Brak zainteresowania !!! Mamy do odbioru zamówioną przesyłkę- mówimy. Proszę do kasy - sprzedawca. Trzykrotnie podawałam swoje nazwisko i kod. Na koniec sprzedawca po raz czwarty wpisał kod z telefonu. Zdenerwowaliśmy go informacją ,że uważamy ,`ze nie są przyjażni i pomocni dla klientów. Proszę o zwrócenie uwagi na pracę sprzedawców tego salonu. Nalezy ich jeszcze raz przeszkolić bo ich postawa szkodzi wizerunkowi firmy. W dobie tak dużej konkurencji dobry pracownik to skarb, zły to porażka dla firmy. Z wyrazami szacunku- Katarzyna Elyan-van der Hout

Nie polecam wyrobów Apart

Kupiłam dziecku na roczek kolczyki. Po tygodniu użytkowania oderwał sie ozdobny motylek . Taki mały element w rączkach dziecka stanowi niebezpieczeństwo! Jakość kolczyków pozostawia wiele do życzenia. Pieniążki w Aparce się płaci i chętnie je przyjmują , ale reklamacji to już nie nie uwzględnia. Wszystkim odradzam robienia tam zakupów teraz i zawsze!

Pełna Kompetencja w obsłudze

Udałem, się do sklepu Apart w celu zakupu zgubionego przez żonę naszyjnika, odrazu udałem się do pracownicy siedzącej w kasie z prośbą o pomoc. Z uśmiechem na ustach i pełnym profesjonalizmem zapytała jak może mi pomóc. Wytłumaczyłem, że proszę o znalezienie z mojej karty lojalnościowej jednego z zakupów, żeby łatwiej było nam znaleźć to czego szukam, Pani pomimo pewnych problemów z mojej strony, nie umiałem przypomnieć sobie danych z karty, z pełnym zaangażowaniem i uśmiechem starała mi się pomóc. Jak w końcu udało nam się ustalić jakiego produktu szukam, w pełni się zaangażowała w znalezienie produktu na początku w systemie nie widziała w stanie sklepu posiadania go i z zaczęła szukać w innych placówkach sieci Apart, jednakże po chwili zastanowienia zaczęła jednak szukać w sklepie i znalazła jedną sztukę na wystawie. Obsługa z jej strony była bardzo miła i kompetentna, Była ona ubrana w strój służbowy z plakietką imienną. sklep był czysty i zadbany

Nigdy więcej nie kupię biżuterii w salonie Apart

Dostałam na urodziny kolczyki. Po miesiącu zepsuło się zapięcie, więc złożyłam reklamację z żądaniem naprawy bądź wymiany na takie same. Reklamację rozpatrzono pozytywnie i dostałam nowe zapięcie. Po kilku dniach zaczęło boleć mnie ucho a zapięcie zmieniło kolor na miedziany. Złożyłam reklamację ponownie z żądaniem wymiany na nowe zapięcie, takie jak było na początku, oryginalne. Po 16 dniach (powinno być 14 dni) dostalam smsa o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, więc udałam się do salonu i zostalam poinformowana, że nie ma możliwości wymiany zapięcia a takich kolczyków już nie ma i mogę wybrać inne w tej samej kwocie lub droższe z dopłatą, a zwrot gotówki jest niemożliwy. Pani była niemiła i lekceważąca. Zamierzam iść jeszcze raz i prosić o zwrot gotówki, choć wiem że pewnie nie mogę liczyć na pomoc obsługi i będzie to niemiłe doświadczenie. Sprzedawane produkty są słabej jakości a podejście do klienta jest na najniższym poziomie, kompletny brak szacunku.

Nie polecam nikomu Firmy Apart

Witam nie polecam nikomu tej firmy Apart kupiłem Żonie kolczyki przy pierwszym założeniu rozpadły się jechałem 120 km specjalnie zrobić Żonie prezent potem jechałem znowu 120 km złożyć reklamacje .teraz muszę jeszcze raz jechać 120 km odebrać pieniądze zadzwoniłem na infolinię Pani powiedziała nie ma problemu wyślemy na konto proszę skontaktować się ze sklepem podać numer konta dzwonię do sklepu t mnie wyśmiali ,dzwonię drugi raz na info nie można na konto .Dobrze za koszty nie zwrócą to zrobiłem 360 km dla czego nie polecam tej aparatu pierwsze sprzedali mi bubel i narazili na koszty nie polecam nikomu apart

Przyjazni klientom

Zycze aby Panie byly bardziej przychylne klientom a nie traktowaly ich jak zlo konieczne. I proponowalabym wyszkolic pracownikow co do zwrotu towaru poniewaz podaja nie prawdziwe informacje.

Przyjazni klientom

Zycze aby Panie byly bardziej przychylne klientom a nie traktowaly ich jak zlo konieczne

Super podejście do klienta i polityka firmy

Zgłosiłam się do sklepu z zerwanym łańcuszkiem w celu reklamacji. Pracownica od razu spisała reklamację, nie patrzyła na mnie podejrzliwie, czy to przypadkiem nie ja zerwałam sama ten łańcuszek. I co najlepsze na miejscu otrzymałam nowy. Super obsługa i polityka firmy. W wielu firmach klienta traktuje się jak zło konieczne i robi wszystko, aby nie uznać reklamacji. Szczerze polecam!

Odwiedzałeś ostatnio Apart?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Swarovski

(4.50 )

W. Kruk

(1.84 )

Yes

(4.29 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem