Jakość Obsługi

ING Bank Śląski

( 4.33 )

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce. Inspiruje klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Daje narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Oferuje pełen zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. Zapewnia wielokanałowy dostęp do kont osobistych i firmowych oraz posiada ogólnopolską sieć nowoczesnych placówek bankowych, które umożliwiają swobodne bankowanie w asyście doradców. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.

Opinie (1728)

Daję 5 gwiazdek za super podejście do klienta

Obsługa od razu zauważyła moje wejście do pomieszczenia i zostałam miło przywitana, choć w banku znajdowało się już sporo klientów. Zaproponowano mi wygodny fotel w poczekalni przy czystym stoliku. Po krótkim czasie poproszono mnie do biurka. Przedstawiciel był schudnie ubrany w garnitur, mając przypięty identyfikator ze swoimi danymi. Zapytałam o możliwość założenia konta bankowego z możliwością konta walutowego i dostałam bardzo jasną i przejrzystą ofertę. Obsługa była bardzo profesjonalna z bardzo dużą wiedzą na temat nie tylko swojej oferty, ale także i ofert konkurencji. Pracownik cały czas był uśmiechnięty i uprzejmy. Proponował również dodatkowe oferty jak możliwość udzielenia taniej pożyczki. Cała wizyta trwała około 10 minut. Na koniec dostałam wizytówkę obsługującego mnie pracownika banku. Wizytę oceniałabym bardzo wysoko bez żadnych negatywnych doświadczeń.

Oddział bezgotówkowy

Oddział ładny,czysty z dostępem kącika dla dziecka. Spore utrudnienie za brak obsługi gotówkowej. Częste awarie modułu wołat znacznie ograniczają możliwość wpłaty pieniędzy na konto. Obsługa odsyła do oddziały 30 km od tutejszego, przy czym jest miła w obsłudze.

Super obsluga

Od początku rozmowy wszystko przebiegło ok, przede wszystkim na infolinii słuchają co się do nich mówi, nie przerywając, bardzo pomocni

Pełen Profesjonalizm na infolinii

Uzyskałem szybką i pełną informację ,nie musząc długo czekać na zgłoszenie się konsultanta. Miła i kulturalna rozmowa.

Bardzo kompetentna obsługa

Podczas moich kilkukrotnych wizyt w ING bank Śląski zawsze spotkałam się z miłą , kompetentną obsługą. Pracownicy starali się pomóc najlepiej jak było to możliwe, Kadra zawsze dbała abym czuła się tam komfortowo i była zadowolona z ich usług . Biorąc u nich kredyt wystarczyła jedna wizyta ,zawsze wszystko sprawnie i tak jak powinno być .

Indiwidualne podejscje do każdego klienta

Korzystając z usług ING Banku odrazu po wejsciu do placówki wita nas pracownik który pyta klientów w jakiej sprawie przychodzą i jak moga pomóc. Gdy podchodzimy do stanowiska bankowego pracownik banku wstaje wita nas i sie przedstawia. Następnie pytal w czym może nam pomóc. Obsługa w banku jest zawsze bardzo mila i uprzejma. Przez pare lat korzystania z usług tego banku nigdy nie zostałem potraktowany w zly sposób. Bardzo polecam tą placówkę.

Konkretna oferta

Bardzo konkretne i kompetentne przedstawienie oferty podczas zakładania konta bankowego. Poinformowanie o dodatkowych opcjach ułatwiających zarządzanie swoim kontem. Miła i sympatyczna obsługa znająca się na rzeczy. Pani odpowiadała językiem zrozumiałym dla przeciętnego klienta. Bardzo dobre wrażenie sprawiające, że można polecić tą placówkę innym jak i również w razie potrzeby ją ponownie odwiedzić

Obsługa na wysokim poziomie

Często korzystam z oddziałów Ing na terenie Śląska. Ostatnio miałam przyjemność być obsługiwana w oddziale na Kościuszki w Katowicach. Wysoka kultura osobista, zaangażowanie w moją sprawę(nie sprzedażową) utwierdziły mnie w przekonaniu, że jestem dla banku ważnym klientem bez względu z czym przychodzę. Uśmiech na twarzy wszystkich pracowników i chęć pomocy. Najlepszy bank, polecam :)

Komfortowa i pewna bankowość

ING jest moim pierwszym bankiem w którym założyłem konto od razu gdy tylko stałem się pełnoletni. Wygodna aplikacja, jej przejrzystość i status banku który dawno umocnił swoją pozycję na rynku to nie jedyne zalety. Nie mogę dać pełnej oceny tylko ze względu na częste przerwy techniczne, które na szczęście głównie występują w nocy i w większości przypadków - są przewidziane.

Dobra obsługa w kasie banku

Zostałem w tej placówce szybko i sprawnie obsłużony w kasie. Jakość i uprzejmość pracownika banku na dobrym, solidnym poziomie. Nie daję jednak pięciu gwiazdek tylko dlatego, że kolejny raz w ING Banku Śląskim elektroniczny system bankowy nie zadziałał od razu tylko po pewnej chwili, jednak pracownik tej placówki banku wyjaśnił ,że trzeba chwilę poczekać.

Zostałem sprawnie obsłużony.

W tej placówce zostałem sprawnie i miło obsłużony, Pani odpowiedziła także na moje wątpliwości dotyczące opłat za prowdzenie rachunku. Dobra jakość obsługi jak na polskie standardy.

Super obsługa

Kolejny raz podczas wizyty w banku zostałem obsłużony sprawnie i profesjonalnie. Na moje proste pytania padały proste i zrozumiałe odpowiedzi. Oferta dopasowana do moich wymagań. Pani obsługująca zaproponowała rozwiązania które były dla mnie najbardziej opłacalne. Bez naciągania i dziwnych ofert.

Źle, kłopoty brak przy otwarciu konta objętego promocją

Usiłowałam otworzyć konto bankowe objęte promocją, formularz wypełnia się na stronie Banku, w celu identyfikacji klienta wymagana jest wizyta w oddziale. Pomimo prawidłowo wypełnionego formularza w Oddziale uzyskałam informację, że mają błąd techniczny, muszę odczekać do następnego dnia roboczego aby dać Bankowi czas na usunięcie usterki technicznej, a następnie ponownie wypełnić formularz w internecie i udać się do ich placówki w celu identyfikacji. Zrezygnowałam z ich usług. Pracownica Banku była miła, dostałam propozycję zrobienia kawy/herbaty. Nie znała produktu, w celu upewnienia się kontaktowała się i ich infolinią. Do ubsługi klientów przygotowane są wydzielone "pokoiki", prosiłam o zamknięcie drzwi (placówka mieści się w hałaśliwej galerii handlowej), było to jednak niemożliwe, bo obsługa jednoosobowa.

Obsługa na najwyższym poziomie

Trudno o bardziej życzliwe podejście do klienta. Wyczerpujące, budzące zaufanie wyjaśnienia. W czasach bezosobowej, wspomaganej technologicznie obsługi, podejście Pani konsultantki (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) zasługuje szczególnie na uwagę. Z pewnością upewnia klientów, ze dobrze wybrali bank, ale i oddział. Poza tym, byłam świadkiem obsługi w jezyku angielskim. Zdecydowanie mój ulubiony oddział ING.

Odwiedzałeś ostatnio ING Bank Śląski?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • karty płatnicze
  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • pożyczka

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.83 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.82 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem