Auchan

( 3.72 )

Sieć sklepów Auchan w Polsce posiada 108 punktów sprzedaży. Pierwszy hipermarket powstał w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Na świecie jest obecny w 17 krajach. Sieć Auchan jest uznawana za lidera wśród konkurencji pod względem najniższych cen w Polsce. Wartości jakie cechują przedsiębiorstwo to zaufanie, otwartość i doskonałość. Od 2011 roku sklep uruchomił sprzedaż internetową artykułów spożywczych oraz wybranych artykułów przemysłowych. Asortyment można zamówić z dostawą do domu lub z obiorem osobistym w sklepie. Usługa ta działa w Warszawie i okolicach.

Opinie (4973)

Dział Warzywa

Witam, zakupy w hipermarkecie robię od początku istnienia. Ale od pewnego czasu zaopatrzenie oraz jakość produktów w Dziale Warzywa i Owoce zostawia wiele do zyczenia. Brak podstawowych produktów. Natomiast stan tego co jest to kpina: jabłka w środku zgniłe, pomidory spleśniałe, ogórki zwiędnięte, ziemniaki zakupione w piatek dzisiaj (niedziela) są smierdzace i spleśniałe. Na wielu innych produktach tez nie brakuje "ofert specjalnych" typu plag meszek. Co jest czy ktoś o tym dziale nie pamieta czy poprostu ma gdzieś opinie nas czyli klientów? Robiac zakupy w sobotę mozna pomarzyc o sałacie badź ogórkach. No niestety ale za taki asortyment i takie ceny to Ja podziękuję..

tutaj nie zapraszają ponownie, nie pytają o karte Auchan

obsługa jak w osiedlowym sklepiku tylko mniej miłą, nie pytają o kartę Auchan i nie zapraszają ponownie

Super cukiernia!!!

Wczoraj zakupiłem tort w cukierni w Rumi na Auchan był przepyszny ,do tego super obsługa ,bez problemu pani zrobiła na miejscu tort taki jaki sobie życzyłem.Pozdrawiam

Sklep z dużym asortymentem i średnią jakością obsługi

Sobotnie, tygodniowe zakupy w sklepie w godzinach porannych (9-10). Szeroki dostęp asortymentu, duży wybór świeżego pieczywa. Dobre oznaczenie poszczególnych działów. Podłoga w sklepie czysta mimo opadów deszczu, stale myta maszynowo. Przeciętna obsługa klienta, szukając jednego artykułu pracownik nie był w stanie wskazać jego lokalizacji. Obsługa na kasie bez powitania i pożegnania. Czułem się niemile widziany.

Bardzo dobre przeceny

W Auchan już prawie skończyły się wakacje, a mamy połowę lipca. W ofercie mamy już przecenione zestawy na taras, akcesoria rowerowe i wszystko co latam przyda się na taras czy ogród. Polecam:)

Beznadziejny

Pisze tu o sklepie w Kobylnicy bo nawet nie ma jego w spisie. Dział ryby niby ładnie wygląda ale obsługa masakra, stałem a kobieta przez telefon gadała, udawała że mnie nie widzi potem poszła do chłodni. Normalnie się odechciewa. Poszedłem bo ile można czekać. Drugie podejście i też nie fajne. Ja rozumiem ,że ryby nie pachną choć, świeże maja normalny zapach ale żeby od kobiety tak śmierdziało papierosami i to na dziale gdzie jest żywność. Ochyda.

Na zakończenie dnia

Odwiedziłam sklep Auchan krótko przed jego zamknięciem czyli ok 21:15. Na stoidku pierkarnicxym prawie wogóle nie było już pieczywa. Kolka zeschłych bułek. Udało mi się kupić kajzerki z makiem. Na koniec wizyta w kasie. Na cały sklep czynne tylko 2 kasy, do których kolejka dość spora była. Pracownik zachęcał do odwiedzin kasy samoobsługowej, ale nikt nie chciał skorzystać. Chybz mają braki kadrowe.

Mój ulubiony hipermarket

Lubię ten market, mimo tego że jest ogromny to dość łatwo i szybko można znaleźć niemal wszystko nawet płatki ryżowe:) Prawie zawsze można trafić na jakąś fajną promocję. Na wejściu jest ochroniarz który pilnuje obowiązku zasłaniania twarzy, ale na samym sklepie bardzo mało osób nosi maseczki. Natomiast cała obsługa nosiła maseczki i w tak ich warunkach naprawdę to szanuje . Uwielbiam kasy samoobsługowe i bardzo się cieszę że jest ich w Auchan tak dużo. Na minus jakość wózków, szczególnie tych większych, kółka w niektórych się Słabo kręcą. Czasem zbyt częste zmiany asortymentu, przekładanie towaru między półkami.

Duży asortyment, mały wybór produktów

Sklep jest bardzo duży i chyba to jest powód dla którego panuje tam zawsze taki bałagan. Nierozpakowane palety z towarem, ciągle przemieszczający się pracownicy z paleciakami, bałagan na półkach.

Wszystko widoczne i czytelne

Pracownicy podchodzą profesjonalnie do sprawy, zawsze są chętni pomoc i doradzić w zakupie

Dramat! - omijajcie z daleka

Ochrona sklepu nie wpuściła mnie do sklepu, bo zapomniałem maseczki Covid. Nie wpuszczali wybiorczo bo przy kasach kasowało się, że masa osób bez maseczek także nie wpuszczono mnie wg widzimisie pana na wejściu. Chciałem dziecku kupić rower, (w sumie dzięki temu poszedłem do GoSport i kupiłem Kross'a.) Ale co ciekawe jak wracałem to okazało się ze ochroniarz miał darmowe maski jednorazowe, które rozdawał wybiorczo klientom!!! Nie rozumiecie jak przetrwać konkurencje w Polsce!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Nie kompetencja pracowników

W Auchan przy ul. Puławskiej w Warszawie jest nieustający bałagan. Pracownicy nie potrafią pomóc klientowi przy odnalezieniu produktu. Auchan jest ogromny i trzeba zrobić km by dotrzeć do 1 produktu. Pracownicy mam wrażenie chodzą po sklepie jak dzieci we mgle. Nie polecam.

Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Już kilka razy spotkałam się z opryskliwością ze strony pań z działu mięsnego. Niegrzeczne, pełne irytacji uwagi podczas wyboru asortymentu. Tłumaczę to zmęczeniem. To były moje ostatnie zakupy w tym sklepie.

bardzo pozytywnie

Sam obiekty już jest godny polecenia, dużo sklepów, możliwość kupienia lodów Grycanek i spożycia na miejscu zachęca do odwiedzenia obiektu. W sklepie można spotkać bardzo pomocny personel, na miejscu od kasjerki dowiedziałem się, że auchan uczestniczy w programie dużej rodziny, założyłem katę skarbonka, na którą przelewane są bonusy z tego tytułu, jakiekolwiek pytanie o towar, jego umiejscowienie w sklepie spotykało się z pozytywnym odzewem, wskazaniem miejsca, czasami nawet odległego od miejsca rozmowy. Ogólnie polecam ten sklep.

Miła obsługa

W Auchan natrafiłam na miłą i kompetentną obsługę na dziale kosmetyki. Pracownik potrafił bez problemu dobrać odpowiedni specyfik do moich włosów, poinstruował mnie, jak go najlepiej używać oraz na koniec obsługi pożegnał mnie w sposób zachęcający do powrotu.

Dobrze

W sklepie czysto. Alejki oznaczone. Świeże warzywa i owoce. Stoisko z rybami świeże i dobrze zatowarowane. Sporo promocji. Obsługa miła. Polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Auchan?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Kaufland

(3.68 )

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem