4 Szpital Wojskowy z Polikliniką we Wrocławiu

( 5.00 )

Opinie (8)

Najgorsze doświadczenie w życiu

Niestety nie wystawię pozytywnej opinii swojemu lekarzowi prowadzacemu. Lekarz totalnie bez wrażliwości, traktujący pacjenta jak kolejny numerek. Mam nadzieję że nigdy więcej tam nie wrócę. Opinia dotyczy oddziału otolaryngolicznego.

najgorszy, jaki kiedykolwiek widzialam.

ODDZIAL INTENSYWNEJ KARDIOLOGII ,,R" TO ,,PORAZKA I TRAGEDIA ". Witam, chce dac do wiadomosci ,jaka jest opieka nad chorym po bardzo powaznej operacji zastawki aortalnej w szpitalu we Wroclawiu przy Weigla 5. ODDZIAL INTENSYWNEJ OPIEKI KARDIOLOGICZNEJ ,,R'' w jednym zdaniu moglabym okreslic ten w/w oddzial jako najgorszy w tym szpitalu i najgorszy, z jakim sie spotkalam w moim zyciu. Lecz mam bardzo duzo do powiedzenia i uprzedzenia innych osob, ktore beda chcieli albo musza pozostawic swoich najblizszych na tym oddziale. Otoz moja s.p. mamusia, ktora zakonczyla tu zycie, przeszla prawdziwa gehenne. byla tu przez 5 tygodni i 3 dni. Zanim trafila na ten oddzial byla na kardiochirurgii na operacje zastawki. byla tam tak traktowana jak sie nalezy. Byla po tym na znestezjologii i intensywnej terapii po operacji zaskrzepicy w prawej pachwinie. Tam personel oddzialu byl naprawde mily. Z tego oddzialu przeszla na ,,R'' KARDIOLOGICZNA. Tam to byl koszmar. Pielegniarki i personel { oczywiscie nie wszystkie} to nie wiem czy nadawalyby sie na sped bydla albo do obory. Bo zwierzeta tez zasluguja sobie na lepsze traktowanie. Na oddziale zero szacunku dla starszej osoby. Bylam w tym czasie jak mamusia potrzebowala pomocy bo brak powietrza bylo. 3 RAZY musialam wolac pielegnierke , ktora z wielkim trudem przyszla w koncu i mowi ze ona nic nie widzi na monitorze...a ja mowie ,ze mnie nie obchodzi czy pani widzi czy nie widzi tylko moja mama sie dusi. W koncu podlaczyla z laska tlen. Potem zapytalam mame czy jest dobrze, odpowiedziala ze teraz tak. Byly tez sytuacje ze przychodze do mamy a ona lezy w poprzek lozka. Zadna z pielegniarek nie poprawila mamy. Dopiero jak zawolalam pielegniarke to przyszly we dwie po 10 minutach z wielka laska i miny robily jedna do drugiej. One nie maja innego zajecia jak siedzenie i patrzenie sie w komorki oraz ogladanie filmu z komputera. Moge cos powiedziec na ten temat, gdyz bylam u mamy przez 5 tygodni prawie codziennie. Malo tego, to przywiazaly mamusie przez 24 h/d pasami skorzanymi bez dostepu do wody i jedzenia, ktore nawet dla konia bylyby za masywne a co dopiero dla osoby starszej. Jak na 2-gi dzien przyjechalam to mamusia miala rece tak spuchniete i liliowe ze malo mnie szlag nie trafil. Zrobilam szum iu doktora. Powiedzialam mu, ze tu gorzej jak w psychiatryku bo tam tylko 6 godzin na dobe mozna byc spietym. Doktor jeszcze mial odwage powiedziec ze rece spuchly chyba przez kroplowki. Ja mowie ze nie jestem leklarzzem ale za taka durna nie jestem, zeby nie wiedziec z skad ta sytuacji z spuchnietymi rekami. Jeszcze poprosilam pielegniarke , zeby rozpieta mi mame poki jestem przy niej, bo rzekomo byla ponoc ,,BARDZO AGRESYWNA" lezac tylko w lozku bo nie wstawala gdzyz byla po zabiegu ciezkim. Ta agresywnosc tlumaczyly tym , ze mama nie dawala im spokoju wolajac o wode i biedne nie mogly spokojnie przegladac aktualnosci w telefonach.Ktoregos razu stalam na korytarzu zdejmujac fartuch ochronny, gdzie wlasnie przywiezli z pogotowia na oddzial starszego pana w ciezkim stanie.Jedna zpielgniarek nie zauwazajac mnie , powiedziala do drugiej ...,,ZNOW PRZYWIEZLI NASTEPNEGO ZDECHLAKA...''W momencie jak to powiedziala to zauwazyla mnie i zmieszala sie.Ja wiec daje pytanie do Panstwa, ktorzy czytacie moje slowa i do calego personelu...JAKIE TO JEST PODEJSCIE DO PACJENTA CHOREGO ZE STRONY PIELEGNIAREK I PODEJSCIE DO WYKONANEGO ZAWODU?????taki personel to nie nadaje sie nawet przy pracy w oborze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nadmieniam tez, ze nie byla natychmiastowa pomoc ze strony lekarza, ktory mial dyzur w tym dniu i pielegniarek . To cale zajscie mamusia przyplacila utrata przytomnosci , ktora trwala 5 tygodni i 3 dni. Po tym czasie nastapil zgon. Nadmienial, ze skonsultowalam sie z najlepszym neurologem , ktoremu wszystko opowiedzialam. On odpowiedzial krotko i na temat...,,gdyby pomoc byla w ciagu 2-3 minut nie nastapiloby tak glebokie niedotlenienie mozgu, gdyz mozg ma w zapasie tlenu na 5 minut" I tak to moja kochana S.P. mamusia zakonczyla swoje zycie na ,,R'' KARDIOLOGICZNEJ przyjmujac sie do szpitalaw w 100%pelna sily i swiadomosci kobieta. TO NAJGORSZY ODDZIAL Z JAKI SPOTAKALAM SIE W MOIM ZYCIU. Doktorowi i dla calego personelu zycze takiej ,,WSPANIALEJ " opieki dla swoich najblizszych jak miala moja biedna mamusia...bez wody i picia przywiazana 24 godzin na dobe. Do wiadomosci podaje ze mam zdjecia spuchnietych rak mamusi oraz zdjecia ,,PRZEMILYCH BARDZO PIELEGNIAREK, O KTORYCH MOWA WYZEJ" (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Szpital bardzo dobrze wyposażony

Szpital bardzo dobrze wyposażony, co niektóry sprzęt lekko przestarzały, personel medyczny bardzo miły. kolejka oczekiwania na specjalistyczne badanie (scyntygrafia kości) w ramach NFZ bardzo krótka. Super sprawa jeśli chodzi o odbiór wyników możliwość przesłania na adres domowy. Szpital czysty, toalety czyste. Jedyny problem to miejsce do parkowania.

Szpital jest ulokowany w średnio dobrym miejscu

Szpital jest ulokowany w średnio dobrym miejscu. Jest słabo widoczny z daleka (od strony szosy). Dojście jest tragiczne. Jest długa droga/ściezka do wejscia. Osoba chora musi nie dosyć, ze taki kawał przejśc, to jeszcze sam szpital jest przeogromny. Trudno sie w nim polapac. Czystosc w miare zachowana, ale w niektorych czesciach smierdzi z toalet(?). Duzy ruch, pelno ludzi,zamet... Komunistyczny wyglad sal. ladna sala neurologii i laryngologii. Rowniez okulistyka jest odnowiona. Brzydki endokrynologiczny i wewnetrzny. Bra czajnikow dla pacjentow, telewizor jeden (brak w salach). Pielegniarki - w zaleznosci od nastroju. jedzenie nie najgorsze. Organizacja dosyc dobra.

szpital przy weigla jest ogromny

szpital przy weigla jest ogromny. zeby dojsc do wejscia trzeba przejsc duzy kawalek. dlugie korytarze,latwo sie pogubic. czystosc niezbyt zachowana, w niektorych miejscach strasznie śmierdzi. ortopedia - przecietnie oceniam. ubior personelu w miare ok. niektorzy lekarze przeklinaja... nie jest to mile dla ucha. kolejki duze. oswietlenie - przecietne, kilka krzesel zepsutych.

Odwiedzałeś ostatnio 4 Szpital Wojskowy z Polikliniką we Wrocławiu?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Szpital Miejski Olsztyn

(0.50 )

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej

(4.95 )

Szpital akademicki w Gdańsku

(2.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem