Credit Agricole

( 3.66 )

Historia Credit Agricole Banku Polskiego rozpoczęła się w 1991 roku, mimo że pod tą nazwą funkcjonuje dopiero od 2011 roku. Jest częścią Grupy Credit Agricole czyli jednej z największych na świecie grupy finansowej, działającej w 49 krajach. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oprócz usług finansowych, proponuje także ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i na życie. Wartości, którymi od lat kieruje się Credit Agricole, to przede wszystkim zaangażowanie, bezpieczeństwo, szybkość i przejrzystość.

Opinie (1180)

Super

Przez infolinię zgłosiłam chęć podjęcia kredytu. Do końca dnia miałam dwa telefony z ofertami.

Zmęczeni pracownicy.

Pracowników trzech ,klient jeden , wizyta umówiona telefonicznie przez biuro obsługi ,pani z pretensjami ,że musiała przerwać obiad. Podczas obsługi pozostali pracownicy stali obok pani ,która była wyraźnie przemęczona i zdziwiona ,że ma klienta w dobie pandemii.Brak wiedzy ogólnej ,ostatecznie jeden z pracowników - pan musiał podejść do komputera i pomagać znaleźć rozwiązanie mojego problemu.Totalny brak profesjonalizmu.

Obsługa w oddziale w warunkach pandemii.

Pierwsza obserwacja przed wejściem do oddziału banku - na drzwiach wejściowych naklejone kartki. Na jednej informacja, że do oddziału może wejść maksymalnie 1 (jedna) osoba, a na drugiej z instrukcją zachowania w warunkach pandemii - informacja, że może wejść do oddziału nie więcej niż 5 klientów. Po wejściu otrzymałem instrukcję (polecenie), że mam obowiązkowo odkazić dłonie, używając znajdującego się w banku dozownika. W celach zachowania bezpieczeństwa, obok dozownika wystawiony był do użycia ręcznik papierowy. Zalecane użycie papieru przy naciskaniu na dozownik substancji odkażającej miało zminimalizować ewentualne zakażenie poprzez dotykanie dozownika. Merytoryczna obsługa klienta przebiegła w sposób profesjonalny. Uważam, że celowym byłoby zastanowić się nad zasadą bezpieczeństwa epidemiologicznego w czasie siadania na krześle w punkcie obsługi. Miękka wykładzina krzesła, moim zdaniem, uniemożliwia skuteczne odkażenie siedziska. Kolejni klienci siadają na krześle i spędzają tam do około 10 minut (lub krócej). Teza, że osoba zakażona posiada wirusa tylko na dłoniach jest moim zdaniem błędna. Osoba będąca nosicielem w warunkach domowych może przenieść wirusa na dowolną część garderoby, w tym na spodnie lub spódnicę.

Bardzo dobra Obsługa klienta

Credit Agricole ma bardzo dobrą obsługę klienta, wszystko wytłumaczone idealnie, szybki kontakt.

Masakra!

Jakosc obslugi jest beznadziejna,czeka sie dlugo,za malo stanowisk.

Niekompetencja, dezorientacja i opieszałość

Dawno żadna obsługa klienta nie wywołała u mnie tak wielkiego wzburzenia. Bank, pomimo obowiązku określonego w regulaminie że ma termin do 14 dni na DOSTARCZENIE zaświadczenia o spłacie kredytu hipotecznego , pomimo upływu 20 dni od spłaty nie wysłał (!!!!!!) jeszcze nawet tych dokumentów. W dodatku codziennie dostaję informację że dokumenty są przekazane do wysyłki, złożyłam reklamację, ale zero odzewu, mam wrażenie że nikt nie chce i nie może pomóc. Szkoda słów. Wszyscy odsyłają do płatnej infolinii gdzie przemiła pani twierdzi że złożyła ZAPYTANIE i jak otrzymają odpowiedź to oddzwonią, czego nigdy nie robią. Szkoda nerwów i zdrowia. Są zdecydowanie lepsze i bardziej terminowe i empatyczne banki.

Miła obsługa godne polecenia

Bank Credit Agricole mogę polecić za miłą i fachową obsługę , jak i również za fachową znajomość prawa, a Iwonę mogę polecić jako wspaniałego doradcę .

Zdecydowanie polecam.

Zdecydowanie polecam bank najlepsza obsługa na wysokim poziomie. Myślę, że bank utrzyma wysokie standardy i to pozwoli mu zdobyć jeszcze większą liczę klientów w 2020 roku

Bank przyjazny klientom

Bardzo miła, sympatyvzna a przede wszystkim ludzka obsługa z indywidualnym podejściem do klienta. Brak machinalnych kontaktów, kwestie kredytów czy innych produktów finansowych bardzo dokładnie omawiane. Panie doskonale zorientowane w ofercie banku. Jedyny mały minus to bardzo często gigantyczne kolejki

Zawsze miła i profesjonalna obsługa klienta.

Wchodząc do oddziału banku tego, zawsze można spodziewać się czegoś miłego. Nie jestem tu nigdy jak obcy traktowany, ale jak dobry znajomy, jestem zapraszany. "W czym mogę pomóc ?" - na to pytanie, zawsze odczuwam zakłopotanie. W szczerej rozmowie, rozwiewają się moje wątpliwości, rekomenduję zatem ten oddział banku dla innych klientów - potencjalnych w tym miejscu gości. Nowy Rok 2020 nadchodzi, w świątecznej atmosferze, życzę Pracownikom banku szczerze - niech jakość obsługi buduje Wam kapitał wysoki, a wszystkim pozostałym - zawsze kierujcie do tego oddziału swoje kroki.

Bardzo dobra obsługa

Jestem bardzo zadowolony z obsługi w tym Banku. Pani zapraszająca mnie na spotkanie bardzo miła i uprzejma. Klienci obsługiwani o umówionych godzinach bez zbędnych kolejek i czekania. Pracownica banku szybko uzupełniła moje dane i przedstawiła mi zdolność finansową oraz przedstawiła obecne promocje bez męczącego namawiania mnie na cokolwiek. Polecam tę placówkę.

Dno Totalne!!!!

3 placówki na całą Bydgoszcz z "pożyczonymi" bankomatami gdzie nie doliczają prowizji...reszta ich niby bankomatów za głupią wypłatę 50zł prowizja 10zł ,za stan konta 5zł...tak parę razy i po pieniądzach To nie jest bank dla seniorów czy studentów ...żeby zaoszczędzić pieniądze musisz przejechać pół miasta żeby dostać się do tego bankomatu bez prowizji..Parodia jakaś ...

Bardzo dobrze.

Rzetelne informacje, miła obsługa

Bardzo dobrze.

W ostatnim czasie kontaktowałem się z bankiem w celu odzyskania/resetu hasła pin. Niestety nie dało się tego zrobić przez resetu sms/email itd. Jedyną opcja to było wysłanie nowego kodu pin pocztą w ciągu...tygodnia. zakupu dokonałem ale inną kartą. Prawdopodobnie w tym roku zrezygnuje z usług tej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Credit Agricole?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.84 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.85 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem