Apart

( 3.87 )

Początki firmy sięgają roku 1977, kiedy to Adam Rączyński założył warsztat jubilerski. W roku 1983 do Adama Rączyńskiego dołączył jego brat, Piotr. Wtedy też powstała nazwa APART – z połączenia pierwszych liter imion właścicieli: Adama i Piotra Rączyńskich z oznaczającym w wielu językach sztukę słowem art. Salony Apart oferują szeroki asortyment zarówno biżuterii, jak i zegarków. Marka słynie z największego na rynku wyboru wzorów z diamentami, a także zdobionych takimi kamieniami, jak szafiry, tanzanity czy perły. Obok klasyki, marka oferuje także biżuterię casualową oraz nawiązującą do aktualnych trendów. Miłośnicy wysokiej klasy zegarków znajdą w Apart modele z tak cenionych manufaktur, jak: Vacheron Constantin, Jaeger- LeCoultre, Zenith, Breitling, Hublot czy Cartier.

Opinie (1066)

Najlepsza obsługa!!!

Witam, Salon Apart w Promenadzie to najlepszy salon w Warszawie. Obsługa na najwyższym poziomie, miła, wszyscy chętni do pomocy pomimo okresu przedświątecznego i naprawdę ogromnej ilości klientów. Chciałabym szczególnie docenić pracę jednej z Pań z salonu w Promenadzie, która w super sposób doradziła mi w doborze odpowiedniego rozmiaru pierścionka zaręczynowego. Dodatkowo, sprowadziła odpowiedni rozmiar z innego miasta w ciągu 2 dni ! przed Wigilią. Było to dla mnie bardzo ważne, aby posiadać pierścionek na Święta. Byłam pod wielkim wrażeniem zaangażowania, dawno nie spotkałam tak miłej obsługi! Polecam serdecznie salon Apart Promenada Warszawa :) (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Uwaga na PayPo

Chciałam tylko przestrzec przed zakupami w systemie PayPo. Po zwrocie takiego zamówienia nie ma ono żadnego priorytetu przed innymi a Apart radośnie je przetwarza sobie 15 dni. Więc jeśli nie oddajemy czegoś od razu to duża szansa że trzeba będzie zapłacić za produkt, którego dawno nie mamy.

Niestety nigdy więcej

Byłam dzisiaj w Aparcie w Galerii Westfield Arcadia. Czekałam dobre 10 minut przy stoisku i żaden sprzedawca nie raczył podejść, chociaż na środku sklepu stało 3 (chwilę później 4) sprzedawców zabawiających się wesołą rozmową. Muszę dodać, że były to godziny, kiedy jest największy ruch. Nie był to pierwszy raz, kiedy doświadczyłam takiego lekceważenia w tym salonie. Moja opinia nie jest odosobnione - wielu klientów skarży się na brak zainteresowania ze strony obsługi. Odwiedzam różne salony jubilerskie i w żadnym nie traktuje się klienta w ten sposób. Apart stracił we mnie wierną klientkę.

Okropna obsługa

Aparat w koronie ,4 Panie na sklepie , żadna bez maseczki . Zaczęły zakładać maseczki jak weszliśmy . Panie rozmawiały za lada , żadna nie odpowiedziała na „dzień dobry „,żadna nie zainteresowała czy w czymś pomoc . Poczuliśmy się niemile widziani i z tego względu obrączek i naszyjnik wybierzemy na pewno nie w aparcie . Niepolecana tego sklepu .

Dramat!

Porażka ! Po 2,5 roku wypadł mi diament z pierścionka (nota bene, przed zakupem pierścionka , Narzeczonego zapewniano, ze taka sytuacja nie ma mieć prawa bytu) oczywiście zostałam potraktowana bezpardonowo. Podejście obsługi do klienta fatalne! Zostaliśmy z niekompletnym pierścionkiem za dwa tysiące złotych.. nie polecam! Na pewno nie kupie niczego w tym sklepie oraz będę odradzać wszystkim znajomym zakupu produktów w tym pseudo „na poziomie” sklepie.

Beznadziejna firma dla takich co ją ostatnio reklamują

Mam pytanie otwieram pewna komercyjną stację a tam co rusz bombardują mój wzrok trzy panie zmieniające kreacje na takie z czerwonych dywanów i zastanawiam się co one reklamują bo na pewno nie wyroby firmy, ale dekolty i stroje. Jeszcze Soche strawię ale te dwie celebrytki to lekka przesada. Nie kupuje już wyrobów tej firmy bo nie dbają o klienta płacąc tym panią krocie, bo nie twarz się liczy ale pomysł. Przeszłam do konkurencji proponują promocje a i ich reklamy nie są agresywne

wyroby

wyroby firmy to tandeta na wzór chińskiej , zakupiłem pierścionek z brylantem z którego po trzech latach wypadł kamień , powodem zła konstrukcja , odradzam zakup czegokolwiek tym bardziej że firma nie prowadzi żadnego serwisu poza gwarancyjnym i nie interesuje się losem wyrobów które powinny mieć wieloletni okres użytkowania , firma za duże pieniądze sprzedaje wyrób jednorazowy

Tak kiepskich produktów nie sprzedają w żadnym salonie

Obsługa OK ale wyroby Trzy ostatnio złożone reklamacje w okresie gwarancyjnym zostały uznane za nieuzasadnione. -Z tarczy zegarka Bergstern odpadły elementy zegarek ubrany kilka razy -Bransoletka innego zegarka wytarta powłoka na jednym ogniwie została zwrócona z wytartą powłoką na niemal wszystkich ogniwach -Zerwane ogniwo w łańcuszku którego naprawa gwarancyjna polegała na skróceniu łańcuszka ( bez zwrotu usuniętych ogniw )

Zła opinia o sprzedawcy

Dzisiaj chciałam zakupić zegarek męski w kwocie do 600 zł. Zostałam źle potraktowana, Pani się nie wysiliła żeby podejść, kazała sobie przejrzeć szuflady. Dziękuję za taką obsługę, więcej nie skorzystam z obsługi w Centru.m w Luboniu.

Przyjazna obsługa

Jestem mile zaskoczona obsługą, w szczególności starszego Pana, który miał dużo cierpliwości do mojej osoby. Chętnie pokazywał kolejne produkty i podpowiadał co jeszcze może pasować. Polecam ten punkt, gdyż nie ma dużego ruchu, nikt nie pospiesza i można na spokojnie zobaczyć to co się chce

Brak zainteresowania klientem

Po wejściu do salonu obsługa nie zwracała na mnie uwagi. Po 10 minutach jedna z pan spytała, kto był pierwszy, ponieważ jeszcze jedna osoba czekała na obsługę. Po Udzieleniu informacji, że ja byłam pierwsza, ekspedientka stwierdziła, ze to nie jej problem. Przedstawiłam informację na temat poszukiwanego towaru, ekspedientka zaprowadziła mnie do jednej z gablot i wskazała miejsce, gdzie się znajduje wybrany asortyment. Po przekazaniu jej informacji, ze poszukuje trochę innej jakości pani odesłała mnie na stronę internetową sklepu. Po chwili zauważyła, ze zamawiała podobny towar dla jednej z klientek i przyniosła z zaplecza biżuterię. Powiedziała, ze może zadzwonić do klientki i podpytać, kiedy przyjdzie po zamówiony towar. Generalnie nie utrzymywała ze mną kontaktu wzrokowego i nie bardzo była zaangażowana w obsługę. Na ladach sklepowych panował nieład, były tam w różnych miejscach porozrzucane karteczki, Kalkulatory.

Obsługa poniżej krytki

Dzień po zareczynach chciałam wymienić pierścionek na mniejszy (do czego mieliśmy prawo) Byliśmy jedynymi klientami w salonie jednakże musielismy swoje odczekac z uwagi na to że obsługa prowadziła miedzy sobą konwersacje. Po kilkunastu minutach oczekiwania podeszła do nas wyraźnie niezadowolona ekspedientka. Zaczęła oskarżać nas że pierścionek jest uszkodzony chociaż otrzymałam go dzień wcześniej i nie uzytkowalam go. Po konsultacji z managerem Pani zmieniła zdanie i powiedziała że możemy wymienic pierścionek. Podczas dalszej obsługi Pani w okularach była nadal niemiła i obsługiwała nas z wyraźnym niezadowoleniem. Podsumowujac obsługa niemiła zajęta rozmowami między sobą. Kupując pierścionek za kilka tysięcy spodziewałam sie szybkiej wymiany na odpowiedni rozmiar tymczasem wizyta w salonie była stresująca i nieprzyjemna. Nie polecam

znudzony personel salonu Gdynia Riviera

Chciałam zwrócić uwagę na znudzony i niechętny personel w salonie w Gdyni w Centrum Rivera. Przy kupnie biżuterii normalne powinno być, że klient chce przymierzyć kilka sztuk przed dokonaniem wyboru. Niestety obsługa tego salonu wzdycha i robi miny, z łaską pokazując kolejne produkty. W takiej atmosferze zakupy nie są przyjemnością. Nie był to jednorazowy przypadek. Mam kartę stałego klienta, bardzo lubię produkty Apart, ale nie zakupy w tym salonie. Zniechęcona obsługą gdyńskiego salonu, z przyjemnością robię zakupy w salonie w Rumi w Centrum Port Rumia. Tam obsługa jest bardzo miła, zawsze pomocna i przede wszystkim uśmiechnięta.

Odwiedzałeś ostatnio Apart?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Swarovski

(4.54 )

W.Kruk

(3.84 )

Yes

(4.10 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem