ING Bank Śląski

(4.47)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1743 z 2443)

Założenie konta online...
Założenie konta online przez selfie bezproblemowe, karta szybka przesłana kurierem. Obsługa na infoliii bardzo miła.

Poziomk@

08.03.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super bank Mała...
Super bank Mała kolejka była Sprawa załatwiona szybko Kredycik jest

Niutektakmimow

15.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Intuicyjny panel aplikacji,...
Intuicyjny panel aplikacji, rozmieszczenie kont w przejrzystych kafelkach, najbardziej przydatne funkcje w skrótach. W odróżnieniu od innych banków szybka weryfikacja danych podczas składania wniosków. Fajnym bonusem jest analiza wydatków, kantor, możliwość oprocentowanego oszczędzania i inwestowania oraz wiele innych przydatnych funkcji. Minus malutki za zbyt długie oczekiwanie na rozpatrzenie reklamacji. Ogólnie polecam.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo kompetentny personel....
Bardzo kompetentny personel. Zawsze miło jest gdy tak idę. Pracownicy służą pomocą. Wszystkie problemy, pytania z którymi idę zostają rozwiązane.

Katarzyna_3657

13.02.2024

Placówka

Tychy, Al. Bielska 107

Nie zgadzam się (0)
Słaba obsługa opiekunka...
Słaba obsługa opiekunka konta po tym, gdy zrezygnowałem z firmowego kredytu obrotowego.

Paweł_166

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przejrzysta strona banku,...
Przejrzysta strona banku, ładny interfejs aplikacji mobilnej.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa miła lecz...
Obsługa miła lecz bardzo częste awarie wpłatomatów bywają bardzo frustrujące. Szczególnie jak człowiek jedzie przez pół miasta i okazuje się, że nie można wpłacić pieniędzy.

moleszczukk

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sprawny kontakt, każdorazowo...
Sprawny kontakt, każdorazowo sprawy są załatwiane niemalże od ręki

mg15053

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank z którego...
Bank z którego korzystam od latw nim założyłam 1 konto jako nastolatka i nie zamierzamy zmienić

AnnaDerela_SD6l

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W kwestii jakości...
W kwestii jakości obsługi klienta indywidualnego niestety moja opinia jest nie najlepsza.

MarMal_sQL6

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pomocna pani...
Bardzo pomocna pani wszystko wytłumaczyła pokazała

Skarzynska

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Byłam na umówionej...
Byłam na umówionej wizycie w celu otwarcia konta. Pani, która mnie obsługiwała była miła, widać było, że dba o każdego klienta. Założenie konta poszło sprawnie, dostałam wskazówki jak korzystać także z aplikacji bankowej. Placówka czysta, pracownicy banku schludnie ubrani.

Pat

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W mojej placówce...
W mojej placówce jestem średnio zadowolona z obsługi,tak jakby były te panie siedziały tam za karę.

Mona824

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Krótko otwarte oddziały,...
Krótko otwarte oddziały, tylko w wybranych są kasy

Marta_1812

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko jest sprawnie...
Wszystko jest sprawnie dokładnie załatwione. Objaśnione.

Dorota_986

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mam tam konto,ale...
Mam tam konto,ale minus nie dali mi kredytu .

Adrian_334

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja ocena związana...
Moja ocena związana jest ze słabą organizacją infolinii. Po połączeniu się i usłyszeniu zasad Rodo i innych automat informuje, że linia jest zajęta i należy zadzwonić później a następnie klient zostaje rozłączony. Inne banki podają informację, którą osobą oczekującą jest się w kolejce i można zostać na linii do czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem.

Marta_2588

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W moim powiatowym...
W moim powiatowym mieście niestety nie ma oddziału banku. Nie mogę podjąć euro ze swojego konta walutowego. Najbliższy oddział z taką możliwością 30 km ode mnie.

Krzysztof_1942

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja posiada kilka...
Aplikacja posiada kilka niedociągnięć/błędów, a obsługa bywa czasem stosunkowo oschła lub wręcz bez uczuciowa.

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy bank, nastawiony...
Najlepszy bank, nastawiony na klienta. Przyjazny i nie sprawiający żadnych problemów.

Ivka

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

ING Bank Śląski

ING Bank Śląski rozpoczął swoją historię w 1988 roku. Dziś jest jednym z największych banków w Polsce, posiadającym ponad 4 miliony klientów detalicznych oraz ponad 70 tysięcy klientów korporacyjnych. Bank stale inspiruje swoich klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Daje im narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Oferuje szeroki zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.

Dane firmy

Katowice

Katowice, Sokolska 34

Czy te firmy wypadają lepiej niż ING Bank Śląski?

Ktoś 4 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Świetnie!
Świetnie!
Zgadzasz się?