Jakość Obsługi

ING Bank Śląski

( 4.28 )

ING Bank Śląski rozpoczął swoją historię w 1988 roku. Dziś jest jednym z największych banków w Polsce, posiadającym ponad 4 miliony klientów detalicznych oraz ponad 70 tysięcy klientów korporacyjnych. Bank stale inspiruje swoich klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Daje im narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Oferuje szeroki zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.

Opinie (1744)

Obsługa w stylu "Złoty trójkąt"

Obsługa placówki zasługuje na złoty medal. Przygotowane dokumenty nie zawierały błędów, wszystkie wątpliwości były błyskawicznie wyjaśnianie, a koszt usług najlepszy na rynku. Jednym słowem spełnione zostały trzy warunki złotego trójkąta - czas, jakość, koszt. Polecam!

Szybkie dopełnienie formalności

Niestety czasami trzeba udać się do placówki, nie wszystko możemy załatwić on-line. Wizyta, którą musiałam złożyć osobiście w banku miała na celu upoważnienie drugiej osoby do konta firmowego. Posiadając wszystkie konieczne dokumenty pojechałam do oddziału mieszczącego się na parterze biurowca. Wjazd na parking zagrodzony szlabanem, trzeba pobrać bilet, który upoważnia nas do bezpłatnego parkowania przez określony czas. W placówce czysto, spokojnie, bez nadmiernej ilości klientów. Zostałam pokierowana do odpowiedniej osoby i zaproszona do osobnego pomieszczenia. Pełen profesjonalizm- szybkość przygotowania potrzebnego dokumentu, złożenie odpowiednich podpisów i potwierdzenie upoważnienia zajęło nie więcej niż 5 minut. Dodatkowo zostałam poinformowana o preferencyjnym kredycie na rozwój działalności oraz atrakcyjnym leasingu samochodu firmowego.

Słabo, męcząca obsługa

Na początku było bardzo miło, kiedy Pani próbowała przekonać mnie do założenia konta bankowego. Jednak pod koniec rozmowy, gdy odmówiałam kilkakrotnie, mówiąc, że chcę się jeszcze zastanowić, Pani wciąż nie pozwalała mi odejść. Próbowała za wszelką cenę pozyskać nowego klienta, ale w sposób natrętny i niemiły. Podejście tej Pani zniechęciło mnie do korzystania z ofert tego banku w przyszłości.

Profesjonalna obsługa

Placówka bankowa w centrum miasta dobrze obrendowana kompetentna i miła obsługa klienta detalicznego oraz firmowego bardzo sprawnie działający punkt kasowy.Szeroka oferta produktów bankowych dla osób fizycznych, rencistów emerytów oraz podmiotów instytucjonalnych.

Wszystko było raczej poprawne..

Jestem świadomy tego, że instytucje bankowe mają swoje "papierologie", i że przez to wszystko trochę trwa, jednak kiedy wchodzi się do praktycznie pustego oddziału banku, widzi się 2 pracowniczki, które rozmawiają, śmieją się i ignorują obecność klienta w sklepie, można poczuć się niezręcznie. Kiedy w końcu jedna pan zdecydowała ze się mną zajmie, z jej twarzy można było wyczytać irytację, "oj przepraszam, że przeszkodziłem w rozmowie". Kiedy zażądała ode mnie dowodu, moją uwagę zwrócił okropnie zakurzony stół, aż dowód praktycznie się w nim zatopił. Mimo wszystko daje 3 gwiazdki, gdyż mój problem został rozwiązany (mianowicie zmiana numeru do bankowości), i każdy był na koniec zadowolony, pani wróciła do rozmowy, a ja mogłem się zalogować do aplikacji mobilnej.

Infolinia to jednak nie strata czasu

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona Infolinią tego banku. Do tej pory infolinie kojarzyły mi się tylko ze stratą czasu, długim oczekiwaniem, wiszeniem na telefonie i przełączaniem od doradcy do doradcy, a finalnie z brakiem odpowiedzi na moje pytania i problemy. W ING nie tylko uzyskałam odpowiedź na nurtujący mnie temat, ale też załatwiłam to szybko i sprawnie. Połączono mnie bez oczekiwania z odpowiednim działem i doradcą, który mi pomógł. Mimo, że mój problem wymagał zgłębienia wiedzy przez osobę, z którą rozmawiałam to oczekiwanie nie trwało długo. Odczułam, że mimo iż doradca nie zna odpowiedzi to nie chce zostawić mnie z niczym i chętnie chciał pomóc. Dzięki temu bankowo zmieniam zdanie o Infolinii i jej pracownikach. Super!

Pozytywne zaskoczenie

Pierwszy raz byłam osobiście po poradę w ING Bank Śląski przy ul. Skarżyńskiego. Pozytywnie zaskoczyła mnie obsługa, byłam pod wrażeniem kompetencji i życzliwości. Szybko usunięto mój problem z kontem bankowym, a Pani zaoferowała usługę bankową, którą teraz rozważam. Takich ludzi potrzeba!

super obsługa

obsługa miała kompetentna pracownicy życzliwi dla klientów

Szybko i bez kolejki.

Proces zamknięcia konta w tym punkcie przebiegł wyjątkowo sprawnie. Pracownik zadbał, aby zrobić to od ręki, bez potrzeby kolejnych odwiedzin punktu. Dyskretnie, szybko i sprawnie. Tak trzymać!

Uważajcie jaką umowę podpisujecie

Przestrzegam wszystkich przed kartami kredytowymi w ING Banku. Zastanówcie się dobrze zanim podpiszecie umowę i dobrze ją przeczytajcie. Mój ojciec niestety został okradziony przez kieszkonkowców. Poza dokumentami ukradli mu kartę kredytową ING Banku z której wypłacił środki nie znając kodu pin. Oczywiście sprawa została zgłoszona na policję która szybko umorzyła śledztwo. Również bank został powiadomiony telefonicznie aby zablokować kartę. Bank szybko skierował sprawę do działu windykacji a następnie bardzo szybko do sądu o nadanie egzekucji komorniczej. Bank zrobił z ojca złodzieja ponieważ mimo wysyłania reklamacji i odwołań zanim odpisał na reklamację to wysyłał pisma do sądu nie wierząc ojcu. Ojciec przerwał egzekucję odwołując się do sądu w ciągu 7 dni od otrzymania pisma komorniczego. Oczywiście konta też zostały zablokowane. Ojciec wygrał sprawę w sądzie. Bank nie odpuszczał odwołując się trzykrotnie. Sąd powołał biegłego z zapytaniem czy możliwe jest wpłacenie środków bez kodu pin. Biegły się wypowiedział że istnieje taka możliwość. Sąd również w uzasadnieniu wyroku powiedział że mój ojciec zrobił wszystko aby zapobiec utracie środków i aby złapali zlodzieji i żeby jak najszybciej bank zablokował kartę. Dodatkowo sąd w uzasadnieniu powiedział bardzo istotne zdanie, że mój ojciec podpisał NIEKORZYSTNĄ UMOWĘ z tym bankiem dla siebie. Dziwne że komisja nadzoru finansowego, prawo bankowe dopuszcza zapisy, że klient ING banku musi zapłacić około 150euro jeśli sprawa trafi do sądu oraz ogólnie bardzo wysokie stawki za windykację itp. oraz oprocentowania. Brzmi to jak jakaś umowa parabankowa,a nie bankowa. Bank nawet nie przeprosił ojca za swoje zachowanie. Sprawa ciągnęła się prawie dwa lata. Więc zastanówcie się dobrze zanim podpiszecie umowę.

Polecam

Polecam infolinię ING, konkretne informacje bez wciskania ofert banku na siłę. Szybko załatwiłem sprawę przelewów.

Średnio

Niestety kiepski kontakt, a bardziej udzielanie informacji. Nie dowiedziałam się rzeczy, o którą pytałam. Nie polecam

polecam

Jestem klientem od dłuższego czasu bank jeszcze nie zawiódł mojego zaufania polecam, dbałość o klienta

Super

Super polecam . Obsługa na najwyższym poziomie

Oddział bezgotówkowy

Oddział ładny,czysty z dostępem kącika dla dziecka. Spore utrudnienie za brak obsługi gotówkowej. Częste awarie modułu wołat znacznie ograniczają możliwość wpłaty pieniędzy na konto. Obsługa odsyła do oddziały 30 km od tutejszego, przy czym jest miła w obsłudze.

Super obsluga

Od początku rozmowy wszystko przebiegło ok, przede wszystkim na infolinii słuchają co się do nich mówi, nie przerywając, bardzo pomocni

Pełen Profesjonalizm na infolinii

Uzyskałem szybką i pełną informację ,nie musząc długo czekać na zgłoszenie się konsultanta. Miła i kulturalna rozmowa.

Bardzo kompetentna obsługa

Podczas moich kilkukrotnych wizyt w ING bank Śląski zawsze spotkałam się z miłą , kompetentną obsługą. Pracownicy starali się pomóc najlepiej jak było to możliwe, Kadra zawsze dbała abym czuła się tam komfortowo i była zadowolona z ich usług . Biorąc u nich kredyt wystarczyła jedna wizyta ,zawsze wszystko sprawnie i tak jak powinno być .

Odwiedzałeś ostatnio ING Bank Śląski?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • karty płatnicze
  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • pożyczka

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.90 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.00 )

BNP Paribas

(3.80 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem