Bank Pocztowy

( 3.26 )

Bank Pocztowy jest polskim bankiem detalicznym. Powstał w Bydgoszczy w 1990 roku. Idea, która przyświecała przy jego utworzeniu, to dążenie do reaktywacji bankowości pocztowej w Polsce. Misja Banku Pocztowego to zapewnianie klientom prostych, bezpiecznych usług finansowych w dobrej cenie. Specjalizuje się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla klientów detalicznych, osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą, a także klientów instytucjonalnych. Dzięki partnerstwu z Pocztą Polską umożliwia swoim klientom dostęp do usług finansowych za pośrednictwem jednej z najszerszych sieci placówek w Polsce, liczącej prawie 5 tysięcy placówek.

Opinie (155)

Średnio

Pomimo długiej kolejki do okienka kolejne nie zostało otwarte. Przede mną było 6 osób. Obsługa trwała bardzo długo. Gdy już nadeszła m9ja kolej aby mnie obsłużyć Pani przy okienku przekładała papiery udając że mnie nie widzi. Po 3 minutach obslużyła mnie w sposób miły. Obsługa na poziomie średnim W skali od 1 do 5 oceniam na 3.

Źle.

Zawsze długie kolejki, ograniczenia w płatnościach mobilnych

Dobrze.

Firma poza swoją siedzibą szybko dostarcza przesyłki. Jednak podczas załatwiania spraw finansowych w placówce poczty, trzeba stać w długich kolejkach oraz mieć styczność zazwyczaj z niemiłą obsługa.

Rewelacyjnie.

Pani bardzo miła i posiadająca dużą wiedzę produktową

Świetnie.

Obsługa jest w miarę szybka i fachowa, miła i kulturalna.

Rewelacyjnie.

Moja wizyta była czysto informacyjna - dowiedziałam się, czego chciałam, obsługa była bardzo miła i życzliwa. Nie jest to bank moich typowych kontaktów, więc nie wiem w szczegółach, na szerszym "polu", nic o standardach typowych, ale wspominam sympatycznie. To był jedyny kontakt z tym bankiem, w moim życia, jak dotąd.

Odwiedzałeś ostatnio Bank Pocztowy?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.84 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.88 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem