Auchan

( 3.72 )

Sieć sklepów Auchan w Polsce posiada 108 punktów sprzedaży. Pierwszy hipermarket powstał w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Na świecie jest obecny w 17 krajach. Sieć Auchan jest uznawana za lidera wśród konkurencji pod względem najniższych cen w Polsce. Wartości jakie cechują przedsiębiorstwo to zaufanie, otwartość i doskonałość. Od 2011 roku sklep uruchomił sprzedaż internetową artykułów spożywczych oraz wybranych artykułów przemysłowych. Asortyment można zamówić z dostawą do domu lub z obiorem osobistym w sklepie. Usługa ta działa w Warszawie i okolicach.

Opinie (4997)

Dobrze zaopatrzony hipermarket

Ten położony obok DTŚ sklep ma dobry i dość bogaty asortyment, obsługa sprawna i dość kompetentna. Spełnia moje oczekiwania, jest nawet mały pasaż handlowy z różnymi innymi sklepami, puntami usługowymi m.in.

Kiedyś moje główne ...

Kiedyś moje główne miejsce zakupów ale od kiedy pań ochroniarz nie ma co robić i nie wypuszcza ludzi bez szmat na twarzy albo w nieodpowiedniej... Cóż, po to jest konkurencją.

oni tam spalą ...

oni tam spalą ten market kartonami które składają kolo fasady budynku i te koszę to koszmar sanepid powinien tym się zająć a kraść to tam można na potęgę ochroniarz to w komórkach z nosem i śpią a jak się dzień dobry powie to nie odpowie

Z półki przypadkowo ...

Z półki przypadkowo wzięłam pęknięty produkt. Pani obsługująca kasę kazała mi go odnieść. Nie wezwała personelu sprzątającego. Sklep mógłby zadbać bardziej o czystość. Często w alejkach stały palety z niewypakowanymi produktami. Żadna z tych palet nie miała w pobliżu pracownika który akurat by się nią zajmował. Rano brak kasjerów, obsługa tylko w kasach samoobsługowych

Duży wybór asortymentu. ...

Duży wybór asortymentu. Miła obsługa. Jedyny minus to duże kolejki do kas

Sklep czysty, pracownice ...

Sklep czysty, pracownice bardzo pomocne. Mimo natłoku ludzi radzą sobie z porządkiem na tak dużym sklepie. Pieczywo świeże, wypiekane na miejscu

Sklep ten według ...

Sklep ten według mnie wypada kiepsko, chociaż uczucia mam mocno mieszane. Z jednej strony sam sklep jest czysty i posiada bardzo szeroki asortyment. Z drugiej jednak nieakceptowalne dla mnie jest podejście pracowników do świeżości produktów. W przypadku warzyw i owoców często bardzo ciężko znaleźć w skrzyniach takie, które nie nadają się do spożycia. Dotyczy to zarówno warzyw pakowanych w worki lub tacki, jak i tych sprzedawanych luzem. Cebule w workach najczęściej nadają się do wyrzucenia, czasami tylko da się wykorzystać jedną lub dwie. To samo dotyczy cebul sprzedawanych luzem. Włoszczyzna sprzedawana w tackach zazwyczaj jest już podgniła lub spleśniała. Papryka na stosiku często jest już wysuszona, pomarszczona. Owoce zazwyczaj są w lepszym stanie. Jak byłem tam 3 dni temu, nad kalafiorami i brokułami unosił się rój niezidentyfikowanych owadów, przypominających nieco mole lub ćmy. Same warzywa były już praktycznie w stanie rozkładu. Na nabiale i na mięsie niestety zdarzają się produkty przeterminowane, a do tego w sklepie jest dział, na którym są przeceny produkty, których data ważności za moment się kończy. Niestety, pracownicy nie monitorują tego stosika, gdyż zazwyczaj większość produktów jest tam przeterminowana i to nawet o kilka dni. Często czuć na tym stoisku odór psującego się mięsa i innych produktów żywnościowych. Na plus w tym sklepie jest na pewno asortyment i to, że towar jest na bieżąco uzupełniany. Szkoda tylko, że przy tym uzupełnianiu nikt nie patrzy na daty ważności. Denerwują mnie też sytuacje, gdzie wszystkie kasy samoobsługowe są zablokowane, bo klienci nabijają coś i rezygnują, przechodząc do kasy zwykłej, przy której jest wielka kolejka, a nie można skorzystać z kas samoobsługowych. Reakcja pracowników jest tu zdecydowanie zbyt wolne i kasy są często wyłączone z użytkowania przez długi czas. Bardzo ciężko też uzyskać pomoc, gdy coś przy kasie samoobsługowej się wydarzy. Ostatnio dobrych kilka minut czekałem, aż pracownik do mnie podszedł, mimo że od razu poprosiłem o pomoc. Zdarzyło mi się też kilka razy w tym sklepie, że nie było przedmiotów sprzedawanych luzem w systemie i nie mogłem sam ich zważyć. Musiałem biegać dobrych kilkanaście minut po sklepie, szukając jakiegokolwiek pracownika sklepu (niemal wszyscy obecni na sali to zatrudnienia przez firmy zewnętrzne Ukraińcy, z którymi zazwyczaj nawet nie da się komunikować), który byłby w stanie mi powiedzieć, jak mogę kupić produkty, których nie można zważyć. Musiałem na przykład wydrukować na knedle etykietę z pierogami, które były prawie w takiej samej cenie (różnic wynosiła 20 groszy za kilogram) i pracownik z sali musiał iść do kasjera, wyjaśniając sytuację, dlaczego kod kreskowy będzie z innego produktu, a to też zajęło sporo czasu. Dwie gwiazdki daję jedynie za imponujące stoisko z przyprawami i składnikami do kuchni świata, a także ze względu na stoisko z produktami ekologicznymi i wegańskimi, i to właśnie ze względu na te dwa stoiska w ogóle do tego sklepu jeszcze chodzę.

Dużo swierzych warzyw ...

Dużo swierzych warzyw oraz owoców, duży wybur pieczywa. Pracownicy mało kompetentni mało pomocni. Pracownicy firm zewnętrznych mało uprzejmi wyglądają jak by na siłę ktoś tam ich posadził

Duży asortyment, wiele ...

Duży asortyment, wiele produktów w dużo lepszej cenie niż w innych marketach, natomiast jakość owoców i warzyw bardzo słaba

Słowa uznania, dla ...

Słowa uznania, dla pracy pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z działu rybnego. Uśmiechnięty, miły, pomocny. Gratuluję takiego pracownika

Czuję się oszukany ...

Czuję się oszukany przez ten sklep. Mają automat do oddawania butelek, wystawia paragon realizowany w kasie. Do tej pory działało. Dziś zwróciłem 8 (tylko) butelek po piwie, które mi się uzbierały w ostatnich miesiącach. Kasjerka odmówiła, bo chciała paragony na zakup tego piwa. Nie mam zamiaru trzymać wszystkich miesiącami. Nie mam zwrotu, nie mam butelek - automat mi ich nie odda.

Jakość obsługi na ...

Jakość obsługi na wysokim poziomie, w razie problemów z odnalezieniem produktów pracownicy bez problemu wskazują miejsce gdzie go znajdziemy . Panie przy kasie są bardzo uprzejme i zawsze pozytywnie nastawione do klienta. Brak kolejek w sklepie i szybkość obsługi to kolejny atut tego sklepu.

Bywam często, dobra ...

Bywam często, dobra lokalizacja i przystępne ceny. Na sklepie zawsze czysto, obsługa pomocna

Często robię zakupy ...

Często robię zakupy w Auchanie na ulicy Piłsudskiego w Łodzi .Regularnie jestem wprowadzany w błąd. Wyszukuję produktów z krótkim terminem ale tańszych o połowę .Jestem emerytem ze śmiesznie niską emeryturką .Laleczki w kasie często ignorują pomarańczową naklejkę z towaru przecenionego i pod skaner podstawiają kod gdzie jest cena sprzed obniżki . Mam słabe oczy i często nie jestem w stanie w markecie to sprawdzić . W domu jest już za późno . Płacę więc podwójnie . To często się powtarza więc nie jest to przypadek .Czy kasjerki mają polecenie tak robić starszym ludziom ?? Ostatnio w dniu 14.09 21 r. o godzinie12.36 , numer paragonu 45107. Za karkówkę zapłaciłem podwójnie .Numer transakcji 0093 , kasa 013 kasjerka 4 . Takich sytuacji mam w kontaktach z marketem sporo .Zawsze po zdenerwowaniu sprawę odpuszczałem bo jestem schorowany i ponowna wizyta w Auchanie jest zbyt męcząca dla mnie .Czy mam kupować gdzie indziej?? (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Trochę bałagan na ...

Trochę bałagan na sklepie, ale ogólnie fajny i przyjemny na duże zakupy, rozsądne ceny również. Obsługa miła i pomocna.

Przed wejściem na ...

Przed wejściem na sklep przywitał się ze mną ochroniarz. Sklep oceniam bardzo dobrze. Wszystkie półki były wypełnione towarem. Nie brakowało również cen przy każdym artykule. Obsługa na sklepie miła i życzliwa. Pani wykładająca artykuły zapytana przeze mnie o makaron tagliatelle od razu wskazała mi jego położenie. Przy kasie zostałem również dobrze obsłużony. Chociaż Pani kasjerka nie zapytała o kartę Auchana i musiałem sam się upomnieć o zeskanowanie jej.

Zostaliśmy obsłużeni przez ...

Zostaliśmy obsłużeni przez przemiłą Panią na stoisku z serami. Pani uśmiechnięta, pomocna i niezawodnie pomogła nam w wyborze odpowiedniego sera;)

W dniu 21.08.2021 ...

W dniu 21.08.2021 roku udałam się do sklepu Auchan celem zrobienia drobnych zakupów spożywczych. Byłam ze swoim 3 letnim synem. Na wejściu pozostaliśmy niezauważeni, pomimo mojego " dzień dobry " w kierunku ochroniarza który stał. Przeszliśmy w kierunku działu napojów, a moje dziecko nagle zachciało skorzystać z toalety. Przy przedostatniej kasie( nieczynnej)był pracownik sklepu, Pani w średnim wieku, blondynka. Próbowałam z synem przejść przez jej kasę ponieważ od tamtej strony znajdują się toalety. Pracownik zaczął krzyczeć że przejście jest na drugim końcu sklepu, tam gdzie wejście. Wytłumaczyłam że dziecko potrzebuje do toalety i nie mogę wrócić się na koniec sklepu, bo to duży obiekt i syn nie zdąży do łazienki, więc skoro jest przy kasie, to nie powinna robić problemów że chcemy przejść. W odpowiedzi usłyszeliśmy, że " jak nam się nie podoba to możemy więcej tu nie przychodzić ". Bardzo niemiła sytuacja, zrezygnowałam z powrotu na halę sprzedaży żeby zrobić zakupy. Nigdy więcej tam nie wrócę.

Masakra. Oddałem drona ...

Masakra. Oddałem drona na gwarancję. Od początku po starcie zamiast wystartować i zawisnąć uciekał w każdą możliwą stronę. Po paru próbach włączania przycisk on-off wpadł do środka:. Odpowiedź : Auchan Kielce: Informujemy, ze reklamacja o numerze 2021/08/130/29 zostala rozpatrzona poprzez odmowe- uszkodzenie mechaniczne. Towar mozna odebrac w punkcie reklamacyjnym Auchan Kielce na podstawie dokumentu wydanego przy skladaniu reklamacji. UWAGA: Wiadomosc ta zostala wygenerowana automatycznie. Prosimy na nia nie odpowiadac.

Odwiedzałeś ostatnio Auchan?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Carrefour

(3.10 )

E.Leclerc

(3.19 )

Kaufland

(3.67 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem