New Yorker

( 3.63 )

Opinie (987)

Polecam sklep New Yorker w DM Drukarnia

Polecam sklep New Yorker w DM Drukarnia. Miałam śmieszną sytuację z piszczeniem bramek przy wyjściu. Podszedł młody ochroniarz, uprzejmie zapytał o możliwość przejrzenia mojej torby, poprosił o ponowne przejście przez bramki i bez problemu wypuścił, stwierdzając że powodem może być odtwarzacz mp3. Ogólnie obsługa sklepu jest pomocna, zawsze gdy ich potrzebuje.

Często w przymierzalni ...

Często w przymierzalni jest brudno, muzyka bardzo głośno jest włączona. Obsługa jeśli nawiążemy kontakt stara się pomóc.

Bardzo przeciętnie.

Bardzo przeciętnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

17.12.2021
New Yorker Inna forma kontaktu

Miła i kompetentna ...

Miła i kompetentna obsługa, doradca z uśmiechem wskazał mi miejsce w którym znajduje się poszukiwana przeze mnie kurtka. Salon czysty i zadbany, duża dostępność odzieży na każdym dziale. Przyjemne ustawienie wieszaków i stołów, umożliwiające swobodne poruszanie się nawet przy większej ilości klientów w sklepie. Polecam

Niedługo 2022 rok ...

Niedługo 2022 rok a Państwo nie prowadzicie sprzedaży online? Nie ma również informacji o dostępności konkretnego produktu w sklepach stacjonarnych. Tak naprawdę to niewiadomo po co w ogóle strona internetowa sklepu. Porażka.

Ceny produktów są ...

Ceny produktów są zawyżane o 10 zł. Pod metką z ceną jest cena o wiele niższa. Takie promocje robicie!

Nie polecam

Dziś w sklepie zakupiłam sukienkę która niby była przecenione na 79.95 zł po zdjęciu metki okazało się że sukienka kosztowała 74zl i została nie przecenione lecz cena została bezczelnie podniesiona na wyższą jak w takiej sytuacji klient ma się poczuć bo czuje się oszukana

Miła obsługa

Bardzo duży asortyment . Super promocje. Pomocna obsługa . Miła atmosfera. Pracownicy mili kulturalni uprzejmi i bardzo pomocni w znalezieniu danej rzeczy. Polecam wszystkim.

Słaba obsługa

Panie są niemiłe w stosunku do klienta. Wyczuwalna jest nieprzyjacielska atmosfera wśród personelu. Brak zainteresowania. Personel wygląda jakby pracował za kare.

Bywało lepiej.

Obsługa miła starają się zachować porządek jednak przez dużą liczbę osób przewijającą się w tym lokalu jest ciężko. Działała tylko jedna kasa, a była duża kolejka nie spieszyło im się z otwarciem drugiej. Obiekt sam w sobie jest ładny jednak panuje tam duży chaos, miałam problem z odnalezieniem się. Ceny są bardzo niskie tak samo jak jakość materiału z którego są wykonane niektóre rzeczy. Raczej jest to rzecz na raz, bo po praniu zgodnie z instrukcją rzecz staje sie rozciągnięta.

Sporo na plus, jeden minus

ogolnie porządek, lecz nie kazda pani wiedziala gdzie co jest oraz czy dana rzecz dostane

Dość ciekawie

Lubię tam robić zakupy, ale jak już się tam wybieram to dwie godziny nie moje. Bałagan jaki klienci robią jest straszny. Żeby coś znaleźć trzeba się naszukać...

Sprawna obsługa reklamacyjna

Jakiś czas temu oddawałam produkt na reklamację, wszystko załatwiłam w kilka minut, towar został błyskawicznie wymieniony, bez zbędnych formalności, czekania i standardowego w sklepach sieciowych "robienia łaski".

Sklep z dużą ilością produktów

W sklepie jest dużo miejsca oraz jest bardzo duży wybór produktów. Pracownicy przy kasie są bardzo mili oraz sprawnie obsługują.

Fajne !

Wchodze do tego sklepu gdy są duże promocje, ponieważ wtedy odkrywam perełki za groszowe sprawy ! Mają super obniżki ! Bardzo cenię ta markę za bieliznę, bardzo kobiecą oraz drapieżną. Przepiękna !

Odwiedzałeś ostatnio New Yorker?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.24 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem