Galeria Wypieków Piotr Lubaszka

( 4.49 )

Opinie (25)

Pyszne pieczywo po sąsiedzku

Galeria Wypieków przy ul. Puławskiej oferuje codziennie świeże pieczywo, oraz inne wypieki (ciasta, bułki słodkie, słone przekąski). Zazwyczaj w piekarni są kolejki, ale są szybko i sprawnie rozładowywane przez Panie Kasjerki. System obsługi jest wypracowany do perfekcji - jedna Pani przyjmuje zamówienie, druga w tym czasie je realizuje. Czasami brakuje produktów na wieczór, ale to świadczy tylko o wysokiej jakości pieczywa. Bardzo dobre godziny otwarcia - dzięki temu, że jest czynna do 20:00 można zdążyć kupić pieczywo po pracy.

Nowy sklep

Sklep otwarty miesiąc temu. Młode dziewczyny w obsłudze. Pieczywo i galanteria piekarnicza. Soki świeżo wyciskane na miejscu. Sklep czyściutki. Dobrze oświetlony, pieczywo na półkach ułożone gustownie i elegancko. Cenówki odpowiadają asortymentowi. Na razie same superlatywy.

Super obsługa...

... do dzisiaj. Młode dziewczyny bardzo grzeczne i uczynne. Natomiast starsza pani krnąbrna, złośliwa i pyskata wtrącająca się do mojego zamówienia, choć obsługiwała mnie młoda osoba Pieczywo najlepsze w całej Warszawie. GRATULUJĘ!

Obsługa do wymiany

Witam, Dziś o godz. 7.10 byłam w Galerii Wypieków przy Politechnice, jestem zaskoczona ze w tych czasach można przyjąć tak prostackich i nieuprzejmych ludzi, wręcz niekulturalnych. Jedna osoba obsługuje kolejka , kolejka na zewnątrz sięga 10 osób. Pan (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) rozkładał ceny o godzinie 7.20, zdziwiło mnie to, ponieważ Galeria czynna jest od godz. 6.00 jak zwróciłam mu uwagę, że tyle osób stoi, a jedna osoba obsługuje to się odezwał p.Jak mu się nie podoba to niech idzie gdzie indziej, trzeba było się uczyć. Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Personel obsługujący jest miły i odpowiada na wszystkie

Personel obsługujący jest miły i odpowiada na wszystkie pytania zadawane przez Klientów. W lokalu było czysto, jedyne co mi się nie podobało to chaos, który panował pomiędzy Paniami. Są dwie kasy, a obsługiwana jest tylko jedna, co generuje niepotrzebne kolejki. Krzyczą między sobą co dany Klient zamówił, a jedna Pani przy kasie ledwo daje rade.

Piekarnię tą odwiedzam kilka razy w tygodniu od ponad roku

Piekarnię tą odwiedzam kilka razy w tygodniu od ponad roku. Zaczęłam na początku ciąży, bo była po drodze do przychodni, do której chodziłam z "brzuszkiem". Zawsze byłam obsługiwana w przyjaznej, wesołej atmosferze. Panie pracujące tam są bardzo miłe, pomocne i życzliwe. Odpowiadają z chęcią na najbardziej szczegółowe pytania dotyczące wypieków, które sprzedają. W sklepie jest zawsze czysto i cudnie pachnie świeżym chlebem i bułeczkami. Jak byłam w zaawansowanej ciąży i stawałam w kolejce, to zawsze któraś z Pań wołała mnie, żeby obsłużyć mnie poza kolejnością. To było bardzo miłe i nieczęsto spotykane. Po porodzie chodziłam tam razem z Maluszkiem. Z racji na jego alergię na białko mleka musiałam unikać chleba zawierającego w swoim składzie nabiał, zarówno jak karmiłam go piersią jak i w późniejszym wieku, kiedy jadł już pieczywo sam. To także dla Pań nie był kłopot, ponieważ świetnie orientowały się, które produkty są bezpieczne dla mojego dziecka i za każdym razem polecały nam coś pysznego i świeżego. Nigdy nie miałam żadnych zarzutów co do tej piekarni. Jestem bardzo zadowolona i zapewne jeszcze wiele lat będę stałym klientem.

Pyszne słodkości i świeże pieczywo

Pyszne słodkości i świeże pieczywo, różnego rodzaju. Duży wybór i panie potrafiące doradzić, wyjaśnić czym jeden rodzaj różni się od drugiego. Do tego można napić się świeżego soku marchwiowego, który robiony jest na miejscu.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. ciekawe miejsce, będące czymś więcej niż tylko piekarnią. Na antresoli można wygodnie usiąść i zjeść śniadanie. Można zamówić soki i naleśniki oprócz pieczywa. obsługa jest miła i profesjonalna, wystrój estetyczny. Jedyny minus jaki widzę to kolejki. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Duży wybór wspaniałego pieczywa

Duży wybór wspaniałego pieczywa, drożdżówek, kanapek i słonych przekąsek. Zawsze świeże, wypiekane na miejscu. Bardzo miła obsługa. Przystępne ceny.

O tym miejscu mogę wypowiadać się w samych

O tym miejscu mogę wypowiadać się w samych superlatywach.Pyszne słodkości, pizze, zapiekanki oraz możliwość zjedzenia na pięterku, przy stoliku w miłej atmosferze. Bardzo pomocna, sprawna i wzorowo zachowująca się obsługa może być przykładem dla innych. Maleńkim minusikiem określiłbym częste kolejki, jednak rozładowanie tłoku jest tutaj sprawne. Ogromnym zaskoczeniem są ceny, pozostajće na normalnym akceptowalnym poziomie pomimo lokalizacji lokalu.Polecam!

Odwiedzałeś ostatnio Galeria Wypieków Piotr Lubaszka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cepelia Polska Sztuka i Rękodzieło

(3.00 )

To i owo

(4.00 )

Blacharstwo samochodowe Imort-Export Łukasz Kołodziej

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem