Auchan

( 3.77 )

Sieć sklepów Auchan w Polsce posiada 108 punktów sprzedaży. Pierwszy hipermarket powstał w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Na świecie jest obecny w 17 krajach. Sieć Auchan jest uznawana za lidera wśród konkurencji pod względem najniższych cen w Polsce. Wartości jakie cechują przedsiębiorstwo to zaufanie, otwartość i doskonałość. Od 2011 roku sklep uruchomił sprzedaż internetową artykułów spożywczych oraz wybranych artykułów przemysłowych. Asortyment można zamówić z dostawą do domu lub z obiorem osobistym w sklepie. Usługa ta działa w Warszawie i okolicach.

Opinie (4408)

Obsługa

Ostatni raz u państwa byłam. Jestem w ciąży i mam problemy z oddychaniem jestem na lekach.. Panie prosiły mnie o założenie maseczki jednak ciężko mi się oddychało za ciepło mi było i chciałam jak najszybciej zrobić zakupy. Poszłam na samoobsługę żeby nie mieć kontaktu paniami.. Nie muszę się tłumaczyć z mojego zdrowia i nikt z państwa nie odpowiada za moje i dziecka zdrowie tylko ja. Kasę mi zablokowano więc podziękowałam i wyszłam. Tracicie pieniądze.. Nie przyjde już do państwa będę robić zakupy w internecie i targach. Klient bez maski też ma prawa i co najgorsze że ludzie szczują na ludzi.

Najlepsza obsługa w hipermarketach

Jestem bardzo zadowolona z wizyty w hipermarkecie, wszystkie produkty które chciałam kupić były dostępne, ceny niższe niż w innych sklepach, a obsługa na kasie bardzo miła i przyjazna. Inne sklepy mogłyby się od nich uczyć. Kasjerzy zawsze uśmiechnięci, nie śpieszą się jak w innych sklepach, że mogą pomieszać zakupy poprzedniego klienta z następnym, cierpliwie czekają na spakowanie, zapłacenie w ogóle przy tym nie poganiając. Czasem nawet zagadają na jakiś inny temat. Jak najbardziej polecam ten sklep.

Super, polecam

W galerii tej można robić zakupy z prawdziwą przyjemnością. Jest czysto. Towar na półkach uzupełniany jest na bieżąco a wyeksponowane towary posiadają oznaczenie cenowe. Personel przydatny, służy swoją pomocą, nie okazuje żądnego zniecierpliwienia. Z całkowitym przekonaniem polecam, wszystkim, korzystanie z tej galerii.

Brak higieny

Koszyki nadal brudne, zaśmiecone workami, jednorazowymi rękawiczkami. Uchwyty wózków sklepowych klejące. Półki brudne, zawierają resztki rozlanych, zaschniętych artykułów spożywczych. Braki w towarze na działach z herbatą, słodyczami. Pracownicy wykładający towar nie stosują pełnej ochrony ust i nosa. Utrudnione przemieszczanie przez alejki sklepowe przez pozostawione palety z pustymi opakowaniami .

Czystość

Strefa zewnętrzna - wiata z koszykami - duży bałagan, porozrzucane worki foliowe, maseczki jednorazowe, gazetki reklamowe. W koszykach zużyte opakowania po jogurcie, puste butelki. Koszyki zabrudzone, nie dezynfekowane, klejące.. Zawierają resztki rozlanych płynów. Długie oczekiwanie na personel przy stoisku mięsnym . Braki w towarze na półkach min. ryż, kasza , chusteczki higieniczne. rozsypane produkty na półkach z solą i mąką. Brudne zamrażarki nie zachęcają do zakupu artykułów mrożonych. Na kilkanaście kas otwarte tylko dwie, długi czas oczekiwania na obsługę ( kasjer wypełnia z klientem kartę przystąpienia do karty "skarbonka")

Mało pracowników

Przy wejściu na sklep rzuca się w oczy brak obsługi, trzeba się nachodzić żeby zasięgnąć informacji na danym stoisku. Jeśli już sie kogoś znajdzie to chętnie pomoże odrywając się od pracy. Duży wybór produktów, szeroki asortyment na każdą kieszeń.

Sprawna obsługa informacja

Kontakt z formie elektronicznej ze działem obsługi klienta przebiegał w sposób prawidłowy.

Sprawny kontakt online

Sprawę udało się ,,załatwić'' bez zbędnej zwłoki i sprawnie.

Duży wybór towaru

Duży sklep z bogatym asortymentem i wielkim parkingiem.Cały asortyment w konkurencyjnych cenach ,dużo promocji.Obsługa sklepu miła i pomocna,duża przestrzeń do swobodnych zakupów .Spora ilość kas czynnych do tego kasy samoobsługowe,bez większych kolejek.

KOSZMAR

Auchan w Tarnowie - koszmar. Ceny na półkach sa o wiele nizsze niz sie to okazuje na paragonie po zaplaceniu. Jezeli od razu nie zauwazysz albo nie masz czasu stac w dlugiej kolejce do Obslugi Klienta, to nie uznają. Nie zwroca Ci różnicy w cenach. Jezeli pojdziesz od razu i odstoisz swoje, to z łaski Ci zwróca różnicę po długim sprawdzaniu przez pracownika w sklepie, po Twoich prośbach , zeby zwrócili Ci Twoje pieniadze. Dorobili się nawet pieczatki RÓŻNICA W CENIE. Na okolicznośc tych wielu podobno niezamierzonych pomyłek. Na paragonie przybijają te pieczatki przy cenach i nazwach towarów, które na paragonie okazały się dużo droższe. Robiac zakupy nie można sie nikogo doprosić o pomoc, o informację. Traci sie czas i pieniądze, bo albo Cie oszukaja na cenach, albo naliczą przy kasie wiecej sztuk produktów niz kupujesz.

Kiepska obsługa, sklep o.k.

Sklep na Hetmańskiej czysty, wszystkie artykuły potrzebne dostępne, bardzo sympatyczna obsługa oprócz jednej Pani w okularach w serwisie gwarancyjnym. Pani jest bardzo niegrzeczna, krzyczy, jest nie miła i arogancka. Z całym szacunkiem ale nie nadaje się do pracy w tym miejscu już kilka razy trafiłem na tą panią i bardzo jestem zawiedziony, aż w końcu poprosiłem syna, żeby pomógł mi gdzieś napisać na tę Panią skargę. Mam nadzieję że zostanie przekazana w odpowiednie ręce.

Duży wybór dobra obsługa

Bardzo duży wybór produktów których nie dostaniemy w zwykłych mniejszych marketach,w większości miłe i szybko obsługujące kasjerki.Niskie ceny, dobra jakość produktów,na sklepie czysto.

Duży wybór produktów w dobrej cenie

Mając długą listę zakupów warto się tam wybrać sklep posiada wiele produktów i znajdziesz w nim swoje ulubione płatki śniadaniowe, sosy, a także wiele innych produktów w dobrej cenie. Znajdziesz w nim również prezenty dla bliskich takie jak zabawki, kwiaty. Wszystko w jednym sklepie i nie trzeba jeździć do kilku aby kupić najpotrzebniejsze rzeczy.

Obsługa uprzejma i pomocna.

W trakcie skanowania produktów zauważyłem, że cena artykułu różni się od ceny podanej na półce sklepowej. Po zgłoszeniu tego faktu, zostałem sprawnie i uprzejmie poinformowany o powodach zaistniałej sytuacji oraz poinstruowany o dalszych czynnościach jakie mogę wykonać. Ostatecznie zapłaciłem za produkt a różnica w cenie została mi zwrócona.

Szemrane promocje

Na początku sierpnia namówili mnie do założenia konta Skarbonka, kusząc promocją, że za każde wydane 100 zł otrzymam e- kupon o wartości 10 zł. Przez cały sierpień rejestrowałam zakupy i gdy na początku września nie otrzymałam rabatowych e-kuponów skontaktowałam się z obsługą klienta. Wtedy dopiero dowiedziałam się, że do otrzymania tych kuponów rabatowych potrzebna była zgoda na otrzymywanie newslettera, a ja takiej zgody nie mam odhaczonej na swoim koncie, dlatego nie spełniam warunków promocji i nie należą mi się kupony rabatowe. Żegnam Auchan. Obok jest tyle innych marketów!

Wiele kwestii do poprawy.

Oto lista tematów które zwracają uwagę klientów: - czystość terenów zewnętrznych i wnętrz - konieczne doczyszczanie, malowanie usuwanie pęknięć - poprawa infrastruktury drogowej parkingu - dziury szczeliny - poprawa standardu wózków handlowych remonty kółek poręczy malowanie i czyszczenie - czystość regałów - przejrzystość ofert cenowych na etykietach produktów - informacja zwrotną od personelu do klienta

Odwiedzałeś ostatnio Auchan?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Carrefour

(3.55 )

E Leclerc

(3.38 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem