Big Star

( 3.92 )

Od 1979 roku jeansy sygnowane znakiem BIG STAR są gwarancją najwyższej jakości i designu zgodnego z aktualnymi trendami. Od prawie 40 lat jeansy to żelazny element oferty marki, na przestrzeni lat uzupełniany o kolejne części garderoby oraz modowe dodatki. Dla projektantów BIG STAR praca jest pasją, odzież sztuką użytkową, a jeansy elementem kultury. Zaufanie i lojalność Klientów natomiast, to zobowiązanie do dostarczania produktów najwyższej jakości i odpowiadających zmieniającym się na przestrzeni lat trendom. Nieprzerwanie od 1979 roku.

Opinie (575)

Po raz pierwszy ...

Po raz pierwszy złożyłam zamówienie w tym sklepie internetowym i zapewne ostatni. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia dostałam maila potwierdzającego, a następnie kolejnego o zmianie statusu zamówienie - skompletowane, czeka na kuriera. Potem niestety dłuuuga cisza. Po tygodniu skontaktowałam się ze sklepem internetowym przez chat na ich stronie, odpowiedź muałam otrzymać mailem i ….cisza. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię. Konsultantka poinformowała mnie, że musi skontaktować się z magazynem i poprosić o wyjaśnienie. Miała oddzwonić i niestety tak jak dzień wcześnie zero informacji. Dopiero kolejnego dnia po skontaktowaniu sie ze sklepem internetowym drogą mailową otrzymałam odpowiedź. Niestety niezadowalającą dla klienta. Zamówienie zostało anulowane, podobno był błąd na stronie co do ilości dostępnych artykułów, co dziwne skoro po dobie od zamówienia dostałam potwierdzenie, że jest kompletne! Na dodatek przez ponad tydzień nie miałam żadnej informacji, ani zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie ! Dopiero po trzech próbach kontaktu sklep internetowy zareagował. Tak fatalnej obsługi klienta jeszcze nie spotkałam. Odradzam korzystanie z ich usług !

Nie wysyłają zamówień

Nie wysyłają zamówień, anulują twierdząc, że paczka zaginęła, choć zamówiony towar jest u nich cały czas dostępny. Krętactwo!!!!

Dwa różne trampki

Trampki zamówione przez internet i to był błąd , różnią się sklejeniem na czubku co widać . Dobrze by było jakby ktoś to sprawdzał a nie wkładał jak leci ..

Obsługa zniechęca do zakupów

Pierwszy raz spotkałem się z tak słabą obsługą. Zacznijmy od tego, ze gdy wchodzi się do sklepu, ma się wrażenie że jest pusty - nie ma ani jednego pracownika. Sklep jest tak skonstruowany, że ciężko jest samodzielnie znaleźć jakiś model - ściany są pełne różnych modeli i nie wiadomo co jest co. Obsługa jest więc konieczna. Odnalazłem jedną panią SIEDZĄCĄ NA PODŁODZE ZA KASĄ, bawiącą się telefonem. Łaskawie podeszła ze mną do ściany i zaczęła wyciągać mi spodnie na chybił-trafił. Wierząc, ze pani skanując wzrokiem moją figurę wiedziała, jakie spodnie mi dać, poszedłem przymierzyć. Jeansy były tragiczne... Zdecydowanie za duże, wręcz worki. Mógłbym wejść w jedną nogawkę! Poprosiłem o mniejsze, wtedy ów pani blondynka dała mi tak ciasne, że dopytałem, czy nie są aby damskie. Pani totalnie nie wiedziała jak mnie obsłużyć, dawała mi kompletnie inne modele niż chciałem, mówiąc że "te powinny być OK". Nie były... Po przymierzeniu X par spodni wyszedłem zrezygnowany, spocony i wkurzony. Chyba Big Star ma za dużo pieniędzy skoro pozwala sobie na rezygnowanie z pewnego klienta.

Duży wybór dżinsów

Ciekawy sklep który głównie słynie z dużego wyboru dżinsów. Kupiłem tam już nie jedną parę i jestem zadowolony. Obsługa sprawna i uprzejma, polecam.

Sklep internetowy.

Nie polecam. Najdłuższe zakupy w moim życiu å wychodzi na to, że nie kupiłam nic. Po wysłaniu płatności dostałam informację, że zamówienie zostało anulowane. Najgorzej działający sklep internetowy z jakiego korzystam. Ciekawa jestem jaki będzie czas oczekiwania na zwrot pieniędzy.

Miła obsługa

Będąc w Big Starze w Alei Bielany byłam obsługiwana przez młodego sprzedawcę, dopiero się uczącego. Starał się odpowiadać na każde pytanie, był bardzo uprzejmy. Złe wrażenie zrobiła druga pracownica, która miała lekceważący stosunek do klientów, udawała jakby nie było ich na sklepie.

Brak obsługi

Czy w tym sklepie ktokolwiek obsługuje? Kiedy bym nie weszła to sklep jest pusty. Dramat!

Obsługa klienta na wysokim poziomie

W sklepie jest profesjonalna obsługa klienta, pomaga dobrać odzież i obuwie na najwyższym poziomie. Można zadawać pytania, nie bojąc się bycia pozostawionym samemu sobie. Sklep jest bardzo czysty i uporządkowany, łatwo znaleźć to czego się szuka. Naprawdę polecam!!!

Reklamacja

Zakupiłam fajne spodnie,które pasowały do mojej figury, zapłaciłam za nie niemałą kwotę.problem pojawił się momencie reklamacji,nie została uwzględniona bo spodnie mają prawo się zużyć.To jakaś kpina. Nie polecam takich sklepów z drogim towarem, lepiej pójść na rynek i kupić za 50 zł.i w razie uszkodzenia nie będzie żal wyrzucić. Spodnie za 230 zł.do śmietnika

DRAMAT!!

zmanierowana obsługa która stoi za ladą. nigdy już nie pójdziemy do tego sklepu

Jest dobrze

obsługa miła i sympatyczna, interesuje się klientem i pomaga w odnalezieniu czegoś. Mimo małego wyboru przyjemnie spędza się tam czas.

Super, szeroki wybór rozmiarów

Sklep posiada szeroki wybór rozmiarów spodni. Dla mnie jako osoby wysokiej utrapieniem jest znalezienie długich spodni. W większości sklepów spotkałam się z małym wyborem. Dodatkowym plusem jest możliwość kupienia klasycznych modeli z normalną nogawką a biorąc pod uwagę, panującą modę na rurki znalezienie takich spodni to dla mnie spora radość.

Obsługa na najwyższym poziomie

W zeszłym tygodniu kontaktowałam się z Infolinią Big Star odnośnie zwrotu zamówionych produktów. Bardzo szybko uzyskałam połączenie z konsultantką. Pracownica wyczerpujaco opowiadała na moje pytania. Dokładnie wytłumaczyła w jaki sposób powinnam uzupełnić formularz zwrotu w opisanej przeze mnie sytuacji. Na moją prośbę wyjaśniła również jak przebiega procedura zwrotu. Cała rozmowa prowadzona była w uprzejmym tonie.

Świetne !

Uwielbaim buty z tej firmy, a dokładniej trampki ! Są niedrogie i proste, takie jakie lubię najbardziej ! Ubrania dobrej jakości, polecam jeansy, które wytrzymają spokojnie kilka sezonów !

Dobry Salon odzieżowy

Markowe ubrania ,miła obsługa i w czasie po noworocznym np .duże rabaty.

Bardzo brudno w sklepie

Bardzo brudno w sklepie, również śmierdzi, zamiast zająć się pracą obsługa pali na zapleczu papierosy czuć w całym sklepie, bardzo głośna muzyka, obsługa jest bezczelna i wulgarna. Nie polecam tego sklepu i na pewno więcej tam nic nie kupię.

Obsługa tragiczna, Notoryczne braki towaru.

Obsługa tragiczna, klient wchodzi a pracownik wychodzi albo na zaplecze albo układać towar. Nie wspomnę o dzień dobry i do widzenia - Notoryczne braki towaru.

Odwiedzałeś ostatnio Big Star?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem