Jakość Obsługi

ING Bank Śląski

( 4.32 )

ING Bank Śląski rozpoczął swoją historię w 1988 roku. Dziś jest jednym z największych banków w Polsce, posiadającym ponad 4 miliony klientów detalicznych oraz ponad 70 tysięcy klientów korporacyjnych. Bank stale inspiruje swoich klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Daje im narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Oferuje szeroki zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.

Opinie (1736)

super obsługa

obsługa miała kompetentna pracownicy życzliwi dla klientów

Szybko i bez kolejki.

Proces zamknięcia konta w tym punkcie przebiegł wyjątkowo sprawnie. Pracownik zadbał, aby zrobić to od ręki, bez potrzeby kolejnych odwiedzin punktu. Dyskretnie, szybko i sprawnie. Tak trzymać!

Uważajcie jaką umowę podpisujecie

Przestrzegam wszystkich przed kartami kredytowymi w ING Banku. Zastanówcie się dobrze zanim podpiszecie umowę i dobrze ją przeczytajcie. Mój ojciec niestety został okradziony przez kieszkonkowców. Poza dokumentami ukradli mu kartę kredytową ING Banku z której wypłacił środki nie znając kodu pin. Oczywiście sprawa została zgłoszona na policję która szybko umorzyła śledztwo. Również bank został powiadomiony telefonicznie aby zablokować kartę. Bank szybko skierował sprawę do działu windykacji a następnie bardzo szybko do sądu o nadanie egzekucji komorniczej. Bank zrobił z ojca złodzieja ponieważ mimo wysyłania reklamacji i odwołań zanim odpisał na reklamację to wysyłał pisma do sądu nie wierząc ojcu. Ojciec przerwał egzekucję odwołując się do sądu w ciągu 7 dni od otrzymania pisma komorniczego. Oczywiście konta też zostały zablokowane. Ojciec wygrał sprawę w sądzie. Bank nie odpuszczał odwołując się trzykrotnie. Sąd powołał biegłego z zapytaniem czy możliwe jest wpłacenie środków bez kodu pin. Biegły się wypowiedział że istnieje taka możliwość. Sąd również w uzasadnieniu wyroku powiedział że mój ojciec zrobił wszystko aby zapobiec utracie środków i aby złapali zlodzieji i żeby jak najszybciej bank zablokował kartę. Dodatkowo sąd w uzasadnieniu powiedział bardzo istotne zdanie, że mój ojciec podpisał NIEKORZYSTNĄ UMOWĘ z tym bankiem dla siebie. Dziwne że komisja nadzoru finansowego, prawo bankowe dopuszcza zapisy, że klient ING banku musi zapłacić około 150euro jeśli sprawa trafi do sądu oraz ogólnie bardzo wysokie stawki za windykację itp. oraz oprocentowania. Brzmi to jak jakaś umowa parabankowa,a nie bankowa. Bank nawet nie przeprosił ojca za swoje zachowanie. Sprawa ciągnęła się prawie dwa lata. Więc zastanówcie się dobrze zanim podpiszecie umowę.

Polecam

Polecam infolinię ING, konkretne informacje bez wciskania ofert banku na siłę. Szybko załatwiłem sprawę przelewów.

Średnio

Niestety kiepski kontakt, a bardziej udzielanie informacji. Nie dowiedziałam się rzeczy, o którą pytałam. Nie polecam

polecam

Jestem klientem od dłuższego czasu bank jeszcze nie zawiódł mojego zaufania polecam, dbałość o klienta

Super

Super polecam . Obsługa na najwyższym poziomie

Oddział bezgotówkowy

Oddział ładny,czysty z dostępem kącika dla dziecka. Spore utrudnienie za brak obsługi gotówkowej. Częste awarie modułu wołat znacznie ograniczają możliwość wpłaty pieniędzy na konto. Obsługa odsyła do oddziały 30 km od tutejszego, przy czym jest miła w obsłudze.

Super obsluga

Od początku rozmowy wszystko przebiegło ok, przede wszystkim na infolinii słuchają co się do nich mówi, nie przerywając, bardzo pomocni

Pełen Profesjonalizm na infolinii

Uzyskałem szybką i pełną informację ,nie musząc długo czekać na zgłoszenie się konsultanta. Miła i kulturalna rozmowa.

Bardzo kompetentna obsługa

Podczas moich kilkukrotnych wizyt w ING bank Śląski zawsze spotkałam się z miłą , kompetentną obsługą. Pracownicy starali się pomóc najlepiej jak było to możliwe, Kadra zawsze dbała abym czuła się tam komfortowo i była zadowolona z ich usług . Biorąc u nich kredyt wystarczyła jedna wizyta ,zawsze wszystko sprawnie i tak jak powinno być .

Daję 5 gwiazdek za super podejście do klienta

Obsługa od razu zauważyła moje wejście do pomieszczenia i zostałam miło przywitana, choć w banku znajdowało się już sporo klientów. Zaproponowano mi wygodny fotel w poczekalni przy czystym stoliku. Po krótkim czasie poproszono mnie do biurka. Przedstawiciel był schudnie ubrany w garnitur, mając przypięty identyfikator ze swoimi danymi. Zapytałam o możliwość założenia konta bankowego z możliwością konta walutowego i dostałam bardzo jasną i przejrzystą ofertę. Obsługa była bardzo profesjonalna z bardzo dużą wiedzą na temat nie tylko swojej oferty, ale także i ofert konkurencji. Pracownik cały czas był uśmiechnięty i uprzejmy. Proponował również dodatkowe oferty jak możliwość udzielenia taniej pożyczki. Cała wizyta trwała około 10 minut. Na koniec dostałam wizytówkę obsługującego mnie pracownika banku. Wizytę oceniałabym bardzo wysoko bez żadnych negatywnych doświadczeń.

Indiwidualne podejscje do każdego klienta

Korzystając z usług ING Banku odrazu po wejsciu do placówki wita nas pracownik który pyta klientów w jakiej sprawie przychodzą i jak moga pomóc. Gdy podchodzimy do stanowiska bankowego pracownik banku wstaje wita nas i sie przedstawia. Następnie pytal w czym może nam pomóc. Obsługa w banku jest zawsze bardzo mila i uprzejma. Przez pare lat korzystania z usług tego banku nigdy nie zostałem potraktowany w zly sposób. Bardzo polecam tą placówkę.

Konkretna oferta

Bardzo konkretne i kompetentne przedstawienie oferty podczas zakładania konta bankowego. Poinformowanie o dodatkowych opcjach ułatwiających zarządzanie swoim kontem. Miła i sympatyczna obsługa znająca się na rzeczy. Pani odpowiadała językiem zrozumiałym dla przeciętnego klienta. Bardzo dobre wrażenie sprawiające, że można polecić tą placówkę innym jak i również w razie potrzeby ją ponownie odwiedzić

Obsługa na wysokim poziomie

Często korzystam z oddziałów Ing na terenie Śląska. Ostatnio miałam przyjemność być obsługiwana w oddziale na Kościuszki w Katowicach. Wysoka kultura osobista, zaangażowanie w moją sprawę(nie sprzedażową) utwierdziły mnie w przekonaniu, że jestem dla banku ważnym klientem bez względu z czym przychodzę. Uśmiech na twarzy wszystkich pracowników i chęć pomocy. Najlepszy bank, polecam :)

Komfortowa i pewna bankowość

ING jest moim pierwszym bankiem w którym założyłem konto od razu gdy tylko stałem się pełnoletni. Wygodna aplikacja, jej przejrzystość i status banku który dawno umocnił swoją pozycję na rynku to nie jedyne zalety. Nie mogę dać pełnej oceny tylko ze względu na częste przerwy techniczne, które na szczęście głównie występują w nocy i w większości przypadków - są przewidziane.

Dobra obsługa w kasie banku

Zostałem w tej placówce szybko i sprawnie obsłużony w kasie. Jakość i uprzejmość pracownika banku na dobrym, solidnym poziomie. Nie daję jednak pięciu gwiazdek tylko dlatego, że kolejny raz w ING Banku Śląskim elektroniczny system bankowy nie zadziałał od razu tylko po pewnej chwili, jednak pracownik tej placówki banku wyjaśnił ,że trzeba chwilę poczekać.

Zostałem sprawnie obsłużony.

W tej placówce zostałem sprawnie i miło obsłużony, Pani odpowiedziła także na moje wątpliwości dotyczące opłat za prowdzenie rachunku. Dobra jakość obsługi jak na polskie standardy.

Super obsługa

Kolejny raz podczas wizyty w banku zostałem obsłużony sprawnie i profesjonalnie. Na moje proste pytania padały proste i zrozumiałe odpowiedzi. Oferta dopasowana do moich wymagań. Pani obsługująca zaproponowała rozwiązania które były dla mnie najbardziej opłacalne. Bez naciągania i dziwnych ofert.

Odwiedzałeś ostatnio ING Bank Śląski?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • karty płatnicze
  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • pożyczka

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.84 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.88 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem